Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
@ Lejow: dankjewel...
@ Yvonne: ik zit nu in het Sophia ziekenhuis (Isala klinieken) in Zwolle.
@ Alyssa: ik heb geen idee wanneer ik deze krijg. Dat zal nog wel een tijd duren... Ik vind het een beetje jammer dat altijd alles maar op het gewicht gegooid word, terwijl dit echt niet bij iedereen het geval is. Ik had dezelfde problemen toen we zwanger probeerden te worden van J.oshua en toen woog ik 30 kilo minder... Als blijkt dat ik zwanger ben, zal de operatie uiteraard uitgesteld worden... En andersom precies zo...
Dus nee, tuurlijk word er dan gewacht als je zwanger bent... Lijkt me nogal logisch ;-)
@ LCN: het zou maarzo kunnen zijn dat alles nog weer een jaar gaat duren, vandaar ook dat ik zeg: wat het eerst komt, wat het eerst maalt...
En wij gaan nu gewoon nog steeds voor een 2e, GBP of niet. Als ik daar nu eerst een jaar moet wachten tot ik een GBP heb, dan nog eens afvallen en dan pas geholpen worden, zijn we zo weer 2,5 jaar verder. Dan is J.oshua 5,5, bij wijze van... Ik wil niet zoveel leeftijdsverschil hebben, daarom zijn we vorig jaar ook gestopt enzo...
Kortom: ik zie wel wat eerst komt en neem alles maar zoals het is... Kan er toch weinig aan veranderen...
Hier vandaag lekker bij mijn ouders geweest en met hen naar de stad geweest. Manlief heb ik weer naar huis gestuurd en naar bed gestuurd met paracetamol. Hij was duizelig en misselijk. Nu gaat 't gelukkig weer helemaal goed met hem. (heb nog wel eens goede ideeën )
In de stad was ik geslaagd voor J.oshua bij de C&A voor 2 truien en 2 shirtjes en dat voor maar 10, 50 euro! . Altijd fijn, een aanbieding bovenop een bestaande aanbieding ...En nog in maat 98 ook . LOL.
@ Yvonne: ik zit nu in het Sophia ziekenhuis (Isala klinieken) in Zwolle.
@ Alyssa: ik heb geen idee wanneer ik deze krijg. Dat zal nog wel een tijd duren... Ik vind het een beetje jammer dat altijd alles maar op het gewicht gegooid word, terwijl dit echt niet bij iedereen het geval is. Ik had dezelfde problemen toen we zwanger probeerden te worden van J.oshua en toen woog ik 30 kilo minder... Als blijkt dat ik zwanger ben, zal de operatie uiteraard uitgesteld worden... En andersom precies zo...
Dus nee, tuurlijk word er dan gewacht als je zwanger bent... Lijkt me nogal logisch ;-)
@ LCN: het zou maarzo kunnen zijn dat alles nog weer een jaar gaat duren, vandaar ook dat ik zeg: wat het eerst komt, wat het eerst maalt...
En wij gaan nu gewoon nog steeds voor een 2e, GBP of niet. Als ik daar nu eerst een jaar moet wachten tot ik een GBP heb, dan nog eens afvallen en dan pas geholpen worden, zijn we zo weer 2,5 jaar verder. Dan is J.oshua 5,5, bij wijze van... Ik wil niet zoveel leeftijdsverschil hebben, daarom zijn we vorig jaar ook gestopt enzo...
Kortom: ik zie wel wat eerst komt en neem alles maar zoals het is... Kan er toch weinig aan veranderen...
Hier vandaag lekker bij mijn ouders geweest en met hen naar de stad geweest. Manlief heb ik weer naar huis gestuurd en naar bed gestuurd met paracetamol. Hij was duizelig en misselijk. Nu gaat 't gelukkig weer helemaal goed met hem. (heb nog wel eens goede ideeën )
In de stad was ik geslaagd voor J.oshua bij de C&A voor 2 truien en 2 shirtjes en dat voor maar 10, 50 euro! . Altijd fijn, een aanbieding bovenop een bestaande aanbieding ...En nog in maat 98 ook . LOL.
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Ja zo te lezen mat jij je man deze maand flink af Triesje , hij houdt het niet meer vol hihi. Hopelijk valt het mee!
Ik begrijp je redenering wel...zoveel leeftijdsverschil is inderdaad niet leuk.
Hoe lang had je al een maagbandje dan? Heb je al van jongs af aan overgewicht? Best heftig zo'n maagbandje toch?!
Ik begrijp je redenering wel...zoveel leeftijdsverschil is inderdaad niet leuk.
Hoe lang had je al een maagbandje dan? Heb je al van jongs af aan overgewicht? Best heftig zo'n maagbandje toch?!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
@ LCN: ik heb mijn maagbandje al sinds 2004. En het staat erom bekend dat het tussen de 7 en 10 jaar niet meer werkt. Maarja hier is het eerder misgegaan, ben al 3 jaar aan het kloten... Ik had op een gegeven moment dat ik alleen nog maar kon kiezen tussen overgeven of aankomen... Nu is m'n maagbandje helemaal opengezet en kan ik dus weer helemaal "normaal" en soms dus met avondeten (dan heb ik honger) te veel eten.
Een maagbandje kan best heftig zijn idd, maar de operatie die ik straks krijg werkt nog veel beter en op de lange termijn ook.
De kans dat m'n maagbandje bij een volgende zwangerschap weer verkeerd komt te zitten is weer aanwezig, vandaar dat ik ervoor heb gekozen om voor de GBP te gaan.
Een maagbandje kan best heftig zijn idd, maar de operatie die ik straks krijg werkt nog veel beter en op de lange termijn ook.
De kans dat m'n maagbandje bij een volgende zwangerschap weer verkeerd komt te zitten is weer aanwezig, vandaar dat ik ervoor heb gekozen om voor de GBP te gaan.
Triesje1983- Prater
hallo meiden,
ik ben een hele tijd niet geweest. Kon m'n nieuwsgierigheid niet helemaal bedwingen en zag bij het globaal m'n achterstand teruglezen dat er naar me gevraagd werd. Kom dus een kleine update geven.
Eind december is de vorige IUI poging mislukt. Ik werd een week na de IUI al ongesteld en toen bleek ook dat het progesterongehalte in m'n bloed veel te laag was. Ik mocht gelukkig meteen weer beginnen met de volgende ronde.
Inmiddels heb ik afgelopen week weer IUI gehad en is het afwachten.
Na de vorige poging heb ik besloten om afstand te nemen van het forum. Ik merkte dat bepaalde reacties buiten (en ook wel binnen) dit topic me steeds meer stoorde (en dan bedoel ik niet de reacties van de meiden die daadwerkelijk moeite hebben met zwanger worden, maar overige forummers). Hoewel ik het kletsen met jullie wel mis, heb ik op dit moment even geen behoefte aan het forum. Misschien komt dat wel weer, daarom laat ik m'n account niet verwijderen, maar voorlopig zal ik hier niet (misschien af en toe) komen.
Ik wens jullie voor nu heel succes met alle pogingen die jullie ondernemen en wie weet tot in de toekomst.
Groetjes Luthien
ik ben een hele tijd niet geweest. Kon m'n nieuwsgierigheid niet helemaal bedwingen en zag bij het globaal m'n achterstand teruglezen dat er naar me gevraagd werd. Kom dus een kleine update geven.
Eind december is de vorige IUI poging mislukt. Ik werd een week na de IUI al ongesteld en toen bleek ook dat het progesterongehalte in m'n bloed veel te laag was. Ik mocht gelukkig meteen weer beginnen met de volgende ronde.
Inmiddels heb ik afgelopen week weer IUI gehad en is het afwachten.
Na de vorige poging heb ik besloten om afstand te nemen van het forum. Ik merkte dat bepaalde reacties buiten (en ook wel binnen) dit topic me steeds meer stoorde (en dan bedoel ik niet de reacties van de meiden die daadwerkelijk moeite hebben met zwanger worden, maar overige forummers). Hoewel ik het kletsen met jullie wel mis, heb ik op dit moment even geen behoefte aan het forum. Misschien komt dat wel weer, daarom laat ik m'n account niet verwijderen, maar voorlopig zal ik hier niet (misschien af en toe) komen.
Ik wens jullie voor nu heel succes met alle pogingen die jullie ondernemen en wie weet tot in de toekomst.
Groetjes Luthien
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Heel veel succes in de toekomst Luthien, blijf voor je duimen!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Luthien: wat fijn om weer wat van je te horen! Ik hoop dat jullie 2e iui succesvol zal zijn!
Ik heb zelf de afgelopen maand ook wat meer afstand genomen en snap wel een beetje wat je bedoeld. Ik duim in ieder geval voor je! Laat je af en toe nog even horen hoe het met je gaat? Mag ook via pm.
Meiden, ik heb het de afgelopen week heel druk gehad dus heb ook weinig tijd gehad om het hier op het forum te zetten, maar ook onze tweede iui is helaas mislukt
Vanaf dinsdag weer clomid en dan ma 6 februari een echo. En dan maar hopen dat 3 keer scheepsrecht is!
Ik probeer eind deze week ook weer even wat uitgebreider op jullie reageren!!!
Ik heb zelf de afgelopen maand ook wat meer afstand genomen en snap wel een beetje wat je bedoeld. Ik duim in ieder geval voor je! Laat je af en toe nog even horen hoe het met je gaat? Mag ook via pm.
Meiden, ik heb het de afgelopen week heel druk gehad dus heb ook weinig tijd gehad om het hier op het forum te zetten, maar ook onze tweede iui is helaas mislukt
Vanaf dinsdag weer clomid en dan ma 6 februari een echo. En dan maar hopen dat 3 keer scheepsrecht is!
Ik probeer eind deze week ook weer even wat uitgebreider op jullie reageren!!!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Crea wat balen!
Ik ga duimen dat de derde iui gaat lukken!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Crea wat balen!
Helemaal mee eens, wat enorm balen Crea
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Crea wat balen!
Helemaal mee eens, wat enorm balen Crea
+1!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Luthien, wat fijn om weer wat van je te horen! Balen dat de vorige IUI poging mislukt is, ik duim voor het beste voor jullie deze ronde! Snap je wel dat je afstand genomen hebt van het forum hoor, soms heb je dat toch even nodig. Dus kom maar gewoon lekker wanneer jij je er goed bij voelt
Crea, wat ontzettend balen ook weer voor jullie Ik hoop dat de 3de IUI voor jullie raak mag zijn
Hier gaat het heel stilletjesaan weer wat beter. Nog steeds wel een constante pijn en heel veel druk/kramp in mijn nek en schouders, maar het is niet meer zo onuitstaanbaar als vorige week. Hopen dat ik met een weekje er weer bovenop ben en dat ik volgende week weer kan gaan werken.
Crea, wat ontzettend balen ook weer voor jullie Ik hoop dat de 3de IUI voor jullie raak mag zijn
Hier gaat het heel stilletjesaan weer wat beter. Nog steeds wel een constante pijn en heel veel druk/kramp in mijn nek en schouders, maar het is niet meer zo onuitstaanbaar als vorige week. Hopen dat ik met een weekje er weer bovenop ben en dat ik volgende week weer kan gaan werken.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
LCN.. pfffff wat balen meis.. sterkte, kan me helemaal voorstellen dat je er van streek van bent. Sterkte met je volgende poging. De volgende gaat vast lukken!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Luthien, echt balen dat het niet gelukt is deze keer!!
Maar ik wens je veel succes in de toekomst. Hopelijk volgende keer een positief bericht.
Crea: zo ontzettend jammer ook voor jullie!! en laat a.u.b 3 x , scheepsrecht zijn voor jullie.
Ga voor je duimen dat het binnenkort mag lukken!
Triesje, hoe gaat het nu met jou? zijn er al vorderingen in jouw cyclus?
Donderdag bloedprikken, en dan nog weekje wachten op de uitslag....wachten wachten wachten
Maar ik wens je veel succes in de toekomst. Hopelijk volgende keer een positief bericht.
Crea: zo ontzettend jammer ook voor jullie!! en laat a.u.b 3 x , scheepsrecht zijn voor jullie.
Ga voor je duimen dat het binnenkort mag lukken!
Triesje, hoe gaat het nu met jou? zijn er al vorderingen in jouw cyclus?
Donderdag bloedprikken, en dan nog weekje wachten op de uitslag....wachten wachten wachten
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
CKC, heb jij deze donderdag niet de intake? In ieder geval, heel veel succes!
Alyssa- Prater
Alyssa,Wat vervelend dat je nu nog steeds last hebt, toch wel een intensieve operatie geweest.
LCN, Wat ontzettend rot zeg, dat de terugplaatsing niet kon. Dikke knuffel! Wat stom dat dit ook al onder de eerste poging valt,
Luthien, fijn om wat van je te horen. Jij natuurlijk ook veel succes.
Crea, wat rot! Idd hopelijk is het de volgende keer wel raak.
LCN, Wat ontzettend rot zeg, dat de terugplaatsing niet kon. Dikke knuffel! Wat stom dat dit ook al onder de eerste poging valt,
Luthien, fijn om wat van je te horen. Jij natuurlijk ook veel succes.
Crea, wat rot! Idd hopelijk is het de volgende keer wel raak.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Carresses, intensiever dan ik had verwacht dat wel. Maar ik red me nu wel hoor. Jij hebt toch één dezer dagen (morgen?) je belafspraak, niet?
Alyssa- Prater
@Caresses: op zich logisch, het waren embryo's die over waren vd 1e icsi.. Maar vind het aantal vergoede pogingen wel erg weinig!
Ik kom morgen ff een uitgebreidere update/reactie geven hier!
Ik kom morgen ff een uitgebreidere update/reactie geven hier!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
@ Crea: ow nee meid!!! Ik ga echt superhard duimen hoor!! Het moet gewoon een keertje raak zijn hoor!!! Dikke knuffel lieverd!
@ Alyssa: wat fijn dat 't nu weer wat beter gaat.
@ Puzzle: ik had van de week weer zo'n ovulatietest met zo'n dik streepje (maar niet positief), dus hier gebeurd nog niks... Helaas...
@ LCN: ja 't is eigenlijk te belachelijk voor woorden he, dat je maar zo weinig vergoed krijgt... Helemaal als je dan niet eens iets teruggeplaatst krijgt...
Ik blijf voor je duimen meid...
Hier gisteren enorm beroerd geweest. Ik zat eigenlijk vooral op de wc hahaha. Na loperamide en paracetamol heb ik nog samen met m'n moeder onze kledingkast uit kunnen mesten. Ik heb 1,5 zak kleding weggegooid en 2 dozen (die ik nu niet meer pas, maar nog wel weer ga passen) op zolder gezet.
Verder kreeg ik gisteravond ineens last van galaanvallen. En tjonge wat heb ik een pijn gehad. Ik heb 6 aanvallen gehad op 1 avond... Ik kon wel door de bank heen! Heb liggen puffen alsof ik aan 't bevallen was. Maar dit deed me veel meer pijn dan mijn bevalling...
Gelukkig heeft de kruik me op bed geholpen en ben ik uiteindelijk in slaap gevallen en heb ik geen aanvallen meer gehad.
Nu gaat 't gelukkig weer goed met me...
@ Alyssa: wat fijn dat 't nu weer wat beter gaat.
@ Puzzle: ik had van de week weer zo'n ovulatietest met zo'n dik streepje (maar niet positief), dus hier gebeurd nog niks... Helaas...
@ LCN: ja 't is eigenlijk te belachelijk voor woorden he, dat je maar zo weinig vergoed krijgt... Helemaal als je dan niet eens iets teruggeplaatst krijgt...
Ik blijf voor je duimen meid...
Hier gisteren enorm beroerd geweest. Ik zat eigenlijk vooral op de wc hahaha. Na loperamide en paracetamol heb ik nog samen met m'n moeder onze kledingkast uit kunnen mesten. Ik heb 1,5 zak kleding weggegooid en 2 dozen (die ik nu niet meer pas, maar nog wel weer ga passen) op zolder gezet.
Verder kreeg ik gisteravond ineens last van galaanvallen. En tjonge wat heb ik een pijn gehad. Ik heb 6 aanvallen gehad op 1 avond... Ik kon wel door de bank heen! Heb liggen puffen alsof ik aan 't bevallen was. Maar dit deed me veel meer pijn dan mijn bevalling...
Gelukkig heeft de kruik me op bed geholpen en ben ik uiteindelijk in slaap gevallen en heb ik geen aanvallen meer gehad.
Nu gaat 't gelukkig weer goed met me...
Triesje1983- Prater
Alyssa schreef:CKC, heb jij deze donderdag niet de intake? In ieder geval, heel veel succes!
Ja, aanstaande donderdag 2/2 dankje! Vind het erg spannend..
2CKC2 schreef:Alyssa schreef:CKC, heb jij deze donderdag niet de intake? In ieder geval, heel veel succes!
Spannend!! Ik ga hard voor je duimen!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:2CKC2 schreef:Alyssa schreef:CKC, heb jij deze donderdag niet de intake? In ieder geval, heel veel succes!
Dankje! Jij succes morgen! Hoe laat moet je?
2CKC2 schreef:Muppetje schreef:2CKC2 schreef:Alyssa schreef:CKC, heb jij deze donderdag niet de intake? In ieder geval, heel veel succes!
Dankje, ik moet om twaalf uur
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:2CKC2 schreef:Muppetje schreef:2CKC2 schreef:Alyssa schreef:CKC, heb jij deze donderdag niet de intake? In ieder geval, heel veel succes!
Dankje, ik moet om twaalf uur
succes hopelijk zie je een mooi hartje!
Hoop t ook, we wachten af....
Muppetje- Ratel
Spannend hoor meiden! Voor jullie beiden!
Triesje1983- Prater
Spannend CKC, nu komt het allemaal wel heel dichtbij, superfijn voor jullie!
Alyssa- Prater
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....