Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 13 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 1:06

Lindsya schreef:
BeeGee schreef:@ lindsya, wat spannend zeg!!

Ja he Very Happy Ik vind het zelf ook weer super spannend. Ik hoop dat het nog een keer lukt. Maar ik heb wel meer rust omdat we het in onze omgeving tegen niemand hebben verteld.

ik zag je naar ineens voorbij komen en dacht JEEJ!!!!
spannend hoor hoop voor O op een kleine brusje!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 13 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Triesje1983 vr 10 feb 2012 - 1:06

Dat is zeker gezellig Very Happy.
Er ligt een sloot bij, dus daar hebben ze 't nu verlicht en er staat ook een soort wagentje waar je warme chocomelk enzo kunt kopen Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Lindsya vr 10 feb 2012 - 1:21

BeeGee schreef:
Lindsya schreef:
BeeGee schreef:@ lindsya, wat spannend zeg!!

Ja he Very Happy Ik vind het zelf ook weer super spannend. Ik hoop dat het nog een keer lukt. Maar ik heb wel meer rust omdat we het in onze omgeving tegen niemand hebben verteld.

ik zag je naar ineens voorbij komen en dacht JEEJ!!!!
spannend hoor hoop voor O op een kleine brusje!

Ik hoop het ook. O. wil heel graag een zusje Very Happy Maar we zien wel, we hebben drie kansen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lindsya vr 10 feb 2012 - 1:23

Triesje1983 schreef:Dat is zeker gezellig Very Happy.
Er ligt een sloot bij, dus daar hebben ze 't nu verlicht en er staat ook een soort wagentje waar je warme chocomelk enzo kunt kopen Very Happy.

Gezellig, veel plezier.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puzzle vr 10 feb 2012 - 21:05

jeeej, mn bloed uitslag was goed, de clomid doet zn werk! Ben er gister weer mee begonnen.
We gaan er dus weer tegen aan deze ronde Very Happy

....Fijn weekend allemaal....
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Lindsya vr 10 feb 2012 - 21:47

Puzzle schreef:jeeej, mn bloed uitslag was goed, de clomid doet zn werk! Ben er gister weer mee begonnen.
We gaan er dus weer tegen aan deze ronde Very Happy

....Fijn weekend allemaal....

Gelukkig dat alles goed was en dat de clomid goed zijn werk doet. Succes met de volgende ronde.

Jij ook een fijn weekend.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Creabea_28 za 11 feb 2012 - 7:50

Hoi meiden,

Ben ik ook weer eens.
De iui is goed gegaan gisteren. We hadden 2 miljoen goed beweeglijke zaadjes en de gyn zei dat we hier prima zwanger mee kunnen worden. Eerst zien, dan geloven natuurlijk Wink maar het gaf wel een positief gevoel. Het zaad was ook weer iets beter dan de vorige keer dus dat was ook erg fijn. We hopen dat het over zo'n twee maandjes nog verder verbeterd is, omdat mijn man is gestopt met roken cheers Nu dus weer de spannende afwachtweken. We hebben er dit keer wel een positief gevoel over. Nu maar hopen en duimen dat ons gevoel ook klopt!!

Muppetje: dank je wel voor het duimen meis! Vind het zo lief dat je nog zo meeleeft, doet me goed hug

Alyssa: mooi dat het steeds ietsje beter gaat meis. Neem rustig de tijd voor jezelf en je herstel. Lief dat je aan me hebt gedacht. Heb je al een afspraak voor controle?

Puzzle: wat fijn dat de bloeduitslagen goed waren!!! Die heb je toch maar weer binnen. Hopelijk zijn jullie nu snel zwanger!

Lindsya: veel succes met je ivf poging! Ben je al begonnen met de hormonen of niet?wanneer mag je dan beginnen? Ik ga duimen voor een zusje voor je zoontje smile

Ckc: veel succes met je eerste poging ivf!

LCN: hoe is het meis? Nog steeds zo'n last van je pil, of is je lichaam nu weer aardig gewend? Wanneer moet je beginnen met je hormonen?

Triesje: is je bloedverlies helemaal over nu? Klinkt gezellig, jullie schaats uitje!

Fijn weekend meiden!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Muppetje za 11 feb 2012 - 8:59

Crea, natuurlijk leef ik nog steeds heel erg mee, ik gun het jullie ook allemaal om snel zwanger te worden, net zoals jullie het mij allemaal gunden. Ik blijf dat ook nog lekker twee weken voor je duimen!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Lejow za 11 feb 2012 - 9:10

Crea, hoe nu verder? Wacht je nu tot je kan testen, of eerst nog op iets anders?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Creabea_28 za 11 feb 2012 - 9:15

Lejow: het zaad van mijn man is opgewerkt en gisteren bij mij geinsemineerd. Dit doen ze op het moment dat mij eisprong bijna komt, dit plannen ze door middel van een hormooninjectie. Alleen de goeie zaadjes worden ingespoten, hoog in de baarmoeder. Dat is gisteren gedaan en nu is het dus 2 weken afwachten of ik ongesteld word of niet (hopelijk!)
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Lejow za 11 feb 2012 - 9:45

Ok, dus de zaadjes moeten wel nog zelf hun werk doen richting de eitjes?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Creabea_28 za 11 feb 2012 - 9:50

Ja klopt idd! Dus hopelijk staat dit keer hun tomtom goed en vinden ze het eitje smile
Nu dus afwachten...
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 za 11 feb 2012 - 9:57

Hey meiden,

nou hier nog steeds niet op de schaatsen gestaan....
Gisteravond had J.oshua het helemaal verbruid, doordat hij gewoon nergens naar luisterde... Vanmiddag wassie op 't ijs gevallen met z'n achterhoofd en wilde toen weer naar het ijs bij huis. Toen we eenmaal de auto weer hadden neergezet had ineens mijn man geen zin meer... dus niet meer op de schaatsen gestaan.
Vanmiddag/begin van de avond, zat ik er even helemaal doorheen. Ik dacht zelfs even dat ik een slechte mama was, omdat ik gewoon niet meer wist hoe ik met hem om moet gaan nu. Hij is al vanaf woensdag bezig... Driftbui hier, driftbui daar en vooral nergens naar luisteren... Pfffffffff. Zwaar vermoeiend...

@ Puzzle: jeeeeej wat fijn dat de clomid zijn werk doet!!!

@ Crea: wat fijn dat de IUI goed is gegaan! Ik ga echt superhard duimen voor jullie, dat jullie nu zwanger mogen zijn en jullie ook echt een plakkertje zullen hebben!
Ja m'n bloedverlies is over... Vanmorgen wel weer wat bloed, maar ik denk dat dat door de klusavond gisteren kwam ;-).
Het zou ook gezellig moeten zijn, maarja... niets van gekomen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Lejow za 11 feb 2012 - 11:12

Creabea_28 schreef:Ja klopt idd! Dus hopelijk staat dit keer hun tomtom goed en vinden ze het eitje smile
Nu dus afwachten...

Ik hoop het ook!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lindsya zo 12 feb 2012 - 1:10

Goedemorgen,

Creabea, ik ga voor je duimen dat het raak is. Gelukkig dat het zaad van je man al is verbeterd. De eerste dag van mijn menstruatie wordt verwacht rond 26 februari, kan eerder kan iets later want ik ben nooit op tijd en dan mag ik gelijk beginnen op de eerste dag met hormonenspuiten.

Triesje, balen dat het schaatsen niet door is gegaan. Misschien is het de leeftijd van de driftbuien. Sterkte ermee.

Mijn zoontje is vannacht bij opa en oma blijven slapen dus ik heb heerlijk uit kunnen slapen. Maar ik mis hem wel erg dus we gaan hem zo ophalen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- zo 12 feb 2012 - 1:40

Crea, ik ga voor je duimen!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Triesje1983 zo 12 feb 2012 - 3:01

Hey meiden,

@ Lindsya: hij heeft dubbelop. Gisteren de HAP gebeld, omdat hij de hele dag al huilde om het minste of geringste en ook steeds vaker zei dat hij oorpijn had. Toen ik hen aan de lijn had moest ik even kijken achter zijn oor, maar mocht er niet eens aankomen. Dus werd besloten dat de huisarts terug zou bellen, omdat ze pas om 21.00 uur pas een plekje hadden. De huisarts heeft een receptje uitgeschreven voor oordruppels die hij eerder heeft gehad met een loopoor en nu issie al een stuk liever!
Daarnaast zit hij idd weer in een fase van uitproberen, dus ja... dan is 't dubbelop he?

Meiden, hier wéér bloed gespot net met plassen... 't lijkt nu alweer minder te worden, dus hoop dat 't vanavond weer weg is... Ik ga morgen dus WEL de huisarts bellen en dan verwijst hij me maar weer opnieuw door naar de gyn, zodat deze even kan kijken en dan ook maar met spoed ofzo...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Puzzle zo 12 feb 2012 - 7:29

Triesje: hoop dat het niks te betekenen heeft. Maar wel vervelend dat je bloed blijft verliezen

Crea: ik hoop het zo voor je meid, dat het deze keer gewoon raak is!!!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Triesje1983 zo 12 feb 2012 - 7:40

Puzzle schreef:Triesje: hoop dat het niks te betekenen heeft. Maar wel vervelend dat je bloed blijft verliezen

Crea: ik hoop het zo voor je meid, dat het deze keer gewoon raak is!!!

Ja dat hoop ik ook niet idd... Maar 't word verdomd lastig klussen zo... Vanavond zouden we weer moeten klussen om 't om de dag te houden.
Daarbij word ik hier heel nerveus, zenuwachtig en onzeker van...

Misschien dat ik morgenochtend om 8.00 uur ook wel meteen de Fertiliteitsafdeling ga bellen, misschien kunnen ze me er daar nog wel tussen plaatsen...dat die arts even kan kijken van binnen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Alyssa ma 13 feb 2012 - 8:26

Lindsya, spannend zeg dat je over +/- 2 weken al kan starten met spuiten!

Puzzle, hier ook nog eens, maar wat superfijn dat je bloeduitslag goed was! Echt fijn dat de Clomid aanslaat, hopelijk is het de volgende ronde raak!

Crea, ik heb vrijdag aan je gedacht meis! Fijn dat jullie goed nieuws kregen over het zaad van je man én dat hij gestopt is met roken, super van hem! Ik heb 5 maart de controle-afspraak staan.

Triesje, succes woensdag!

Met mij gaat het wel goed. Psychisch gaat het supergoed, ben heel positief en ben ervan overtuigd dat de operatie geslaagd is. Ik heb er echt zo'n goed gevoel bij! Lichamelijk is het nog niet zoals het zou moeten zijn, maar dat komt wel weer goed!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Triesje1983 wo 15 feb 2012 - 2:21

De echo: Alles zag er goed uit, maar kreeg gewoon weer naar m'n hoofd gesmeten dat ze me niet mag helpen enzovoorts. En daarbovenop kreeg ik nog even een trap na van: "De kans is erg klein dat je zwanger word als je zo dik blijft"... Nou de grond viel onder mijn voeten weg en ik kon wel janken.
Maar heb me niet laten kisten ik heb mijn verzekering gebeld en zij hadden goed nieuws voor mij! De FEM-poli word gewoon 100% vergoed, dus ik heb daarop meteen huisarts gebeld voor verwijzing en daarna afspraak gemaakt bij deze poli. Zij willen me namelijk wel helpen. Zij kijken wel naar de gehele situatie én mijn verleden. Het ziekenhuis niet.
2 April mag ik er heen (pas), maar als er iemand uitvalt, dan word ik meteen gebeld en mag ik eerder komen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Alyssa do 16 feb 2012 - 1:03

Weer even wachten dus voor je weer kan langskomen Triesje. Zo duurt het allemaal wel lang he! Wanneer zijn jullie ook alweer voor een tweede gegaan? Vorig jaar ook?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Paper Crown do 16 feb 2012 - 1:10

Triesje - hoeveel overgewicht heb je dan?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Caresses do 16 feb 2012 - 2:50

Hier ben ik ook weer eens.
Vind het wat teveel om allemaal terug te lezen + reageren excuses daarvoor. Ik zal het vanaf nu weer wat beter bijhouden smile.

Gister ben ik naar het zkh geweest en ze gaan nog 1x een samenlevingstest doen, al zei de dokter dat dat toch niet zoveel zin heeft maar het is meer om te kijken hoe het met mijn PH waarde zit.

In principe zijn we nu dus klaar. De dokter zei dat ik een kans had van 42% om zwanger te raken (alleen weet ik niet of dat procent per keer, half jaar of jaar is, jullie enig idee?).
Als het over een half jaar nog niet is gelukt mogen we terug komen en krijgen we IUI met hormoonbehandeling.
Bij gewoon IUI wordt mijn kans verhoogd naar 46& IUI met hormonen naar 52% en ivf zal het nooit worden (daarmee zou ik maar 20% kans hebben).

Ze zei ook dat ik vergeleken met andere vrouwen die op de vevo komen een heel hoog percentage heb dat het zonder hulp gaat lukken. En ze gaat er vanuit dat het binnen 6 maanden wel raak is. Lief dat ze dat denkt en fjin dat ze zo positief is maar ik heb er m'n twijfels over, dan zou het immers afgelopen jaar toch ook wel een keer raak zijn geweest.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Le Chat Noir do 16 feb 2012 - 3:47

@caresses: Wat fijn voor jullie! Ik denk dat ze bedoelt in het komende half jaar. Het kan nog best lukken, anders zou ze het niet zeggen toch?! Op zich kun je blij zijn dat je niet direct iui hoeft en het nog even zelf mag proberen toch? Uiteindelijk als helemaal niks lukt en er geen oorzaak wordt gevonden kom je toch wel uit bij ivf? Maar de kans is idd niet groot daarmee en bij jullie kleiner dan op natuurlijke wijze. Het is meer een eindstadium.

@ckc: al bijna gestart met de pil? Ik ben er weer bijna vanaf.

@puzzle: wat fijn meid! Hopelijk komende maand raak!

@Triesje: snap je frustratie, maar de kans is wel kleiner met overgewicht, dat is toch een feit?!
Maarja had er laatst ook al iets over geschreven.. Hoop dat je bij de fem poli geholpen kan worden.

Laatst aangepast door Le Chat Noir op do 16 feb 2012 - 7:28; in totaal 1 keer bewerkt
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: