Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 14 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Lejow do 16 feb 2012 - 4:45

Eens met met LCN, ik snap ook dat het frustrerend is, maar dat de kans kleiner is, is een feit.
Ook al hebben de problemen met je cyclus niet met je overgewicht te maken, de kans wordt er wel nog verder door verkleind.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 14 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 5:14

Meid zet gewoon alles op alles om een gezond gewicht te krijgen!! Je kunt dat best!

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 16 feb 2012 - 5:30

Laurientje85 schreef:Meid zet gewoon alles op alles om een gezond gewicht te krijgen!! Je kunt dat best!

Ook eens! Even cru gezegd, slechter kan het er niet van worden!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puzzle do 16 feb 2012 - 5:45

Caresses: fijn weer wat van je te horen! En gelukkig gaan ze jullie toch nog helpen! Al snap ik wel dat ze, voor je gevoel, die 6 maanden 'proberen' wel weg kunnen laten. Maar als hun het zo positief inschatten, zou ik er zeker in blijven geloven meid! Hopelijk zijn die volgende behandelingen niet nodig.
Wel jammer dat ze geen oorzaak kunnen vinden en er gericht op behandelen. Zijn er voor de rest geen andere testen die ze kunnen doen?

En die 42% kans, is denk ik ook voor dat half jaar. Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 14 699888
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Le Chat Noir do 16 feb 2012 - 6:48

Lejow schreef:
Laurientje85 schreef:Meid zet gewoon alles op alles om een gezond gewicht te krijgen!! Je kunt dat best!

Triesje heeft laatst al verteld dat ze ook wacht op een gastric bypass operatie, om daarvoor in aanmerking te komen moest ze juist 8 kg aankomen... Ik had toen ook zoiets van: waarom daar niet eerst mee aan de slag, flink afvallen en dan voor een kindje gaan..maar dat betekent dat ze langer moet wachten en het leeftijdsverschil tussen twee kindjes groter wordt.

Ik snap die gedachtengang wel en ook dat de situatie frustrerend is, maar aan de andere kant denk ik dat er niks anders op zit dan de situatie voor nu even te accepteren? Feit is dat door morbide obesitas (wat je toch moet hebben om in aanmerking te komen voor een gastric bypass) je zwangerschapskansen vele malen kleiner worden, je hormoonstelsel in de war raakt (daarom ben je nu zeer waarsch. niet regelmatig ongesteld toch?) en dat een zwangerschap en bevalling vele malen risicovoller is voor moeder en kind.
Ik bedoel het echt niet lullig, het is ook verder niet mijn zaak, maar ik denk persoonlijk dat het ziekenhuis hierin gewoon gelijk heeft. En het is niet leuk als ze je op een nare manier zoiets toebijten, maar ik begrijp wel dat ze je het nogmaals mee willen geven...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Creabea_28 do 16 feb 2012 - 7:01

Alyssa: wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt meis! Dat gaat vast helemaal goed komen :-) ik duim heel hard voor je!!!

Caresses: wat een goede kans hebben jullie nog, super! Kan me voorstellen dat je het 'jammer' vind dat jullie het eerst nog zelf moeten proberen, maar aan de andere kant ook fijn dat jullie nog geen behandelingen moeten ondergaan. In het ziekenhuis is toch een plastische bedoening. Hopelijk zijn de behandelingen niet nodig!

Lcn: bijna beginnen met spuiten...en stoppen met de pil...jeeej!!! Mijn duimen draaien echt zo hard voor jullie!! Spreek je snel weer via WA Wink

Triesje: Fijn dat de echo in ieder geval goed was, maar wat vervelend dat ze bij het ziekenhuis zo hard waren. Goed nieuws dat je een afspraak hebt bij de FEM-poli! Hoop dat de tijd vliegt en dat je snel geholpen kan worden meis!

Puzzle: hoe is het met jou?

Hier nog weinig nieuws. De ene dag denk ik: nu ben ik zwanger, de andere dag denk ik: nee het zal wel weer niet...ik maak mezelf een beetje gek haha. Maar goed, we zullen het eind van de week weten smile

Fijne avond meiden!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Puzzle do 16 feb 2012 - 7:12

Crea, spannend voor jou zeg!! dus het weekend een testje doen? hihi
Hoop echt voor je dat het deze keer gewoon gelukt is! succes nog met het wachten he! Ik duim voor je meid!
Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 14 699888
Hier gaat het z'n gangetje, clomid weer achter de rug. Ga zondag weer beginnen met ovulatie-testen en houden ons sex-ritme erin Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 14 394967
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Lejow do 16 feb 2012 - 7:30

Le Chat Noir schreef:
Lejow schreef:

Triesje heeft laatst al verteld dat ze ook wacht op een gastric bypass operatie, om daarvoor in aanmerking te komen moest ze juist 8 kg aankomen... Ik had toen ook zoiets van: waarom daar niet eerst mee aan de slag, flink afvallen en dan voor een kindje gaan..maar dat betekent dat ze langer moet wachten en het leeftijdsverschil tussen twee kindjes groter wordt.

Ik snap die gedachtengang wel en ook dat de situatie frustrerend is, maar aan de andere kant denk ik dat er niks anders op zit dan de situatie voor nu even te accepteren? Feit is dat door morbide obesitas (wat je toch moet hebben om in aanmerking te komen voor een gastric bypass) je zwangerschapskansen vele malen kleiner worden, je hormoonstelsel in de war raakt (daarom ben je nu zeer waarsch. niet regelmatig ongesteld toch?) en dat een zwangerschap en bevalling vele malen risicovoller is voor moeder en kind.
Ik bedoel het echt niet lullig, het is ook verder niet mijn zaak, maar ik denk persoonlijk dat het ziekenhuis hierin gewoon gelijk heeft. En het is niet leuk als ze je op een nare manier zoiets toebijten, maar ik begrijp wel dat ze je het nogmaals mee willen geven...

Ehm, dus helemaal totaal compleet + 1!!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Creabea_28 do 16 feb 2012 - 7:32

Puzzle: Helaas pas volgend weekend testen haha. Dus we moeten nog even geduldig zijn.
Dank je wel voor het duimen! Duim ook voor jou!
Lekker dat de clomid weer achter de rug is, heb je er veel last van gehad?

Veel plezier met jullie sex-ritme Wink Genieten en hopelijk komt er iets moois van!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Lejow do 16 feb 2012 - 7:33

Spannend crea!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puzzle do 16 feb 2012 - 7:55

Heb niet echt last gehad van de clomid. Eerste keer ook niet, gelukkig. En we genieten ook zeker!
Wel leuk om te merken hoe graag mn vriend nu ook papa wil worden! krijg ik echt kriebels van I love you

En hoop dat jouw week snel voorbij gaat! echt spannen!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Caresses do 16 feb 2012 - 9:44

All Misschien kwam ik in m'n post over of ik er echt van baalde dat we nog even langer moeten proberen, maar verrassend genoeg heb ik er wel vrede mee. Komt mss doordat ik niet verwacht had dat ze ons, nu ze niks gevonden hebben, alsnog wel gaan helpen. Dus het is prima zo smile

Ik had van het weekend 2 positieve ovu testen dus op juiste moment sex gehad.
Dinsdag pas vruchtbare afscheiding dus dat vond ik wel apart maar de dokter stelde me gerust door te vertellen dat de ene persoon dat op de vruchtbare dag zelf heeft en dat het bij de ander (zoals ik) er pas na de eisprong uitkomt.
Weten jullie hoe dat bij jullie zit?

Wat een lieve reacties trouwens, lieve meiden zijn jullie!

Creabea_28 Echt superspannend zeg!! Gaat de tijd voor je gevoel nu ook langzamer voorbij?

Puzzle, ja leuk he om te merken smile

Lejow, nu je toch hier mee leest.. hoe is het met jullie meisje? En hoe is het met jou, las laatst je topic dat je er even helemaal doorheen zat, hoe is dat nu?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow do 16 feb 2012 - 10:13

Spannend Caresses, ik hoop dat jullie goed getimed hebben!

Met ons meisje gaat het erg goed. Ze is een pitting ding volgens de zusters. Vandaag heeft ze voor het eerst een flesje gekregen en heeft ze helemaal zelf 4 ml gedronken. Dit is erg knap, aangezien het bij zo'n kleintje niet automatisch gaat. Ze moet bij elke slok nadenken wat ze moet doen, sabbelen, zuigen, slikken en dan natuurlijk ook nog blijven ademhalen! Dit koste haar zoveel energie, dat ze daarna als een blok in slaap viel.
Morgen wordt er een hartfilmpje en maandag een echo van haar hoofdje gemaakt, om te kijken of daar alles nog goed gaat.

Ik vind het nog steeds erg moeilijk, ook nu het met mijn moeder absoluut niet goed gaat.
Mijn meisje achterlaten in het ziekenhuis wordt met de dag moeilijker, en we moeten nog zo lang.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jasmine do 16 feb 2012 - 10:17

Lejow: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 14 699888
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Triesje1983 vr 17 feb 2012 - 0:53

Hey meiden,

Ok, ik ga nog 1x reageren, daarna ben ik tot en met maandag afwezig ivm carnaval.

Nogmaals: ik heb vanaf het begin dat ik ongesteld ben geworden (dus als kind al) een onregelmatige cyclus. Dus niets met mijn gewicht te maken en daarom heeft mijn cyclus nu hier dus ook niets mee te maken.
Het ging er gewoon om, dat die arts zo achterlijk reageerde. Want zoals ik 't heb opgeschreven heeft ze het ook letterlijk gezegd en dat niet alleen, maar ook nog op een bepaalde toon. (das 't nadeel van alleen kunnen schrijven ;-), dan komt niet alles even goed over).
En inderdaad ik ben bezig met een Gastric Bypass. De chirurg heb ik dinsdag gesproken en die wil me opereren. Nu is 't dus wachten tot de verzekering akkoord geeft en we een datum hebben.
Maar dat neemt (idd zoals LCN al zei) niet weg dat de hoop blijft. Er zijn idd onderzoeken naar gedaan, maar niet iedereen is hetzelfde en dikke mensen worden toch vaak wel over 1 kam geschoren. Zo dat moest ik even kwijt en verder wil ik er ook niet meer over praten. Ik zit gewoon net als jullie in hetzelfde schuitje. Net als een aantal jaar geleden toen we begonnen om zwanger te worden, waar J.oshua nu uit is gekomen. Het feit blijft: mijn problemen blijven hetzelfde als toen, en toen was ik 35 kilo minder!
Ik zou het dus fijn vinden als ik in m'n waarde gelaten word. En uiteraard: per forum kan alles anders geïnterpreteerd worden, dus vandaar dat ik 't ook even hier neerzet, dat ik jullie reacties ook wel kan begrijpen.

@ Alyssa: we zijn nu een jaar bezig. Vorig jaar februari zijn we begonnen...

@ 2CKC2: hoeveel het precies is weet ik niet. Ik weet alleen dat ik nu goed op m'n BMI zit voor de operatie...Ik kom er dus nipt aan. Het is dus niet zo dat ik 150 kilo weeg ofzo...maar wel boven de 100 helaas.

@ LCN: dat klopt idd, de leeftijd speelt ook heel erg mee. Bij het zwanger worden van J.oshua heeft het ook 2,5 jaar geduurd en toen was ik niet te zwaar. En daar is dus mijn
punt.
En dat ze het mee willen geven, ok... maar het was gewoon de manie waarop. Dát had ook anders gekund... Respectvoller...

@ Creabea: dat hoop ik ook meid. We blijven gewoon hoop houden en dan zien we 't wel weer...
Voor jou blijft 't ook spannend he meid?

@ Lejow: knuffel voor jou meid. Het is niet niks om je kindje steeds achter te moeten laten...

Voor nu: ben ik er pas maandagavond weer. Hier lekker carnaval vieren en alle zorgen aan de kant zetten... HET IS FEEST!!!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Le Chat Noir vr 17 feb 2012 - 1:03

@Triesje: Veel plezier! Geniet er van. Het was niet mijn bedoeling om je niet in je waarde te laten oid, maar heb gewoon mijn mening gegeven. En gun het je verder van harte om zwanger te worden natuurlijk.

@caresses: Ik kreeg inderdaad het gevoel dat je er moeite mee had, maar gelukkig heb je er vrede mee! Als ik terugdenk aan ons zelf na de eerste onderzoeken, had ik wel graag zo'n uitslag willen krijgen. Maar goed, als het niet lukt en je weet de oorzaak niet kan dit natuurlijk ook erg frustrerend zijn, dat begrijp ik goed. Hoop dat je gewoon het komende half jaar zwanger wordt, het kan echt nog wel! En tuurlijk gaan ze je helpen als t niet lukt. Daar is wel een protocol voor. Inderdaad eerst IUI, mogelijk nog verder onderzoeken en uiteindelijk, als niets werkt, kom je uit bij IVF. Dat is vaak pas na 2 of 2,5 jaar aan de orde. Maar inderdaad, de kansen daarmee zijn niet groot. Alleen soms blijkt er toch 'iets' te zijn waardoor het dan met IVF wel lukt, maar wat ze niet kunnen achterhalen.

Laatst aangepast door Le Chat Noir op vr 17 feb 2012 - 1:31; in totaal 1 keer bewerkt
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Lindsya vr 17 feb 2012 - 1:20

Goedemiddag,

Triesje, het is vervelend dat een dokter zo gesproken heeft tegen je. Gelukkig dat het andere wel vergoed wordt en dat je daar na toe mag van je verzekering. Het leeftijd verschil heb je niet echt in de hand helaas. Mijn zoontje is 5 jaar en als de baby komt is die al 6 jaar waarschijnlijk als de behandeling lukt. Ik had het ook graag anders gezien het leeftijd verschil maar het lukten gewoon niet dus je moet je daar niet al te druk over maken. Misschien is het beter om je eerst te laten opereren. Veel plezier.

Creabea, spannend voor jullie. Ik ga voor je duimen.

Puzzle, gelukkig dat de clomid zijn werk goed doet en dat je geen bijwerking van heb.

Caresses, goed dat de dokter toch nog een samenlevingstest wil doen.

Gisteren hebben we het mappengesprek gehad nog even voor ons geheugen op te frissen. Gelijk nog even een korte prikcurcus gehad. De pregnyl is nu veranderd en heeft nu een andere naam dus dat heeft ze ook even uitgelegd. Ik heb wel al de decapeptyl opgehaald dus die liggen in de koelkast. Nu is het wachten op mijn menstruatie. Nu het dichterbij komt vind ik het allemaal wel heel spannend.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Le Chat Noir vr 17 feb 2012 - 1:35

@Lindsya: Spannend ja zo voor een IVF behandeling. Moet jij nu Ovitrelle spuiten? Ik heb wel gewoon Pregnyl. Mag maandag beginnen met Decapeptyl. Ik heb er aan de ene kant ook wel 'zin' in om weer los te gaan. Hoop gewoon zo op een goed resultaat! Ook omdat ik nu meer mag spuiten met het stimuleren. Zou wel super zijn als ik nu wat meer eitjes heb.
Ben trouwens ook naar een acupuncturiste geweest. Omdat ik hier goede verhalen over las. Ze wilde ook graag dat mijn man kwam. Wie weet doet t iets! Baat t niet dan schaadt t niet toch.
Heel veel succes alvast! Vind je het spuiten vervelend of valt dat mee?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Lindsya vr 17 feb 2012 - 2:08

LCN, spannend dat jij maandag al begin met spuiten. Ik hoop voor je dat je meer eitjes heb dit keer. Ik had toen ik zwanger werd van mijn zoontje 9 bruikbare eitjes, stond in ons dossier, ik was het zelf al lang weer vergeten. Ik hoop dat het nu ook weer zo is. Ik zie niet tegen het spuiten op, vorige keer ook niet. Wel zie ik een beetje op tegen de behandeling omdat we nu ons zoontje erbij hebben. Ik probeer zoveel mogelijk buiten zijn weten om te doen betreft spuiten en de echo's. De afdeling wil hem wel een keer zien want ze hebben hem nog niet gezien dus ik wil hem wel een keer meenemen.

Ik heb daar ook veel over gehoord op het forum hier. Inderdaad het kan nooit geen kwaad. Jij ook heel veel succes met je behandeling, ik ga hard voor je duimen. Wanneer heb jij je eerste echo? Die van mij is op 20 maart, als alles volgens plan verloop met mijn menstruatie. Ik moet inderdaad Ovitrelle spuiten, hij ziet hetzelfde uit als pregnyl. Ik heb mezelf ook als een soort proefkonijn opgegeven dus ik heb ook heel veel vragen in te vullen. Hebben ze dat ook aan jou gevraagd of niet? Moet jullie ook een soort contract onder tekenen betreft de embryo's, wat daar mee gaat gebeuren als jullie kinderwens is vervuld of als jullie gaan scheiden of als je partner overlijd?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir vr 17 feb 2012 - 7:37

Ja ik hoop nu ook op wel 9 eitjes, maar de vorige keer had ik dus maar 3. Wel goede, want er waren ook 3 bevruchtingen en uiteindelijk 1 terug en 2 in de vriezer.
Ik ben geen proefkonijn haha. Ik las laatst iets over assisted hatching proef in het ziekenhuis waar de punctie en tp zijn, had ik best aan mee willen doen! Waar ben jij dan 'proefkonijn' voor?
Hebben inderdaad zo'n contract moeten tekenen. Bij ons worden de embryo's vernietigd in de gevallen die jij noemt. Ik vond het zelf wel lastig/gek in geval van overlijden. Maar aan de andere kant is het natuurlijk gek om nog zwanger te worden terwijl je partner overleden is.
Oh en ik heb 2 maart de uitgangsecho, op die dag mag ik dan Menopur erbij gaan spuiten als alles rustig lijkt.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Alyssa vr 17 feb 2012 - 8:56

Triesje: Ik sluit me helemaal aan bij LCN. Ik hoop dat je snel geholpen kan worden voor die gastric bypass meid!

Crea: Wat spannend voor jou! Ik hoop dat je niet ongesteld wordt en dat je nu zwanger mag zijn, ik duim duim duim!!

Puzzle: Fijn dat je de Clomid weer gehad hebt, nu weer wachten op die eisprong!

Caresses: Fijn om nog wat van je te horen! Hopelijk ben je nu binnen het half jaar zwanger meis, ik hoop het voor je!

Lejow: Een hele hele dikke knuffel voor jou meis, kan me voorstellen dat het lang niet altijd makkelijk is voor jou. Je had het je zo anders voorgesteld hug

Lindsya: Wat heb je dan ipv Pregnyl? Ik heb hier in de koelkast ook nog Pregnyl liggen (helaas nog niet kunnen gebruiken).

LCN: Ik hoop van harte voor je dat je deze keer meer eitjes hebt! Over 2 weken de echo alweer, komt allemaal weer dichterbij!

Met mij gaat het goed. Lichamelijk elke dag een beetje beter, merk nu wel dat ik weer bijna de oude ben. Doe het nog wel rustig aan, maar het komt allemaal goed! Mentaal voel ik me nog steeds supergoed, ik zit nog altijd lekker in mijn vel en heb er een héél goed gevoel over. Ik merk sinds een 2-tal weken dat mijn huid heel onrustig is. Ik heb nog nooit puistjes gehad, altijd een heel egale huid gehad. Maar sinds 2 weken heb ik daar wel last van, ik merk dat de huid in mijn gezicht helemaal niet meer zo egaal was als het altijd is geweest. Dan ga ik gelijk denken dat het misschien wel komt doordat mijn hormonen nu wél werken, zou kunnen toch?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Lindsya vr 17 feb 2012 - 9:06

LCN, Ik ga duimen dat je meer dan drie eitjes heb dit keer. Ik ga Gonal F spuiten als 20 maart alles rustig is. Wij hebben ook alles op vernietigen gezet, alleen als de kinderwens vervuld is daar twijfelen opeens nu aan terwijl ik altijd geroepen heb dat ik twee kindjes wilde maar ja we zien wel. Ja ik vind dat ook wel een punt van het overlijden van je partner.

Ik moet alleen formulieren invullen over hoe ik me voel voor dat de behandeling start en ik moet formulieren invullen tijdens de behandeling. Ze willen kijken of de afdeling alles goed begeleid en ze wil inkijk krijgen wat er in een vrouw om gaat voor de behandeling en tijdens. Ze gaan niks bij mij lichamelijk doen, dat zou ik denk ik niet willen. Mocht ik wel zwanger worden dit keer dan wil ik wel mee doen met moeders voor moeders want helaas kwam ik er te laat achter de vorige keer.

Alyssa, gelukkig dat je je steeds beter gaat voelen en dat het lichamelijk ook vooruit gaat. Natuurlijk nog wel rustig aan doen, doet je lichaam toch goed. Ik durf daar geen antwoord op te geven van je huid, misschien is het wel een reactie. Ik ga nu één spuit Ovitrelle spuiten ipv pregnyl.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caresses vr 17 feb 2012 - 22:59

Lejow, Ook van mij een dikke hug . Wat is de uitslag van het hartfilmpje en hoofdje?
Heb je al wat inzicht in hoelang ze zou moeten blijven, tot je officieel uitgerekend zou zijn of is de kans groot dat het nog veel langer is? Iig fijn dat het verder zo goed met haar gaat, en dat ze nu zelf gedronken heeft! Kreeg ze voor die tijd soort van sondevoeding?

Triesje, veel plezier met carnaval!

Lindsya, zeker spannend, hoe lang is het nog tot je menstruatie?

LCN, hoe was het bij de acupuncturiste? Doet dat pijn? Ja idd, je kan het beter proberen met kans dat het effect heeft, dan maar niet doen. (Toch stoer, ik zou het niet durven haha, maar mss als je nu ineens wel zwanger bent dan toch een poging wagen Wink.

Alyssa, haha ja nou hopelijk ligt het idd aan de hormonen. Fijn dat het goed met je gaat.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow za 18 feb 2012 - 0:37

Caresses, ze houden tussen de 37 en 40 wkn aan (in zwangerschapsduur), woensdag is ze 33 wkn. Dus nog zo'n 4,5 a 7,5 week te gaan...
Ze krijgt nog steeds sondevoeding, waardoor ze 12 x per dag 22 ml krijgt. Daarvan mogen we 1 x 22 ml aanbieden in een flesje.
Vandaag heeft ze daar 15 ml zelf van gedronken!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lindsya za 18 feb 2012 - 1:47

Lejow, goed dat ze zelf gedronken heeft. Jullie lopen nog een tijdje in het ziekenhuis. Hoe gaat het met jezelf? Kan je het allemaal nu wel een beetje bevatten? Dikke Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 14 699888

Caresses, 25 februari moet mijn menstruatie komen dus ik hoop dat die komt want ik ben niet altijd stip op tijd.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: