Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keukentje

+11
Susan
PapillonRose
studiebol
Sas83
Liadan
Sofie
*Troela*
Bruintje Beer
-Ieniemienie-
Roodkapje
Tania
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Keukentje - Pagina 2 Empty Re: Keukentje

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 23:05

Ik zou ook zo'n keukentje willen voor mijn zoontje, op de peuterspeelzaal is hij er niet bij weg te slaan. Ik vraag me alleen af waar dat ding in godsnaam moet staan, aangezien we al speelgoed in overvloed hebben Keukentje - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 23:50

Zelda schreef:Ik zou ook zo'n keukentje willen voor mijn zoontje, op de peuterspeelzaal is hij er niet bij weg te slaan. Ik vraag me alleen af waar dat ding in godsnaam moet staan, aangezien we al speelgoed in overvloed hebben Keukentje - Pagina 2 394967

Dat hebben wij dus ook, en ik ben altijd bang dat de lol er al snel af is, en dan heb ik zo'n ding hier staan. Dus vandaar dat wij er nog nooit 1 hebben gekocht, hier is het vaak maar even interessant helaas.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose vr 20 jan 2012 - 23:55

_MamaRosa_ schreef:
Zelda schreef:Ik zou ook zo'n keukentje willen voor mijn zoontje, op de peuterspeelzaal is hij er niet bij weg te slaan. Ik vraag me alleen af waar dat ding in godsnaam moet staan, aangezien we al speelgoed in overvloed hebben Keukentje - Pagina 2 394967

Dat hebben wij dus ook, en ik ben altijd bang dat de lol er al snel af is, en dan heb ik zo'n ding hier staan. Dus vandaar dat wij er nog nooit 1 hebben gekocht, hier is het vaak maar even interessant helaas.
Gelukkig heb ik nog even om dat te verzinnen tot ze 2 wordt (dan wil ik er eentje geven denk ik), want op het moment heb ik er ook even geen plek voor. Het is hier al een grote Intertoys laughcry Maar tegen die tijd is er denk ik weer ander speelgoed opgeborgen, ik ben benieuwd :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud