kartonnen keukentje ah
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
kartonnen keukentje ah
Bij de ah is er deze week een kartonnen keukentje in de aanbieding.
Ik vind hem er wel leuk uit zien, maar vraag me af hoe lang zoiets nou mee gaat omdat het van karton is.
Ik zou het zonde vinden als het maar 2 weken mee gaat.
Ik vind hem er wel leuk uit zien, maar vraag me af hoe lang zoiets nou mee gaat omdat het van karton is.
Ik zou het zonde vinden als het maar 2 weken mee gaat.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Re: kartonnen keukentje ah
Ik ben even gaan kijken op de site van AH, leuke actie weer!
Wij doen sinds kort ook de boodschappen bij de AH dus ga ik zeker die mini's sparen.
Het keukentje is en blijft van karton dus zo stevig als een "echt" keukentje is het natuurlijk niet, maar als de constructie redelijk is kan iets van karton best wel wat hebben is mijn ervaring. Op t werk hebben wij krukjes van karton, deze gaan al een aantal jaren mee en worden elke dag een aantal keren gebruikt door verschillende collega's.
Wij doen sinds kort ook de boodschappen bij de AH dus ga ik zeker die mini's sparen.
Het keukentje is en blijft van karton dus zo stevig als een "echt" keukentje is het natuurlijk niet, maar als de constructie redelijk is kan iets van karton best wel wat hebben is mijn ervaring. Op t werk hebben wij krukjes van karton, deze gaan al een aantal jaren mee en worden elke dag een aantal keren gebruikt door verschillende collega's.
Gast- Gast
Wij hebben het kartonnen winkeltje van AH een paar maanden op de kamer van mijn dochter gehad, het is stevig karton en zolang ze er niet teveel aan gaan hangen en op gaan zitten blijft het gewoon mooi en stevig. Ik heb het nu uit elkaar gehaald, maar het was nog helemaal heel en over een tijdje zet ik het weer neer.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb hem in de winkel gezien! Erg leuk met de magnetron, mixer en dat soort zaken van plastic die je erbij kunt kopen. Maar hij ziet er best wel stevig uit hoor, je moet er niet aan hangen misschien, maar hij is wel goed te gebruiken.
Gast- Gast
Hier was het winkeltje toen vrij snel kapot, onze handige harrie hing er steeds op...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Als het hier twee dagen heel blijft dan is dat een wonder. Mijn kinderen kunnen daar echt niet voorzichtig mee om gaan.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: