Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(hoek)bank

+19
Mida4you
_DoI
Atelier Madame
Cow
Olijfje001
smooch
Roxi3
Dennenappel
minoessepoes
Aimee
Gizmo
Prosecco
Sunshine
Zwerver
Jerry
Lynn_
Schaapke
Effie_O
Lies
23 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Dennenappel za 8 jan 2011 - 11:09

Lies schreef:(hoek)bank - Pagina 3 10100874_Landscape_L

Ik vind dit een hele mooie bank, van de leen bakker.
Heeft iemand deze?
Toevallig zijn wij momenteel ook naar een bank aan het kijken en ben ik van de week bij de Leen bakker geweest. Ik had niet verwacht dat ze zoveel keus zouden hebben! De banken zitten ook echt verschillend. Toevallig viel mijn oog ook op deze bank, hij zit erg lekker moet ik zeggen! Helaas hadden ze hem in de winkel alleen in antraciet en wij willen de kleur zoals hierboven. Er lag wel een lapje bij, maar ik kan mij daar niet zo goed een hele bank bij bedenken. De kleur was donkerder dan de meeste banken in die kleurentint. Gelukkig op de site wel, alleen is het beeld daar niet echt duidelijk, in het echt kan het natuurlijk weer heel anders zijn.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Dennenappel za 8 jan 2011 - 11:10

In het antraciet vond ik hem trouwens erg mooi! Helaas wil mijn vriend geen bank in die kleur.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Zwerver za 8 jan 2011 - 12:11

Wij vonden die bank van de leenbakker ook erg mooi, die hierboven staat. Enige wat wij spuug lelijk vonden waren de poten. Opzich hoef je daarvoor een bank niet te laten staan maar toch
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Lies za 8 jan 2011 - 23:19

wc-eend schreef:Wij vonden die bank van de leenbakker ook erg mooi, die hierboven staat. Enige wat wij spuug lelijk vonden waren de poten. Opzich hoef je daarvoor een bank niet te laten staan maar toch

We gaan binnenkort wel even kijken of hij ook lekker zit smile
De poten zijn idd niet echt heel mooi, maar ach..als de rest maar mooi is!
Het is ook wel heel persoonlijk wat je van een bank vindt. Las een stukje terug iemand die 'm veel te hard vindt, en jij vindt 'm wel lekker zitten.
Ik ben benieuwd! Ik wil 'm wel in deze kleur, want antraciet past niet echt in onze woonkamer. ( we hebben ook een bruin kleed liggen )
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Jerry za 8 jan 2011 - 23:23

wc-eend schreef:Wij vonden die bank van de leenbakker ook erg mooi, die hierboven staat. Enige wat wij spuug lelijk vonden waren de poten. Opzich hoef je daarvoor een bank niet te laten staan maar toch

Je kunt er toch andere poten onder zetten?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Lies zo 9 jan 2011 - 0:30

Zou misschien wel kunnen, maar denk niet dat er zoveel andere poten onder passen
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Zwerver zo 9 jan 2011 - 2:45

Zou inderdaad wel kunnen hoor! Daarom zeg ik, ik zou mijn bank daarvoor niet laten staan.

Persoonlijk vond ik dit bankje wel super lekker zitten!! Maar dat vind ik van vrijwel alle stoffen banken wel van de Leen Bakker. Ik ben nog steeds super blij met ons bankje. Hij was maar 350 euro! Dat is toch geen geld...
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Roxi3 zo 9 jan 2011 - 7:28

Wij hebben deze bank en hij zit en ligt heel lekker, ik zoek er alleen nog een mooie stoel bij.
(hoek)bank - Pagina 3 Product.view.overzicht

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 21:09

Lynn_ schreef:
CKC schreef:
Lynn_ schreef:
CKC schreef:
Lynn_ schreef:CKC, jij hebt ook wel kunnen slagen bij betermeubel he?

Haha, ja is dezelfde als Goossens volgens mij!
We hebben alles daar vandaan..Ik vind het een fijne winkel, goede service en ze hebben niet van die prijzen dat je je een rolberoerte krijgt.. al was een bank, 4 stoelen en een tafel bij elkaar bijna E5000.-

Heb trouwens nog een vraagje. Zag ik laatst goed dat jij ook de mountain vinsion stoelen hebt? Bevallen ze goed? Ik ga ze morgen bestellen (samen met de rest).

YEP! Goed gezien! Ze bevallen PERFECT! Beste keus ever.. zit lekker!! Mijn man werkt wel eens thuis en dan kan hij de hele dag op de stoelen zitten zonder last van zijn rug!
Wat mij betreft de beste.. Niet goedkoop.. wij hebben 450.- per stoel betaald maar man, wat een succes!
Het zijn inderdaad geen goedkope stoelen. Wij wilden ze eerst in wit leer maar dan waren ze helemaal verschrikkelijk duur. Maar wij betalen echt geen 450 euro per stoel nu. Waren ze toen gewoon nog duurder of heb jij iets speciaals smile?

Wij kiezen trouwens ook voor een hoekbank maar die is alles behalve ouderwets. Juist heel strak!

Wij hebben ze van nubuck, en dan niet uit de huiscollectiekleur maar van een andere lijn.. nou dan ben je al gauw 150 per stoel verder.. We hebben ze trouwens met armleuningen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 22:14

CKC ik wil jouw bank!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 22:38

Darcy schreef:CKC ik wil jouw bank!

Haha, ja! Is echt zo'n bank waarop je kan chillen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:37

Wij hebben een hoekbank en ik wil echt niks anders meer. Zo'n lounger lijkt me minder praktisch, omdat wij allebei graag op de bank willen liggen en steun willen hebben zeg maar. Maar het is zeker aan te raden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:50

Dennenappel schreef:
Lies schreef:(hoek)bank - Pagina 3 10100874_Landscape_L

Ik vind dit een hele mooie bank, van de leen bakker.
Heeft iemand deze?
Toevallig zijn wij momenteel ook naar een bank aan het kijken en ben ik van de week bij de Leen bakker geweest. Ik had niet verwacht dat ze zoveel keus zouden hebben! De banken zitten ook echt verschillend. Toevallig viel mijn oog ook op deze bank, hij zit erg lekker moet ik zeggen! Helaas hadden ze hem in de winkel alleen in antraciet en wij willen de kleur zoals hierboven. Er lag wel een lapje bij, maar ik kan mij daar niet zo goed een hele bank bij bedenken. De kleur was donkerder dan de meeste banken in die kleurentint. Gelukkig op de site wel, alleen is het beeld daar niet echt duidelijk, in het echt kan het natuurlijk weer heel anders zijn.

Mijn zusje heeft deze bank en op zich zit hij wel redelijk lekker, met wat extra kussens erin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  smooch di 11 jan 2011 - 1:08

Twixx schreef:
Dennenappel schreef:
Lies schreef:(hoek)bank - Pagina 3 10100874_Landscape_L

Ik vind dit een hele mooie bank, van de leen bakker.
Heeft iemand deze?
Toevallig zijn wij momenteel ook naar een bank aan het kijken en ben ik van de week bij de Leen bakker geweest. Ik had niet verwacht dat ze zoveel keus zouden hebben! De banken zitten ook echt verschillend. Toevallig viel mijn oog ook op deze bank, hij zit erg lekker moet ik zeggen! Helaas hadden ze hem in de winkel alleen in antraciet en wij willen de kleur zoals hierboven. Er lag wel een lapje bij, maar ik kan mij daar niet zo goed een hele bank bij bedenken. De kleur was donkerder dan de meeste banken in die kleurentint. Gelukkig op de site wel, alleen is het beeld daar niet echt duidelijk, in het echt kan het natuurlijk weer heel anders zijn.

Mijn zusje heeft deze bank en op zich zit hij wel redelijk lekker, met wat extra kussens erin.

Deze hebben we op werk maar dan in het leer. Ik vindt dat hij niet lekker zit.

Dit is onze bank en hij zit heerlijk. Ik lig/zit altijd op de lounge gedeelte!
(hoek)bank - Pagina 3 62028_448344711024_664181024_5338660_2709363_n
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 1:08

He Smooch die salontafel wil ik Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 1:10

Smooch, ik vind hem ook alleen lekker zitten met de extra zachte kussens en kan me voorstellen dat een lederen variant nog wat harder/stugger is. Die bank van jou is echt heel mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 1:11

Smikkell schreef:Ik heb zelf een bank van de ikea, en ik heb daar totaal geen last van. En de bank die ik plaatste hebben de op mijn werk in de speelkamer en dat vind ik ook een prima bank.

Ik heb deze:
(hoek)bank - Pagina 3 WAO6Fb8pvg==

Ik heb trouwens ook deze (liet eerder in leer zien omdat deze niet meer op site staat).
Hij zit echt heerlijk. Lekker diep en de kussens schuiven alleen als je heel wild doet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  smooch di 11 jan 2011 - 1:25

Darcy schreef:He Smooch die salontafel wil ik Very Happy

Ikea smile

@Twixx >THNX!
Die bank die we op werk hebben zit zeker hard, zelfs een kussentje helpt niet.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 1:33

smooch schreef:
Darcy schreef:He Smooch die salontafel wil ik Very Happy

Ikea smile


I know Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 2:21

Smooch, onze woonkamers lijken niet meer op elkaar... Ik heb de lamp die we beide hebben verschoven.. mijne was iets groter en langere armen van de lamp.. dus dat scheen echt als een zonnebank op je kop.. ik heb hem dus bij de tv geplaatst en de lamp bij de tv bij de bank.. beter!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Olijfje001 di 11 jan 2011 - 2:37

Ik heb de Tylosand van de Ikea. Met een lounge-stuk. Ik vindt het een fijne bank!
Olijfje001
Olijfje001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 25
Registratiedatum : 31-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  smooch di 11 jan 2011 - 2:40

CKC schreef:Smooch, onze woonkamers lijken niet meer op elkaar... Ik heb de lamp die we beide hebben verschoven.. mijne was iets groter en langere armen van de lamp.. dus dat scheen echt als een zonnebank op je kop.. ik heb hem dus bij de tv geplaatst en de lamp bij de tv bij de bank.. beter!

Ha, oh echt? Wij hebben er geen last van gelukkig.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 11:00

Smooch, waar heb jij je bank vandaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  smooch wo 12 jan 2011 - 11:07

Liva schreef:Smooch, waar heb jij je bank vandaan?

Bij Seat and Sofas, 2.5 jaar terug.
We hebben wel de duurste soort stof genomen, want in die folders naaien ze je. Zogenaamd lijkt het goedkoop maar dat betaal je voor de goedkoopste stof soort.
Uiteindelijk hebben we E3000-, betaald (volgens mij hij was duur iig) terwijl het in een folder een aanbieding was voor nog geen E1000-,

Maar hij zit wel super lekker!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Zwerver wo 12 jan 2011 - 11:29

smooch schreef:
Liva schreef:Smooch, waar heb jij je bank vandaan?

Bij Seat and Sofas, 2.5 jaar terug.
We hebben wel de duurste soort stof genomen, want in die folders naaien ze je. Zogenaamd lijkt het goedkoop maar dat betaal je voor de goedkoopste stof soort.
Uiteindelijk hebben we E3000-, betaald (volgens mij hij was duur iig) terwijl het in een folder een aanbieding was voor nog geen E1000-,

Maar hij zit wel super lekker!
Mijn schoonzus heeft 'm ook. Bankje zit super lekker. Was ook een dure bank en bankje ziet er nu echt niet meer uit..... Ze stofzuigt de bank ook best gruwelijk zeg maar + ze hebben een hond. Zij wil iig nooit meer een bank van Seats en Sofas, ook vanwege de slechte service.

Wat ik wel een nadeel vind aan dat bankje is dat hij best diep is. Ik heb korte benen en kan daar niet lekker op zitten.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 3 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum