Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(hoek)bank

+19
Mida4you
_DoI
Atelier Madame
Cow
Olijfje001
smooch
Roxi3
Dennenappel
minoessepoes
Aimee
Gizmo
Prosecco
Sunshine
Zwerver
Jerry
Lynn_
Schaapke
Effie_O
Lies
23 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 10:35

Jerry schreef:ik wil/wilde ook een hoekbank.
Alleen heb laatst gezien dat je ook een 'gewone' 3zitsbank kunt kopen, met een hocker erbij. Dan kun je de hocker op de hoek zetten en heb je een 'lounge'-idee, en als je visite krijgt, kun je 'm losschuiven en gaat die hoek niet verloren... Dus das ook nog een optie (tenzij je echt een hoekbank wilt, zoals op een foto in een paar posts boven mij...)
Maar misschien ga ik toch voor een hoekbank (zo vaak krijgen we geen visite :P )
Zo doe ik het ook. Heb deze:
(hoek)bank - Pagina 2 Kramfors--zitsbank-beige__0093745_PE231335_S4
(hoek)bank - Pagina 2 Kramfors-voetenbank-beige__0093733_PE231323_S4

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Aimee vr 7 jan 2011 - 10:40

wij hebben deze alleen dan in een andere kleur;
(hoek)bank - Pagina 2 View

In de hoek kun je gewoon lekker hangen, maar doordat hij wel gewoon twee armleuningen heeft heb je gewoon een normaal aantal zitplekken
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Prosecco vr 7 jan 2011 - 10:46

Twixx schreef:
Jerry schreef:ik wil/wilde ook een hoekbank.
Alleen heb laatst gezien dat je ook een 'gewone' 3zitsbank kunt kopen, met een hocker erbij. Dan kun je de hocker op de hoek zetten en heb je een 'lounge'-idee, en als je visite krijgt, kun je 'm losschuiven en gaat die hoek niet verloren... Dus das ook nog een optie (tenzij je echt een hoekbank wilt, zoals op een foto in een paar posts boven mij...)
Maar misschien ga ik toch voor een hoekbank (zo vaak krijgen we geen visite :P )
Zo doe ik het ook. Heb deze:
(hoek)bank - Pagina 2 Kramfors--zitsbank-beige__0093745_PE231335_S4
(hoek)bank - Pagina 2 Kramfors-voetenbank-beige__0093733_PE231323_S4

Dat is helaas 3 keer mijn budget :P
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Lies vr 7 jan 2011 - 11:05

Effie_O schreef:Over die losse kussens, dat hebben wij ook en het blijft perfect liggen! Vind het juist wel makkelijk schoon te houden.

Een hocker kan inderdaad ook, heb je geen verlies van ruimte door de hoek in de bank. Maar die vind ik vaak wel groot, moet je ook ruimte voor hebben om het opzij te kunnen schuiven.

Oh en over het hoekbank of lounge bank idee...voor mijn gevoel heb je met een lounge bank nog minder ruimte. Bij mijn bank, zoiets als mijn eerste foto, zit ook om de hoek nog een stuk leuning. Daardoor kun je ook daar nog fijn zitten. Maar bij de foto's van de lounge banken hier, zit dat niet. Naar mijn idee heb je dan juist meer verlies van zitruimte, je kunt dan alleen in de ene hoek zitten, in het midden, of languit in de lounge hoek. Voor visite heb je dan maar 2 plekken. Maar dan nog, heb je zo vaak visite dat je daar rekening mee moet houden? Wink

Ik heb denk ik idd liever de hoekbank dan de loungebank. Dan heb je volgens mij ook meer zitplekken. Moet zeggen dat ik best wel vaak visite heb...

Ook vind ik vaak dat je banken eerst maar is in de winkel moet bekijken, op een plaatje kan het er soms wel eens anders uit zien....
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Lies vr 7 jan 2011 - 11:08

CKC schreef:
Lies schreef:
Lies schreef:@ CKC: Ik bedoel idd een Lounger smile
Die van jou is mooi zeg!

Ik zie nu op de site dat de kussens los zijn...Heb je daar last van?
Wij hebben nu iig een bank ook met losse kussens, en die verschuiven constant naar voren. Moet ze dus elke keer weer goed doen. Dus wil geen bank meer met losse kussens

Nee hoor, totaal geen last van. Het zijn loodzware kussens dus daar gebeurd niets mee en wij zitten/liggen/hangen/sexen/stoeien/eten op de bank en nooit is iets verschoven! Let wel op he, de bank is gigantisch.. mijn bank is 340cm!(hoek)bank - Pagina 2 1110633329_5_RLRw

Dat is fijn dat je daar geen last van hebt! Ik vind het echt een drama, elke keer zijn ze een stukje naar voren geschoven ( terwijl we nooit zo overdreven druk zijn op de bank Wink )
Ligt waarschijnlijk eraan dat jou kussens heel zwaar zijn, dat zijn die van ons nu totaal niet...

Edit: heb jij er nog een losse stoel bij ofzo? Of alleen de bank?
Ik denk dat ik zoiezo nog wel een fauteuil erbij zou willen
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 21:36

Lies schreef:
CKC schreef:
Lies schreef:
Lies schreef:@ CKC: Ik bedoel idd een Lounger smile
Die van jou is mooi zeg!

Ik zie nu op de site dat de kussens los zijn...Heb je daar last van?
Wij hebben nu iig een bank ook met losse kussens, en die verschuiven constant naar voren. Moet ze dus elke keer weer goed doen. Dus wil geen bank meer met losse kussens

Nee hoor, totaal geen last van. Het zijn loodzware kussens dus daar gebeurd niets mee en wij zitten/liggen/hangen/sexen/stoeien/eten op de bank en nooit is iets verschoven! Let wel op he, de bank is gigantisch.. mijn bank is 340cm!(hoek)bank - Pagina 2 1110633329_5_RLRw

Dat is fijn dat je daar geen last van hebt! Ik vind het echt een drama, elke keer zijn ze een stukje naar voren geschoven ( terwijl we nooit zo overdreven druk zijn op de bank Wink )
Ligt waarschijnlijk eraan dat jou kussens heel zwaar zijn, dat zijn die van ons nu totaal niet...

Edit: heb jij er nog een losse stoel bij ofzo? Of alleen de bank?
Ik denk dat ik zoiezo nog wel een fauteuil erbij zou willen

Alleen een bank
Nee, ik koop geen bank voor die (wat zal het zijn) max max 40 avonden in het jaar dat ik visite heb. Wij hangen met vrienden ook op de bank! Je kan met gemak met 5 mensen op de bank hangen.. als mijn vriendin hier is, liggen we met zijn 3en ook te chillen.. en ik heb ook 4 hele comfi eetkamerstoelen.. dus die betrek ik er al snel bij. Als ik visite heb zit ik ook nooit op de bank omdat je toch heen en weer loopt de hele tijd, dus ik zit dan lekker op de stoel erbij! Ze hebben ook wieltjes dus perfect!

Een hoekbank vind ik een beetje ouderwets..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Lynn_ vr 7 jan 2011 - 22:05

CKC schreef:
Lynn_ schreef:
CKC schreef:
Lynn_ schreef:CKC, jij hebt ook wel kunnen slagen bij betermeubel he?

Haha, ja is dezelfde als Goossens volgens mij!
We hebben alles daar vandaan..Ik vind het een fijne winkel, goede service en ze hebben niet van die prijzen dat je je een rolberoerte krijgt.. al was een bank, 4 stoelen en een tafel bij elkaar bijna E5000.-

Heb trouwens nog een vraagje. Zag ik laatst goed dat jij ook de mountain vinsion stoelen hebt? Bevallen ze goed? Ik ga ze morgen bestellen (samen met de rest).

YEP! Goed gezien! Ze bevallen PERFECT! Beste keus ever.. zit lekker!! Mijn man werkt wel eens thuis en dan kan hij de hele dag op de stoelen zitten zonder last van zijn rug!
Wat mij betreft de beste.. Niet goedkoop.. wij hebben 450.- per stoel betaald maar man, wat een succes!
Het zijn inderdaad geen goedkope stoelen. Wij wilden ze eerst in wit leer maar dan waren ze helemaal verschrikkelijk duur. Maar wij betalen echt geen 450 euro per stoel nu. Waren ze toen gewoon nog duurder of heb jij iets speciaals smile?

Wij kiezen trouwens ook voor een hoekbank maar die is alles behalve ouderwets. Juist heel strak!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  minoessepoes vr 7 jan 2011 - 22:40

(hoek)bank - Pagina 2 Manstad-hoekslaapbank-met-opberger-rechts-grijs__75630_PE194096_S4

Wij hebben deze, hij lijkt hier donkerder dan hij is, hij is antraciet.
Wij hebben deze gekozen omdat we het een mooie bank vonden maar ook omdat wij geen logeerkamer hebben en we zo'n 2 uur van onze vrienden en familie af wonen en deze is echt in een handomdraai een tweepersoonsbed. Ik ben zo blij met deze bank, als er mensen komen slapen dan halen we de kussens eraf en gaat er gewoon beddengoed op, maar als we met zijn tweeën lekker lui een dvdtje kijken dan trekken we de bank ook uit, laten we de kussens liggen en dan kijken we languit tv, heerlijk!
Dit is wel een kleine bank trouwens, maar hij past precies bij ons, strak tussen de vensterbank en de deur in.

(hoek)bank - Pagina 2 DSC00066
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Prosecco za 8 jan 2011 - 2:10

Ik heb inmiddels deze bank besteld: (hoek)bank - Pagina 2 10100861_Landscape_M

Heb hier nog een poef staan die gebruik ik er dan wel als hocker bij smile


Laatst aangepast door Prosecco op za 8 jan 2011 - 2:31; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Spelfout)
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 2:27

Hahah bedoel je een hocker Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 2:28

Deze bank van de ikea is ook heel erg fijn. Hij is er ook in het donker grijs:

(hoek)bank - Pagina 2 InlineRepresentation5cc754e4575a4c978c811d52d3ffbfdb

Kun je meteen ook logees ontvangen en onder het lange gedeelte bevindt zich opbergruimte. Bijvoorbeeld voor extra kussens en dekens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 2:30

(hoek)bank - Pagina 2 Untitled-2

(hoek)bank - Pagina 2 Untitled-3

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Prosecco za 8 jan 2011 - 2:31

Darcy schreef:Hahah bedoel je een hocker Very Happy

ja haha Very Happy
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Lies za 8 jan 2011 - 3:50

(hoek)bank - Pagina 2 10100874_Landscape_L

Ik vind dit een hele mooie bank, van de leen bakker.
Heeft iemand deze?

En dan een losse fauteuil erbij ofzo

(hoek)bank - Pagina 2 10200314_Portrait_L

Zoiets?

Hmm, de kleur is wel heel anders zie ik...
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Effie_O za 8 jan 2011 - 4:05

Ziet er leuk uit! Bank lijkt op die van ons, altijd goed Wink
Misschien zijn zowel de bank als de stoel in meerdere kleuren te krijgen. Je kunt ook de stoel in een heel andere kleur doen. Onze bank is antraciet, onze stoel is gestreept met heel veel kleuren. Bij ons zou het heel saai worden als de bank en de stoel beide donker van kleur zouden zijn. Maar je moet er wel van houden en het durven.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Effie_O za 8 jan 2011 - 4:08

Ohja die bank van Leenbakker, daar hebben wij ook naar gekeken (weet niet of het precies dezelfde is, maar lijkt er heel erg op). Wij vonden de bank te hard zitten, maar wij houden dan ook van zachte 'hang' banken. Gewoon proberen! En ga er wat op bewegen, merk je ook of de kussens gaan schuiven.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 4:12

(hoek)bank - Pagina 2 Foto-GDHZ4JNQ

Wij hebben deze bank.
Het is een enorme joekel, maar zou niet anders willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Prosecco za 8 jan 2011 - 4:17

PrinsesBo schreef:(hoek)bank - Pagina 2 Foto-GDHZ4JNQ

Wij hebben deze bank.
Het is een enorme joekel, maar zou niet anders willen.

Hij staat hardstikke leuk zo, dus dan maakt het toch niet uit dat het een joekel is?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Jerry za 8 jan 2011 - 4:17

Smikkell schreef:Deze bank van de ikea is ook heel erg fijn. Hij is er ook in het donker grijs:

(hoek)bank - Pagina 2 InlineRepresentation5cc754e4575a4c978c811d52d3ffbfdb

Kun je meteen ook logees ontvangen en onder het lange gedeelte bevindt zich opbergruimte. Bijvoorbeeld voor extra kussens en dekens.

Ik vind ikea-banken echt van een slechte kwaliteit... De kussens zitten superslap in de hoezen, 't verschuift en als je eenmaal zit, kun je bijna niet meer overeind komen.... Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 4:19

Prosecco schreef:
PrinsesBo schreef:(hoek)bank - Pagina 2 Foto-GDHZ4JNQ

Wij hebben deze bank.
Het is een enorme joekel, maar zou niet anders willen.

Hij staat hardstikke leuk zo, dus dan maakt het toch niet uit dat het een joekel is?

Nee maakt ook niet uit smile
We hebben gewoon alleen de bank in de woonkamer staan. Past ook makkelijk een man of 6 a 7 op.
Als meer mensen nodig zijn dan zetten we eetkamerstoelen bij.
Kunt er heelijk op hangen en liggen. Zitten is wat minder, maar dan de benen maar op de bank :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 4:21

Ik heb zelf een bank van de ikea, en ik heb daar totaal geen last van. En de bank die ik plaatste hebben de op mijn werk in de speelkamer en dat vind ik ook een prima bank.

Ik heb deze:
(hoek)bank - Pagina 2 WAO6Fb8pvg==

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Lies za 8 jan 2011 - 4:50

Smikkell schreef:Ik heb zelf een bank van de ikea, en ik heb daar totaal geen last van. En de bank die ik plaatste hebben de op mijn werk in de speelkamer en dat vind ik ook een prima bank.

Ik heb deze:
(hoek)bank - Pagina 2 WAO6Fb8pvg==

Dit lijkt me precies zo'n " schuivende kussens " - bank, of heb ik dat verkeerd?
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Lies za 8 jan 2011 - 4:52

PrinsesBo schreef:
Prosecco schreef:
PrinsesBo schreef:(hoek)bank - Pagina 2 Foto-GDHZ4JNQ

Wij hebben deze bank.
Het is een enorme joekel, maar zou niet anders willen.

Hij staat hardstikke leuk zo, dus dan maakt het toch niet uit dat het een joekel is?

Nee maakt ook niet uit smile
We hebben gewoon alleen de bank in de woonkamer staan. Past ook makkelijk een man of 6 a 7 op.
Als meer mensen nodig zijn dan zetten we eetkamerstoelen bij.
Kunt er heelijk op hangen en liggen. Zitten is wat minder, maar dan de benen maar op de bank :P

Krijg gelijk de neiging om op je bank te ploffen angel
bijkomend probleem is bij mij dat ik korte benen heb, en dus al snel niet met mn voeten bij de grond kan. Dit is dus idd een lekkere luierbank, maar niet om gewoon op te zitten Rolling Eyes
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  minoessepoes za 8 jan 2011 - 4:53

minoessepoes schreef:(hoek)bank - Pagina 2 Manstad-hoekslaapbank-met-opberger-rechts-grijs__75630_PE194096_S4

Wij hebben deze, hij lijkt hier donkerder dan hij is, hij is antraciet.
Wij hebben deze gekozen omdat we het een mooie bank vonden maar ook omdat wij geen logeerkamer hebben en we zo'n 2 uur van onze vrienden en familie af wonen en deze is echt in een handomdraai een tweepersoonsbed. Ik ben zo blij met deze bank, als er mensen komen slapen dan halen we de kussens eraf en gaat er gewoon beddengoed op, maar als we met zijn tweeën lekker lui een dvdtje kijken dan trekken we de bank ook uit, laten we de kussens liggen en dan kijken we languit tv, heerlijk!
Dit is wel een kleine bank trouwens, maar hij past precies bij ons, strak tussen de vensterbank en de deur in.

(hoek)bank - Pagina 2 DSC00066

Ik poste dus dezelfde bank als deze, alleen dan inderdaad de antraciet versie:
Jerry schreef:
Smikkell schreef:Deze bank van de ikea is ook heel erg fijn. Hij is er ook in het donker grijs:

(hoek)bank - Pagina 2 InlineRepresentation5cc754e4575a4c978c811d52d3ffbfdb

Kun je meteen ook logees ontvangen en onder het lange gedeelte bevindt zich opbergruimte. Bijvoorbeeld voor extra kussens en dekens.

Ik vind ikea-banken echt van een slechte kwaliteit... De kussens zitten superslap in de hoezen, 't verschuift en als je eenmaal zit, kun je bijna niet meer overeind komen.... Rolling Eyes

@Jerry: Je kan natuurlijk niet alle Ikea banken over 1 kam scheren. Ze zijn er in verschillende prijsklassen en in verschillende kwaliteit.
Wij hebben deze bank nu een half jaar en hij zit heel stevig, je zakt er niet in weg en je komt er heel makkelijk uit, de kussen blijven gewoon in model, op hun plaats en de hoezen zitten er heel strak omheen, die verschuiven echt niet! Mensen die er op geslapen hebben zeggen ook allemaal dat hij lekker ligt. Ik ben het dus totaal niet met je eens, ik vind het een super bank, voor niet teveel geld!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 4:55

Bij mijn bank schuiven de kussens niet. Daarnaast heb ik er ook een aantal losse kussens op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 2 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum