Broodbeleg kindje 1 jaar
+13
Flower_L
Linda
Parel
CCC
iloverose
Nana
ShallY
SarahKey
Star007
Fiwen
Slakje
Shopaholic
Lejow
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Broodbeleg kindje 1 jaar
Ok, ik loop vast op appelstroop, jam en boter..
Wat kan ik B nog meer op haar brood geven? (het liefste melkvrij vanwege een lichte KMA)
Wat kan ik B nog meer op haar brood geven? (het liefste melkvrij vanwege een lichte KMA)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Broodbeleg kindje 1 jaar
Vleeswaren? Smeerkaas? Leverpastei? Af en toe pindakaas of chocopasta?
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Vleeswaren!
Duh
Smeerworst krijgt ze ook inderdaad, 1 keer per week max.
Smeerkaas liever niet teveel, vanwege de melk.
Pindakaas en chocopasta vind ik nog niet echt nodig, maar ga eens met met vleeswaren beginnen!
Duh
Smeerworst krijgt ze ook inderdaad, 1 keer per week max.
Smeerkaas liever niet teveel, vanwege de melk.
Pindakaas en chocopasta vind ik nog niet echt nodig, maar ga eens met met vleeswaren beginnen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Louise krijgt jam, smeerkaas of choco. Morgen mag ze uitgebreid ontbijten met een eitje en een croissant.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
geprakte banaan of ander geprakt fruit, notepasta (van de natuurwinkel zonder suiker e.d.), humus.
Gast- Gast
]Smupskes~ schreef:Banaan is hier een groot succes op brood.
Kan ik ook nog wel proberen, ze vindt banaan echt heerlijk.
Laatst aangepast door Lejow op di 12 feb 2013 - 9:19; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
Y. smeert van alles op brood...de gekste combies maakt ze... pas had ik een hapje van de avond daarover over..deed ze op haar "lepel" en smeerde dat vervolgens op brood en peuzelde het op...
Net dr vader....net zo'n vreetschuur en alles maar eet wat los en vast zit
Succes in ieder geval!
Net dr vader....net zo'n vreetschuur en alles maar eet wat los en vast zit
Succes in ieder geval!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Pure chocolade hagelslag (is het enige dat J op haar boterham wil)
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
D. krijgt sandwich spread ( is ze gek op!) , jam, appelstroop, pindakaas, af en toe chocoladepasta, af en toe verse roomkaas met kruiden ( als ik die voor mezelf koop ) , soms smeerkaas en soms gewone kaas als ze een tosti eet.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Maar wat is er mis met pindakaas dan?Lejow schreef:Vleeswaren!
Star007- Kletskop
S krijgt pindakaas, zelfgemaakte jam, appel-perenstroop van zonnatura, kaas of vleeswaren.
Smeerworst en smeerkaas komen er hier echt niet in. Chocoladepasta of hagelslag vind ik ook nog onzin.
Wat hij ook 1 keer in de week op zijn brood krijgt is ei. Heerlijk vind hij dat.
Smeerworst en smeerkaas komen er hier echt niet in. Chocoladepasta of hagelslag vind ik ook nog onzin.
Wat hij ook 1 keer in de week op zijn brood krijgt is ei. Heerlijk vind hij dat.
Pindakaas is allergie gevoelig, maar als je kindje er niet op reageert kun je dat gerust geven als een baby ongeveer 10 maanden is.Star007 schreef:Maar wat is er mis met pindakaas dan?Lejow schreef:Vleeswaren!
Fruithagel
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
I.v.m. dat allergie gevoelig heb ik dit inderdaad ook niet meteen met 6/7 maanden gegeven, maar inderdaad pas rond de 9 /10 maanden, maar verder zie ik ook niet in waarom het 'ongezond' zou zijn ( weet niet of jij dat vindt Lejow, maak ik er zelf even van )SarahKey schreef:Pindakaas is allergie gevoelig, maar als je kindje er niet op reageert kun je dat gerust geven als een baby ongeveer 10 maanden is.Star007 schreef:Maar wat is er mis met pindakaas dan?Lejow schreef:Vleeswaren!
Star007- Kletskop
Champignon of tomaat paté van zonnatura.
Of geprakt fruit inderdaad.
Of geprakt fruit inderdaad.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Vanwege de allergie gevoeligheid inderdaad!
Maar dan toch maares proberen.
Sk, waarom ben je zo fel tegen smeerworst/kaas?
Lejow- Lady Post-a-lot
A houd niet van zoet beleg ,dus ze krijgt kaas,leverpastei ,vleeswaren meestal ham,boterhamworst ,grilworst,ik wissel het steeds wat af .
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Wanneer mag je de notenpasta eigenlijk proberen? Mijn vriend heeft een notenallergie nl. dus vind dit best spannend om uit te proberen...Rejoy. schreef:geprakte banaan of ander geprakt fruit, notepasta (van de natuurwinkel zonder suiker e.d.), humus.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
L. krijgt hier leverpastei, smeerkaas, pasta, appelstroop, jam, hagelslag,vruchtenhagel.
Echt worst of kaas heeft ze nog niet op brood gehad, maar goed dat eten we zelf ook nauwelijks.
Echt worst of kaas heeft ze nog niet op brood gehad, maar goed dat eten we zelf ook nauwelijks.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Smeerkaas en smeerworst vind ik ook troep, dat geef ik liever niet. Een plakje kaas daarentegen wel. Of een tosti, vind ze ook heerlijk. Maar daar heb jij natuurlijk niks aan.
Bij de natuurwinkel hebben ze melkvrije sandwichspread, dat vond dochter ook heerlijk. Notenpasta ging er ook goed in, gezonde vetten, hoewel je inderdaad moet oppassen met een allergie (hier ging het wel goed).
Je kan bijna alle soorten fruit prakken en op brood doen. Avocado is hier ook altijd een succes.
Een lekker vet visje is ook goed!
Vanaf 1 jaar ben ik ook wat vleeswaren gaan geven. Kipfilet is een tijd lang favoriet geweest.
Bij de natuurwinkel hebben ze melkvrije sandwichspread, dat vond dochter ook heerlijk. Notenpasta ging er ook goed in, gezonde vetten, hoewel je inderdaad moet oppassen met een allergie (hier ging het wel goed).
Je kan bijna alle soorten fruit prakken en op brood doen. Avocado is hier ook altijd een succes.
Een lekker vet visje is ook goed!
Vanaf 1 jaar ben ik ook wat vleeswaren gaan geven. Kipfilet is een tijd lang favoriet geweest.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik ben ook tegen smeerworst omdat er erg veel vitamine A in zit en dat kan ongezond zijn als ze er veel van binnen krijgen. Advies is ook maximaal 2 per week geloof ik ( voedingscentrum). Maar ze eet het wel heel af en toe bij de opa's en oma's. Ik haal het zelf niet in huis voor haar ( alleen voor de hond af en toe )Lejow schreef:Vanwege de allergie gevoeligheid inderdaad!
Star007- Kletskop
Als jullie sandwichspread geven, welke smaak nemen jullie dan? De naturel versie?
CCC- Ratel
Die ja, want die vind ik zelf ook het lekkerste hahachococupcake schreef:Als jullie sandwichspread geven, welke smaak nemen jullie dan? De naturel versie?
Star007- Kletskop
Oke thnx! Ga ik die eens halen voor N. Ik vind die andere het lekkerst nl met tuinkruiden ed.Star007 schreef:Die ja, want die vind ik zelf ook het lekkerste hahachococupcake schreef:Als jullie sandwichspread geven, welke smaak nemen jullie dan? De naturel versie?
CCC- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Broodbeleg, kindje 1,5 jaar
» Op vakantie met kindje van 1 jaar
» oorpijn kindje 2,5 jaar
» Cadeautips kindje 1 jaar
» Borstjes kindje 1,5 jaar
» Op vakantie met kindje van 1 jaar