Het spel der huizenjacht
+26
Pompoen
ShallY
Bimbam
Travelgurly
SparklingEyes
ixis
ellibre
Ibbeltje
kajaka88
Snoes
Puggle
PiP
Dennenappel
Stuiterbal
Paper Crown
Susan
Mees
-Ieniemienie-
Champagne
Zeester
Coccinelle
Zininzon
Zonnetje
Kqip
Lien
Novalee
30 plaatsers
Pagina 11 van 29
Pagina 11 van 29 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 20 ... 29
Re: Het spel der huizenjacht
Het is ook spannend en heel veel papierwerk. Ook al weet ik dat het allemaal wel goed gaat komen, ben ik nog steeds bang dat het om de een of andere reden toch nog verkeerd zal gaan.
Zal blij zijn als de offerte is getekend en we te horen krijgen dat alles goed is zo.
Zal blij zijn als de offerte is getekend en we te horen krijgen dat alles goed is zo.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Mees schreef:Het is ook spannend en heel veel papierwerk. Ook al weet ik dat het allemaal wel goed gaat komen, ben ik nog steeds bang dat het om de een of andere reden toch nog verkeerd zal gaan.
Ik snap die spanning echt helemaal. Ik was ook zo blij toen we de offerte hadden getekend, maar dan ben je er nog niet, dan moeten 2 beoordelaars vand de bank het nog goedkeuren. Zenuwslopend!
Gast- Gast
Champagne schreef:En wanneer gaan jullie over?Carrie schreef:Bedankt bedankt! Ben zo blij
Nu jullie nog Champagne en Lien!
1 juni krijgen we de sleutel en dan hopen we max 3 weken daarna over te gaan.
Gast- Gast
Dat heb ik ook! Ik durf nog niet te hard te juichen. Hoe lang zou het duren voordat je een finaal akkoord hebt?Mees schreef:Het is ook spannend en heel veel papierwerk. Ook al weet ik dat het allemaal wel goed gaat komen, ben ik nog steeds bang dat het om de een of andere reden toch nog verkeerd zal gaan.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Og dat is al snel! Nog 8 weken.Carrie schreef:Champagne schreef:En wanneer gaan jullie over?Carrie schreef:Bedankt bedankt! Ben zo blij
Nu jullie nog Champagne en Lien!
1 juni krijgen we de sleutel en dan hopen we max 3 weken daarna over te gaan.
Champagne- Prater
Als het goed is, duurt het na het opsturen van alle stukken nog maximaal 7 werkdagen. Dus over twee weken hopen we toch wel definitief alles te weten. Al hebben we tot 15 april..om de sleutel op 1 mei te krijgen.
Mees- Prater
Oh dat is nog te doen! Krijg je dan van de bank een brief thuis of zou alles via de adviseur lopen? Jullie krijgen ook al snel de sleutel!!
Champagne- Prater
Ik heb gisteravond weer een nieuw bod gedaan, de makelaar gaat mij op zitten jagen en daar heb ik en hekel aan. Die mensen laten me superlang wachten en dan moet ik binnen 3 dagen reageren...sorry ik moest er ook even over nadenken. Ik vind de verkopende makelaar echt geen fijne man zeg blegh! Maargoed het is weer afwachten!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Ooh ja heel herkenbaar! Al deden ze dat hier pas nadat de deal was gesloten. Ik zou er een beetje recalcitrant van worden als ik jou was
Gast- Gast
Spannend! Zit er nu nog veel verschil tussen beide boden? Probeer je niks van de makelaar aan te trekken hoor en neem je tijd dat doen hun tenslotte ook. Succes! Wij hebben gisteren het koopcontract getekend.. Jeetje wat moet je veel tekenen zeg haha.
Champagne- Prater
Ik word er ook zeker recalcitrant van. Hij mailde mij of ik wilde reageren op het bod van de verkopende partij. Toen heb ik twee dagen later terug gestuurd.Ik moest (net als de verkopende partij) want langer nadenken deze keer.
Er zit nu een verschil van 6500 tussen wat hen bod was en mijn nieuwe bod.
Er zit nu een verschil van 6500 tussen wat hen bod was en mijn nieuwe bod.
Lien- Prater
Wat vervelend Lien..lekker rustig aan doen hoor. Het is wel een huis waar het om gaat, geen brood dat je even in de supermarkt haalt.
Heb je nu een eindbod gedaan of nog niet.
Bij ons loopt eigenlijk alles via de adviseur (is een vriend van ons). Straks komt ie weer langs.
Heb je nu een eindbod gedaan of nog niet.
Bij ons loopt eigenlijk alles via de adviseur (is een vriend van ons). Straks komt ie weer langs.
Mees- Prater
Nee ik heb nog geen eindbod gedaan maar als ze dit niet accepteren komt dat er wel!
Ja ik heb erg zitten twijfelen over een aankoopmakelaar maar dat is weer zoveel geld!
Ja ik heb erg zitten twijfelen over een aankoopmakelaar maar dat is weer zoveel geld!
Lien- Prater
Hoi Allemaal!
Mijn vriend en ik bevinden ons momenteel ook in het spel der huizenjacht We hebben een leuk huis gevonden, maar ons eerste bod is helaas afgewezen. Willen wel nog een bod gaan doen, maar eerst even goed overdenken wat een goed bod zal zijn.
Spannend Lien echt die onderhandelingen. Vind het knap dat je het zelf doet. Moet je toch ook sterk in je schoenen staan. Ik ben wat dat betreft niet zo'n hele goede onderhandelaar.
Mijn vriend en ik bevinden ons momenteel ook in het spel der huizenjacht We hebben een leuk huis gevonden, maar ons eerste bod is helaas afgewezen. Willen wel nog een bod gaan doen, maar eerst even goed overdenken wat een goed bod zal zijn.
Spannend Lien echt die onderhandelingen. Vind het knap dat je het zelf doet. Moet je toch ook sterk in je schoenen staan. Ik ben wat dat betreft niet zo'n hele goede onderhandelaar.
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Spannend! Hebben jullie geen tegenbod gekregen? Al veel huizen bekeken?ixis schreef:Hoi Allemaal!
Champagne- Prater
Spannend Lien! Wij hebben ook geen aankoopmakelaar genomen ivm de hoge kosten. Ik vraag me ook af of hij meer van de prijs af kan krijgen dan dat je het zelf doen. Vaak zijn die makelaars ook vriendjes van elkaar. Succes!!Lien schreef:Nee ik heb nog geen eindbod gedaan maar als ze dit niet accepteren komt dat er wel!
Champagne- Prater
Champagne schreef:Spannend! Hebben jullie geen tegenbod gekregen? Al veel huizen bekeken?
Niet echt een tegenbod. Enkel dat ze maar een paar duizend van de prijs af willen halen. We hebben nu het weekend goed gedacht over een nieuw bod en willen ook nog even met onze hypotheekman praten. Zijn sinds begin januari echt van start gegaan met huizen bekijken en hebben er nu zo'n 10 gezien ongeveer.
ixis- Fluisteraar
Oh dat is jammer.. Willen jullie nog wel een bod doen? Spannend!! Succes!ixis schreef:Champagne schreef:Spannend! Hebben jullie geen tegenbod gekregen? Al veel huizen bekeken?
Niet echt een tegenbod. Enkel dat ze maar een paar duizend van de prijs af willen halen. We hebben nu het weekend goed gedacht over een nieuw bod en willen ook nog even met onze hypotheekman praten. Zijn sinds begin januari echt van start gegaan met huizen bekijken en hebben er nu zo'n 10 gezien ongeveer.
Champagne- Prater
Nou, wij hebben alles getekend en de sleutel in de pocket! Dus klussen maar! Hoe gaat het bij jullie Carrie?
Gast- Gast
Gefeliciteerd jolicious! Ik ben wel benieuwd naar foto's straks
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Gefeliciteerd! Heel veel geluk in jullie nieuwe huis!!Jolicious schreef:Nou, wij hebben alles getekend en de sleutel in de pocket! Dus klussen maar! Hoe gaat het bij jullie Carrie?
Champagne- Prater
Champagne schreef:Oh dat is jammer.. Willen jullie nog wel een bod doen? Spannend!! Succes!ixis schreef:Champagne schreef:Spannend! Hebben jullie geen tegenbod gekregen? Al veel huizen bekeken?
Ja we willen zeker nog wel een bod doen. Maar even met de hypotheekman overleggen wat (ook strategisch gezien) een goed bod zal zijn. Dit gaan we morgen doen.
Gefeliciteerd Jolicious! Heerlijk om alles rond te hebben en die sleutel in bezit te hebben!
ixis- Fluisteraar
Jolicious schreef:Nou, wij hebben alles getekend en de sleutel in de pocket! Dus klussen maar! Hoe gaat het bij jullie Carrie?
Gefeliciteerd!
Lien- Prater
Jolicious schreef:Nou, wij hebben alles getekend en de sleutel in de pocket! Dus klussen maar! Hoe gaat het bij jullie Carrie?
Oh wat fijn dat jullie de sleutel ook al hebben! Wanneer starten jullie met klussen? Bij ons is alles zo goed als rond, we hebben het nu zwart op wit dat de bank ook heeft goedgekeurd. 1 juni krijgen we de sleutel en 17 april gaan we naar de notaris om een samenlevingscontract en testament op te stellen.
Gast- Gast
Wat fijn Jolicious!! Heel erg veel klusplezier .
Mees- Prater
Pagina 11 van 29 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 20 ... 29
Soortgelijke onderwerpen
» Spel: Pim Pam Pet
» Hoe spel ik dit correct?
» ABC plaatsen spel
» Spel `Ik hou van Holland`.
» n.a.v plaatsnamen spel
» Hoe spel ik dit correct?