Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het spel der huizenjacht

+26
Pompoen
ShallY
Bimbam
Travelgurly
SparklingEyes
ixis
ellibre
Ibbeltje
kajaka88
Snoes
Puggle
PiP
Dennenappel
Stuiterbal
Paper Crown
Susan
Mees
-Ieniemienie-
Champagne
Zeester
Coccinelle
Zininzon
Zonnetje
Kqip
Lien
Novalee
30 plaatsers

Pagina 28 van 29 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29  Volgende

Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 8:02

Snoes, ja het 1e bod lag 10.000 lager dan het 2e bod.
Nu eerst het bouwkundig onderzoek, als die verrekte makelaar eens meewerkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  ixis do 12 jul 2012 - 20:09

Proficiat Oreo! Wat fijn nieuws! Nu kan het regelen van alles gaan beginnen smile
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Ibbeltje do 12 jul 2012 - 20:38

Oh super Oreo!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien vr 13 jul 2012 - 2:06

Super hoor Oreo gefelciteerd!

Ik ben inmiddels begonnen met klussen maar mn lichaam werkt niet echt mee, ik ben zo ontzettend moe! Ben blij dat ik vakantie heb en over een paar dagen er ook echt tussenuit ga anders zou ik het niet trekken! Mijn lichaam heeft echt even rust nodig.
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Dennenappel vr 13 jul 2012 - 7:38

Wat vervelend Lien! Gelukkig kan je er een paar dagen tussenuit, geniet ervan!

Oreo; wauw wauw wauw! Wat ontzettend gaaf en goed! Gefeliciteerd, ik hoop dat de bouwkundige keuring goed loopt. Per wanneer zal de overdracht zijn? Het is echt een mooi appartement, jullie kunnen er echt een paleisje van maken.

Hier ligt het wat stil. De ene woning is het niet geworden, de buurman is nogal nieuwsgierig daar. Ik heb wel twee anderen gezien; een kant en klare woning ligt alleen niet echt op de plek waar we willen en een woning waar heel veel aan gedaan moet worden, maar de prijs er ook naar is. Daarnaast ligt hij erg gunstig.
Ik zou er graag naar willen kijken, maar merk dat ik er sneller in ben dan mijn vriend. Ik wil hem niet te veel pushen, waardoor ik probeer nog wat geduld te hebben terwijl ik dat helemaal niet heb.

[edit] komen er nu pas achter dat er nog helemaal geen centrale verwarming is.. Het kost behoorlijk veel om aan te leggen, daarnaast ook een giga klus. Deze gaat dus ook niet door. Momenteel is er niets voor ons, blijven wachten dus weer.. [/edit]
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 6:46

Lien, fijn dat je bijna vakantie hebt! Heerlijk!

Dennenappel, balen joh, dat het allemaal niks is/wordt! Overhaast niks he? Want jullie moeten je allebei thuis voelen in een woning!

Wij zijn hier idd in een opperbeste stemming. Het is nu even wachten op morgen, want morgen om 17.00u is het bouwkundig onderzoek! Spannend, ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen! Donderdag hebben we iig een gesprek met de hypotheekadviseur! We hebben de aanvraag voor de overlijdensrisicoverzekering al opgestuurd, dus dat is al een kleine stap in de goede richting smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Snoes zo 15 jul 2012 - 21:05

Oreo, spannend!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 7:42

Bouwkundig onderzoek is goed gegaan, aldus vriend. Wel moeten er een paar nieuwe elektriciteitsgroepen aangemaakt worden.. de kosten daarvan zijn niet mis :shock: Maar om daar nou de koop op te laten afketsen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Dennenappel ma 16 jul 2012 - 8:16

Ai, goed nieuws en slecht nieuws dus. Hoeveel kost het ongeveer? De makelaar bij ons zei dat een compleet nieuwe meterkast meer 300,- ongeveer kosten. Ik geloofde al niet veel van wat hij zei, maar nu dus nog minder!

p.s.: laatste mail nog ontvangen?
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 8:58

welke mail, Dennie? laatste is van vorige week maandag!

Een nieuwe meterkast is het btw niet, er moeten alleen een paar nieuwe groepen komen (minimaal 3) omdat er maar 3 zijn... De bouwkundig ingenieur (eentje van vereniging eigen huis) zei dat dat rustig 2000 euro kan kosten! :shock: Nu hebben we een beetje ruimte gekregen omdat mijn ouders aangeboden hebben de vloer voor ons te betalen! Het spel der huizenjacht - Pagina 28 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Pompoen ma 16 jul 2012 - 10:34

Oreo schreef:welke mail, Dennie? laatste is van vorige week maandag!

Een nieuwe meterkast is het btw niet, er moeten alleen een paar nieuwe groepen komen (minimaal 3) omdat er maar 3 zijn... De bouwkundig ingenieur (eentje van vereniging eigen huis) zei dat dat rustig 2000 euro kan kosten! :shock: Nu hebben we een beetje ruimte gekregen omdat mijn ouders aangeboden hebben de vloer voor ons te betalen! Het spel der huizenjacht - Pagina 28 281626781

Ja dat is een duur grapje (hihi ik schreef per ongeluk groepje), ik ben even vergeten hoeveel nieuwe groepen wij hebben gekregen, maar wij waren ook wel iets van 3000 euro voor de elektriciën kwijt, overigens heeft die ongeveer in het hele huis dingen opnieuw moeten doen omdat er niets van klopte, maar die groepen in de meterkast waren wel duur inderdaad!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Pompoen ma 16 jul 2012 - 10:35

Kun je trouwens niet de prijs nog omlaag onderhandelen of zeggen dat je wil dat die meterkast in orde word gemaakt?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Snoes ma 16 jul 2012 - 20:24

тыквашка schreef:Kun je trouwens niet de prijs nog omlaag onderhandelen of zeggen dat je wil dat die meterkast in orde word gemaakt?
Dit vraag ik me ook af inderdaad. 2 000 euro is niet niets natuurlijk, dus wie niet waagt niet wint.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Bosjesvrouw ma 16 jul 2012 - 22:26

Wij gaan as. vrijdag 2 huizen bekijken. Ik heb er nu al zin in hihi

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 8:41

Bosjesvrouw schreef:Wij gaan as. vrijdag 2 huizen bekijken. Ik heb er nu al zin in hihi

Hoe was het, Bosjesvrouw?


@Snoes en Pompoen: bouwkundig rapport viel alles mee. En kosten voor 3 nieuwe groepen valt lager uit dan in eerste instantie werd gezegd. We hopen de 30e de hypotheekofferte en het koopcontract te kunnen ondertekenen Very Happy Dit weekend gaan we kijken voor een nieuwe keuken, zó leuk! Het spel der huizenjacht - Pagina 28 281626781Maar eerst moet ik nog ff fotograferen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  ixis di 7 aug 2012 - 20:12

Goedemorgen!

Eigenlijk het verkeerde topic gok ik, maar k ben wel benieuwd hoe het gaat met diegene die ook een huis gekocht hebben? Lien? Champagne? Nog bezig met klussen? of zitten jullie er al in? Bij ons begint het echt op te schieten. Over een paar weekjes willen we over gaan.
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 22:29

Ixis, wij zijn dan nog niet helemaal zo ver, maar zitten wel druk in het proces smile We zijn nu bezig met de hypotheek te regelen, die moet de 29e rond zijn, aldus de ontbindende voorwaarden. Keuken is al wel gekocht, mijn bureaumateriaal ook. We hopen op 1 oktober de overdracht te hebben bij de notaris en op uiterlijk 1 december over te zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  ixis di 7 aug 2012 - 22:52

Ow spannend Oreo! Als je zo druk in het proces zit dat gaat de tijd wel snel hoor. Tenminste dat vond ik. Door al het geregel was de datum van sleuteloverdracht zo daar en inmiddels zijn we alweer 1,5 maand aan het kussen en is vandaag het bed geleverd Very Happy Ondertussen kan inderdaad het kopen beginnen! Wat voor keuken hebben jullie gekocht?
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 23:47

We hebben een L-vormige keuken gekocht bij Bruynzeel. Volgende week donderdag gaan ze inmeten bij de huidige eigenaar en de 3e week november wordt de keuken geleverd, gemonteerd en geinstalleerd smile Het wordt echt zó gaaf, die keuken!

Nu moeten we een vloer uitzoeken en moeten we nadenken of we alle muren glad willen stucken of dat we niet alles glad willen. ARGH! En daarna bedenken of we een cv-ketel willen of niet, etc, etc. Maar goed, belangrijkste is nog wel de stucadoor.. waar gaan we dié nu weer vandaan toveren...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Marin di 7 aug 2012 - 23:53

Oreo ben nog steeds zo benieuwd naar waar jullie gaan wonen! Pm met Funda linkje?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 0:49

Marin schreef:Oreo ben nog steeds zo benieuwd naar waar jullie gaan wonen! Pm met Funda linkje?

PM!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne wo 8 aug 2012 - 3:16

ixis schreef:Goedemorgen!

Eigenlijk het verkeerde topic gok ik, maar k ben wel benieuwd hoe het gaat met diegene die ook een huis gekocht hebben? Lien? Champagne? Nog bezig met klussen? of zitten jullie er al in? Bij ons begint het echt op te schieten. Over een paar weekjes willen we over gaan.
Hey! Bij jullie is het ook snel gegaan zeg! Leuk! Wij zijn vrij snel over gegaan en hebben het erg naar ons zin. Op 2 slaapkamers na is het huis klaar smile. Moest wel even wennen aan de afschrijvingen van de hypotheek.. Dat was niet echt duidelijk vermeld.. Verder is het hier helemaal top! Wat moeten jullie nog doen?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  ixis do 9 aug 2012 - 1:38

Ja die hypotheekafschrijvingen moest ik ook even aan wennen! We zijn sowieso nu alleen nog maar geld aan het uitgeven voor mijn gevoel. Investeren natuurlijk in meubels e.d. maar het verwijnt als sneeuw voor de zon :p Fijn dat het verder helemaal top is!
Wat bij ons nog moet gebeuren is de wc maken en wc+hal betegelen en de houten vloer opnieuw schuren en lakken. Dit gaat volgende week starten en dan is het klaar. En als dan de meubels zijn geleverd gaan we over. Echt samenwonen, ontzettend leuk! Maar toch ook een beetje vreemd dat 'thuis' dan mijn 'ouderlijk huis' wordt.
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne wo 15 aug 2012 - 0:42

ixis schreef:Ja die hypotheekafschrijvingen moest ik ook even aan wennen! We zijn sowieso nu alleen nog maar geld aan het uitgeven voor mijn gevoel. Investeren natuurlijk in meubels e.d. maar het verwijnt als sneeuw voor de zon :p Fijn dat het verder helemaal top is!
Wat bij ons nog moet gebeuren is de wc maken en wc+hal betegelen en de houten vloer opnieuw schuren en lakken. Dit gaat volgende week starten en dan is het klaar. En als dan de meubels zijn geleverd gaan we over. Echt samenwonen, ontzettend leuk! Maar toch ook een beetje vreemd dat 'thuis' dan mijn 'ouderlijk huis' wordt.
Zijn jullie al over? smile Haha ja dat heb ik ook hoor.. Een paar duizend euro is niks Wink. Hebben jullie het huis van je ouders gekocht? Of waar je vroeger opgegroeid bent?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne wo 15 aug 2012 - 0:42

Hoe is het met de rest? Is iedereen al over en gesettelt?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 28 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 29 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum