Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe hebben jullie de verjaardag van je kind(eren) gevierd?

+6
Bruintje Beer
M@niek
Happydobby
Parisienne
Liadan
Coco
10 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe hebben jullie de verjaardag van je kind(eren) gevierd? Empty Hoe hebben jullie de verjaardag van je kind(eren) gevierd?

Bericht  Coco di 29 mei 2012 - 20:09

Of hoe gaan jullie het vieren? Gewoon thuis of doe je wat leuks? En dan alleen met het gezin of ook met visite?

Vorig jaar zijn wij een week op vakantie geweest toen de kinderen jarig waren en daar kwam de visite op het park en zijn we lekker het park over geweest, naar het water en de indoorspeeltuin.
Dit jaar zullen op de dag zelf alleen mijn ouders komen zoals het er nu naar uit ziet en wil ik dus eigenlijk ook wel iets leuks gaan doen die dag, vind het dan thuis zo suf als de rest de dag erna komt.
Zat te denken om met mijn ouders dan naar de dierentuin, Linnaeushof of een indoor speeltuin te gaan, beetje afhankelijk van het weer. Maar misschien kan ik hier nog andere leuke ideeën opdoen.
Als de rest komt gaan we denk ik gewoon lekker bbq in de tuin.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie de verjaardag van je kind(eren) gevierd? Empty Re: Hoe hebben jullie de verjaardag van je kind(eren) gevierd?

Bericht  Liadan di 29 mei 2012 - 20:19

Wij zijn vorige week op de verjaardag van onze zoon naar de dierentuin geweest. De zaterdag erop hebben we het gevierd voor familie en vrienden.
Zo is zijn verjaardag niet zomaar voorbij gegaan maar hebben we er een leuke dag van gemaakt met ons gezin.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Hoe hebben jullie de verjaardag van je kind(eren) gevierd? Empty Re: Hoe hebben jullie de verjaardag van je kind(eren) gevierd?

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 20:22

Wij zijn op de dag zelf naar t pannenkoekenhuis geweest, en in t weekend vierde we het in t klein voor wat familie.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne di 29 mei 2012 - 20:35

Op de dag zelf gaan we denk ik met z'n 3-en iets leuks doen. Een dagje naar de Efteling o.i.d. Het weekend ervoor en het weekend erna vieren we het voor familie en voor vrienden.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Happydobby di 29 mei 2012 - 20:38

Wij vieren het in de middag, M is op zaterdag jarig, ik wilde daarna uit eten maar M. is opdezelfde dag jarig als mijn schoonvader, nu willen ze uit eten met de hele familie Mad

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  M@niek di 29 mei 2012 - 20:49

Toen f.elice 1 jaar werd hebben we het groots gevierd. Mijn schoonouders hebben een hele grote garage, die hadden we helemaal versierd en stoelen en tafels gehuurd. Dit jaar vieren we het gewoon in ons eigen huis.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 1:26

Op de dag zeld zijn we met z'n drietjes naar de dierentuin gegaan. En de zondag na zijn verjaardag hebben we zijn verjaardag geviert met familie en vrienden. Dit jaar doen we dat ook weer zo

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer wo 30 mei 2012 - 1:34

Wij vieren de verjaardagen altijd in het weekend. Valt hun verjaardag daarin dan vieren we het op die dag in het weekend dat ze daadwerkelijk jarig zijn. Zijn ze doordeweeks jarig dan gaan we nog altijd wat leuks doen zodat het niet zomaar een dag is. Dit doen we met z'n 4tjes.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Annemie wo 30 mei 2012 - 1:57

Wij vieren het dit jaar in het weekend met familie. Vorig jaar was hij ook echt in het weekend jarig.Op de dag zelf moet mijn vriend gewoon werken,dus doen we niks.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Fiwen wo 30 mei 2012 - 2:00

Op de dag zelf hebben we vorige jaar niks bijzonders gedaan, mijn man moest gewoon werken en had geen vrije dagen meer (net 2,5 week op vakantie geweest). Hij is wel wat eerder naar huis gekomen en we zijn op zijn werk cupcake's gaan trakteren.

De zondag ervoor hebben we het groot gevierd in de tuin van mijn ouders met familie en vrienden. Was erg gezellig en dat gaan we dit jaar ook weer doen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Jazzlyn wo 30 mei 2012 - 2:17

Kleine A was net uit het ziekenhuis en we mochten geen bezoek of zo min mogelijk ontvangen. We zijn lekker met zijn 4tjes naar de dierentuin geweest (A. heeft alleen maar liggen slapen en af en toe een flesje). En in de avond kwamen de opa en oma's! Verder kreeg hij van zijn tantes en nichtjes de cadeautjes toen ze op kraamvisite kwamen, dat was een succes! Hoe hebben jullie de verjaardag van je kind(eren) gevierd? 281626781
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  SarahKey wo 30 mei 2012 - 2:21

Happydobby schreef:Wij vieren het in de middag, M is op zaterdag jarig, ik wilde daarna uit eten maar M. is opdezelfde dag jarig als mijn schoonvader, nu willen ze uit eten met de hele familie Mad

Wat flauw van je schoonvader dat hij een etentje niet op kan schuiven een week ofzo. Ik vind een kinderverjaardag gaat voor. Dus ik was niet meegegaan met het etentje op die dag maar mijn eigen kind's verjaardag gevierd. smile
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: