Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik claim mijn vriend volgens hem !!!

+11
Vanilla Queen
*Noosa
Arwyn
Lady4
Susan
PluDan
Roodkapje
Minx
Sugarfall
Rush
Calimero
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik claim mijn vriend volgens hem !!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik claim mijn vriend volgens hem !!!

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 23:49

Moezellini schreef:
Maple schreef:Ik geloof dat ik andersom ook niet zo gecharmeerd zou zijn als mijn man een vriendenavond heeft, die vervolgens afblaast en even verkondigt 'Ik kom naar jou.' Ehh.. heb ik dan ook nog wat te zeggen?

Inderdaad, daar zou ik echt de kriebels van krijgen..

Ik zou dat niet eens serieus kunnen nemen. Hoezo bepaal je in je eentje dat wij een afspraak hebben en dat ik mijn afspraak maar af moet zeggen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik claim mijn vriend volgens hem !!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik claim mijn vriend volgens hem !!!

Bericht  Calimero za 21 jan 2012 - 6:34

Vanilla Queen schreef:Is dat nog steeds die man van 70 smsjes? Ik claim mijn vriend volgens hem !!!  - Pagina 2 394967

Eerst iedereen uitschelden in je vorige topic en nu kom je opeens weer zielig doen.

Maar ik heb een tip voor je: Ga is naar buiten (of uit eten) en zoek een leven!
Nee

Calimero
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 86
Registratiedatum : 30-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik claim mijn vriend volgens hem !!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik claim mijn vriend volgens hem !!!

Bericht  RYW za 21 jan 2012 - 7:44

Maple schreef:Ik geloof dat ik andersom ook niet zo gecharmeerd zou zijn als mijn man een vriendenavond heeft, die vervolgens afblaast en even verkondigt 'Ik kom naar jou.' Ehh.. heb ik dan ook nog wat te zeggen?

Ik zou dan zeggen 'Ok, je hebt de sleutel, laat jezelf maar binnen en neem een kopje koffie, en doe de deur niet op het nachtslot als je gaat slapen, want ik weet niet hoe laat ik thuiskom' smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik claim mijn vriend volgens hem !!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik claim mijn vriend volgens hem !!!

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 8:02

Maple schreef:Ik geloof dat ik andersom ook niet zo gecharmeerd zou zijn als mijn man een vriendenavond heeft, die vervolgens afblaast en even verkondigt 'Ik kom naar jou.' Ehh.. heb ik dan ook nog wat te zeggen?

+1! "Heb je vanavond iets te doen? Mag ik naar jou toekomen?" Neuh, er wordt gewoon gesteld dat ze langskomt. Brrrrrr! Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik claim mijn vriend volgens hem !!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik claim mijn vriend volgens hem !!!

Bericht  ladycat wo 25 jan 2012 - 8:35

Calimero schreef:

Wat kan je het beste doen om claimen en puschen af te leren ?

Heeft iemand goede tips ?

Respecteer en gun zijn vrijheid en persoonlijke planning ook. Hij ging er van uit dat je uit eten ging met je vriendinnen. Dat je vervolgens de boel hebt afgeblazen, wil niet zeggen dat hij dan maar moet accepteren dat hij je opvangt terwijl hij ook al andere plannen had gemaakt. Begrijpelijk dat je het liefst de rest van de avond bij hem wil spenderen, want vriendjes zijn eenmaal leuk, maar als je echt van hem houdt dan heeft hij net zo goed het recht om daar over wat te zeggen. smile
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik claim mijn vriend volgens hem !!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik claim mijn vriend volgens hem !!!

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 12:48

Calimero schreef:maar wat kan je het beste doen om claimen en puschen af te leren ?


Heeft iemand goede tips ?

Normaal doen en je als volwassene gedragen. Ik zou de kriebels van je krijgen, dat meen ik serieus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik claim mijn vriend volgens hem !!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik claim mijn vriend volgens hem !!!

Bericht  Jeanette do 26 jan 2012 - 11:12

Nour schreef:
Calimero schreef:maar wat kan je het beste doen om claimen en puschen af te leren ?


Heeft iemand goede tips ?

Normaal doen en je als volwassene gedragen. Ik zou de kriebels van je krijgen, dat meen ik serieus.



Ja inderdaad. Ik zou er ook kriebelig van worden. Gewoon niet door drammen en ook je eigen ding gaan doen. Hoe harder je hem claimt, hoe verder je hem van je af duwt.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik claim mijn vriend volgens hem !!!  - Pagina 2 Empty Re: Ik claim mijn vriend volgens hem !!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum