Wie nodig je uit op de verjaardag van je kind
+6
Darius
Niene
ekjir@M
RYW
Susan
blondje1313
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie nodig je uit op de verjaardag van je kind
Ik zit net een ander topic te lezen over verjaardagen en lees dat verschillende moeders de verjaardag in twee etappes vieren.
Wie nodigen jullie dan allemaal uit op de verjaardag dat het te druk ik om in één keer te doen (ben er al een beetje vroeg over na aan het denken....)
Op dit moment denk ik aan opa, oma's, ouders, schoonouders, broers en zus plus aanhang, dan kom ik op 13 volwassenen en 1 peuter.
Zijn er ook veel bij die hun eigen vrienden ook uitnodigen, of de buren ofzo?
Wie nodigen jullie dan allemaal uit op de verjaardag dat het te druk ik om in één keer te doen (ben er al een beetje vroeg over na aan het denken....)
Op dit moment denk ik aan opa, oma's, ouders, schoonouders, broers en zus plus aanhang, dan kom ik op 13 volwassenen en 1 peuter.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Wie nodig je uit op de verjaardag van je kind
Mijn ouders, een tante en oom van mijn moeders kant plus hun (volwassen) kinderen, twee tantes en ooms van mijn vaders kant plus volwassen kinderen, aanhang en hun kinderen, twee bevriende stellen met kinderen. Mijn schoonouders komen eigenlijk altijd op een aparte dag.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Wij nodigen onze eigen vrienden ook uit ja, zij kennen onze zoon ook. Verder directe familie, zoals mijn ouders, zus, schoonbroer/zus, schoonmoeder etc.
Gast- Gast
blondje1313 schreef:Ik zit net een ander topic te lezen over verjaardagen en lees dat verschillende moeders de verjaardag in twee etappes vieren.
Het is een beetje lullig, maar op de verjaardag van mijn jongste komen meestal meer mensen dan op de verjaardag van mijn oudste. De oudste is namelijk op 24 december jarig, en dan heb ik al echt een monsterlijke week van kinderfeestje, kerststukjes maken op school, kerstdiner (en ervoor koken) op school, kerstdiner thuis, kerstboodschappen en dat soort dingen, en bovendien kunnen heel veel mensen niet op de dag voor kerst. Maar mijn ouders, broer en schoonzus en neefje, mijn ex, mijn vriendin-annex-ex-schoonzusje plus man en kind (haar dochter is de volle nicht van mijn zoons), de peettante van mijn jongens, de vaste oppas komen meestal sowieso. Bij de verjaardag van mijn jongste komen daar nog vrienden uit de straat bij (hun dochter heeft 'verkering' met mijn zoon, haha) en mijn ooms en nog wat vrienden van mij.
Meestal stuur ik een mail dat het feestje tussen 12.00 en 17.00 gevierd wordt (daarna wil ik een rustig avondje voor de jongens, zodat ze niet compleet hyper naar bed gaan), dat ze in die uren welkom zijn om binnen te lopen wanneer ze willen, maar dat om 13.30 uur de taart wordt aangesneden. Wie dat wil meemaken moet er dan wel zo'n beetje zijn.
En vaak gaan ze dan netjes om 17.00 uur weg, en blijven mijn ouders nog even om te helpen opruimen en afwassen (liefst gebruik ik papieren bordjes, die mieter je dan gewoon in de vuilnisbak en weg afwas!) en dan halen we chinees of shoarma voor het eten, en dan gaan de draakjes naar bed en de ouwelui naar huis, en wij gaan eens even bijkomen op de bank
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Wij hebben mijn broers en zwagers, (schoon)ouders, oma´s, vrienden en buren uitgenodigd. Wij hebben er bewust geen tijd bij vermeld, de meeste kwamen uit zichzelf of ´s ochtends of ná 15.30 en bleven daarna eten.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Wij doen het trouwens wel in één ronde, mensen komen vanaf een uur of drie, blijven eten en gaan meestal om een uur of half acht/acht uur weer naar huis.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Wij doen het trouwens wel in één ronde, mensen komen vanaf een uur of drie, blijven eten en gaan meestal om een uur of half acht/acht uur weer naar huis.
Zo doen wij dat ook, maar de meesten komen wel eerder dan 3 uur.
Gast- Gast
Wij doen het in 1 ronde,alleen als het zo uitkomt de ex schoonfamilie een andere dag omdat hun alleen in de weekenden kunnen.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Toen L.aurens 1 werd, hebben we in de ochtend mijn schoonouders, mijn zwager, mijn schoonzus met man en 2 kinderen en vriendin met kindje van L zijn leeftijd gehad. En in de middag mijn ouders, twee zusjes en en mijn opa en oma.
Toen L.aurens 2 werd kwam alles gewoon rond 15 uur.
Ik weet nog niet hoe ik het ga doen als Pe.pijn 1 wordt. Waarschijnlijk doe ik dan gewoon alles tegelijk. Mijn opa is 2 weken geleden overleden. Als er veel mensen tegelijk waren in een kamer was het voor hem al snel te druk, maar daar hoeven we nu geen rekening meer mee te houden. (dat klinkt hard, het grijpt me juist enorm aan, maar dit is dan weer een praktische kant)
Toen L.aurens 2 werd kwam alles gewoon rond 15 uur.
Ik weet nog niet hoe ik het ga doen als Pe.pijn 1 wordt. Waarschijnlijk doe ik dan gewoon alles tegelijk. Mijn opa is 2 weken geleden overleden. Als er veel mensen tegelijk waren in een kamer was het voor hem al snel te druk, maar daar hoeven we nu geen rekening meer mee te houden. (dat klinkt hard, het grijpt me juist enorm aan, maar dit is dan weer een praktische kant)
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Zelda schreef:Susan schreef:Wij doen het trouwens wel in één ronde, mensen komen vanaf een uur of drie, blijven eten en gaan meestal om een uur of half acht/acht uur weer naar huis.
Zo doen wij dat ook, maar de meesten komen wel eerder dan 3 uur.
Ze mogen wel eerder komen, maar die tijden zijn er een beetje ingeslopen in de familie in verband met alle slaapjes van kinderen. Yrsa slaapt ook nog tot twee uur.
Susan- Lady Post-a-lot
Wij doen ook gewoon in een keer, er komen naast familie ook vrienden van ons.
Ik zet op de kaart, denk ik, tussen 14-17 uur ben je van harte welkom om een taartje te komen eten!
Ik zet op de kaart, denk ik, tussen 14-17 uur ben je van harte welkom om een taartje te komen eten!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
toen D. 1 werd hebben we mijn ouders/schoonouders broers/zussen en aanhang en hun kinderen uitgenodigd.
onze vriendengroep, dat zijn er maar 5 en wat losse vrienden met kinderen van de leeftijd van Dani.
hier waren ze welkom van 10.30 - 12.00 & van 15.00 tot 19.00
onze vriendengroep, dat zijn er maar 5 en wat losse vrienden met kinderen van de leeftijd van Dani.
hier waren ze welkom van 10.30 - 12.00 & van 15.00 tot 19.00
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij hadden 2 ooms en tantes van mij.
3 ooms en tantes van mijn vriend.
Schoonfamilie 6 personen
Mijn zusje + vriend
3 vrienden + aanhang
Een goede kennis + man
Een collega + man, van mijn vriend kan ik eigenlijk ook wel een vriendin noemen
Veel personen in ieder geval. Zeker 25
3 ooms en tantes van mijn vriend.
Schoonfamilie 6 personen
Mijn zusje + vriend
3 vrienden + aanhang
Een goede kennis + man
Een collega + man, van mijn vriend kan ik eigenlijk ook wel een vriendin noemen
Veel personen in ieder geval. Zeker 25
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Mijn ouders komen, de buren met hun 2 kinderen hun zoon is de beste vriend van mijn zoon, vrienden met hun dochtertje, de voormalig oppas met haar vriend komen, zijn nu hele goede vrienden, mijn tante meestal en mijn 2 nichten. Dat was het wel zo' n beetje, schoonfamilie heb ik niet meer dus daarom is het niet zo'n hele grote groep.
Hij is in de zomer jarig, en meestal in de vakantie, feestje begint dan om 14u tot de laatste weg is.. Meestal rond 21u is alles wel weer opgeruimd.
Hij is in de zomer jarig, en meestal in de vakantie, feestje begint dan om 14u tot de laatste weg is.. Meestal rond 21u is alles wel weer opgeruimd.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Een kind heeft samenwonende ouders nodig.
» Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje
» Hoe hebben jullie de verjaardag van je kind(eren) gevierd?
» Alcohol op verjaardag kind
» Hoe beleefde jij de eerste verjaardag van je kind!?
» Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje
» Hoe hebben jullie de verjaardag van je kind(eren) gevierd?
» Alcohol op verjaardag kind
» Hoe beleefde jij de eerste verjaardag van je kind!?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: