Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Met het opwekken van haar medicatie of bedoel je eisprong? Ik hoop zo dat het nu aanslaat!! Hoop dat ze gauw weer even reageert.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Le Chat Noir schreef:Met het opwekken van haar medicatie of bedoel je eisprong? Ik hoop zo dat het nu aanslaat!! Hoop dat ze gauw weer even reageert.
Oh sorry haha. Opwekken van haar menstruatie bedoel ik en dan gaat ze weer met clomid beginnen..
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Okee, dus toch geen menstruatie uit zichzelf. Nouja, hoop iig dat de Clomid nu zijn werk doet!!
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:Okee, dus toch geen menstruatie uit zichzelf. Nouja, hoop iig dat de Clomid nu zijn werk doet!!
Nee helaas niet.
Amber-- Ratel
2CKC2 schreef:
Lindsya - hoe lang was je aan het spuiten ookal weer? Had jij trouwens geen cryo's van de vorige keer?
Ik hoop dat voor ons allemaal dat het lukken gaat! 3 IVF babietjes zullen dan tegelijkertijd geboren worden!
2 maart ben ik begonnen met de Decapeptyl en 20 maart ben ik begonnen met de Gonal F erbij. Nee ik had niks over, er is er toen een terug geplaats dat is mijn zoontje dan nu en ik had er nog 3 over maar die hebben het helaas niet overleefd toen anders was ik al veel eerder begonnen aan een tweede kindje.
Zou wel een wonder zijn 3 ivf baby's allemaal rond december. Ik las in de andere topic dat je een goed aantal eitjes had. Wanneer heb je een FM?
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Jammer dat je geen cryo's had joh.. dat is altijd rot, dat moet alles weer opnieuw. Maar je bent wel zwanger geworden dan maak je je daar denk ik eerste paar jaar minder druk om.Lindsya schreef:2CKC2 schreef:
Lindsya - hoe lang was je aan het spuiten ookal weer? Had jij trouwens geen cryo's van de vorige keer?
Ik hoop dat voor ons allemaal dat het lukken gaat! 3 IVF babietjes zullen dan tegelijkertijd geboren worden!
2 maart ben ik begonnen met de Decapeptyl en 20 maart ben ik begonnen met de Gonal F erbij. Nee ik had niks over, er is er toen een terug geplaats dat is mijn zoontje dan nu en ik had er nog 3 over maar die hebben het helaas niet overleefd toen anders was ik al veel eerder begonnen aan een tweede kindje.
Zou wel een wonder zijn 3 ivf baby's allemaal rond december. Ik las in de andere topic dat je een goed aantal eitjes had. Wanneer heb je een FM?
Ik had gisteren al links 10 en rechts 10 goede die ze kon zien en een boel kleintjes. Wel wat veel..
Hoeveel had jij er bij je uitgangsecho na de Deca? Ik heb 3/4 een FM.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ckc, bij de uitgangsecho had ik er 13 en bij de eerste FM had ik al 11 grote en ik heb nog een aantal kleintjes in de wachtrij staan. De eerste keer had ik 9 eitjes dus ik zit aardig gelijk. Ja dat is wel zo daarom stelde we de ivf behandeling hele tijd uit voor de tweede en ik zie ook tegen de punctie op maar we hebben een lieve arts die je goed ondersteund en altijd op je gemak steld dus het komt goed.
Zo 20 dat is al aardig wat. Hopen dat ze nu goed gaan groeien. Jij spuit nu Gonal F 150 toch? Mijn dosering is verlaagd naar 112,5 want het ging anders te snel.
Zo 20 dat is al aardig wat. Hopen dat ze nu goed gaan groeien. Jij spuit nu Gonal F 150 toch? Mijn dosering is verlaagd naar 112,5 want het ging anders te snel.
Lindsya- Kletskop
Lindsya schreef:Ckc, bij de uitgangsecho had ik er 13 en bij de eerste FM had ik al 11 grote en ik heb nog een aantal kleintjes in de wachtrij staan. De eerste keer had ik 9 eitjes dus ik zit aardig gelijk. Ja dat is wel zo daarom stelde we de ivf behandeling hele tijd uit voor de tweede en ik zie ook tegen de punctie op maar we hebben een lieve arts die je goed ondersteund en altijd op je gemak steld dus het komt goed.
Nee,ik moet 125,5 spuiten! Anders gaat het te snel en te veel.. Ze denken eerder aan verlagen dan verhogen.. pff. Best bang ben ik voor overstimulatie.
Ckc, even goed in de gaten houden maar als je nu al zoveel eitjes waarom duur de afspraak dan zo lang? Heb je arts dat niet gezegd. Rustig aan blijven doen, succes.
Lindsya- Kletskop
Lindsya schreef:Ckc, even goed in de gaten houden maar als je nu al zoveel eitjes waarom duur de afspraak dan zo lang? Heb je arts dat niet gezegd. Rustig aan blijven doen, succes.
Ik was er gisteren, en moet 3-4 weer terug. Dat is een week Gonal F spuiten. En dan kijken ze weer verder. Dat is toch normaal? Dat je na een week moet terugkomen?
2CKC2 schreef:Lindsya schreef:Ckc, even goed in de gaten houden maar als je nu al zoveel eitjes waarom duur de afspraak dan zo lang? Heb je arts dat niet gezegd. Rustig aan blijven doen, succes.
Ik was er gisteren, en moet 3-4 weer terug. Dat is een week Gonal F spuiten. En dan kijken ze weer verder. Dat is toch normaal? Dat je na een week moet terugkomen?
Sorry ik heb verkeerd gerekend maar dat is normaal een week dat was bij mij ook.
Lindsya- Kletskop
Bij mij 5 dagen en daarna om de dag terug!
Le Chat Noir- Prater
*
Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:24; in totaal 1 keer bewerkt
Jella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12
Jella schreef:
Lindsya: wat leuk een zoontje, hoe oud is het nu? Hoeveel ivf pogingen hebben jullie met hem gehad?
We hebben Ă©Ă©n poging gedaan toen was ik gelijk zwanger. Hij is nu 5 jaar.
Lindsya- Kletskop
*
Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:10; in totaal 1 keer bewerkt
Jella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12
Hoi meiden,
Even ego, ik ben dinsdag ongesteld geworden en we gaan dus weer beginnen met een nieuwe IUI, nummer 4 alweer.
Aan de ene kant heel fijn omdat we dan weer meer kans hebben, maar aan de andere kant heb ik er helemaal geen zin in. Ik heb erg genoten van de pauzemaand en was eindelijk weer lekker mezelf. Straks weer vol met hormonen.
Maar goed, ik ben ook wel weer blij dat we straks hopelijk weer een goede kans hebben.
Ik moet zaterdag weer beginnen met clomid en dan heb ik volgende week vrijdag mijn echo. Ben ondertussen ook begonnen met acupunctuur ter ondersteuning, vind het echt heerlijk en lekker ontspannend. Hopelijk heeft het effect!
Ik duim voor jullie allemaal meiden!
Even ego, ik ben dinsdag ongesteld geworden en we gaan dus weer beginnen met een nieuwe IUI, nummer 4 alweer.
Aan de ene kant heel fijn omdat we dan weer meer kans hebben, maar aan de andere kant heb ik er helemaal geen zin in. Ik heb erg genoten van de pauzemaand en was eindelijk weer lekker mezelf. Straks weer vol met hormonen.
Maar goed, ik ben ook wel weer blij dat we straks hopelijk weer een goede kans hebben.
Ik moet zaterdag weer beginnen met clomid en dan heb ik volgende week vrijdag mijn echo. Ben ondertussen ook begonnen met acupunctuur ter ondersteuning, vind het echt heerlijk en lekker ontspannend. Hopelijk heeft het effect!
Ik duim voor jullie allemaal meiden!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Heel veel succes weer Crea, ik ga weer mega hard duimen!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
crea, heel veel succes! hopelijk is alles niet voor niks..ik blijf ook duimen!!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Dank jullie wel lieve muppet en puzzle
Creabea_28- Prater
Lieve Creabea ik ga natuurlijk ook weer hard duimen! Kan het me goed voorstellen, maar goed als je eenmaal maar weer bezig bent, dan krijg je weer hoop etc. Sterkte!
@All: Hier de laatste dagen...wordt steeds spannender bah. Ik voel echt van alles en ben zoooo bang dat het niet gelukt is... En dan weer hoop tussendoor. Dus ja...afleiding zoeken is het beste, alleen heb ik nu weekend..
@All: Hier de laatste dagen...wordt steeds spannender bah. Ik voel echt van alles en ben zoooo bang dat het niet gelukt is... En dan weer hoop tussendoor. Dus ja...afleiding zoeken is het beste, alleen heb ik nu weekend..
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:Lieve Creabea ik ga natuurlijk ook weer hard duimen! Kan het me goed voorstellen, maar goed als je eenmaal maar weer bezig bent, dan krijg je weer hoop etc. Sterkte!
Heey lieve lcn! Ik ben zooooo hard voor je aan het duimen! Heb je een reden om aan te nemen dat het niet is gelukt? Of is het de angst? Ik ga je morgen wel afleiden op WA haha
Creabea_28- Prater
Nee er zijn geen redenen om aan te nemen dat het niet gelukt is, juist eerder van dat het wel gelukt is door alle klachtjes. Maar de vorige keer had ik ook nog veel hoop rond deze tijd, dus ja....
En het is nog zo vroeg dat ik waarschijnlijk normaal ook niks door zou hebben, dus het meeste zal wel van de Progesteron capsules komen, ook al ben ik zwanger...
Heb wel af en toe even soort ongesteldheidsgevoel, misschien dat ik daarom wat bang ben. Maar weet dat dit ook bij zwangerschap kan horen dus ja. Als ik zondag geen spotting heb, zoals de vorige keer, begin ik meer hoop te krijgen.
Ja is goed van WA, ben vanavond ook beschikbaar hoor .
En het is nog zo vroeg dat ik waarschijnlijk normaal ook niks door zou hebben, dus het meeste zal wel van de Progesteron capsules komen, ook al ben ik zwanger...
Heb wel af en toe even soort ongesteldheidsgevoel, misschien dat ik daarom wat bang ben. Maar weet dat dit ook bij zwangerschap kan horen dus ja. Als ik zondag geen spotting heb, zoals de vorige keer, begin ik meer hoop te krijgen.
Ja is goed van WA, ben vanavond ook beschikbaar hoor .
Le Chat Noir- Prater
Crea, heel veel succes deze ronde!
Lcn, ik ben heel hard voor je aan het duimen!!!
Lcn, ik ben heel hard voor je aan het duimen!!!
Amber-- Ratel
Hallo allemaal,
LCN, nog 4 dagen, spannend.
Creabea, heel veel succes. Ik ga heel hard voor je duimen.
Vandaag zijn we weer voor een FM geweest en ik had zoveel eitjes dat deze poging is gestopt. Het was te risco vol en zit tegen over stimulatie aan. Het nieuws viel wel even zwaar maar er is niks aan te doen. Ik heb nu 10 pilletjes gehad om mijn menstruatie op te weken en ik moet in de tussen tijd wel door blijven spuiten met de Decapeptyl. De arts had niet verwacht dat op mijn leeftijd mijn eierstokken nog zo goed werken en gezien na de eerste poging, waar mijn zoontje uit is geboren. Dus als ik weer mag starten over een tijdje met Gonal F dan moet de dosering een stuk naar beneden. Ik heb wel veel last van buikpijn en misselijk dus even rustig aan doen.
Groetjes
LCN, nog 4 dagen, spannend.
Creabea, heel veel succes. Ik ga heel hard voor je duimen.
Vandaag zijn we weer voor een FM geweest en ik had zoveel eitjes dat deze poging is gestopt. Het was te risco vol en zit tegen over stimulatie aan. Het nieuws viel wel even zwaar maar er is niks aan te doen. Ik heb nu 10 pilletjes gehad om mijn menstruatie op te weken en ik moet in de tussen tijd wel door blijven spuiten met de Decapeptyl. De arts had niet verwacht dat op mijn leeftijd mijn eierstokken nog zo goed werken en gezien na de eerste poging, waar mijn zoontje uit is geboren. Dus als ik weer mag starten over een tijdje met Gonal F dan moet de dosering een stuk naar beneden. Ik heb wel veel last van buikpijn en misselijk dus even rustig aan doen.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
He Lindsya!! Wat balen joh pfffff! Hoeveel eitjes had je dan? Dit is volgens mij de reden dat ze 't lange protocol hanteren bij ons. Beter te monitoren. Echt heel erg dat ze toch gestaakt zijn. Voor niets lopen spuiten! Hoeveel spoot je? En wat is je leeftijd?
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....