Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

+16
Tazz
Mamsie
M@niek
RYW
Darius
ekjir@M
Annie24
TukTuk
Woezies
SarahKey
PapillonRose
Steep
Susan
Minx
CCC
Pussycat
20 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Pussycat vr 20 jan 2012 - 22:52

Pfff er moet me weer even iets van het hart over mijn schoonmoeder....

Vorige week hebben wij de verjaardag van onze dochter gevierd. Iedereen mocht komen. We hebben kaartjes gestuurd met de tijden. De meeste mensen kwamen om 2 uur en gingen tussen 4 en 5 weer weg. Mijn schoonfamilie hebben we allemaal gezegd om rond 5 uur te komen, want dan konden ze blijven eten en dan gingen die rond 8 uur weg.

In theorie zag ik dit wel helemaal zitten. Lekker verspreid over de dag.
Maar daar was schoonmama het weer eens niet mee eens. De dagen ervoor zei ze elke keer al gewoon toch om 2 uur te komen, want het was haar kleindochter die jarig was en dan vond ze wel dat zij de hele dag mocht komen.

Duidelijk gemaakt dat dit niet de bedoeling is en dat ze pas vanaf 5 uur wordt verwacht. Op de dag zelf zei ze ook nog gewoon om 2 uur te komen. Toen heeft mijn vriend echt heel duidelijk gemaakt dit echt niet te willen, maar ze zei het toch te doen!
Dan zit ik natuurlijk gelijk weer helemaal te shaken gewoon van de stress die mij dit geeft pfff ik kan daar echt niet tegen. En ik vraag me echt af waarom ze dit allemaal doet, want uiteindelijk kwam ze toch netjes om 5 uur.

Maar gisteren was mijn vriend bij haar geweest. En tegen hem begon ze te zeggen van; het laatste woord is hier nog niet over gezegd. Ze vind het belachelijk dat ze pas om 5 uur mocht komen. Gelukkig is mijn schoonvader hier wat simpeler is en het is dat hij haar volgens mij tegen heeft gehouden....
Gisteren was mijn schoonmoeder ook even bij mij langs geweest, maar tegen mij zegt ze niks...

Zo lekker lang en misschien onduidelijk verhaal, maar moest het even kwijt.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 22:56

Wat is dat toch met die schoonmoeders en moeders Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) 394967

Aan de ene kant vind ik dat ze zich belachelijk gedraagt, door te zeggen dat ze tóch om 2u wil komen en als het ware haar eigen zin door wil drukken. Maar aan de andere kant vind ik het ook een beetje vreemd dat je schoonfamilie pas om 5 uur mag komen terwijl de rest van het bezoek wel om 2 uur mag komen....ik zou dat zelf ook niet zo leuk vinden denk ik. Maar goed, dat komt omdat bij ons thuis de verjaardagen gewoon vrije inloop is en geen vaste tijden.
Uiteindelijk is het jullie beslissing en als jullie het prettig vinden om de dag zo in te delen, dan heeft zij er niks over te willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  CCC vr 20 jan 2012 - 23:20

Tja, het blijven schoonmoeders he... Mijn schoonmoeder heeft er ook een handje van, zich niet aan de afspraak te houden... En geeft hier haar eigen redenen bij... Zoals: ik kwam maar wat eerder (1.5 uur eerder) want ja dan hebben jullie nog wat aan je dag... Terwijl ze dan de hele dag hier zit... Tja... Straks zal ik dat ook wel gaan meemaken als de kleine meid er is...

Komt toch wel op mij over dat ze haar zin wilt doorduwen... En dat hier het laatste woord nog niet over gesproken is? Tja, ik zou de discussie kort houden, het jullie keuze en die behoort ze te respecteren... Maar goed, zo makkelijk is het niet weet ik uit ervaring...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 23:22

Tja.. Eerlijk gezegd snap ik haar wel (niet dat ze dr zin doordrukt) want ze mist zo de taart aansnijden, alle andere visite en de cadeautjes en de blik van je dochter bij alles. Plus, rond 5 uur is je dochter waarschijnlijk ook best moe. Net alsof je je schaamt voor je schoonfamilie. Is jouw familie wel de hele dag geweest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Minx vr 20 jan 2012 - 23:24

Ik weet even niet hoe de banden met jou familie zijn, maar zoals ik het lees kwam alleen je schoonfamilie later?? Ergens kan ik me ook wel voorstellen dat dat niet erg leuk is. Je dochter zal toch ook redelijk op tijd gaan slapen. Ik denk dat je minder problemen en stress gehad zou hebben als het een uurtje overlap zou zijn geweest. Dus van 2-5 en van 4-7/8.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Susan vr 20 jan 2012 - 23:28

Eerlijk gezegd begrijp ik helemaal niet waarom jullie het zo'n probleem vinden als ze er vanaf twee uur is...
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Steep vr 20 jan 2012 - 23:28

Parel schreef:Tja.. Eerlijk gezegd snap ik haar wel (niet dat ze dr zin doordrukt) want ze mist zo de taart aansnijden, alle andere visite en de cadeautjes en de blik van je dochter bij alles. Plus, rond 5 uur is je dochter waarschijnlijk ook best moe. Net alsof je je schaamt voor je schoonfamilie. Is jouw familie wel de hele dag geweest?

+1, daarbij lijkt het mij fijner als iedereen tegelijk komt. Maar dat ligt natuurlijk aan de kindje of dat werkt of niet. Maar die laatste vraag van Parel vraag ik me ook af.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 23:32

Ik moet zeggen dat ik je schoonmoeder ergens wel begrijp. Het is immers de 1e verjaardag van haar kleinkind. Natuurlijk is het vervelend dat ze haar zin doordrukt, maar ik begrijp van jullie kan niet helemaal waarom ze niet eerder mocht komen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 23:33

Susan schreef:Eerlijk gezegd begrijp ik helemaal niet waarom jullie het zo'n probleem vinden als ze er vanaf twee uur is...

Misschien vanwege de drukte voor haar kindje? Ik snap dat zelf ook niet helemaal hoor, en ik zou me eerlijk gezegd best achtergesteld voelen als ik als enige pas om 5 uur mag komen en de rest om 2 uur..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  PapillonRose vr 20 jan 2012 - 23:44

Als ik het goed begrijp kwam het bezoek gespreid. Dus de mensen die om 2 uur kwamen waren tegen 5 uur weg en dan kwam de volgende lichting. Als ik 't goed gelezen heb. Dan wordt er toch ook niemand 'voorgetrokken'?

Als het zo zit dan vind ik het best raar dat je schoonmoeder zo haar zin door wilde drukken en dan uiteindelijk toch netjes luistert. Dat vind ik altijd zo stom, stampij maken om niks.. Ik snap wel dat ze het liefst de hele dag zou komen, want het is ook bijzonder om de verjaardag van je kleinkind mee te maken. Maar de ouders hebben het toch voor het zeggen, ook al ben je het er soms niet mee eens.

Ik heb hier de visite trouwens niet gespreid, iedereen kon komen wanneer hij/zij wilde. Toch zit ik er ook aan te denken het volgende keer juist wel een beetje te spreiden, want het was op sommige momenten veel te druk voor A. en dat kon je wel merken aan haar. Dus het idee van visite spreiden vind ik zo gek nog niet.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 23:48

Zelda schreef:
Susan schreef:Eerlijk gezegd begrijp ik helemaal niet waarom jullie het zo'n probleem vinden als ze er vanaf twee uur is...

Misschien vanwege de drukte voor haar kindje? Ik snap dat zelf ook niet helemaal hoor, en ik zou me eerlijk gezegd best achtergesteld voelen als ik als enige pas om 5 uur mag komen en de rest om 2 uur..



Ik vind het ook wel een beetje raar. Die 2 mensen extra maken dan ook niks meer uit, en wat al werd gezegt, ze missen dan juist de leuke dingen.

Mijn schoonouders blijven ook vaak eten, maar die mogen dan ook gewoon al eerder komen, net als de andere visite.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  SarahKey vr 20 jan 2012 - 23:49

Van mij had ze er vanaf twee uur bij mogen zijn. Ze is toch de oma en die willen niets missen die dag.
Als ze al vanaf 11 uur ofzo er was vond ik het anders.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Woezies za 21 jan 2012 - 0:04

Tja.. ik begrijp je schoonmoeder ook wel! Waarom mag iedereen komen om 14.00uur en je schoonfamilie niet?
Leuk bedacht dat zij dan kunnen blijven eten, maar zij willen het taart moment natuurlijk ook niet missen!
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  TukTuk za 21 jan 2012 - 0:08

Ik heb dan geen kinderen dus zal er wel niet zo goed over kunnen oordelen, maar wat zou het nou uitmaken als zij er ook om 2 uur zouden zijn? Snap wel dat zij zich achtergesteld voelen! Je wilt toch niet het leukste gedeelte juist missen? Leuk dat jullie bepalen dat ze dan mogen mee eten, maar dat betekend toch niet dat ze dan ook maar later moeten komen afzonderlijk van de rest?
Een verjaardag is toch wel druk, dus die paar mensen extra maken dan toch ook niet veel uit?

Het valt me trouwens op hoeveel mensen hier altijd zo negatief zijn over hun schoonouders.. Alsof ze bij voorbaat al niks goeds kunnen doen..(Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, want sommige verhalen die je hier voorbij ziet komen dan denk ik ook "spoort die schoonfamilie wel?!")
Je ziet het bijna nooit eens andersom..


Laatst aangepast door AngelNyn op za 21 jan 2012 - 0:11; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  TukTuk za 21 jan 2012 - 0:08

Zelda schreef:
Susan schreef:Eerlijk gezegd begrijp ik helemaal niet waarom jullie het zo'n probleem vinden als ze er vanaf twee uur is...

Misschien vanwege de drukte voor haar kindje? Ik snap dat zelf ook niet helemaal hoor, en ik zou me eerlijk gezegd best achtergesteld voelen als ik als enige pas om 5 uur mag komen en de rest om 2 uur..
Dan zou je eerder verwachten dat vrienden en dergelijke gewoon 's avonds pas komen..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Susan za 21 jan 2012 - 0:08

Op zich snap ik nog wel dat je de visite in twee delen laat komen, al hebben wij dat eigenlijk nooit zo gedaan, maar goed, als dat je voorkeur heeft, prima. Ik snap echter wel dat zij er als oma de hele dag bij wil zijn en ik had er ook nooit zo'n punt van gemaakt. Het is nu echt zo'n principezaak geworden. Pick your battles.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Annie24 za 21 jan 2012 - 0:17

PapillonRose schreef:Als ik het goed begrijp kwam het bezoek gespreid. Dus de mensen die om 2 uur kwamen waren tegen 5 uur weg en dan kwam de volgende lichting. Als ik 't goed gelezen heb. Dan wordt er toch ook niemand 'voorgetrokken'?

Als het zo zit dan vind ik het best raar dat je schoonmoeder zo haar zin door wilde drukken en dan uiteindelijk toch netjes luistert. Dat vind ik altijd zo stom, stampij maken om niks.. Ik snap wel dat ze het liefst de hele dag zou komen, want het is ook bijzonder om de verjaardag van je kleinkind mee te maken. Maar de ouders hebben het toch voor het zeggen, ook al ben je het er soms niet mee eens.

Ik heb hier de visite trouwens niet gespreid, iedereen kon komen wanneer hij/zij wilde. Toch zit ik er ook aan te denken het volgende keer juist wel een beetje te spreiden, want het was op sommige momenten veel te druk voor A. en dat kon je wel merken aan haar. Dus het idee van visite spreiden vind ik zo gek nog niet.

+1

Ik denk idd dat er waarschijnlijk een stukje mist en dat haar ouders ook pas om 17 uur mochten komen, dan bleven eten en vervolgens rond 8 uur weer weg. Het stukje gaat erover dat haar schoonmoeder ging miepen. Haar eigen ouders deden dat waarschijnlijk niet, dus komen ook niet in dit topic voor.

Ik snap best dat je het verdeeld hebt. Al had ik 'm misschien andersom gedaan: opa's/oma's 's middags zodat die bij het aansnijden van de taart zijn (of je moet 2 taarten hebben Wink ) en dan die om 17 uur weg en daarna de volgende lichting. Of juist 's morgens van 9.30 tot 12 en dan van 14 tot 17 ofzo.

Hier ook zo'n schoonmoeder. Wij doen nu de tijden dus zoals ik hierboven heb neergezet. Y. kan dan tussen 12 en 14 uur een slaapje doen, maar als hij moe is en er is nog visite gaat hij ook gewoon naar bed hoor Wink We hebben uitnodigingen verstuurd en op die van haar staat van 14 tot 17 uur. Ik weet nu al dat ze om 17 uur nog niet weg is...
Daarom heb ik met mijn vriend afgesproken dat ik om 17.10 uur ofzo alvast ga beginnen aan het eten (gewoon een prakkie en genoeg voor ons drietjes) Mijn vriend geeft dan gewoon netjes aan dat het tijd is geweest en we graag willen gaan eten.
Wij hebben trouwens een stapeltaart besteld waarvan we de ene helft 's morgens aansnijden en de andere helft 's middags Idea

Al hoop ik dat bovenstaande niet nodig is en ze om 17 uur gewoon weg is angel

Niet schuldig voelen hoor! Het is jullie meisje en jullie kennen haar inmiddels zo goed dat je wel weet hoeveel drukte ze om zich heen kan hebben. Y. kan bv totaal niet tegen drukte, vandaar zijn verjaardag in 2x.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Susan za 21 jan 2012 - 0:22

Annie24 schreef:
+1

Ik denk idd dat er waarschijnlijk een stukje mist en dat haar ouders ook pas om 17 uur mochten komen, dan bleven eten en vervolgens rond 8 uur weer weg. Het stukje gaat erover dat haar schoonmoeder ging miepen. Haar eigen ouders deden dat waarschijnlijk niet, dus komen ook niet in dit topic voor.


Ik denk eerder dat haar eigen ouders van twee tot vijf op visite kwamen, het was toch juist de schoonfamilie die vanaf vijf uur welkom was?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Annie24 za 21 jan 2012 - 0:27

Susan schreef:
Annie24 schreef:
+1

Ik denk idd dat er waarschijnlijk een stukje mist en dat haar ouders ook pas om 17 uur mochten komen, dan bleven eten en vervolgens rond 8 uur weer weg. Het stukje gaat erover dat haar schoonmoeder ging miepen. Haar eigen ouders deden dat waarschijnlijk niet, dus komen ook niet in dit topic voor.


Ik denk eerder dat haar eigen ouders van twee tot vijf op visite kwamen, het was toch juist de schoonfamilie die vanaf vijf uur welkom was?

Stukje nog eens gelezen en idd Embarassed
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  ekjir@M za 21 jan 2012 - 1:22

Ik snap best dat je schoonfamilie ook overdag wilde komen. Meestal zijn die kleintjes rond 5 uur niet meer te genieten omdat ze bekaf zijn. Dat zijn ze normaal al, laat staan als er ook nog de hele middag visite komt. Mijn moeder en schoonmoeder zouden me nooit meer aan kijken als ik iedereen overdag liet komen en hun alleen op een tijd dat de dag voor hun kleinkind al om is.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Darius za 21 jan 2012 - 1:40

De ouders van het kindje hebben bedacht dat er een groep van 2 tot 5 komt, en dat er een groep van 5-... komt. Klaar. En daar heb je je naar te schikken als schoonouders. Als ouder zijnde bepaal je voor je kindje, of dat nou het merk luiers is, flesvoeding of borstvoeding of de tijden van de verjaardag, en daar hebben anderen zich naar te schikken. De schoonouders hadden waarschijnlijk beter kunnen zeggen: 'Ach, ik vind het veel leuker om ook om 2 uur te komen om die en die reden.' En dan hadden de ouders hierin kunnen meegaan of bij hun standpunt kunnen blijven.

Ik vind wel dat schoonmoeder erg kinderachtig reageert met de opmerking 'hier is het laatste woord nog niet over gezegd'.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Pussycat za 21 jan 2012 - 1:41

Even een snelle reactie tussendoor:

Mijn ouders leven niet meer, dus vandaar dat die niet in mijn verhaal voorkomen...

Mijn schoonouders wilde ik rond 5 uur laten komen zodat zij juist kunnen blijven eten en een beetje quality time hebben met mijn dochter. Wat je niet had gehad als je om 2 uur was gekomen, want het huis zat bomvol en ik had echt geen plek meer ook.
Bovendien is het toch gewoon mijn keuze en horen zij zich eraan te houden?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Darius za 21 jan 2012 - 1:46

Pussycat schreef:Even een snelle reactie tussendoor:

Mijn ouders leven niet meer, dus vandaar dat die niet in mijn verhaal voorkomen...Wat naar zeg!

Mijn schoonouders wilde ik rond 5 uur laten komen zodat zij juist kunnen blijven eten en een beetje quality time hebben met mijn dochter. Wat je niet had gehad als je om 2 uur was gekomen, want het huis zat bomvol en ik had echt geen plek meer ook. Ik had dezelfde keuze gemaakt.
Bovendien is het toch gewoon mijn keuze en horen zij zich eraan te houden? Eens. Wat ik zal zei, je schoonmoeder had best kunnen vragen of ze ook om twee uur mocht komen, maar als jij nee zegt met een argument erbij, dan is het klaar. Dan vind ik niet dat ze zo kinderachtig moet reageren.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Susan za 21 jan 2012 - 1:50

Je bepaalt het uiteindelijk wel zelf, maar ik had er nooit zo'n punt van gemaakt als zij 's middags én met het eten had willen komen. Als je 's middags al andere plannen hebt, oké, maar als het huis toch al vol visite is kan ik me niet voorstellen dat het nou zoveel uitmaakt of je schoonouders er ook nog bij zitten, het komt op mij echt over als een principezaak. Iedereen denkt er op zijn of haar eigen manier over, maar ik vind het zonde om het zo op de spits te drijven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Pussycat za 21 jan 2012 - 1:51

Dat vind ik dus ook. Haar argument omdat zij er om 2 uur bij wilde zijn was trouwens niet voor mijn dochter, maar voor haar zus om bij te kunnen beppen. En die hebben super goed contact zien elkaar zeer regelmatig en bellen altijd 1 vaste dag met elkaar.
En het zou 6 plekken schelen op de verjaardag want zijn broers + aanhang zijn ook blijven eten.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?) Empty Re: Weer een schoonmoeder zeurtopic... (echt zo raar?)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum