Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Puzzle schreef:Beter!! Hoop dat het jullie snel resultaat zal brengen! Hoelang moet je nu nog doorgaan?
Ik heb nog 3 pillen als in de pil, die moet ik dus vanavond, morgen en dinsdag slikken, dan krijg ik binnen 3/4 dagen een bloeding (moet dan dus nog wel doorspuiten tot de bloeding) en dan 1 echo en dan mag ik decapeptyl *wat ik dus nu ook spuit* + stimulatiehormoon spuiten, dat is vaak tussen 8-12 dagen maar soms ook langer. Dan punctie en hopelijk een terugplaatsing. Eind april zal ik weten hoe en wat.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Creabea_28, geeft niet hoor ik heb toch niet zoveel te vertellen aangezien we het komende halfjaar het nog zelf moeten proberen. Verder gaat alles prima, genoeg afleiding met toetsen/scripties.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Wat fijn Ckc! Bij mij viel het deze keer ook wel mee, meer last van me nopur, maarja nu ook hogere dosis. Veel succes weer!
Hier gaat t nog niet zo goed. Veel napijn deze keer, vorige keer liep ik nu wel weer rond. Misschien heb ik ook wel blaasontsteking?? Moet om het half uur plassen, pijn onderbuik en onderrug, plassen doet geen pijn verder. Drink ook wel veel ivm risico overstimulatie...
Hier gaat t nog niet zo goed. Veel napijn deze keer, vorige keer liep ik nu wel weer rond. Misschien heb ik ook wel blaasontsteking?? Moet om het half uur plassen, pijn onderbuik en onderrug, plassen doet geen pijn verder. Drink ook wel veel ivm risico overstimulatie...
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Le Chat Noir schreef:Wat fijn Ckc! Bij mij viel het deze keer ook wel mee, meer last van me nopur, maarja nu ook hogere dosis. Veel succes weer!
Als je veel drinkt, denk dat je daarom zoveel moet plassen. Cranberry pillen helpen vaak bij blaasontsteking, heb je pijn bij het plassen. Ze hebben ook meer uit je buik gehaald dan de vorige keer. Heb je al gebeld?
Puzzle, dank je wel. Hoe voel je je? Heb je al een afspraak voor de eerste echo of niet?
Ckc, je kan je spuit ook 10 a 15 minuten naast de koeling leggen en dan inbrengen dan voel je niks van het spuiten. Dan hoef je je spuit niet op te warmen.
LCN, beterschap, misschien morgen anders even je urine na laten kijken? Lekker rustig aan doen. Bij mij hadden ze het ook vorige keer zoveel eitjes weg gehaald en ik had ook last van buikpijn maar dat was na een dag voorbij.
Hier gaan de bijwerking gelukkig goed weg trekken. Ik heb bijna nergens meer last van *even afkloppen* hopelijk blijft het zo.
Groetjes
Ckc, je kan je spuit ook 10 a 15 minuten naast de koeling leggen en dan inbrengen dan voel je niks van het spuiten. Dan hoef je je spuit niet op te warmen.
LCN, beterschap, misschien morgen anders even je urine na laten kijken? Lekker rustig aan doen. Bij mij hadden ze het ook vorige keer zoveel eitjes weg gehaald en ik had ook last van buikpijn maar dat was na een dag voorbij.
Hier gaan de bijwerking gelukkig goed weg trekken. Ik heb bijna nergens meer last van *even afkloppen* hopelijk blijft het zo.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Ja bij mij was het de vorige keer ook niet zo. Ik heb niet gebeld CKC..denk je dat ik dat zou moeten doen? Bij mij is de pijn haast erger nu. Heb vanmorgen nog een diclofenac van het ziekenhuis genomen, dat helpt een klein beetje... Dat vaak plassen had ik de vorige keer een beetje, zal ook wel irritatie zijn... Heb al cranberry genomen gister en vandaag.
Le Chat Noir- Prater
LCN, ik zou bellen. Straks komt de pijn door een infectie oid.. wat ik niet denk.. heb je koorts? En anders is het even geruststelling. Je lichaam moet wel fit zijn voor de TP.
*
Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:09; in totaal 2 keer bewerkt
Jella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12
Le Chat Noir schreef:Ja bij mij was het de vorige keer ook niet zo. Ik heb niet gebeld CKC..denk je dat ik dat zou moeten doen? Bij mij is de pijn haast erger nu. Heb vanmorgen nog een diclofenac van het ziekenhuis genomen, dat helpt een klein beetje... Dat vaak plassen had ik de vorige keer een beetje, zal ook wel irritatie zijn... Heb al cranberry genomen gister en vandaag.
Je kan wel voor de zekerheid even bellen naar het 06-nummer die je heb en het uitleggen. Als je nu een blaasontsteking of iets krijg weet ik niet of de terug plaatsing wel door kan gaan. Ik had wel buikpijn maar dat duurde niet een dagje. Ik moet altijd wel veel plassen dus bij mij val dat niet echt op.
Lindsya- Kletskop
Le Chat Noir schreef:Wat fijn Ckc! Bij mij viel het deze keer ook wel mee, meer last van me nopur, maarja nu ook hogere dosis. Veel succes weer!
Zo voelde het voor mij ook de eerste 2 keren. Je punctie was ook pijnlijk toch? Rustig aan doen, veel drinken en voor de zekerheid bellen! En rust houden uiteraard.
Gast- Gast
LCN, heb je dit keer geen verdoving of iets gehad?
Lindsya- Kletskop
CKC, wat fijn dat je nergens last van hebt! Hopelijk blijft dat zich doorzetten!
Gast- Gast
Het is nu wel wat draaglijker, heb dus vandaag wat meer pijnstilling genomen. Misschien laat ik morgen nog even urine controleren. Anders kon ik dat op mijn werk doen, maar heb me al ziek gemeld, want kan zo niet werken.
Heb geen koorts en ben niet zwaarder, wel gezwollen buik, maar dat had ik al. Ik had idd een erg pijnlijke punctie en mijn eierstokken liggen meer naar achter, heb nu ook veel pijn in onderrug. Bij stimuleren daar ook al last. Ik wacht nog even af hoe ik me morgen voel... Verder rust en dus veel drinken.
Oh en Lindsya, heb wel pijnstilling gehad, infuus met morfine en zelfs dormicum...
Heb geen koorts en ben niet zwaarder, wel gezwollen buik, maar dat had ik al. Ik had idd een erg pijnlijke punctie en mijn eierstokken liggen meer naar achter, heb nu ook veel pijn in onderrug. Bij stimuleren daar ook al last. Ik wacht nog even af hoe ik me morgen voel... Verder rust en dus veel drinken.
Oh en Lindsya, heb wel pijnstilling gehad, infuus met morfine en zelfs dormicum...
Le Chat Noir- Prater
*
Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:08; in totaal 1 keer bewerkt
Jella- Fluisteraar
LCN, oke dus je heb wel pijn stilling gehad misschien komt de pijn er nu uit wat je tijdens de punctie niet voelde. Ik zou zeker even voor de zekerheid even je urine na laten kijken morgen en als dat het niet is, is het toch een soort na-pijn van de punctie. Sterkte, lekker rustig aan blijven doen.
Lindsya- Kletskop
Lindsya schreef:Puzzle, dank je wel. Hoe voel je je? Heb je al een afspraak voor de eerste echo of niet?
Groetjes
Hier gaat het goed! heb weinig klachten en voel me prima. 26 maart mogen we al langskomen bij de gyn! erg snel dus al, hopelijk gelijk een echo
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Le Chat Noir schreef:Het is nu wel wat draaglijker, heb dus vandaag wat meer pijnstilling genomen. Misschien laat ik morgen nog even urine controleren. Anders kon ik dat op mijn werk doen, maar heb me al ziek gemeld, want kan zo niet werken.
Hebben ze flink lopen steken zeg maar? Want daar kan je flink last van hebben! Bij mijn eerste punctie moesten ze echt helemaal achterin wezen zeg maar. Nou, heb een week niet normaal kunnen lopen! Bij de 3e punctie was dat niet zo en toen stond ik dezelfde middag weer rechtop. Dus dat kan een heel groot verschil maken! Maar hou het in de gaten en je kunt echt beter te vaak bellen dan te weinig. Want als je toch overstimulatie hebt/krijgt, ben je verder van huis en kan je ook geen terugplaatsing krijgen. Dus ik zou sowieso even bellen hoor! Ze hebben niet voor niks een nummer daarvoor.
Gast- Gast
Ja ze hebben voor mijn gevoel als een gek zitten steken, het ging ook non-stop door. Mijn eierstokken liggen er altijd al 'beroerd' voor helaas.
De eerste punctie had ik veel minder last, ook na de tijd.
Ik neem nu gewoon om de 6 uur pcm...en als ik nog steeds zooo vaak moet plassen moet ik morgen maar wat urine wegbrengen, tenminste mijn man dan . Ik heb het idee dat ze er in het ziekenhuis niet zoveel mee doen, als ik bel dat ik nog veel pijn heb?
Heb gelezen dat als je overstimulatie hebt, je juist weinig gaat plassen.
Edit: sorry voor meiden die nog een punctie moeten ondergaan dat ik dit allemaal opschrijf. De eerste keer had ik dus veel minder pijn dan ik verwacht had en het was zo voorbij. Dus ging ook best relaxed deze keer in, maar helaas. Blijkbaar kan t toch veel verschillen, misschien ook per arts.
Ik neem nu gewoon om de 6 uur pcm...en als ik nog steeds zooo vaak moet plassen moet ik morgen maar wat urine wegbrengen, tenminste mijn man dan . Ik heb het idee dat ze er in het ziekenhuis niet zoveel mee doen, als ik bel dat ik nog veel pijn heb?
Edit: sorry voor meiden die nog een punctie moeten ondergaan dat ik dit allemaal opschrijf. De eerste keer had ik dus veel minder pijn dan ik verwacht had en het was zo voorbij. Dus ging ook best relaxed deze keer in, maar helaas. Blijkbaar kan t toch veel verschillen, misschien ook per arts.
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:Ja ze hebben voor mijn gevoel als een gek zitten steken, het ging ook non-stop door. Mijn eierstokken liggen er altijd al 'beroerd' voor helaas.
Wat zeiden ze dan? Bij ons ziekenhuis zeiden ze dat je meteen moest bellen als je dacht dat het niet goed ging. En vaak plassen is zeker goed! Als je niet zoveel hoeft te plassen, betekent het dat je vocht gaat vast houden en dat is inderdaad niet goed.
En wat betreft puncties: daar is toch geen peil op te trekken hoe het gaat! Is maar net hoe je eierstokken liggen en hoe ver ze moeten prikken inderdaad. Bij de eerste punctie had ik 31 celblaasjes (waarvan uiteindelijk 11 eicellen), en ze wilden álles aanprikken dus: auw. Maar bij de laatste poging hebben ze alleen de grootste gepakt op verzoek en toen was ik zo klaar.
Gast- Gast
Maar jij kon dus een week niet lopen?? Ik kan wel lopen, beetje voorovergebogen en voorzichtig dat wel . Heb je toen ook gebeld?
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:Maar jij kon dus een week niet lopen?? Ik kan wel lopen, beetje voorovergebogen en voorzichtig dat wel . Heb je toen ook gebeld?
Haha jawel, wel lopen. Maar niet normaal rechtop. Ja erg hè. Was ook niet echt normaal hoor . Ik heb toen niet gebeld omdat ik dacht dat het normaal was. Achteraf hoorde ik dat ik best had mogen bellen omdat ik dan sterkere pijnstilling had gekregen.
Maar volgens mij was die punctie wel extreem hoor, want die 2e en 3e waren láng niet zo erg.
Gast- Gast
Puzzle, gelukkig dat je jezelf goed voel. Hopelijk blijft dat zo. Spannend 26 maart al een afspraak. Heb je die bij de gyn of vk? Hopelijk krijg je een echo.
LCN, ik weet hoe pijnlijk een punctie kan zijn. Ik heb hem een keer gehad en zonder verdoving. Dus je begrijp ik kijk niet echt uit na de punctie maar helaas moet ik hem onder gaan dus je hoef jezelf niet te verontschuldigen. Vorige keer had je ook niet zoveel eitjes en nu had je er 10 dus dat zijn meer prikken en daardoor kan het ook pijnlijker zijn.
LCN, ik weet hoe pijnlijk een punctie kan zijn. Ik heb hem een keer gehad en zonder verdoving. Dus je begrijp ik kijk niet echt uit na de punctie maar helaas moet ik hem onder gaan dus je hoef jezelf niet te verontschuldigen. Vorige keer had je ook niet zoveel eitjes en nu had je er 10 dus dat zijn meer prikken en daardoor kan het ook pijnlijker zijn.
Lindsya- Kletskop
Mja misschien wel, maar op zich scheelt het maar 4, want ze hadden wel 6 follikels aangeprikt als ik het me goed herinner.
Maar deze arts ging voor mijn gevoel ook als een razende tekeer en die van de vorige keer rustiger... Bij gewone echo's kunnen ze mijn eierstokken vaak al minder goed in beeld krijgen, dus ze moeten sowieso dieper 'steken' bij mij.
Hmm Jolicious beetje uit hetzelfde hout gesneden als mij?? Haha ik heb ook helemaal geen zin om te bellen, denk dat ik geen overstimulatie heb, maar 'gewoon' geirriteerd buikvlies/blaas etc etc. Voor de zekerheid nog wel even urine ingeleverd (nouja aan mijn man de leuke taak).
Oh had jij niet enorm last van de terugplaatsing de eerste keer dan?
Maar deze arts ging voor mijn gevoel ook als een razende tekeer en die van de vorige keer rustiger... Bij gewone echo's kunnen ze mijn eierstokken vaak al minder goed in beeld krijgen, dus ze moeten sowieso dieper 'steken' bij mij.
Hmm Jolicious beetje uit hetzelfde hout gesneden als mij?? Haha ik heb ook helemaal geen zin om te bellen, denk dat ik geen overstimulatie heb, maar 'gewoon' geirriteerd buikvlies/blaas etc etc. Voor de zekerheid nog wel even urine ingeleverd (nouja aan mijn man de leuke taak).
Oh had jij niet enorm last van de terugplaatsing de eerste keer dan?
Le Chat Noir- Prater
*
Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:09; in totaal 1 keer bewerkt
Jella- Fluisteraar
@jella: ja heb geen blaasontsteking, dus gewoon erg napijn/irritatie. Je schreef trouwens over cyclus van 31 dagen, ik heb dat ook ongeveer, maar pas eisprong rond dag 21. Succes met je echo!
@puzzle: fijn dat alles goed gaat!
@puzzle: fijn dat alles goed gaat!
Le Chat Noir- Prater
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !