DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Sjaan. Hij staat online!
Kan iemand iets misschien in Jip & Janneke taal uitleggen wat beslissen en activiteiten initiëren betekent?
Kan iemand iets misschien in Jip & Janneke taal uitleggen wat beslissen en activiteiten initiëren betekent?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Lily schreef:ssshhhht daar wil ik nog niet aan denken
Gna gna gna
Burn, wat schrijf je toch lekker enthousiast!!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Burn schreef:Sjaan. Hij staat online!
Activiteiten initiëren houdt in dat je activiteiten opzet.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik was afgelopen dagen ook heeeel erg blij!
Alhoewel, als mijn ouders hadden gezegd, kom.. we pakken je spullen in. Dan was ik wss ook wel meegegaan!
Burn- Lady Post-a-lot
In de zin van nieuwe activiteiten bedenken?May schreef:Burn schreef:Sjaan. Hij staat online!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:In de zin van nieuwe activiteiten bedenken?May schreef:Burn schreef:Sjaan. Hij staat online!
Ja initiëren komt van initiatief nemen tot.
May- Ratel
Thnx May!
Burn- Lady Post-a-lot
Geen dank hoor
May- Ratel
Ik kan me echt helemaal voorstellen dat er momenten zijn dat je het even niet ziet zitten in Verweggistan, zo ver weg van alles en iedereen die je lief is. Maar volgens mij heb je het, ondanks die moeilijke momenten, toch wel goed naar je zin daar, of doe je je echt veel stoerder voor dan je werkelijk bent? Het is natuurlijk ook een geweldige kans, zomaar even een winter in de sneeuw zitten, dat wil je vast ook niet zomaar laten schieten! En helaas heeft dat ook wat nadelige kanten Maar ik weet zeker dat je het vol gaat houden daar! Al is het maar om mij steeds jaloers te kunnen makenBurn schreef:Ik was afgelopen dagen ook heeeel erg blij!Alhoewel, als mijn ouders hadden gezegd, kom.. we pakken je spullen in. Dan was ik wss ook wel meegegaan!
IJskoude knuffel van mij voor jou!!
Sjaantje schreef:Ik kan me echt helemaal voorstellen dat er momenten zijn dat je het even niet ziet zitten in Verweggistan, zo ver weg van alles en iedereen die je lief is. Maar volgens mij heb je het, ondanks die moeilijke momenten, toch wel goed naar je zin daar, of doe je je echt veel stoerder voor dan je werkelijk bent? Het is natuurlijk ook een geweldige kans, zomaar even een winter in de sneeuw zitten, dat wil je vast ook niet zomaar laten schieten! En helaas heeft dat ook wat nadelige kanten Maar ik weet zeker dat je het vol gaat houden daar! Al is het maar om mij steeds jaloers te kunnen makenBurn schreef:Ik was afgelopen dagen ook heeeel erg blij!Alhoewel, als mijn ouders hadden gezegd, kom.. we pakken je spullen in. Dan was ik wss ook wel meegegaan!
IJskoude knuffel van mij voor jou!!
De ene keer voel ik me heeeeeeel kut, de dag erna kan het alweer heel anders zijn.
Ik dacht dat ik al over de helft was. M'n berekening wees uit dat dat nog een halve maand duurt!
Burn- Lady Post-a-lot
Tijd gaat best snel, Burn!
als het kon, zou ik je zó op komen zoeken...
Soms gaat de tijd snel. Soms sloom!
Maar van mij mag de tijd ook nog wel ff duren! Hoef ik een eikel niet te zien!
Ik geniet hier ook wel, en ik doe echt m'n best om tussen m'n collega's te komen, maar dat gaat een beetje moeilijk..
Sjaan, ga dan is ff in overleg met Maple, Jordana, Tullow, Arwyn en XXDila, iedereen wil langskomen!
Maar van mij mag de tijd ook nog wel ff duren! Hoef ik een eikel niet te zien!
Ik geniet hier ook wel, en ik doe echt m'n best om tussen m'n collega's te komen, maar dat gaat een beetje moeilijk..
Sjaan, ga dan is ff in overleg met Maple, Jordana, Tullow, Arwyn en XXDila, iedereen wil langskomen!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik weet niet precies wat er speelt, Burn, maar ik weet wel uit eigen ervaring en ervaring van andere mensen die tegelijk met mij in Ecuador zaten, dat de mensen die veel contact zochten met het thuisfront, het meeste heimwee hadden. Hoeveel heb ik er zie gaan, nadat ouders op bezoek waren geweest. Mensen die elke dag moesten en zouden bellen en constant in Nederland leefden met hun hoofd, bouwden nooit een leven op. Natuurlijk is dat voor de één gemakkelijker dan voor de ander en met meer heimwee groeit het contact aan behoefte met het thuisfront ook, maar toch merkte ik veel verbetering wanneer ze dat probeerden te minderen. Eén meisje wilde al gaan, toen ik samen met nog een meisje heb geprobeerd om haar te overtuigen de afleiding te zoeken in Ecuador en niet in Nederland. Ze heeft haar tijd volgemaakt en ze heeft nog een leuke tijd gehad ook.
Bij jou krijg ik ook het gevoel dat je nog veel bezig bent met wat er hier allemaal speelt. Ik weet het natuurlijk niet precies, maar zo komt het in ieder geval over. Ik weet niet hoe gemakkelijk het is om daar afleiding buiten de deur te zoeken, maar er is toch altijd wel íets wat je kunt doen? Of heb ik het fout en spreek je bijna niemand uit Nederland en heb je daar al iets opgebouwd? Ik zeg dit echt echt echt niet om je de les te lezen of om te zeggen dat ik geweldig ben, maar ik denk dat iedereen zoveel meer kan halen uit een tijd in het buitenland wanneer hij/zij Nederland gewoon even laat voor wat het is.
Bij jou krijg ik ook het gevoel dat je nog veel bezig bent met wat er hier allemaal speelt. Ik weet het natuurlijk niet precies, maar zo komt het in ieder geval over. Ik weet niet hoe gemakkelijk het is om daar afleiding buiten de deur te zoeken, maar er is toch altijd wel íets wat je kunt doen? Of heb ik het fout en spreek je bijna niemand uit Nederland en heb je daar al iets opgebouwd? Ik zeg dit echt echt echt niet om je de les te lezen of om te zeggen dat ik geweldig ben, maar ik denk dat iedereen zoveel meer kan halen uit een tijd in het buitenland wanneer hij/zij Nederland gewoon even laat voor wat het is.
Gast- Gast
June, ik heb niet elke dag contact met Nederland. Meestal bel ik 1x in de week met m'n ouders. Ik wil bewust niet meer contact met Nederland hebben.
Ik heb echt een heerlijke tijd gehad dat m'n ouders hier waren. Maar dat ze nu weer weg zijn is ook prima, en daar heb ik ook wel vrede mee. Ik zie ze over 3 maand weer.
Ik heb hier niet echt iets opgebouwd, en dat ligt waarschijnlijk vooral aan mezelf. Ik ben inderdaad te veel met Nederland bezig. Er is in m'n hoofd gewoon te veel gebeurt en nu ik ver weg ben probeer ik dat een plekje te geven, en daar ben ik dan Nederland wel weer voor nodig..
Wat er ook gebeurt ik ga niet terug! Ik ga niet opgeven..
Ik zie het ook niet als een 'les lezen'..
Ik heb echt een heerlijke tijd gehad dat m'n ouders hier waren. Maar dat ze nu weer weg zijn is ook prima, en daar heb ik ook wel vrede mee. Ik zie ze over 3 maand weer.
Ik heb hier niet echt iets opgebouwd, en dat ligt waarschijnlijk vooral aan mezelf. Ik ben inderdaad te veel met Nederland bezig. Er is in m'n hoofd gewoon te veel gebeurt en nu ik ver weg ben probeer ik dat een plekje te geven, en daar ben ik dan Nederland wel weer voor nodig..
Wat er ook gebeurt ik ga niet terug! Ik ga niet opgeven..
Ik zie het ook niet als een 'les lezen'..
Burn- Lady Post-a-lot
Hoe komt het dat je het gevoel hebt dat je niet tussen je collega's kunt komen?
Je kunt ook dingen een plekje geven door ondertussen met andere dingen bezig te zijn. Het gaat waarschijnlijk ook over je ex? Het zal wellicht ook je zelfvertrouwen aangetast hebben, maar door daar goed bezig te zijn, kan ook je zelfvertrouwen en trots groeien. Dit zorgt ook voor een stukje verwerking. Ik snap dat je niet zomaar een knop om kunt zetten en kunt stoppen met erover denken, maar ik zou het misschien wel wat vaker proberen.
Je kunt ook dingen een plekje geven door ondertussen met andere dingen bezig te zijn. Het gaat waarschijnlijk ook over je ex? Het zal wellicht ook je zelfvertrouwen aangetast hebben, maar door daar goed bezig te zijn, kan ook je zelfvertrouwen en trots groeien. Dit zorgt ook voor een stukje verwerking. Ik snap dat je niet zomaar een knop om kunt zetten en kunt stoppen met erover denken, maar ik zou het misschien wel wat vaker proberen.
Gast- Gast
Ik heb het gevoel dat ze anders zijn, en dan sluiten ze mij voor mijn gevoel buiten..
Het gaat inderdaad ook over m'n ex. En ik ben nu bezig het voorgoed af te sluiten. Aangezien hij nu ook een nieuwe vriendin heeft, ben ik er klaar mee! Ik ben opzich ook wel trots dat ik dit alleen doe! Zonder m'n ouders, m'n vrienden en m'n ex.. Dat ik meer kon dan ik zelf dacht..
Het gaat inderdaad ook over m'n ex. En ik ben nu bezig het voorgoed af te sluiten. Aangezien hij nu ook een nieuwe vriendin heeft, ben ik er klaar mee! Ik ben opzich ook wel trots dat ik dit alleen doe! Zonder m'n ouders, m'n vrienden en m'n ex.. Dat ik meer kon dan ik zelf dacht..
Burn- Lady Post-a-lot
Ik denk dat June daar heel wijze woorden spreekt Ach en misschien speelt het ook wel mee dat je tijdens de feestdagenperiode daar bent geweest, dat is voor veel mensen toch een periode waarin de behoefte om je naasten om je heen te hebben extra groot is. Het lijkt mij ook erg moeilijk om het helemaal los te laten maar wat ik in ieder geval zie is dat je desondanks toch je best doet er wat van te maken.
Haha ja willen zoveel mensen van hier bij je langskomen?
Haha ja willen zoveel mensen van hier bij je langskomen?
Burn schreef:Dat ik meer kon dan ik zelf dacht..
Ik ga helemaal los in de Hunkemoller Sale.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik ga helemaal los in de Hunkemoller Sale.
Ik doe net of ik dit niet lees en ga door met mijn opdracht.
Hunkemoller heeft geen sale, Hunkemoller heeft geen sale, HUNKEMOLLER HEEFT GEEN SALE!!
Gast- Gast
Ik heb het vooral over m'n huisgenoten, en dat zijn er 3..
Een andere manier van humor, ik ben iets serieuzer dan hun zijn.. En ik kan me druk maken over van alles..
Sjaan, het zijn zeker wijze woorden van June. Ik ben ook blij dat ze zoiets tegen me zegt!
Ja, die meiden willen allemaal langskomen.
Ik denk dat de feestdagen niet eens mee hebben gespeeld. Maar 2011 was niet mijn jaar, en daarin zijn veel dingen gebeurt wat ik nu aan het verwerken ben, omdat ik nu tot 'rust' kom!
Ik ga ff snel douchen! brb!
Een andere manier van humor, ik ben iets serieuzer dan hun zijn.. En ik kan me druk maken over van alles..
Sjaan, het zijn zeker wijze woorden van June. Ik ben ook blij dat ze zoiets tegen me zegt!
Ja, die meiden willen allemaal langskomen.
Ik denk dat de feestdagen niet eens mee hebben gespeeld. Maar 2011 was niet mijn jaar, en daarin zijn veel dingen gebeurt wat ik nu aan het verwerken ben, omdat ik nu tot 'rust' kom!
Ik ga ff snel douchen! brb!
Burn- Lady Post-a-lot
June schreef:Rush schreef:Ik ga helemaal los in de Hunkemoller Sale.
Hunkemoller heeft geen sale, Hunkemoller heeft geen sale, HUNKEMOLLER HEEFT GEEN SALE!!
Hunkemoller heeft dikke SALE en het kost helemaal niks meer, nananananaa!!June schreef:Rush schreef:Ik ga helemaal los in de Hunkemoller Sale.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maar het feit dat ze anders zijn, maakt natuurlijk niet direct dat je geen leuke tijd met hen kunt hebben. Ik heb ook vriendinnen die wat serieuzer zijn dan ik, daar doe ik dan weer andere dingen mee, dan met mijn lang-leve-de-lol-vriendinnen. Misschien hebben ze andere humor, maar probeer je wel eens te begrijpen waarom ze zoveel lachen en plezier hebben? Het feit dat je serieus bent, maakt nog niet dat je geen fijne tijd met hen kunt hebben? Ik heb vriendinnen die compleet anders zijn, maar dat spreken we gewoon uit en ik haal gewoon andere dingen uit vriendschappen. Heb je al ooit aangekaart daar dat je het gevoel hebt dat je er niet echt bijhoort?
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: