Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zeurtopic

+58
Reva
Roxi3
TukTuk
Caroow
nina
Sea of Trees
Marin
Marie
Tsjip
Exogenesis
Nyx
M@niek
Roza
L!ND@
bolus26
Aimee
Parel
Sorella
Kowalski
Ragazza
Shisha
SoGood
Jasmine
Bliss
Flower_L
Japie
Lejow
Thunder
Joan
Luce
girli
Pineco
Oasis
Mermaid
Charles
Ellusss
sawasdee
Manderijn
Burn
Poubelle
ellibre
nijntje4
Sam
Coco
Blond
xxjojootjexx
VeryCherry
Pommes
Saga
MiKa
Mees
Ooh La La!
Jeanette
mzcharlotte
Fortissimo
Rush
Jerry
Elliot
62 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Zeurtopic

Bericht  Elliot do 16 mei 2013 - 21:24

Even een topic om heerlijk te zeuren!

Ik had gisteravond en vanmorgen ruzie met mijn vriend, bleeh. Ik word zo gek van zijn rondslingerende sokken en onderbroeken, haha! Soms kan ik daar echt niet meer tegen en dan flip ik. Hij lag gister al in bed en toen ik naar bed wilde struikelde ik weer eens over z'n vieze boxer. Dus ik heb 'm (met de vieze kant naar boven natuurlijk Cool) keihard op z'n hoofd gesmeten. Toen was ie boos. Zeurtopic 1270000679
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Jerry do 16 mei 2013 - 21:26

Gister ook ruzie gehad, over soortgelijk onderwerp Rolling Eyes
Vanochtend wel goed gesprek gehad samen Yes

En nu moet ik 't huis schoonmaken, sporten, m'n benen harsen en ik heb geen zihiiiin
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Caroow do 16 mei 2013 - 21:26

Ik word de hele tijd anoniem gebeld en ik neem niet op, en nu bellen ze bijna elk uur Mad
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Rush do 16 mei 2013 - 21:28

Caroow schreef:Ik word de hele tijd anoniem gebeld en ik neem niet op, en nu bellen ze bijna elk uur Mad
Dan neem je toch op en zeg je dat je geen interesse hebt? Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Fortissimo do 16 mei 2013 - 21:29

Dan opnemen en niets zeggen Caroow, weet je tenminste wie het is!

Elliot, heerlijk, zulke onnozele ruzie's. Zo hadden mijn vriend en ik dinsdag ook dikke ruzie(maar dan ook echt! :P). Ik had een grapje uitgehaald, wat hij niet kon hebben. Maar zelf is hij wel zo'n type dat altijd kutgrapjes uithaalt, dus nu pakte ik hem een keer terug. Kon 'ie niet handelen. Gelukkig is het nog wel goed gekomen die dag hoor Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 21:29

Caroow schreef:Ik word de hele tijd anoniem gebeld en ik neem niet op, en nu bellen ze bijna elk uur Mad
Soms bellen ze ook met een telefonische verkoop-iets, die bellen ook altijd anoniem, maar die blijven net zolang bellen tot ze iemand aan de lijn hebben gehad. Dus misschien toch ff opnemen, dan ben je er vanaf smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Elliot do 16 mei 2013 - 21:31

Haha Fortissimo, bij ons wordt het dan ook wel 'explosief' hoor. Hij gooide die boxer keihard terug en toen ging hij 'op de bank slapen'. Toen ik naar de woonkamer liep om te zeggen dat ik 'm achterlijk vond doen, kreeg ik meteen weer een kussen naar m'n hoofd Zeurtopic 827601
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 21:33

Mijn vriend kunnen ook om domme dingen kibbelen, maar dit vind ik toch wel raar en ver gaan, hoor... Op de bank slapen omdat je vriendin boos wordt over rondslingerende boxers?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  mzcharlotte do 16 mei 2013 - 21:34

Bluh. Mijn collega's schijnen te denken dat ik een soort van bedrijfsorakel ben en laten de meest exotische vragen naar mij toekomen. Ik bén geen vraagbaak. Los het zelf op. We hebben állemaal dezelfde resources tot onze beschikking.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Elliot do 16 mei 2013 - 21:40

Lennox schreef:Mijn vriend kunnen ook om domme dingen kibbelen, maar dit vind ik toch wel raar en ver gaan, hoor... Op de bank slapen omdat je vriendin boos wordt over rondslingerende boxers?
Ik had het expres tussen aanhalingstekens gezet he Wink Natuurlijk heeft hij gewoon naast me gelegen maar hij gaat dan altijd als een soort statement doen alsof hij op de bank gaat slapen omdat hij boos is. Maar 5 minuten later is het alweer voorbij hoor.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Fortissimo do 16 mei 2013 - 21:40

Elliot schreef:Haha Fortissimo, bij ons wordt het dan ook wel 'explosief' hoor. Hij gooide die boxer keihard terug en toen ging hij 'op de bank slapen'. Toen ik naar de woonkamer liep om te zeggen dat ik 'm achterlijk vond doen, kreeg ik meteen weer een kussen naar m'n hoofd Zeurtopic 827601

Haha die van mij liep weg (hij zou gaan hardlopen) terwijl we nog midden in de ruzie zaten. Ja hallo, dat gaat niet gebeuren. Toen liep 'ie toch weg. Riep ik hem na:"Ik doe de deur lekker niet weer open!". Zeurtopic 394967 Achja, achteraf lach je er om Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Elliot do 16 mei 2013 - 21:41

mzcharlotte schreef:Bluh. Mijn collega's schijnen te denken dat ik een soort van bedrijfsorakel ben en laten de meest exotische vragen naar mij toekomen. Ik bén geen vraagbaak. Los het zelf op. We hebben állemaal dezelfde resources tot onze beschikking.

Oh bah ik kan me voorstellen dat je daar een beetje moe van wordt, zeker als ze de informatie gewoon zelf kunnen opzoeken. Mad
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Jeanette do 16 mei 2013 - 21:41

Whahahaha Elliot Laughing
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Ooh La La! do 16 mei 2013 - 21:43

Ik wacht al 2 maanden op m'n glasvezel internet en tv en moet nóg een maand wachten!

Word er helemaal gestoord van. Heb op tijd m'n verhuizing doorgegeven aan KPN maar er gaat daar van alles mis waardoor we dus al 2 maanden geen tv en internet hebben. Met als gevolg: torenhoge telefoonrekeningen vanwege het mobiele internetten :-s


Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Caroow do 16 mei 2013 - 21:43

Lennox schreef:
Caroow schreef:Ik word de hele tijd anoniem gebeld en ik neem niet op, en nu bellen ze bijna elk uur Mad
Soms bellen ze ook met een telefonische verkoop-iets, die bellen ook altijd anoniem, maar die blijven net zolang bellen tot ze iemand aan de lijn hebben gehad. Dus misschien toch ff opnemen, dan ben je er vanaf smile

Eerst nam ik wel op, maar dan hoor ik niks. Dus zeggen dat ik geen interesse heb werkt niet helaas.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  mzcharlotte do 16 mei 2013 - 21:45

Elliot schreef:
mzcharlotte schreef:Bluh. Mijn collega's schijnen te denken dat ik een soort van bedrijfsorakel ben en laten de meest exotische vragen naar mij toekomen. Ik bén geen vraagbaak. Los het zelf op. We hebben állemaal dezelfde resources tot onze beschikking.

Oh bah ik kan me voorstellen dat je daar een beetje moe van wordt, zeker als ze de informatie gewoon zelf kunnen opzoeken. Mad

Ja goed, stel je voor dat je zelf je handen uit de mouwen moet steken. Mijn nieuwe chef is van plan om na mijn vakantie in elk geval de grenzen te gaan afbakenen. Ik kom zo nog niet eens serieus aan mijn eigen werkzaamheden toe.

Trouwens, ik herken me in jouw vriend Embarassed. Als ik écht pissed ben, ga ik ook op de bank slapen. De ene keer laat mijn man me in mijn sop gaarkoken, maar uiteindelijk heb ik de langste adem Zeurtopic 985951499 en komt hij me altijd weer "ophalen" uit de woonkamer. Soms krijg ik hem alleen zo aan het praten. Uiteindelijk slaap ik nooit op de bank.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Rush do 16 mei 2013 - 21:48

Caroow schreef:
Lennox schreef:
Caroow schreef:Ik word de hele tijd anoniem gebeld en ik neem niet op, en nu bellen ze bijna elk uur Mad
Soms bellen ze ook met een telefonische verkoop-iets, die bellen ook altijd anoniem, maar die blijven net zolang bellen tot ze iemand aan de lijn hebben gehad. Dus misschien toch ff opnemen, dan ben je er vanaf Zeurtopic 561177

Eerst nam ik wel op, maar dan hoor ik niks. Dus zeggen dat ik geen interesse heb werkt niet helaas.
Dan hebben ze waarschijnlijk al een ander aan de lijn. Ze bellen een x aantal nummers tegelijk en de eerste die opneemt is degene die iemand aan de lijn krijgt. De rest hoort dan inderdaad niks, of tuut tuut.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Mees do 16 mei 2013 - 21:48

Ik zit in mijn eentje te werken op kantoor en dat is saahaaaai!!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Elliot do 16 mei 2013 - 21:50

mzcharlotte schreef:

Trouwens, ik herken me in jouw vriend Embarassed. Als ik écht pissed ben, ga ik ook op de bank slapen. De ene keer laat mijn man me in mijn sop gaarkoken, maar uiteindelijk heb ik de langste adem Zeurtopic 985951499 en komt hij me altijd weer "ophalen" uit de woonkamer. Soms krijg ik hem alleen zo aan het praten. Uiteindelijk slaap ik nooit op de bank.

Oh maar dat doe ik ook altijd, haha. Alleen nu had hij gewoon helemaal geen reden om boos te zijn, hij laat zelf altijd z'n was slingeren.

Fijn dat je baas de grenzen gaat afbakenen!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Jasmine do 16 mei 2013 - 23:30

Ik ben doodmoe, wil slapen, maar heb geen oppas. En schoonmoeder kan niet, want ze moet naar de kaasboerderij kaas halen. Alsof mijn kaasmonster het erg vindt mee te gaan naar de kaasboerderij. Zeurtopic 1270000679
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  SoGood do 16 mei 2013 - 23:44

Ik heb een hekel aan gedoe.

Een klassiek voorbeeld; Vanmorgen moest ik mijn rijbewijs laten verlengen. Dat had ik natuurlijk alweer te lang uitgesteld, overmorgen mag ik niet meer rijden aangezien ik mijn nieuwe rijbewijs pas vrijdag op kan halen. Heel confronterend ook: Ik heb al 10 jaar mijn rijbewijs, wat zegt dat over mijn leeftijd. Neutral

Aangezien ik nog pasfoto's moest maken (ja, want waar zijn mijn pasfoto's die ik nog over had van mijn paspoort?! Kwijt natuurlijk) besloot ik met de auto te gaan. (kapsel + make-up met dit weer is slechte combi had ik al van te voren bedacht)

Waar je foto's kon maken kon je niet parkeren i.v.m. een evenement. Ik moest dus heel ergens anders parkeren. Dus, weer ver lopen op mijn hakjes. Die pasfoto's worden in een soort hok gemaakt waar het druk was, dus uiteindelijk stond ik nog lang met mijn gefohnde haren buiten te wachten. Toen was ik aan de beurt: Kutfoto's voor 10 jaar lang. Nog eens 10 euro ook. Die meneer van de foto's wilde niet eens mijn wallen wegshoppen, filtertje voor 5 euro kon hij nog wel regelen. Ha ha. Neutral

Toen weer naar het gemeentehuis: Druk. Wachten en nog eens wachten. Iemand die ook zat te wachten kwam zich ermee bemoeien dat ik aan de beurt was. Ten eerste, waarom lees jij mijn bonnetje, en ten tweede leer beter lezen. Ik was niet aan de beurt.

Nou, hehe uiteindelijk aan de beurt! Printer stuk aan de balie. Andere mevrouw van gemeente had weer andere problemen dus zij weer kleppen met elkaar. Blabla. Tiktak. Even weer 50 euro afrekenen. Vrijdag weer terug. Afspraak maken? Ja, nee? Oh! Hier nog tekenen! Onee he, ik ben mijn pasfotoknippertje kwijt. Wachten. Weer klaar, terug naar auto. Omleiding. Heel de stad weer door. Alle stoplichten tegen. Neutral Nog even lekkere broodjes halen voor mijn lief. Ooh 1 richtingsweg, weer omrijden. Dan maar afbakbroodjes.

Zo, genoeg geklaagd. Zo lekker naar de bioscoop. Zeurtopic 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  MiKa do 16 mei 2013 - 23:49

Ik ben hartstikke ongesteld geworden gisteren, enorme buikpijn, 4 dagen te vroeg al + dat ik helemaal niet meer ongesteld wil worden....waaarom mag het bij ons niet
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  MiKa do 16 mei 2013 - 23:50

En ik krijg gewoon een pukkel net boven mn ooglid....Sad belachelijk!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Saga vr 17 mei 2013 - 0:34

Ik kan voor mijn gevoel de hele dag slapen zeg..
Krijg echt amper mijn ogen open en heb hartstikke hoofdpijn.
Terwijl ik vandaag juist de badkamer helemaal wil poetsen en puin wil ruimen in de woonkamer.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Pommes vr 17 mei 2013 - 0:37

hug voor iedereen die `m kan gebruiken.

Ik wil klagen dat ik tandpijn heb. Vorige week dinsdag is er een gaatje gemaakt en tandsteen verwijderd en sindsdien heb ik erg veel pijn (en niet alleen op die plek) afgelopen woensdag teruggegaan en toen is het wat bijgeslepen maar nu heb ik weer veel last Sad
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeurtopic Empty Re: Zeurtopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum