Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Le Chat Noir schreef:Mja misschien wel, maar op zich scheelt het maar 4, want ze hadden wel 6 follikels aangeprikt als ik het me goed herinner.
Maar deze arts ging voor mijn gevoel ook als een razende tekeer en die van de vorige keer rustiger... Bij gewone echo's kunnen ze mijn eierstokken vaak al minder goed in beeld krijgen, dus ze moeten sowieso dieper 'steken' bij mij.
Hmm Jolicious beetje uit hetzelfde hout gesneden als mij?? Haha ik heb ook helemaal geen zin om te bellen, denk dat ik geen overstimulatie heb, maar 'gewoon' geirriteerd buikvlies/blaas etc etc. Voor de zekerheid nog wel even urine ingeleverd (nouja aan mijn man de leuke taak).
Oh had jij niet enorm last van de terugplaatsing de eerste keer dan?
Wordt de pijn al wat minder? Wat voel je nu nog?
Nee, van de terugplaatsing geen last. Maar dat is ook zo snel gedaan.. En bij pgd plaatsen ze ze ook vrij laat terug natuurlijk.
Hoe kijk je nu tegen morgen aan? Ik zou de pijn morgen gewoon even aankaarten. Dan is het in ieder geval gezegd.
Gast- Gast
LCN, Gaat het al wat beter nu? gelukkig geen blaasontsteking. En morgen de terugplaatsing toch??
Veel succes!..( hopelijk gaat het zonder al te veel pijn )
Jella, totaal zijn we 13 maanden "bezig" geweest, waarvan de laatste 2 met medicijnen.
En jullie? Hopelijk gaat het nu beter bij de echo! Misschien is dag 13 nog wat vroeg, maar dan zou er wel al wát te zien moeten zijn denk ik.Gebruik jij ook medicijnen? (las het al...) misschien werken ovulatie testen bij jou?
Succes morgen!
Veel succes!..( hopelijk gaat het zonder al te veel pijn )
Jella, totaal zijn we 13 maanden "bezig" geweest, waarvan de laatste 2 met medicijnen.
En jullie? Hopelijk gaat het nu beter bij de echo! Misschien is dag 13 nog wat vroeg, maar dan zou er wel al wát te zien moeten zijn denk ik.
Succes morgen!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
*
Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:09; in totaal 1 keer bewerkt
Jella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12
Hallo meiden,
Nou, gisteren in het ziekehuis geweest en ik heb dus inderdaad een overstimulatie. M'n eierstokken zijn 6 bij 7 cm en volledig gevuld door grote follikels. Er zit gelukkig niet veel vocht in de eierstokken, dus er zijn geen acute risico's, maar ik moet wel rustig aan doen. Ik moest gisteren bloed laten prikken en eind deze ochtend krijg ik daar de uitslag van. Ik ga er vanuit dat ik eind van de week nog een echo moet laten maken om te zien of het slinkt. Ik kan nog steeds zwanger zijn deze ronde dus de rest loopt gewoon zo door als het al ging. En dat ik die overstimulatie heb betekend wel dat mijn lichaam 'iets' doet, dus wat dat betreft is het 'positief'. Hoop wel dat het snel zakt, want ik heb er wel echt last van. Mag ook niet werken van de gyn. Nu maar hopen dat het allemaal ergens goed voor is...
Nou, gisteren in het ziekehuis geweest en ik heb dus inderdaad een overstimulatie. M'n eierstokken zijn 6 bij 7 cm en volledig gevuld door grote follikels. Er zit gelukkig niet veel vocht in de eierstokken, dus er zijn geen acute risico's, maar ik moet wel rustig aan doen. Ik moest gisteren bloed laten prikken en eind deze ochtend krijg ik daar de uitslag van. Ik ga er vanuit dat ik eind van de week nog een echo moet laten maken om te zien of het slinkt. Ik kan nog steeds zwanger zijn deze ronde dus de rest loopt gewoon zo door als het al ging. En dat ik die overstimulatie heb betekend wel dat mijn lichaam 'iets' doet, dus wat dat betreft is het 'positief'. Hoop wel dat het snel zakt, want ik heb er wel echt last van. Mag ook niet werken van de gyn. Nu maar hopen dat het allemaal ergens goed voor is...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Sterkte Luthien!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
@lindsya: succes bij je uitgangsecho! Hoop dat alles rustig is!
@luthien: rustig aan dus! Is overstimulatie niet een gunstig teken na de inseminatie? Heb ik wel gelezen voor ivf, na de terugplaatsing . Duimen dus!
@muppetje: wat fijn dat je alweer 13 wk bent!
@jolicious: op welke dag was bij jou dan tp? Ga t idd aangeven.
@all: hier ietsjes beter? Vanmiddag dus tp en daarna acupunctuur. Ben benieuwd hoe de embryo's zich ontwikkeld hebben! En ga vragen of ze pleease wat voorzichtig kunnen doen:p.
@luthien: rustig aan dus! Is overstimulatie niet een gunstig teken na de inseminatie? Heb ik wel gelezen voor ivf, na de terugplaatsing . Duimen dus!
@muppetje: wat fijn dat je alweer 13 wk bent!
@jolicious: op welke dag was bij jou dan tp? Ga t idd aangeven.
@all: hier ietsjes beter? Vanmiddag dus tp en daarna acupunctuur. Ben benieuwd hoe de embryo's zich ontwikkeld hebben! En ga vragen of ze pleease wat voorzichtig kunnen doen:p.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Succes vandaag LCN, ik duim!!
Edit, dankje LCN, veertien zelfs alweer bijna
Edit, dankje LCN, veertien zelfs alweer bijna
Muppetje- Ratel
Luthien, sterkte, en lekker rustig aan doen!
LCN, succes vanmiddag.
LCN, succes vanmiddag.
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
*
Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:24; in totaal 1 keer bewerkt
Jella- Fluisteraar
[quote="Le Chat Noir"
@all: hier ietsjes beter? Vanmiddag dus tp en daarna acupunctuur. Ben benieuwd hoe de embryo's zich ontwikkeld hebben! En ga vragen of ze pleease wat voorzichtig kunnen doen:p.[/quote]
Duimen draaien voor je! :flower:
@all: hier ietsjes beter? Vanmiddag dus tp en daarna acupunctuur. Ben benieuwd hoe de embryo's zich ontwikkeld hebben! En ga vragen of ze pleease wat voorzichtig kunnen doen:p.[/quote]
Duimen draaien voor je! :flower:
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Thanks! We vertrekken bijna, al is mijn man nog niet thuis haha. Hoe gaat ie bij jou?
@Jella: Dag 13 was dit toch? Ja ik blijf mezelf herhalen, maar bij mij zijn ze dan ook rond de 10 mm. Ik hoop dat er vrijdag wel een dominante follikel te zien is! Succes meid!
@Jella: Dag 13 was dit toch? Ja ik blijf mezelf herhalen, maar bij mij zijn ze dan ook rond de 10 mm. Ik hoop dat er vrijdag wel een dominante follikel te zien is! Succes meid!
Le Chat Noir- Prater
Goedemiddag,
LCN, mijn duimen draaien nog steeds voor je, succes vanmiddag.
Luthien, rustig aan doen. Sterkte.
Ckc, hoe gaat het met jou?
Vandaag heb ik mijn echo gehad. Ik reageer er iets te heftig op en ze verwachten dat de eitjes nog sneller groeien door de Gonal F dus ik heb nu een eerder echo dan gepland stond. Vandaag mag ik wel met de Gonal F beginnen dus nu kunnen de eitjes gaan groeien. Voor de rest zag alles er goed uit en was wel alles rustig gebleven en er waren al een aantal eitjes te zien dus dat is wel een goed teken. Ik heb nu ook de rest van de spuiten en medicijnen mee gekregen dus alles is binnen.
Groetjes
LCN, mijn duimen draaien nog steeds voor je, succes vanmiddag.
Luthien, rustig aan doen. Sterkte.
Ckc, hoe gaat het met jou?
Vandaag heb ik mijn echo gehad. Ik reageer er iets te heftig op en ze verwachten dat de eitjes nog sneller groeien door de Gonal F dus ik heb nu een eerder echo dan gepland stond. Vandaag mag ik wel met de Gonal F beginnen dus nu kunnen de eitjes gaan groeien. Voor de rest zag alles er goed uit en was wel alles rustig gebleven en er waren al een aantal eitjes te zien dus dat is wel een goed teken. Ik heb nu ook de rest van de spuiten en medicijnen mee gekregen dus alles is binnen.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Goed met mij! Ik wilde in het weekend het ziekenhuis bellen omdat ik niets voelde. Ik voel helemaal niets van de deca. Geen moeheid, geen duizeligheid, geen opvliegers. Was bang dat ik het fout deed. Vanavond neem ik de allerlaatste pil. En dan verwacht ik binnen dan en 4 dagen bloeding.
Fijn Lindsya, hopen op een mooie opbrengst!
Fijn Lindsya, hopen op een mooie opbrengst!
*
Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:24; in totaal 1 keer bewerkt
Jella- Fluisteraar
2CKC2 schreef:Goed met mij! Ik wilde in het weekend het ziekenhuis bellen omdat ik niets voelde. Ik voel helemaal niets van de deca. Geen moeheid, geen duizeligheid, geen opvliegers. Was bang dat ik het fout deed. Vanavond neem ik de allerlaatste pil. En dan verwacht ik binnen dan en 4 dagen bloeding.
Ik voelde ook niks van de deca hoor! Kan best, ben er maar blij mee. En van het stimuleren heb ik ook vrij weinig klachten gehad, meer last van de prikplekjes in mn buik dan bijwerkingen. Hopelijk ben je snel ongesteld en mag je gaan stimuleren, spannend!
sharky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11
@sharky: jeeetje ben jij nu alweer uitgerekend! Wauw!
@ckc: wees blij!
@all: De terugplaatsing viel gelukkig mee, de gyn was extra lief en het ging ook een stuk vlotter. Ik hebwat bloed in de buikholte en het buikvlies is geprikkeld hierdoor, dit geeft pijn. Heb gelukkig geen overstimulatie. Heb 1 topper terug, 5 net zo goede zijn al ingevroren en vd overige 3 kijken ze morgen nog of ze verder ontwikkelen en dan worden die ook ingevroren! Dus echt goed! Ben daarna nog naar acupunctuur geweest, ook gevraagd of ze kan prikken voor mijn overactieve blaas en geloof t of niet...het voelt nu al niet meer zo blaasontstekingsachtig!
@ckc: wees blij!
@all: De terugplaatsing viel gelukkig mee, de gyn was extra lief en het ging ook een stuk vlotter. Ik hebwat bloed in de buikholte en het buikvlies is geprikkeld hierdoor, dit geeft pijn. Heb gelukkig geen overstimulatie. Heb 1 topper terug, 5 net zo goede zijn al ingevroren en vd overige 3 kijken ze morgen nog of ze verder ontwikkelen en dan worden die ook ingevroren! Dus echt goed! Ben daarna nog naar acupunctuur geweest, ook gevraagd of ze kan prikken voor mijn overactieve blaas en geloof t of niet...het voelt nu al niet meer zo blaasontstekingsachtig!
Le Chat Noir- Prater
LCN, wat fijn dat er zoveel toppertjes tussen zaten. Mijn duimen draaien overuren de komende twee weken!
Muppetje- Ratel
*
Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:26; in totaal 1 keer bewerkt
Jella- Fluisteraar
LCN, dat is mooi dat je er nog 5 achter de hand heb, hopelijk heb je ze deze poging niet nodig en dat deze topper je over twee weken een postieve test in handen geeft. Ik blijf voor je duimen. Wanneer hoor je of die andere drie ook de vriezen in gaan?
Ckc, ik had bij de eerste keer ook geen last van de Decapeptyl maar nu was ik duizelig en hoofdpijn misschien komt het dat ik nu wat ouder ben. Gelukkig dat je er geen last van heb. Goed dat je bijna klaar ben met de pil, is toch weer een stapje verder.
Gisteren de eerste spuit van Gonal F gezet, was wel even wennen weer maar het ging goed.
Groetjes
Ckc, ik had bij de eerste keer ook geen last van de Decapeptyl maar nu was ik duizelig en hoofdpijn misschien komt het dat ik nu wat ouder ben. Gelukkig dat je er geen last van heb. Goed dat je bijna klaar ben met de pil, is toch weer een stapje verder.
Gisteren de eerste spuit van Gonal F gezet, was wel even wennen weer maar het ging goed.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
sharky schreef:2CKC2 schreef:Goed met mij! Ik wilde in het weekend het ziekenhuis bellen omdat ik niets voelde. Ik voel helemaal niets van de deca. Geen moeheid, geen duizeligheid, geen opvliegers. Was bang dat ik het fout deed. Vanavond neem ik de allerlaatste pil. En dan verwacht ik binnen dan en 4 dagen bloeding.
Ik voelde ook niks van de deca hoor! Kan best, ben er maar blij mee. En van het stimuleren heb ik ook vrij weinig klachten gehad, meer last van de prikplekjes in mn buik dan bijwerkingen. Hopelijk ben je snel ongesteld en mag je gaan stimuleren, spannend!
Gelukkig voelde je er niets van Sharky. Ik werd er opeens zo onzeker van. Ik dacht, huh.. hoe kan het dat ik mezelf in de 'overgang' breng en niets voel. Maar goed, ik realiseerde me dat het kan dat je bijwerkingen hebt, het hoeft niet. Prikplekken ook geen last! Ik prik wel alleen aan de rechterkant want links voel ik wel..
LCN: Vervelend van de irritatie, maar hoe tof! Zoveel mooie emmy's!! Ik hoop natuurlijk met grote hopen dat het gewoon lukt dit keer en dat je over 13 dagen dikke vette positieve streep ziet op de test, maar ik ben heel blij voor je dat je in ieder geval dat hele circus niet opnieuw hoeft te doen en gewoon een cryo kunt krijgen!
Lindsya: Succes met de Gonal!
Verder heb ik via het forum voor ons nieuwbouwproject onze nieuwe buurvrouw leren kennen. Superleuke meid! We hadden best veel contact, ze is even oud als ik. We hadden het over alles en nog wat via whatsapp en we hadden het over de kamers indelen en toewijzen. Dus ik vertelde haar, de kleine kamer laten we leeg voor het kleinste gezinslid, mocht die er ooit komen en ik vroeg - willen jullie ook kids? Vertelde zij dat bij hun niet vanzelfsprekend ging.. blijkt dus dat ze ICSI doen, ze heeft al 2 pogingen opzitten en 5 terugplaatsingen. Tot nu allemaal helaas mislukt. Vond het zo naar voor ze. Ook mijn verhaal gedaan natuurlijk. Bij hun ligt het aan haar man, bij ons aan mij maar ongelofelijk wat voor band dat schept. Ik realiseerde me wel dat de kans groter si dat het niet lukt dan wel. Dat maakt me erg verdrietig.
@lindsya: hoe gaat t met gonal f erbij?
@ckc: fijn dat je het kunt delen met je buurvrouw! En dat soort verhalen zetten je wel ff met beide benen op de grond..wat een pech.
@jella: weer een echo gehad of was t nu morgen?
@hoe is het met de rest?
Hier gelukkig al stukken beter, moet nog wel voorzichtig aan. Ben wel doodmoe zeg, maar omdat ik vrij ben geef ik er natuurlijk ook aan toe.Vroeg me vandaag wel af hoe ik de wachtweken ooit door zou komen! Maar goed, straks weer meer afleiding...
@ckc: fijn dat je het kunt delen met je buurvrouw! En dat soort verhalen zetten je wel ff met beide benen op de grond..wat een pech.
@jella: weer een echo gehad of was t nu morgen?
@hoe is het met de rest?
Hier gelukkig al stukken beter, moet nog wel voorzichtig aan. Ben wel doodmoe zeg, maar omdat ik vrij ben geef ik er natuurlijk ook aan toe.Vroeg me vandaag wel af hoe ik de wachtweken ooit door zou komen! Maar goed, straks weer meer afleiding...
Le Chat Noir- Prater
*
Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:28; in totaal 1 keer bewerkt
Jella- Fluisteraar
LCN, het gaat goed met de Gonal F erbij. Ik heb blauwe plekken op mijn buik en ik voel me eierstokken goed dat er iets aan het gebeuren dus dat is een goed teken. Maandag krijg ik de eerste FM dus ik ben benieuwd. Je ben al bijna een wachtweek verder dus nog een te gaan. Welke datum mag je testen? Gelukkig dat de pijn aan het weg trekken is.
Ckc, dat is fijn dat je verhaal kan delen met je buurvrouw. Ja zulke verhalen zijn helaas niet postief terwijl je zelf ook bezig ben met een behandeling.
Hier gaat alles goed met de Gonal F. Mijn buik ziet er uit als een dartbord maar dat trek wel weer weg. Ik merk wel goed dat aan mijn eierstokken dat het aan het werken is want ik voel het goed. Maandag de eerst FM dus ik ben benieuwd.
Groetjes
Ckc, dat is fijn dat je verhaal kan delen met je buurvrouw. Ja zulke verhalen zijn helaas niet postief terwijl je zelf ook bezig ben met een behandeling.
Hier gaat alles goed met de Gonal F. Mijn buik ziet er uit als een dartbord maar dat trek wel weer weg. Ik merk wel goed dat aan mijn eierstokken dat het aan het werken is want ik voel het goed. Maandag de eerst FM dus ik ben benieuwd.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
Ben ook heel benieuwd naar je 1e FM Lindsya! Ja heb er nu een half weekje op zitten... Mag 3 april testen.
Succes dan vandaag Jella!
Hier een hele rare nacht. Ik werd plots om 2 uur wakker met enorme pijn rond/in mijn baarmoeder, verschrikkelijk stekende pijn en kramp. Het is ongeveer 20 min echt heel heftig geweest, ben daarna nog een poosje naar beneden gegaan, het zakte weer weg en om 3 uur weer gaan slapen...
Zou het een goed teken kunnen zijn? Als ik kijk naar hoe oud/ver het embryo was bij terugplaatsing zou het precies overeen komen met innesteling. Aaargh ik lijk wel weer terug in de dagen dat we er nog niet zo lang voor gingen en ik mezelf ook bij van alles steeds afvroeg of het iets zou betekenen.
Nu heb ik dit soort pijn echt nog nooit gehad....
Zucht...ik weet ook wel dat niemand er iets zinnigs over kan zeggen en ik 'gewoon' zal moeten wachten
Gelukkig dit weekend en volgende week wat meer afleiding!
Succes dan vandaag Jella!
Hier een hele rare nacht. Ik werd plots om 2 uur wakker met enorme pijn rond/in mijn baarmoeder, verschrikkelijk stekende pijn en kramp. Het is ongeveer 20 min echt heel heftig geweest, ben daarna nog een poosje naar beneden gegaan, het zakte weer weg en om 3 uur weer gaan slapen...
Zou het een goed teken kunnen zijn? Als ik kijk naar hoe oud/ver het embryo was bij terugplaatsing zou het precies overeen komen met innesteling. Aaargh ik lijk wel weer terug in de dagen dat we er nog niet zo lang voor gingen en ik mezelf ook bij van alles steeds afvroeg of het iets zou betekenen.
Nu heb ik dit soort pijn echt nog nooit gehad....
Zucht...ik weet ook wel dat niemand er iets zinnigs over kan zeggen en ik 'gewoon' zal moeten wachten
Gelukkig dit weekend en volgende week wat meer afleiding!
Le Chat Noir- Prater
Oh LCN, wat spannend allemaal.. Die wachtweken duren ook zó lang! Ik hoop voor je dat het een goed teken is meid! En wat geweldig dat je zoveel cryo's hebt!
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....