Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 27 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Lindsya do 22 maa 2012 - 22:56

LCN, ik ga heel hard voor je duimen dat het een goed teken is. 3 april mag je test, wachtweken zijn inderdaad erg lang. Zet je ook Utrogenstan nu?

Even een vraagje wij gaan een weekendje weg en dat is anderhalf uur rijden, nu moet ik mijn spuiten meenemen, zou het kwaad kunnen als ik ze voor vertrek uit de koeling haal en dan in de kofferbak en dan in het hotel weer in de koeling leg of zou ik ze in een koeltas doen? Ik twijfel even.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 27 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 22:59

Ik zou ze in een koeltas doen.

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir vr 23 maa 2012 - 0:48

@Lindsya: De deca mag wel 24 uur uit de koeling onder de 24 gr geloof ik, maar als je een koeltas hebt zou ik het daar gewoon in meenemen, altijd goed en wie weet wordt het in de auto anders toch te heet. Wat lekker dat jullie een weekendje weg gaan! Had ik ook wel zin in, maar het past niet echt met verjaardagen e.d.
@Jolicious: ja de verschrikkelijke wachtweken...van tevoren denk je: ach daar kom ik wel doorheen...tot je er middenin zit hahah.

@All: ik moet t toch even kwijt, kreeg net brief van het ziekenhuis dat ze uiteindelijk 8 cryo's hebben ingevroren! Dat betekent dus dat alle 9 die bevrucht zijn nog allemaal meedoen en zich goed ontwikkeld hebben!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Puzzle vr 23 maa 2012 - 1:08

LCN cheers, wat een goed nieuws! en idd wachten is verschrikkelijk! maar moet je toch weer doorheen, succes nog even!! *duim, duim*

Lindsay, bij jou gaat het ook weer de goede kant op, nog maar even geduld hebben!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Jella vr 23 maa 2012 - 1:34

*

Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:30; in totaal 1 keer bewerkt

Jella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12

Bericht  Twellie vr 23 maa 2012 - 2:58

Ik lees hier af en toe nog mee en ik hoop heel hard dat het een innesteling was LCN!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Le Chat Noir za 24 maa 2012 - 9:36

Jella: Wat vervelend joh...welke dosering Clomid neem jij nu? (dat neem je toch?)
Tuinstoel: Bij jullie ging het dus ook niet zo gemakkelijk? Had jij eerst een andere naam?

Hier natuurlijk nog geen nieuws..... Rolling Eyes
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Twellie za 24 maa 2012 - 9:39

Ik was hiervoor Twellie en heb ook meegeschreven in dit topic, het ging inderdaad ook niet al te makkelijk.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Le Chat Noir za 24 maa 2012 - 10:01

Ojaa Twellie zegt me meer!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Jella za 24 maa 2012 - 10:59

*

Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:29; in totaal 1 keer bewerkt

Jella
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya zo 25 maa 2012 - 8:04

Hallo allemaal,

We zijn weer thuis het was heerlijk even met zijn tweetjes weg. Het zou verlopig wel de laatste keer zijn want mocht ik zwanger zijn wacht ik tot de kleine net zo oud is als onze oudste voor we weer een weekendje samen weg gaan. Dus dat duur wel een paar jaar Very Happy

Morgen de eerste FM. Ik ben zo benieuwd. Als ik teveel doet dan merk ik het wel in mijn onderbuik dus het zit allemaal goed te werken.

Jella, wat balen zeg. Ik ben benieuwd wat de arts gaat zeggen. Sterkte.

LCN, zo nog eens drie erbij goed zeg. Hoe voel je je?

Tuinstoel, je oude naam komt me bekend voor.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir zo 25 maa 2012 - 8:53

@Jella: Het is natuurlijk goed mogelijk dat een hogere dosis wel werkt, dat was bij meer hier het geval. Maar kan me voorstellen dat je baalt hoor.

@Lindsya: Heel veel succes bij je 1e FM, vind ik toch elke keer (okee nu 2 keer Wink ) de spannendste keer! Ik hoop dat je gevoel juist is. Is ook heerlijk een weekendje weg, waar zijn jullie geweest?
Ik voel me op zich wel goed hoor. Geen last meer van mijn buik, af en toe bij bepaalde bewegingen of inspanning. Ben wel moe, maar toch elke keer vroeg wakker. Droom heel levendig. Verder kan ik t moeilijk warm krijgen en ben steeds wat rillerig/gloeierig. Gister zat ik echt niet lekker in mijn vel, maar vandaag wel weer meer, blijf wel wat stemmingswisselingen houden, echt vreemd. En heb echt megapijnlijke borsten. Soms wat misselijk.
Toch hoeven dit echt geen zw schapsverschijnselen te zijn, kan ook allemaal veroorzaakt worden door die capsules... Had t de vorige keer ook wel wat geloof ik, maar dan minder extreem. Dus ja geen peil op te trekken.
Zucht...morgen weer werken en mijn hoofd staat er echt niet naar. Toch zal afleiding wel goed zijn. Over een week weten we sowieso al een stukje meer, want de vorige keer begon op zondag wat rode spotting....
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Jella zo 25 maa 2012 - 9:20

*

Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:30; in totaal 1 keer bewerkt

Jella
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya zo 25 maa 2012 - 18:53

LCN, kan toch nog bijwerkingen zijn van die hormonen die zijn misschien nog niet allemaal uit je lichaam. Je bruik nu toch ook Utrogestan? Dat zijn ook nog steeds hormonen. Het doet best nog veel met je lichaam al die hormonen vind ik. Ik vind het ook spannend net zoals de eerste keer, volgens mij is elke poging wel spannend. We zijn een weekendje Amsterdam geweest. Werk ze vandaag.

Jella, succes vandaag. Een FM is een afkorting die hier op het forum wordt gebruikt. Maar dat is een echo waar de eitjes worden gemeten hoe groot ze zijn geworden door de Gonal F die ik spuit.

Ik moet om 9.40 voor de echo, ik vind het wel spannend.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lindsya zo 25 maa 2012 - 23:18

Hallo allemaal,

Ik ben vanmorgen geweest en ik heb 11 eitjes, die zijn net nog geen 10 mm en er zijn nog een aantal kleinere die in de wachtrij staan dus zijn goed actief. Vrijdag moet ik weer terug komen voor de tweede FM en ik moet de dosering verlagen van 150 naar 112,5 Ze groeien sneller dan de vorige keer en het gaat allemaal veel sneller dus dat is wel postief allemaal. Ik hoop dat we ook een postief eind resultaat hebben.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir ma 26 maa 2012 - 5:56

@Lindsya: Ja dat bedoel ik ook, dat ik deze verschijnselen ook kan hebben door de progesteron, ik gebruik trouwens Lutinus. De Pregnyl is verder wel mijn lijf uit.
Wat een goed nieuws, hoop dat de eitjes goed doorgroeien!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Jella ma 26 maa 2012 - 6:27

*

Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:29; in totaal 1 keer bewerkt

Jella
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya ma 26 maa 2012 - 7:40

Jella, dat is goed nieuws dat je eitje is gaan groeien. Jullie doen dus geen behandeling, je gebruik alleen clomid? Hopelijk krijg je wel een eisprong. Wij doen een ivf behandeling.

LCN, hoe ging het met werken? Is toch wel meer afleiding of niet?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jella ma 26 maa 2012 - 8:09

*

Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:10; in totaal 1 keer bewerkt

Jella
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Le Chat Noir di 27 maa 2012 - 7:38

@Jella: Fijn dat je eitje toch is gaan groeien. Zie je wel, gewoon wat verlate eisprong Wink ! Hoop dat jullie goed je best hebben gedaan en we zullen het over 2 weken weten!
@Lindsya: Hoe voel je je? Zit dan best veel tijd tussen nu? Ik moest echt om de dag voor een FM. Misschien wordt er vrijdag wel een punctie afgesproken?!

Werken geeft inderdaad een stuk afleiding. Ik merk alleen dat ik niet veel kan hebben. Ook ben ik er gewoon niet helemaal bij. In de auto vergeet ik afslagen te nemen, vanmorgen telefoon thuis laten liggen (echt al jaaaaren niet gehad), ik kom soms niet uit mijn woorden. Vanavond lekker naar acupunctuur geweest. Dit was wel lekker ontspannend.
Nog een week wachten...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Lindsya di 27 maa 2012 - 19:03

Goedemorgen,

LCN, kan best begrijpen dat je er met je hoofd niet bij ben. Je denk er toch onbewust hele tijd aan. Nog een week te gaan. Het wordt nu steeds spannender voor jullie.

Ik voel me goed, wel voel ik me eierstokken goed. Je merk dat het zit te werken allemaal. Gisteren met de tweede pen Gonal F begonnen, de eerste was op dus het einde is inzicht. Ik denk ook dat er vrijdag over de punctie gesproken gaat worden want ik heb nog tot donderdag Decapeptyl spuiten en toen zei de arts al dat ze of niet meer nodig waren of dat ik een paar lossen ging krijgen dus ik ben benieuwd.

Jella, ja het gaat voor jullie ook spannend worden. Ik ga voor jullie duimen. Wij hebben al een zoontje via ivf gekregen en nu zitten we in de eerste poging voor een tweede kindje dus dit is de tweede keer dat we het doen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Paper Crown di 27 maa 2012 - 19:38

LCN - is niet gek hoor. Je bent er vanzelfsprekend mee bezig! Nog maar 6 dagen. bounce Zo spannend! Ik denk dat je goed nieuws krijgt!

Lindsya - hoe lang was je aan het spuiten ookal weer? Had jij trouwens geen cryo's van de vorige keer?

Ik hoop dat voor ons allemaal dat het lukken gaat! 3 IVF babietjes zullen dan tegelijkertijd geboren worden! cheers
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Lejow di 27 maa 2012 - 19:49

Hoe gaat het met alyssa?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Le Chat Noir di 27 maa 2012 - 19:59

Ja dat zou wel speciaal zijn CKC! Een babyboom in december.
Ik denk dat het ook komt door de hormonen dat ik er niet bij ben. Er zit niet voor niets een gele waarschuwingssticker op het doosje. Het is deze keer wel erger dan de vorige keer, ik hoop natuurlijk omdat ik zwanger ben Wink. Ik kan het me aan de ene kant niet voorstellen en aan de andere kant weer wel, dus ik kan er het beste maar niet over nadenken smile . Heb volgende week vrij genomen, daar ben ik echt zo blij mee. Kan ik lekker even bijkomen, wat de uitslag ook zal zijn.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Amber- di 27 maa 2012 - 20:01

Lejow schreef:Hoe gaat het met alyssa?

Alyssa is erg druk met haar werk, vandaar dat ze hier wat minder is.

Verder gaat het goed, ze is weer gestart met het opwekken van haar menstruatie.

Voor de rest van de meiden hier, succes!!!

Laatst aangepast door amber22 op di 27 maa 2012 - 22:38; in totaal 2 keer bewerkt
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: