Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het spel der huizenjacht

+26
Pompoen
ShallY
Bimbam
Travelgurly
SparklingEyes
ixis
ellibre
Ibbeltje
kajaka88
Snoes
Puggle
PiP
Dennenappel
Stuiterbal
Paper Crown
Susan
Mees
-Ieniemienie-
Champagne
Zeester
Coccinelle
Zininzon
Zonnetje
Kqip
Lien
Novalee
30 plaatsers

Pagina 9 van 29 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 19 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Zonnetje zo 11 maa 2012 - 10:26

Zo heerlijk is dat Carrie, om alles opnieuw in te richten en nieuw te kopen, zodat het echt jullie huis wordt. Mijn vriend en ik hebben dat in ons nieuwe huis ook gedaan. In zijn/ons vorige appartement stonden allemaal tweedehands spullen die er al stonden van de vorige bewoonster of die we even snel bij IKEA gekocht hadden. Nu hebben we echt dingen uitgezocht die we mooi vinden.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne ma 12 maa 2012 - 6:45

Aagghh wij hebben nog steeds geen reactie. Neutral Ik zit zo in spanning, ben er heel de dag al mee bezig. Willen jullie nog even voor ons duimen?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne ma 12 maa 2012 - 6:46

Jolicious schreef:Spannend Champagne! Hier ook geen nieuws, we wachten op de offerte en zijn aan het bedenken wat we straks allemaal weg kunnen gooien (=heerlijk!).
De boel met de svb is ook eindelijk geregeld Thank god..
Hebben jullie de offerte al ontvangen?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne ma 12 maa 2012 - 6:47

Carrie schreef:Hier ook niet echt nieuws! Wij zitten nu te wachten op de getekende offerte retour. Dit zou eind van de week zo moeten zijn, dan is alles rond. Nog flink door sparen, want bijna alles gaat weg Very Happy We gaan alles opnieuw inrichten, heerlijk niet meer het zwarte bankstel, kasten, de bordeauxrode gordijnen van mijn vriend Very Happy Alles weg en samen inrichten.
Yeah wat leuk! Wanneer is de overdracht? Kan je nog wel rustig slapen?Wink
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne ma 12 maa 2012 - 6:48

Mees, succes morgen met de bouwkundige keuring. Ben je zelf ook aanwezig?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien ma 12 maa 2012 - 7:10

Ooow spannend Champagne! Ik duim verder! Ik heb ook nog geen reactie op mijn nieuwe bod! Ook spannend dus!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne ma 12 maa 2012 - 7:55

Lien schreef:Ooow spannend Champagne! Ik duim verder! Ik heb ook nog geen reactie op mijn nieuwe bod! Ook spannend dus!
Thanks! Ik zal ook voor jou duimen! We blijven nog even in spanning afwachten. Wink
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne di 13 maa 2012 - 6:40

Helaas zijn ze niet akkoord met ons eindbod. Ze hebben zelf ook een eind voorstel gedaan maar denk niet dat ik me hierin kan vinden. 6000 verschil en oplevering eind oktober of 14000 verschil en oplevering in mei (zoals wij willen).
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Mees di 13 maa 2012 - 7:37

Dat is inderdaad een flink verschil Champagne. Denk er nog maar eens rustig over na.

Wij hadden vandaag de bouwkundige keuring. Geen gekke dingen tegen gekomen, dus dat is weer een hele opluchting. Zaterdag gaan we het voorlopige koopcontract tekenen.

Vandaag nog even gekeken welke kleuren mooi zullen staan voor de vloer en de muren. Zijn aan het twijfelen of we een donkerdere vloer en lichte muren willen of juist een lichtere vloer met donkere muren. Ik neig nu het meest naar dat laatste..een white wash vloer (ligt een eiken houten vloer in) met grijsblauw op de muren.
Gelukkig hebben we nog even om daar over na te denken.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien di 13 maa 2012 - 23:56

Wat jammer Champagne, denk er nog maar goed over na!

Mees fijn dat er geen gekke dingen zijn gevonden bij de bouwkundige keuring! Leuk dat je kunt gaan nadenken over de vloeren en muren etc!

Ik heb nog niets gehoord op mijn tweede bod! Vorige keer hoorde ik eht dezelfde dag dus ze denken er in ieder geval langer over na!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne do 15 maa 2012 - 6:43

@mees wat goed dat de bouwkundige keuring goed is gegaan. Dat is weer in zorg minder Wink

@lien heb je al een reactie op je bod ontvangen?

Bij ons geen nieuws, we hebben de makelaar gemaild dat we ons hier niet in kunnen vinden. Hij heeft mijn vriend net gesproken en die smste me dat we het er nig even over moeten hebben vanavond, ben benieuwd! Heb de hoop inmiddels al wel een beetje opgegeven maar wil het huis zo graag.. Wil er alleen niet teveel voor betalen ook al kunnen we dat wel het voelt niet goed om er zoveel voor te betalen.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien do 15 maa 2012 - 7:20

Spannend Champagne, ben benieuwd wat ze je vriend te vertellen hadden!

Ik heb nog steeds niets gehoord! Zenuwslopend!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 7:56

Lien schreef:Spannend Champagne, ben benieuwd wat ze je vriend te vertellen hadden!

Ik heb nog steeds niets gehoord! Zenuwslopend!

Oh dat is ook zenuwslopend! Wij hoorden ook niks. Zo aso vind ik het. Ze waren niet eens van plan te reageren omdat ze ons openingsbod te laag vonden. Dan kan de makelaar toch op z'n minst bellen om ons dát te vertellen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien do 15 maa 2012 - 8:02

Maar dit is al mijn tweede bod! Ik vind inderdaad dat een makelaar dan wel even kan bellen ofzo! Normaal belt hij ook 6 keer per week:P
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 22:23

Lien schreef:Maar dit is al mijn tweede bod! Ik vind inderdaad dat een makelaar dan wel even kan bellen ofzo! Normaal belt hij ook 6 keer per week:P

Heb je geen termijn aan je bod gehangen? Ik had vermeld dat het bod 5 werkdagen geldig was, de 1e keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 23:59

Carrie schreef:
Lien schreef:Spannend Champagne, ben benieuwd wat ze je vriend te vertellen hadden!

Ik heb nog steeds niets gehoord! Zenuwslopend!

Oh dat is ook zenuwslopend! Wij hoorden ook niks. Zo aso vind ik het. Ze waren niet eens van plan te reageren omdat ze ons openingsbod te laag vonden. Dan kan de makelaar toch op z'n minst bellen om ons dát te vertellen?

Nou inderdaad! Wat asociaal!

Mag ik dan éindelijk even juichen? cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers en dat x 100!

Want éindelijk is de offerte binnen en gaan we 'm tekenen dinsdag. En alle bureaucratische zooi is geregeld. En ook de sociale verzekeringsbank vindt het nu eindelijk allemaal oké. Dus als het goed is krijgen we nog steeds 26 maart de sleutel!

Even wat geldvragen:

In de offerte staat eerst dat de taxatiekosten voor eigen rekening zijn en verderop weer niet. Hoe zit dat bij jullie?
Is wel even handig om rekening mee te houden, aangezien dat een best een behoorlijk bedrag is..
En nou ook meteen hypotheekrenteteruggave zeg maar afvragen. Maar hoe dat allemaal in elkaar steekt..? Is er iemand die nog wat tips heeft?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 0:29

Hoeraaaa gefeliciteerd!!!!!!!! Wat super joh, eindelijk!!!!

Van de belastingaangifte enzo heb ik geen verstand, want dat doet de hypotheker voor ons. Wel weet ik dat er bij ons in het rapport eerst ook stond dat de taxatiekosten wel, en niet voor eigen rekening waren. Uiteindelijk hoeven wij het niet nu te betalen, het wordt meegenomen in de hypotheek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien vr 16 maa 2012 - 1:58

Wat fijn Jolicious! Wat betreft het financiële durf ik niets te zeggen haha!

Maar mijn bod is niet geaccepteerd! Ze zijn nu weer met €2000 gezakt dus in totaal met €5000. Ik wil eigenlijk dat ze met €10000 zakken maar weet niet of ik dat eruit ga slepen! Het is in ieder geval geen eindbod van hen kant, dus er zit nog ruimte.
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne vr 16 maa 2012 - 7:57

Lien schreef:Wat fijn Jolicious! Wat betreft het financiële durf ik niets te zeggen haha!

Maar mijn bod is niet geaccepteerd! Ze zijn nu weer met €2000 gezakt dus in totaal met €5000. Ik wil eigenlijk dat ze met €10000 zakken maar weet niet of ik dat eruit ga slepen! Het is in ieder geval geen eindbod van hen kant, dus er zit nog ruimte.
Oh wat balen. Zolang ze geen eindid doen is er nog ruimte om te onderhandelen. Heb je er zelf al aan gedacht om een eindbod uit te brengen? Je wilt dus nog 5000 van hun laatste bod af hebben? Misschien is het dan slim om even bij je bod te blijven..
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne vr 16 maa 2012 - 7:59

Wij hebben de makelaar gesproken.. Ze hebben een 3e voorstel gedaan, hier kunnen we ons op 3000 na in vinden. We hebben nu een definitief eindbod gedaan met een verschil van 3000 hoop zo dat ze het hier niet op laten lopen. Wij hebben namelijk besloten niet verder toe te happen. Spannend!! Hoop dat ze morgen bellen zodat we niet weer een heel weekend in spanning zitten. Wink
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien vr 16 maa 2012 - 8:02

Spannend Champagne! Ze willen er dus duidelijk wel vanaf!

Ik laat ze in ieder geval even wachten. Ik moet er gewoon even goed over nadenken, wil het appartement wel graag namelijk! Maar dat hoeven ze niet te weten haha!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne vr 16 maa 2012 - 8:18

Lien schreef:Spannend Champagne! Ze willen er dus duidelijk wel vanaf!

Ik laat ze in ieder geval even wachten. Ik moet er gewoon even goed over nadenken, wil het appartement wel graag namelijk! Maar dat hoeven ze niet te weten haha!
Ja inderdaad! Baal er wel van dat het allemaal zo lamg duurt. Morgen zijn we alweer 2 wkn in onderhandeling. Goed dat je je er goed over gaat nadenken. Laat het even bezinken en denk na over de volgende strategie. Heb je al wel een max in je hoofd? Veel succes!!
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Lien vr 16 maa 2012 - 8:45

Ik ben nu anderhalve week in onderhandeling! Maar ik heb er geen haast mee, jammer dat het niet zo snel gaat maar dat overleef ik wel!

Ik heb niet echt een max in mijn hoofd, komt ook omdat ik tot 10.000 boven de vraagprijs aan hypotheek zou kunnen krijgen, daarom is het lastig te bepalen wat ik er echt voor uit wil geven omdat ik het "gewoon" kan betalen zeg maar.
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne vr 16 maa 2012 - 23:45

Lien schreef:Ik ben nu anderhalve week in onderhandeling! Maar ik heb er geen haast mee, jammer dat het niet zo snel gaat maar dat overleef ik wel!

Ik heb niet echt een max in mijn hoofd, komt ook omdat ik tot 10.000 boven de vraagprijs aan hypotheek zou kunnen krijgen, daarom is het lastig te bepalen wat ik er echt voor uit wil geven omdat ik het "gewoon" kan betalen zeg maar.
Ja ik snap wat je bedoeld. Lastig is het inderdaad, hebben jullie bij het bieden ook over een opleverdatum gesproken? En zijn er nog dingen die moeten gebeuren in het appartement? Wellicht kan je dat nog gebruiken bij de onderhandelingen.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Champagne za 17 maa 2012 - 4:29

We hebben het huis gekocht!!! Joehoee nu de financiering regelen.. :-)
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spel der huizenjacht - Pagina 9 Empty Re: Het spel der huizenjacht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 29 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 19 ... 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum