Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

+23
Snoes
Linda
Zeester
Thunder
Caroow
RioolSpook
SoGood
Inge
Jeanette
Aziraphale
Nana
Blond
Susan
Bay
Highway
Rush
Rovine
Zininzon
Zora
PluDan
Beachgirl
Lady4
ixis
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Caroow za 21 jan 2012 - 2:09

Ik heb het CIOS gedaan en een niveau 3 opleiding tot manager in de fastservice. Ik ben geen sportleraar en geen manager Neutral Ik werk wel in de fastservice.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 2:59

Ja. Ik heb de Pabo gedaan en sta nu voor het tweede jaar voor de klas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Thunder za 21 jan 2012 - 3:01

Ja, ik ben bloemiste en heb daar ook de opleiding(en) voor gedaan.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Zeester za 21 jan 2012 - 5:10

Ik heb SPH gestudeerd en werk op een woonvoorziening voor licht verstandelijk gehandicapten als persoonlijk begeleider. Voor mij dus een ja.
Zeester
Zeester
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 105
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Blond za 21 jan 2012 - 23:02

Zora schreef:Chance, ik ben al steeds benieuwd wat je deed/doet als onderzoeker in je werkveld, wat voor baan. Wil je me dat pm'en? Hoeft niet hoor, maar elke keer als ik het lees ben ik weer even nieuwsgierig zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 561177

Je hebt PM!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Linda wo 25 jan 2012 - 3:44

Ik heb de opleiding Maatschappelijk werk en dienstverlening gedaan, ik heb 5 jaar in de psychiatrie gewerkt. Inmiddels heb ik een heel andere baan wat niets met mijn opleiding te maken heeft. Ik denk ook niet dat ik ooit weer als maatschappelijk werkster wil gaan werken.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 23:46

Ik heb de pabo gedaan en doe financieel administratief werk, nee dus voor mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Snoes zo 29 jan 2012 - 0:06

Ik werk min of meer waar ik voor gestudeerd heb.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Oasis zo 29 jan 2012 - 0:08

Linda schreef:Ik heb de opleiding Maatschappelijk werk en dienstverlening gedaan, ik heb 5 jaar in de psychiatrie gewerkt. Inmiddels heb ik een heel andere baan wat niets met mijn opleiding te maken heeft. Ik denk ook niet dat ik ooit weer als maatschappelijk werkster wil gaan werken.

Mag ik vragen waarom niet? Als je niet wilt antwoorden of liever in PM, is dat ook goed hoor!

Ik studeer nog, maar ben bijna klaar en ik wil absoluut niet dat vak in (C.ommunicatie).
Ben er door de stages achter gekomen dat het totaal niet bij mij past, dus ben mij aan het herorienteren op een meer sociale studie/beroep.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Linda zo 29 jan 2012 - 1:30

Oasis schreef:
Linda schreef:Ik heb de opleiding Maatschappelijk werk en dienstverlening gedaan, ik heb 5 jaar in de psychiatrie gewerkt. Inmiddels heb ik een heel andere baan wat niets met mijn opleiding te maken heeft. Ik denk ook niet dat ik ooit weer als maatschappelijk werkster wil gaan werken.

Mag ik vragen waarom niet? Als je niet wilt antwoorden of liever in PM, is dat ook goed hoor!

Ik studeer nog, maar ben bijna klaar en ik wil absoluut niet dat vak in (C.ommunicatie).
Ben er door de stages achter gekomen dat het totaal niet bij mij past, dus ben mij aan het herorienteren op een meer sociale studie/beroep.

Tuurlijk mag dat. zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 561177

In de psychiatrie wil ik sowieso niet meer werken. Dat was erg leerzaam, maar uiteindelijk niets voor mij. Je moet tevreden kunnen zijn met kleine doelen, dat kon ik niet, ik wilde meer bereiken dan wat er mogelijk was. En het hele langdurige stond me tegen. Mijn vader is anderhalf jaar geleden ziek geworden, zomaar uit het niets knal psychotisch. Het was voor mij erg moeilijk om soortgelijke cliënten te begeleiden en daarnaast een vader te hebben die er ook zo bij zat.

En buiten dat alles... al die ellende... daar kan ik gewoon niet meer tegen, zeker niet nu ik moeder ben.

Ik werk nu voor de overheid en sta nog steeds in contact met mensen die iets naars hebben meegemaakt, maar ik behandel nu alleen maar de praktische zaken. De ellende laat ik aan een ander over (slachtofferhulp in dit geval).

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Oasis zo 29 jan 2012 - 1:32

Linda schreef:
Oasis schreef:
Linda schreef:Ik heb de opleiding Maatschappelijk werk en dienstverlening gedaan, ik heb 5 jaar in de psychiatrie gewerkt. Inmiddels heb ik een heel andere baan wat niets met mijn opleiding te maken heeft. Ik denk ook niet dat ik ooit weer als maatschappelijk werkster wil gaan werken.

Mag ik vragen waarom niet? Als je niet wilt antwoorden of liever in PM, is dat ook goed hoor!

Ik studeer nog, maar ben bijna klaar en ik wil absoluut niet dat vak in (C.ommunicatie).
Ben er door de stages achter gekomen dat het totaal niet bij mij past, dus ben mij aan het herorienteren op een meer sociale studie/beroep.

Tuurlijk mag dat. zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 561177

In de psychiatrie wil ik sowieso niet meer werken. Dat was erg leerzaam, maar uiteindelijk niets voor mij. Je moet tevreden kunnen zijn met kleine doelen, dat kon ik niet, ik wilde meer bereiken dan wat er mogelijk was. En het hele langdurige stond me tegen. Mijn vader is anderhalf jaar geleden ziek geworden, zomaar uit het niets knal psychotisch. Het was voor mij erg moeilijk om soortgelijke cliënten te begeleiden en daarnaast een vader te hebben die er ook zo bij zat.

En buiten dat alles... al die ellende... daar kan ik gewoon niet meer tegen, zeker niet nu ik moeder ben.

Ik werk nu voor de overheid en sta nog steeds in contact met mensen die iets naars hebben meegemaakt, maar ik behandel nu alleen maar de praktische zaken. De ellende laat ik aan een ander over (slachtofferhulp in dit geval).

Dankjewel voor je antwoord! smile
Dat klinkt ook erg heftig ja, zeker als het ook nog zo dichtbij komt met je vader.
Gelukkig zit je nu op een betere plek!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Marin zo 29 jan 2012 - 4:02

Ja, nu echt precies Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 4:16

Rovine schreef:Ja, ik doe precies waar ik voor geleerd heb. Als één van de weinigen in mijn klas, de meesten zijn een zijtak ingestroomd.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  RYW zo 29 jan 2012 - 4:43

Yep, al een jaar of 4,5 nu, en ik krijg steeds meer toevoegingen aan mijn functie waar ik echt voor geleerd heb, dus dat is zeker leuk! smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Suus zo 29 jan 2012 - 4:47

Nog wel, maar ik ga ermee stoppen, omdat het helemaal niet bij me past.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  ixis ma 30 jan 2012 - 5:05

Marin schreef:Ja, nu echt precies Very Happy

ben je aangenomen?! Super proficiat!!!
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Marin ma 30 jan 2012 - 5:18

ixis schreef:
Marin schreef:Ja, nu echt precies Very Happy

ben je aangenomen?! Super proficiat!!!

Yep vandaag begonnen :-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 20:35

Marin schreef:
ixis schreef:
Marin schreef:Ja, nu echt precies Very Happy

ben je aangenomen?! Super proficiat!!!

Yep vandaag begonnen :-)

Wat leuk om te horen Marin dat je bent aangenomen! Ik heb het topic niet meer gevolgd en kan hem ook niet meer zo snel terugvinden Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zitten jullie in het werkveld van je opleiding? - Pagina 2 Empty Re: zitten jullie in het werkveld van je opleiding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum