Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Muppetje schreef:Succes vandaag CKC!!
Dankje! Lief van je.
Ik moet om 14:45 dus voorlopig zal geen update komen..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
2CKC2 schreef:Muppetje schreef:Succes vandaag CKC!!
Dankje! Lief van je.
Ik moet om 14:45 dus voorlopig zal geen update komen..
Goed om te weten, hoef ik niet welke keer te kijken
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
CKC, ook van mij: Veel succes vandaag meis!
Triesje, fijn dat je mag langskomen, wanneer heb je een afspraak?
Puzzle, spannend hoor, ik hoop dat je niet ongesteld wordt natuurlijk!
Triesje, fijn dat je mag langskomen, wanneer heb je een afspraak?
Puzzle, spannend hoor, ik hoop dat je niet ongesteld wordt natuurlijk!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Lindsya, Sinds december 2010 zijn wij bezig. Van wat ik opmaakte uit het telefoongesprek vind deze dokter dat het een kwestie van tijd is en we dus gewoon moeten proberen. Ik heb over 2 weken een afspraak om te bespreken hoe nu verder, ik hoop dat dat met een andere dokter is die er anders tegenover staat.
Ik heb toch liever wel hulp aangezien het zonder niet lukt. Zelfs nooit een bevruchting..
Wat hebben jullie veel iui behandelingen gehad voor het lukte (toch vreemd als er niks mis zou zijn). Maar iig superfijn dat het uiteindelijk toch is gelukt.
Dat geeft ook weer wat hoop.
Ik heb toch liever wel hulp aangezien het zonder niet lukt. Zelfs nooit een bevruchting..
Wat hebben jullie veel iui behandelingen gehad voor het lukte (toch vreemd als er niks mis zou zijn). Maar iig superfijn dat het uiteindelijk toch is gelukt.
Dat geeft ook weer wat hoop.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
@ Puzzle: Ja he? Nu dus nog even wachten op bericht van mijn verzekering en dan afspraak maken na verwijzing...
@ Alyssa: zie hierboven ;-)... Nog geen afspraak dus hahaah
@ CKC: hoe is 't gegaan?
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Caresses, jullie zijn dan net een jaar bezig. Ik denk dat de arts jullie niet lang meer zonder hulp laat lopen want je mag na Ă©Ă©n jaar zelf proberen naar een arts toe komen en dan hulp krijgen, zou geldt het in ons ziekenhuis. Misschien dat die je over twee weken hormonen pillen gaat geven dat hebben ze bij ons ook gedaan. Ik hoop voor je dat je toch hulp gaat krijgen.
Ja die iui behandelingen hielpen niks. De ivf sloeg gelijk aan. Nu mogen we voor de tweede gelijk met de ivf behandeling starten dat geef wel een goed gevoel.
Ja die iui behandelingen hielpen niks. De ivf sloeg gelijk aan. Nu mogen we voor de tweede gelijk met de ivf behandeling starten dat geef wel een goed gevoel.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Hoi meiden,
Eindelijk heb ik een beetje tijd om uitgebreid te reageren.
CKC: Hoe is het gegaan vandaag? Ben benieuwd wanneer je mag beginnen.
Muppetje: Fijn dat alles goed is!!!! Nu lekker genieten het is je gegund!
Muppetje, Puggle en Amber: dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes en het duimen, superlief!
Vlinder-19: Welkom! Wat een verhaal van jou zeg! Gelukkig hebben jullie nog kansen om zwanger te worden. Veel succes de komende periode. Wanneer mogen jullie testen? Ik ben trouwens Creabea, 26 jaar en wij zijn sinds juli 2010 bezig voor een kindje. Na onderzoek is gebleken dat mijn man slecht zaad heeft. Na een HSG mochten wij eerst een aantal IUI pogingen proberen. De eerste leek veelbelovend maar was helaas niet gelukt. De tweede poging hadden we weinig kans omdat mijn mans zaad op de grens van IUI/ICSI zat. Nu zijn we bezig met onze derde poging. Na 3 pogingen gaan we evalueren om te kijken of we verder gaan met IUI of dat we over moeten stappen op ICSI.
Alyssa: Hoe is het met de pijn meis? Hopelijk is het een beetje minder. Wanneer krijg je controle of de operatie heeft geholpen? Ik hoop zo voor je dat je nou snel zwanger zal zijn, want ik gun het je zo!
Triesje: wat fijn dat je ongesteld geworden bent meis!!!!!! Super!! En dan ook nog een afspraak bij de FEM-poli. Nou gaat het allemaal goed komen hoor meis, dat weet ik zeker. Het is je zo gegund dat het nu snel gaat lukken, ik duim voor je!
Caresses: Aan de ene kant fijn dat er niks gevonden is, maar snap ook dat je niks kan met deze uitslag. Ik zou inderdaad proberen of je nog een samenlevingstest zou mogen doen. Hopelijk worden jullie toch geholpen, want na een jaar proberen wil je toch ook graag resultaat. Hopelijk willen ze in het ziekenhuis wel meedenken naar oplossingen.
Puzzle: Dank je wel voor je lieve bericht. Vandaag bloed geprikt toch? Waar gaan ze je bloed allemaal op testen? Hopelijk wordt je niet ongesteld meis, ik duim voor je! Wanneer is je NOD?
LCN: Hoe is het nu met je? Hebben jullie de grootste klap al een beetje verwerkt? Ik denk veel aan jullie, vind het zo oneerlijk!
Ik hoop echt heel erg dat jullie tweede ICSI positief resultaat zal geven. Jammer dat jullie afspraak maandag niet echt duidelijkheid heeft gegeven. Hopelijk mag je dinsdag weer starten. Is het gelukt om de pil alvast te krijgen? Ik zal je straks weer een PM sturen
Volgens mij heb ik iedereen nu gehad, sorry voor wie ik vergeten ben. Ik moest zoveel bijlezen.
Hier gaat trouwens alles wel goed. Heb deze keer eigenlijk helemaal geen last van de clomid. Heel gek want vorige keer had ik er wel veel last van. Hoop dat het zijn werk wel goed doet. Ik heb maandag een echo om te kijken hoe mijn follikels groeien.
Ben deze periode ook begonnen met het slikken van tarwekiemolie en visolie. Ik wil er echt ALLES aan hebben gedaan om deze poging succesvol te laten worden. Misschien is het onze laatste IUI kans. Mijn man is gestopt met roken en slikt ook allerlei vitamines. Hopelijk heeft het effect. We zullen het merken volgende week...
Fijne avond meiden!
Eindelijk heb ik een beetje tijd om uitgebreid te reageren.
CKC: Hoe is het gegaan vandaag? Ben benieuwd wanneer je mag beginnen.
Muppetje: Fijn dat alles goed is!!!! Nu lekker genieten het is je gegund!
Muppetje, Puggle en Amber: dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes en het duimen, superlief!
Vlinder-19: Welkom! Wat een verhaal van jou zeg! Gelukkig hebben jullie nog kansen om zwanger te worden. Veel succes de komende periode. Wanneer mogen jullie testen? Ik ben trouwens Creabea, 26 jaar en wij zijn sinds juli 2010 bezig voor een kindje. Na onderzoek is gebleken dat mijn man slecht zaad heeft. Na een HSG mochten wij eerst een aantal IUI pogingen proberen. De eerste leek veelbelovend maar was helaas niet gelukt. De tweede poging hadden we weinig kans omdat mijn mans zaad op de grens van IUI/ICSI zat. Nu zijn we bezig met onze derde poging. Na 3 pogingen gaan we evalueren om te kijken of we verder gaan met IUI of dat we over moeten stappen op ICSI.
Alyssa: Hoe is het met de pijn meis? Hopelijk is het een beetje minder. Wanneer krijg je controle of de operatie heeft geholpen? Ik hoop zo voor je dat je nou snel zwanger zal zijn, want ik gun het je zo!
Triesje: wat fijn dat je ongesteld geworden bent meis!!!!!! Super!! En dan ook nog een afspraak bij de FEM-poli. Nou gaat het allemaal goed komen hoor meis, dat weet ik zeker. Het is je zo gegund dat het nu snel gaat lukken, ik duim voor je!
Caresses: Aan de ene kant fijn dat er niks gevonden is, maar snap ook dat je niks kan met deze uitslag. Ik zou inderdaad proberen of je nog een samenlevingstest zou mogen doen. Hopelijk worden jullie toch geholpen, want na een jaar proberen wil je toch ook graag resultaat. Hopelijk willen ze in het ziekenhuis wel meedenken naar oplossingen.
Puzzle: Dank je wel voor je lieve bericht. Vandaag bloed geprikt toch? Waar gaan ze je bloed allemaal op testen? Hopelijk wordt je niet ongesteld meis, ik duim voor je! Wanneer is je NOD?
LCN: Hoe is het nu met je? Hebben jullie de grootste klap al een beetje verwerkt? Ik denk veel aan jullie, vind het zo oneerlijk!
Ik hoop echt heel erg dat jullie tweede ICSI positief resultaat zal geven. Jammer dat jullie afspraak maandag niet echt duidelijkheid heeft gegeven. Hopelijk mag je dinsdag weer starten. Is het gelukt om de pil alvast te krijgen? Ik zal je straks weer een PM sturen
Volgens mij heb ik iedereen nu gehad, sorry voor wie ik vergeten ben. Ik moest zoveel bijlezen.
Hier gaat trouwens alles wel goed. Heb deze keer eigenlijk helemaal geen last van de clomid. Heel gek want vorige keer had ik er wel veel last van. Hoop dat het zijn werk wel goed doet. Ik heb maandag een echo om te kijken hoe mijn follikels groeien.
Ben deze periode ook begonnen met het slikken van tarwekiemolie en visolie. Ik wil er echt ALLES aan hebben gedaan om deze poging succesvol te laten worden. Misschien is het onze laatste IUI kans. Mijn man is gestopt met roken en slikt ook allerlei vitamines. Hopelijk heeft het effect. We zullen het merken volgende week...
Fijne avond meiden!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
CKC, ik ben benieuwd hoe het is gegaan bij jullie meis!
Crea, bij mij is de pijn al een stuk minder, draaglijk nu. Nog wel aanwezig, maar ik hoop dat het nu snel verdwijnt zodat ik weer kan gaan werken. Ik heb 5 maart controle, dus ik moet nog even geduld uitoefenen. Nouja, ik vermoed dat hij dan ook weer medicatie gaat geven om mijn menstruatie op te wekken en dat ik dan weer Clomid moet slikken. Dus dan zijn we ook alweer april voordat ik weet of de operatie geholpen heeft of niet. Dus nog een 2-tal maanden wachten voordat we zekerheid hebben, dat is wel lang, maar we overleven het wel
Slikt je man ook zinktabletten? Mijn vriend slikt die wel, zou schijnbaar goed zijn voor zijn zaad. Niet dat dat van hem slecht is, maar kan nooit geen kwaad
Crea, bij mij is de pijn al een stuk minder, draaglijk nu. Nog wel aanwezig, maar ik hoop dat het nu snel verdwijnt zodat ik weer kan gaan werken. Ik heb 5 maart controle, dus ik moet nog even geduld uitoefenen. Nouja, ik vermoed dat hij dan ook weer medicatie gaat geven om mijn menstruatie op te wekken en dat ik dan weer Clomid moet slikken. Dus dan zijn we ook alweer april voordat ik weet of de operatie geholpen heeft of niet. Dus nog een 2-tal maanden wachten voordat we zekerheid hebben, dat is wel lang, maar we overleven het wel
Slikt je man ook zinktabletten? Mijn vriend slikt die wel, zou schijnbaar goed zijn voor zijn zaad. Niet dat dat van hem slecht is, maar kan nooit geen kwaad
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
CKC!! Waar ben je?? Ben zo benieuwd hoe het gegaan is!
Muppetje- Ratel
Lindsya, Wat voor hormoon pillen ging je slikken en wat voor nut moet dat hebben?
Fijn dat jullie meteen weer voor de ivf mogen gaan. Maar willen jullie niet zelf proberen de eerste paar maanden?
Crea, haha ja nou logisch toch dat je alles probeert
Fijn dat jullie meteen weer voor de ivf mogen gaan. Maar willen jullie niet zelf proberen de eerste paar maanden?
Crea, haha ja nou logisch toch dat je alles probeert
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Lindsya, Wat voor hormoon pillen ging je slikken en wat voor nut moet dat hebben?
Dat hebben ze bij ons als eerste geprobeerd, clomid heten ze. Bij ons hebben ze ook niet geholpen. Meer meiden hebben ze hier op het forum geslikt.
Ons zoontje is twee weken geleden 5 jaar geworden en ik slik al ruim 4 jaar de pil niet meer na zijn geboorte. We hebben het eerst zelf geprobeerd en we hebben ook gewacht omdat we er allebei niet klaar voor een behandeling waren. En de arts heeft ook in ons verleden gekeken en de iui behandelingen sloegen niet aan en nu dat we het zo lang zelf hebben geprobeerd en ivf wel bij ons aan slaat, vond ze het ook een goed idee om daar gelijk ook weer mee te beginnen.
Lindsya- Kletskop
Ben er al ben er al!!
Ik heb groenlicht! Ik mag de eerst volgende menstruatie aanmelden(wat dus op 27 feb valt). Er is een wachtlijst, maar omdat ik al zo lang wacht en zoveel pech had, geldt deze voor ons niet. Ik moet dus op cyclusdag 3 de pil halen en een uitgangsecho maken en dan krijg ik prikinstructie en mijn medicijnen halen.
De arts zei wel omdat ik zoveel eitjes heb, ga ik ivm 150 eenheden, 112.5 eenheden prikken. Dit omdat ze kunnen zien dat ik extreem veel eitjes aanmaak al in een eigen cyclus. Ze zei: We moeten jou heel goed in de gaten houden omdat ik dus veel kans heb op overstimulatie en dat is geen pretje. Een voordeel hiervan is dat ze dus verwachten veel eitjes te kunnen oogsten en ik dus waarschijnlijk veel cryo's heb wat dus inhoudt dat waarschijnlijk als ik nog een poging doe dat ik dan niet meer die ellendige prikken hoef te nemen.
Dus!
Oh en wie weet eind april een positieve test!
Ben erg positief!
Ik heb groenlicht! Ik mag de eerst volgende menstruatie aanmelden(wat dus op 27 feb valt). Er is een wachtlijst, maar omdat ik al zo lang wacht en zoveel pech had, geldt deze voor ons niet. Ik moet dus op cyclusdag 3 de pil halen en een uitgangsecho maken en dan krijg ik prikinstructie en mijn medicijnen halen.
De arts zei wel omdat ik zoveel eitjes heb, ga ik ivm 150 eenheden, 112.5 eenheden prikken. Dit omdat ze kunnen zien dat ik extreem veel eitjes aanmaak al in een eigen cyclus. Ze zei: We moeten jou heel goed in de gaten houden omdat ik dus veel kans heb op overstimulatie en dat is geen pretje. Een voordeel hiervan is dat ze dus verwachten veel eitjes te kunnen oogsten en ik dus waarschijnlijk veel cryo's heb wat dus inhoudt dat waarschijnlijk als ik nog een poging doe dat ik dan niet meer die ellendige prikken hoef te nemen.
Dus!
Oh en wie weet eind april een positieve test!
Ben erg positief!
Ja wat een goed nieuws!!! Fijn dat je zo positief bent, ik ga ontzettend hard voor je hopen op een positieve test, dat is je echt enorm gegund!!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ja wat een goed nieuws!!! Fijn dat je zo positief bent, ik ga ontzettend hard voor je hopen op een positieve test, dat is je echt enorm gegund!!
Dankjewel! Lief van je. Ik geloof wel dat het gaat lukken. Mijn gevoel zegt dat gewoon.
2CKC2 schreef:Muppetje schreef:Ja wat een goed nieuws!!! Fijn dat je zo positief bent, ik ga ontzettend hard voor je hopen op een positieve test, dat is je echt enorm gegund!!
Dankjewel! Lief van je. Ik geloof wel dat het gaat lukken. Mijn gevoel zegt dat gewoon.
Ik dat is heel belangrijk, mijn gevoel had het ook twee keer goed....
Muppetje- Ratel
CKC en Lindsya, heel veel succes met de ivf! Zet 'm op meiden!
Gast- Gast
Jolicious schreef:CKC en Lindsya, heel veel succes met de ivf! Zet 'm op meiden!
Dankje! En wauw.. je bent al 25weken ver!!
Jolicious, dank je wel. Dat is lief van je. Hoe verloop je zwangerschap?
CKC, zo dat is goed nieuws. Wij lopen tegelijk ongeveer als ik het zo leest. Ik heb ook vandaag mijn afspraken gekregen en wanneer ik me moet prikken en dat is ook rond die datum want dat verwacht ik ook mijn menstruatie. Spannend. Succes alvast.
CKC, zo dat is goed nieuws. Wij lopen tegelijk ongeveer als ik het zo leest. Ik heb ook vandaag mijn afspraken gekregen en wanneer ik me moet prikken en dat is ook rond die datum want dat verwacht ik ook mijn menstruatie. Spannend. Succes alvast.
Lindsya- Kletskop
Lindsya schreef:Jolicious, dank je wel. Dat is lief van je. Hoe verloop je zwangerschap?
Wat goed! Heb jij ook een lang protocol?
Dan worden er misschien eind dit jaar wel 3 IVF babies op het forum geboren! (LCN loopt ook gelijk met ons, als het goed is!)
Had jij veel last van hormonen van de vorige keer?
CKC, spannend dat zou leuk zijn drie ivf baby's Ik had niet veel last van de hormonen qua stemmingen maar ik werd wel heel erg dik maar ja dat is er uiteindelijk af gegaan. Wij hebben 16 februari het mappen gesprek en gelijk de recpecten voor de medicijnen en even nog even kijken of ik mezelf nog steeds durf te prikken en dan zou ik rond 26 februari ongesteld zijn en dan op de eerste dag moet ik gelijk beginnen met prikken en dan 13 maart (als ik het goed zeg) de echo maar dan moet ik wel allemaal op tijd gaan met mijn menstruatie.
Ik las dat jij ook pillen gaat slikken, wat voor zijn dat? Jij moet toch jezelf ook gaan prikken?
Ik las dat jij ook pillen gaat slikken, wat voor zijn dat? Jij moet toch jezelf ook gaan prikken?
Lindsya- Kletskop
Ik moet de Microgynon 30 slikken. Ik heb een lang protocol. Dat hoort daarbij. Jij hebt de korte volgens mij. Jij hebt je TP ook veel eerder. Ik moet de lange volgen ivm leeftijd en hele jonge eierstokken. Dit doen ze omdat ze me beter in ge gaten kunnen houden. Ik ben dus al met al van start pil tot testen 2 maanden verder.
Werd jij dik van de medicijnen? Ik wil dat echt niet.. Hield je meer vocht vast ofzo?
Werd jij dik van de medicijnen? Ik wil dat echt niet.. Hield je meer vocht vast ofzo?
CKC, oke ik moest geen pillen of iets slikken daarom vroeg ik het. Ja het was meer vocht, ik was al in mijn zwangerschap 10 kilo afgevallen. Maar ik heb ook in het ziekenhuis gelegen met uitdroging dus misschien dat het daardoor kwam dat ik al zoveel was afgevallen. Maar ik ben wel dikker geworden door die hormonen maar het is er weer af gegaan gelukkig.
Maar het is wel goed dat ze je goed in de gaten houden, vooral omdat je van jezelf al veel eitjes aan maakt. Hier letten ze ook heel goed op je maar ze kennen me ook al een beetje. Ik doe de behandeling bij dezelfde arts als van mijn zoontje dus dat is wel fijn.
Maar het is wel goed dat ze je goed in de gaten houden, vooral omdat je van jezelf al veel eitjes aan maakt. Hier letten ze ook heel goed op je maar ze kennen me ook al een beetje. Ik doe de behandeling bij dezelfde arts als van mijn zoontje dus dat is wel fijn.
Lindsya- Kletskop
CKC, welk middel moet je spuiten? Puregon en Decapeptyl? Ik ben ook niet dik geworden hoor van het spuiten, dus hoeft niet voor iedereen!
Lindsya, gaat goed hoor! Ik hoop voor je dat het weer in 1 poging raak is meid!
Lindsya, gaat goed hoor! Ik hoop voor je dat het weer in 1 poging raak is meid!
Gast- Gast
Ik moet Decapeptyl en Gonal F spuiten.
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat