Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(hoek)bank

+19
Mida4you
_DoI
Atelier Madame
Cow
Olijfje001
smooch
Roxi3
Dennenappel
minoessepoes
Aimee
Gizmo
Prosecco
Sunshine
Zwerver
Jerry
Lynn_
Schaapke
Effie_O
Lies
23 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

(hoek)bank Empty (hoek)bank

Bericht  Lies vr 7 jan 2011 - 4:13

Hoi!

Wij zijn rond aan het kijken voor een nieuwe bank.
Nu hebben we een 3- en een 2zits, maar denken er nu aan om een hoekbank te kopen.
Zo een met een "lounge" stuk eraan zegmaar.

Wie heeft er zo'n bank en hoe bevalt deze? ( gebruiken jullie de hoek zelf ook? heb soms het idee dat je dan je benen niet kwijt kan...Rolling Eyes)
Waar hebben jullie 'm gekocht?

Foto's zijn heel erg welkom! Very Happy

Liefs,
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Effie_O vr 7 jan 2011 - 4:39

Ik heb iets wat hier op lijkt

(hoek)bank P020544-428-yoko-hoekbank

Daar zit dus aan een kant een armleuning, maar aan de andere kant echt een 'wegkruiphoek'. Je hebt ook van die banken met een lounge stuk waar aan beide kanten een armleuning zit, zoals die foto hier onder. Dat vind ik zelf minder lekker zitten, maar ik vind het dan ook prettig om lekker weg te kunnen kruipen in een bank.

Het bevalt mij heel erg goed. Mijn vriend bevalt het nog beter, die zit/ligt elke avond languit in de hoek, met zijn benen over het lounge stuk. Zelf krul ik mezelf liever op, dus ik zit liever in de andere hoek. Maar als ik alleen ben, kan ik me ook prima opkrullen in de hoek!
De hoek is alleen een beetje lastig als je veel visite krijgt. Meestal tel ik de hoek dan ook niet mee als zitplek, als ik extra stoelen bij moet zetten. Maar ja, hoe vaak krijg je visite, zoveel dat je extra stoelen bij moet zetten om zitplaatsen te creëren? Dan nog, het ligt er natuurlijk aan hoeveel ruimte je hebt, maar je kunt vast wel ergens nog 1 extra stoel kwijt als je de hoek niet mee gaat rekenen als zitplek.

(hoek)bank 10005433-1282-europa--hoekbank-670-antraciet
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Lies vr 7 jan 2011 - 4:50

Effie_O: dat vind ik ook een hele mooie bank!
Alleen jammer van dat hoekje met visite, of je moet zelf opgepropt in dat hoekje gaan zitten :P
Maar ik wil er dan zoiezo nog een losse fauteuil bij, zodat we niet op zitplekken achteruit gaan.
Waar hebben jullie 'm gekocht? ( plaatje is volgens mij van profijtmeubel?)
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Schaapke vr 7 jan 2011 - 5:14

Dit is onze bank:
We hebben 'm gekocht bij Karwei en hebben 'm nu iets meer dan een jaar. Hij zit nog steeds goed, mijn vriend zit vaak op het 'lounge-stuk'. Ook hebben we er een losse stoel bij, uit dezelfde serie, zeg maar.


Edit: ik zie nu dat mijn foto het niet doet..vreemd, want normaal lukt het me wel om een foto te plaatsen. Naja..als je op de site van Karwei kijkt dan is het meubelserie: "julian".

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Effie_O vr 7 jan 2011 - 5:21

@Lies, we hebben het inderdaad bij Profijt Meubel gekocht. We konden weinig banken vinden die lekker genoeg zaten. De bank van deze foto vonden we ook te hard, kon geen foto meer vinden van onze bank. Na lang zoeken gelukkig wel een goede bank tegengekomen!

In principe kan ik op onze bank trouwens net zoveel mensen kwijt als op een 2- en 3-zits samen. Op het lange stuk kunnen 3 mensen zitten, op het lounge stuk 2 (eventueel 3, maar de derde heeft geen rugleuning). Bij twee losse banken zou je nog een extra stoel kunnen zetten op de plek waar nu de hoek van de hoekbank zit zeg maar, maar verder scheelt het weinig.

Succes met zoeken/beslissen!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 5:22

Bedoel je een hoekbank of een lounger?

Hoekbank:
(hoek)bank Hoekbank

En dit is onze lounger:
(hoek)bank 8100300_1

Die van ons is in grijs en het is een heeeeeeeeeerlijke bank!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Lynn_ vr 7 jan 2011 - 5:24

CKC, jij hebt ook wel kunnen slagen bij betermeubel he?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 5:25

Lynn_ schreef:CKC, jij hebt ook wel kunnen slagen bij betermeubel he?

Haha, ja is dezelfde als Goossens volgens mij!
We hebben alles daar vandaan..Ik vind het een fijne winkel, goede service en ze hebben niet van die prijzen dat je je een rolberoerte krijgt.. al was een bank, 4 stoelen en een tafel bij elkaar bijna E5000.-

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Lies vr 7 jan 2011 - 5:43

@ CKC: Ik bedoel idd een Lounger smile
Die van jou is mooi zeg!
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Lies vr 7 jan 2011 - 5:46

Lies schreef:@ CKC: Ik bedoel idd een Lounger smile
Die van jou is mooi zeg!

Ik zie nu op de site dat de kussens los zijn...Heb je daar last van?
Wij hebben nu iig een bank ook met losse kussens, en die verschuiven constant naar voren. Moet ze dus elke keer weer goed doen. Dus wil geen bank meer met losse kussens
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Lynn_ vr 7 jan 2011 - 6:00

CKC schreef:
Lynn_ schreef:CKC, jij hebt ook wel kunnen slagen bij betermeubel he?

Haha, ja is dezelfde als Goossens volgens mij!
We hebben alles daar vandaan..Ik vind het een fijne winkel, goede service en ze hebben niet van die prijzen dat je je een rolberoerte krijgt.. al was een bank, 4 stoelen en een tafel bij elkaar bijna E5000.-
Ja klopt, is hetzelfde!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Lynn_ vr 7 jan 2011 - 6:03

CKC schreef:
Lynn_ schreef:CKC, jij hebt ook wel kunnen slagen bij betermeubel he?

Haha, ja is dezelfde als Goossens volgens mij!
We hebben alles daar vandaan..Ik vind het een fijne winkel, goede service en ze hebben niet van die prijzen dat je je een rolberoerte krijgt.. al was een bank, 4 stoelen en een tafel bij elkaar bijna E5000.-

Heb trouwens nog een vraagje. Zag ik laatst goed dat jij ook de mountain vinsion stoelen hebt? Bevallen ze goed? Ik ga ze morgen bestellen (samen met de rest).
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Jerry vr 7 jan 2011 - 7:03

ik wil/wilde ook een hoekbank.
Alleen heb laatst gezien dat je ook een 'gewone' 3zitsbank kunt kopen, met een hocker erbij. Dan kun je de hocker op de hoek zetten en heb je een 'lounge'-idee, en als je visite krijgt, kun je 'm losschuiven en gaat die hoek niet verloren... Dus das ook nog een optie (tenzij je echt een hoekbank wilt, zoals op een foto in een paar posts boven mij...)
Maar misschien ga ik toch voor een hoekbank (zo vaak krijgen we geen visite :P )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Effie_O vr 7 jan 2011 - 7:56

Over die losse kussens, dat hebben wij ook en het blijft perfect liggen! Vind het juist wel makkelijk schoon te houden.

Een hocker kan inderdaad ook, heb je geen verlies van ruimte door de hoek in de bank. Maar die vind ik vaak wel groot, moet je ook ruimte voor hebben om het opzij te kunnen schuiven.

Oh en over het hoekbank of lounge bank idee...voor mijn gevoel heb je met een lounge bank nog minder ruimte. Bij mijn bank, zoiets als mijn eerste foto, zit ook om de hoek nog een stuk leuning. Daardoor kun je ook daar nog fijn zitten. Maar bij de foto's van de lounge banken hier, zit dat niet. Naar mijn idee heb je dan juist meer verlies van zitruimte, je kunt dan alleen in de ene hoek zitten, in het midden, of languit in de lounge hoek. Voor visite heb je dan maar 2 plekken. Maar dan nog, heb je zo vaak visite dat je daar rekening mee moet houden? Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Zwerver vr 7 jan 2011 - 8:04

Wij hebben een heel klein bankje. Ik zal even zoeken
Edit:

Wij hebben ons hoekbankje bij de Leen Bakker vandaag. Was echt super goedkoop maar ik ben er super blij mee. Hij zit echt super lekker. De lounge gedeelte is een los stuk bij ons maar zit met haken zeg maar vast.
Ons woonkamertje is ook maar 17m² ofzoiets
(hoek)bank 30c8uat
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Sunshine vr 7 jan 2011 - 8:32

wc-eend schreef:Wij hebben een heel klein bankje. Ik zal even zoeken
Edit:

Wij hebben ons hoekbankje bij de Leen Bakker vandaag. Was echt super goedkoop maar ik ben er super blij mee. Hij zit echt super lekker. De lounge gedeelte is een los stuk bij ons maar zit met haken zeg maar vast.
Ons woonkamertje is ook maar 17m² ofzoiets
(hoek)bank 30c8uat

Deze heb ik ook maar dan in het antraciet. Vind het alleen nadeel dat de rugleuning zo laag is.
Verder echt een super bankje smile
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 8:37

Lies schreef:
Lies schreef:@ CKC: Ik bedoel idd een Lounger smile
Die van jou is mooi zeg!

Ik zie nu op de site dat de kussens los zijn...Heb je daar last van?
Wij hebben nu iig een bank ook met losse kussens, en die verschuiven constant naar voren. Moet ze dus elke keer weer goed doen. Dus wil geen bank meer met losse kussens

Nee hoor, totaal geen last van. Het zijn loodzware kussens dus daar gebeurd niets mee en wij zitten/liggen/hangen/sexen/stoeien/eten op de bank en nooit is iets verschoven! Let wel op he, de bank is gigantisch.. mijn bank is 340cm!(hoek)bank 1110633329_5_RLRw

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 8:39

Lynn_ schreef:
CKC schreef:
Lynn_ schreef:CKC, jij hebt ook wel kunnen slagen bij betermeubel he?

Haha, ja is dezelfde als Goossens volgens mij!
We hebben alles daar vandaan..Ik vind het een fijne winkel, goede service en ze hebben niet van die prijzen dat je je een rolberoerte krijgt.. al was een bank, 4 stoelen en een tafel bij elkaar bijna E5000.-

Heb trouwens nog een vraagje. Zag ik laatst goed dat jij ook de mountain vinsion stoelen hebt? Bevallen ze goed? Ik ga ze morgen bestellen (samen met de rest).

YEP! Goed gezien! Ze bevallen PERFECT! Beste keus ever.. zit lekker!! Mijn man werkt wel eens thuis en dan kan hij de hele dag op de stoelen zitten zonder last van zijn rug!
Wat mij betreft de beste.. Niet goedkoop.. wij hebben 450.- per stoel betaald maar man, wat een succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Zwerver vr 7 jan 2011 - 8:44

Sunshine schreef:

Deze heb ik ook maar dan in het antraciet. Vind het alleen nadeel dat de rugleuning zo laag is.
Verder echt een super bankje smile [/quote]
Wat raar, want deze was er alleen in Bruin en in onze kleur, grijs.
En rugleuning laag? daar hebben wij totaal geen last van haha.

Wat heb jij er voor betaald als ik vragen mag?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Prosecco vr 7 jan 2011 - 9:21

Ik wil ook heel graag een loungebank maar daar ben ik een beetje van terug gekomen toen ik bedacht dat je dan lastig je meubels om kunt zetten. Dat lounge gedeelte zit natuurlijk aan een kant van je bank en dan kun je hem niet op elke manier neer zetten.

Nu wil ik dus eigenlijk een 3zits met een hocker maar ik heb maar een budget van 500 euro. Bij de Leenbakker zag ik wel echt een mooie bank maar daar is weer geen hocker bij te krijgen...

Nu weet ik niet meer wat ik moet doen... Weet iemand winkels waar je een redelijk goede bank voor rond de 500 euro kunt kopen?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Jerry vr 7 jan 2011 - 9:30

Prosecco schreef:Ik wil ook heel graag een loungebank maar daar ben ik een beetje van terug gekomen toen ik bedacht dat je dan lastig je meubels om kunt zetten. Dat lounge gedeelte zit natuurlijk aan een kant van je bank en dan kun je hem niet op elke manier neer zetten.

Nu wil ik dus eigenlijk een 3zits met een hocker maar ik heb maar een budget van 500 euro. Bij de Leenbakker zag ik wel echt een mooie bank maar daar is weer geen hocker bij te krijgen...

Nu weet ik niet meer wat ik moet doen... Weet iemand winkels waar je een redelijk goede bank voor rond de 500 euro kunt kopen?

Nog een geïnteresseerde voor bovenstaande smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 9:39

Zelf denk ik dat ik onderstaand ga. Gewoon omdat de bank mij aanspreekt. Trouwens niet de kleur, ik wil graag een hele donkere stof. Morgen op stap voor een bank.

(hoek)bank Bank

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Prosecco vr 7 jan 2011 - 9:44

Welke winkel is dat Isa?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 10:22

Prosecco schreef:Welke winkel is dat Isa?

Pronto Wonen.

Ik ben bijzonder goed te spreken over Pronto. Ze hebben van goede kwaliteit meubelen, lage prijzen en ze hebben een uitstekende service. Alhoewel, Vestiging Emmen is echt top, maar in Groningen zou ik niet zo snel iets kopen, haha. Maar goed, hun meubelen zijn van goede kwaliteit en de lage prijs blijft voor mij aantrekkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gizmo vr 7 jan 2011 - 10:24

Isa schreef:
Prosecco schreef:Welke winkel is dat Isa?

Pronto Wonen.

Ik ben bijzonder goed te spreken over Pronto. Ze hebben van goede kwaliteit meubelen, lage prijzen en ze hebben een uitstekende service. Alhoewel, Vestiging Emmen is echt top, maar in Groningen zou ik niet zo snel iets kopen, haha. Maar goed, hun meubelen zijn van goede kwaliteit en de lage prijs blijft voor mij aantrekkelijk.

Wij hebben ook een Pronto bank, bevalt goed!
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum