Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Le Chat Noir ma 23 jan 2012 - 7:22

De terugplaatsing de vorige keer vond ik wel pijnlijk/vervelend...kijk er daarom wel een beetje tegenop. Aan de andere kant was het al zo'n mooi moment dat je zo'n luchtbelletje in je baarmoeder ziet gaan, dus daar focus ik me dan nu ook maar weer op.
Mijn baarmoeder ligt wel wat gekanteld, dus het slangetje inbrengen in de baarmoeder voelde wat naar, als een steek, maar volgens mij had ik nog t meeste last van de eendebek en tang en weet ik veel. Nu was alles ook erg gevoelig down under na de punctie. Ook moet je een volle blaas hebben en ze drukken dus met een echo apparaat op je buik om de baarmoeder te kunnen bekijken, niet echt fijn.
Hopelijk valt het deze keer mee en anders overleef ik het ook wel weer Very Happy .
Oh en er zijn ook vrouwen die er helemaal niks van voelen.. :o

Wat fijn Puzzle dat je eitje nu goed groeit. Ik duim voor je dat je gauw een positieve test hebt!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Puzzle ma 23 jan 2012 - 7:26

Kan me voorstellen dat het idd geen fijn gevoel is! Maar laten we hopen dat het resultaat het allemaal weer goed maakt!
moet je morgen nog wel de echo?
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Le Chat Noir ma 23 jan 2012 - 7:37

Nee die van vanmorgen was (gelukkig) de laatste, het ei stond op springen en baarmoederslijmvlies zag er fraai uit (woorden van de gyn). Door de Pregnyl weten we zeker dat het eitje gaat springen. En dan dus 4 dagen later de terugplaatsing van het embryo, want het was 4 dagen oud toen het werd ingevroren.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Puzzle ma 23 jan 2012 - 7:54

spannend hoor!!
in ieder geval veel succes meid !
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Alyssa ma 23 jan 2012 - 7:58

Puzzle, wat fijn meis! Hopelijk heb je morgen of overmorgen een positieve ovulatietest!

LCN, spannend allemaal! Ik hoop dat de terugplaatsing goed meevalt en dat het niet al te pijnlijk voor je is. En natuurlijk hopen we dat het deze keer wel lukt he! hug

Vlinder, wat een verhaal jeetje! Je hebt al heel wat moeten meemaken en moeten doorstaan. Hopelijk word je dit halfjaar zwanger!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Triesje1983 ma 23 jan 2012 - 9:37

@ Puzzle: kan me voorstellen dat je daarvan baalt... heel herkenbaar...

@ Vlinder-19: welkom hier meid! Wat een verhaal zeg. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt...

@ LCN: bij J.oshua hebben we ook een tijdje clomid moeten gebruiken om een eisprong op te wekken. Uiteindelijk een HSG-onderzoek gehad en maand later was ik zwanger...
Oooow spannend meid!!! Ik ga nu heeeeeeel hard duimen voor jullie hoor Very Happy
Jeetje meid, dat is nog een hele "operatie" zeg, zo'n terugplaatsing...

Hier is m'n temp nu (2 dagen) aardig stabiel... Maarja, valt nu weinig van te zeggen natuurlijk he? Morgen weer testen... Morgen is 't weer om 7.05 uur en woensdag weer om 5.05 uur... Dit is elke woensdag en donderdag 't zelfde... Rest van de week is 't altijd 7.05 uur (mits ik heeeeeeeel laat naar bed ga...)

Vandaag is het weer klusavond Very Happy bounce cheers
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Creabea_28 ma 23 jan 2012 - 17:40

Even snel: lieve Alyssa, heel veel succes vandaag! Hopelijk valt het mee en mag het een mooi resultaat geven. Ik denk aan je vandaag!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Alyssa ma 23 jan 2012 - 20:11

Dankjewel lieve Crea!!!
Ik vertrek nu naar het ziekenhuis.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Jasmine ma 23 jan 2012 - 20:21

Alyssa: heel veel succes vandaag!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Le Chat Noir di 24 jan 2012 - 7:08

Hoe is het gegaan Alyssa?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Puzzle di 24 jan 2012 - 7:10

Le Chat Noir schreef:Hoe is het gegaan Alyssa?

+ 1, hoop dat je snel weer opgeknapt bent!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 di 24 jan 2012 - 7:44

Puzzle schreef:
Le Chat Noir schreef:Hoe is het gegaan Alyssa?

+ 1, hoop dat je snel weer opgeknapt bent!

En +1... ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je nu lekker aan 't bijkomen bent.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Alyssa wo 25 jan 2012 - 5:11

He dames, hier ben ik!

Onder de pijnstillers die niet echt werken en met ontzettend veel pijn.. Maar mij hoor je niet klagen, het is voor een goed doel, dan heb ik dit er heel graag voor over.
De operatie zelf is goed verlopen, er zijn geen andere nare dingen aan het licht gekomen (buiten de PCO dan) die het zwanger worden nog moeilijker zouden kunnen maken, dus dat is wel fijn. Ik had het alleen wel een beetje onderschat, had niet gedacht dat het zoveel pijn zou doen en dat ik er zoveel last van heb. Ik kan echt bijna niets, zelfs naar het toilet gaan is al een hele inspanning voor mij. Mijn gynaecoloog heeft 3 incisies gemaakt, eentje in mijn linkerlies, eentje in mijn navel en eentje onder mijn navel, zodat die niet zichbaar is in bikini.

Over 6 weken heb ik nacontrole en dan weet ik meer of de operatie ook het gewenste effect heeft/zal hebben. Mijn gynaecoloog hoopt dat ik in tussentijd spontaan ongesteld word, dat hoop ik ook, maar daar ga ik niet vanuit. Dus nu zullen het eerst nog 6 lange weken wachten worden.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 wo 25 jan 2012 - 5:16

Wat fijn om te lezen dat de operatie goed is verlopen. Wel balen dat de napijn zo tegenvalt... Ik hoop dat de pijnstilling snel gaat helpen meid...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir wo 25 jan 2012 - 6:10

Hoop dat je gauw opknapt! Sterkte met het wachten... Fijn dat er niks anders vervelend uitkwam!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Puzzle wo 25 jan 2012 - 7:06

Alyssa: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 699888

Triesje, hoe gaat het nu bij jou? nog steeds geen positieve test las ik...echt vervelend zeg! tot wanneer moet je nou afwachten? tot je ongesteld wordt? hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 699888

En hoe gaat ie bij jou LCN? in afwachting op dat ene telefoontje!! hoop het beste voor je en ga hard voor je duimen!!

Hier verder geen nieuws.. denk dat ik nu bijna mn eisprong heb..beetje steekjes rechts onder en vandaag was mn test echt KNAL-positief! Dus weet nu wat me te doen staat.... Very Happy
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 wo 25 jan 2012 - 7:19

Puzzle schreef:Alyssa: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 699888

Triesje, hoe gaat het nu bij jou? nog steeds geen positieve test las ik...echt vervelend zeg! tot wanneer moet je nou afwachten? tot je ongesteld wordt? hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 699888

En hoe gaat ie bij jou LCN? in afwachting op dat ene telefoontje!! hoop het beste voor je en ga hard voor je duimen!!

Hier verder geen nieuws.. denk dat ik nu bijna mn eisprong heb..beetje steekjes rechts onder en vandaag was mn test echt KNAL-positief! Dus weet nu wat me te doen staat.... Very Happy

Nou er is toch een streepje te zien en zo donker heb ik 'm nog niet gehad, dus misschien is er nu toch iets onderweg... Morgen ga ik weer testen...

De test
Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Ovutestenplaystation002

En in negatief
Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 6 Negatief

Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Puzzle wo 25 jan 2012 - 7:38

Als dit tot nu toe de donkerste is, komt er denk ik idd nog wat aan.
En je temp. is ook nog gelijk?
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir wo 25 jan 2012 - 9:17

@puzzle: veel plezier vanavond en morgen smile. Nog 2 dagen voor we een telefoontje krijgen ja, tot nu toe nog v vel afleiding gehad door werken.
@triesje: zo is ie bij mij vaak 1 of 2 dagen voor een positieve test! Zou mooi zijn als dat bij jou ook zo was!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 do 26 jan 2012 - 1:07

@ Puzzle: dat was idd de donkerste... M'n temp was gisteren al 3 dagen gelijk, vandaag was hij 36,3 (afgelopen 3 dagen 36,5)... Maar nu is er weer helemaal niks te zien... Schiet mij maar lek, ik snap er helemaal niks meer van nu!!!!

@ LCN: ik heb vandaag wel een tempdip, maar de ovulatietest is weer negatief. Er staat nu helemaal niks meer :s... Schiet mij maar lek hoor, want snap er niks meer van... Heb al paar dagen een rommelende baarmoeder, steekjes links, zeurende ongi-pijn, maar een positieve ovu-test? Nee hoor, dat vind m'n lichaam blijkbaar niet nodig...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir do 26 jan 2012 - 5:58

Vervelend Triesje! Maar had je ook echt gelijk een eisprong verwacht? Bedoel het helemaal niet raar hoor, dus hoop niet dat je het verkeerd opvat. Maar omdat je ook een jaar niet ongesteld bent geweest (dus geen eisprong) en met je zoontje ook medicatie gekregen hebt...Je hoopt het natuurlijk heel erg, dat snap ik... Maar ik kan me op zich wel voorstellen dat je nu niet direct een eisprong hebt. Heb je vroeger wel een vrij regelmatige cyclus gehad?
Het kan natuurlijk dat je lichaam zich al wel klaarmaakte voor een eisprong, maar het nu toch een paar dagen uitstelt..dat hoop ik echt voor je! Frustrerend he dat je er niks aan kunt veranderen nu!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 do 26 jan 2012 - 7:17

@ LCN: Ik heb destijds idd medicatie gehad in het begin. Uiteindelijk ben ik na 1x clomid en provera een regelmatige cyclus gekregen. Daarna uiteindelijk een HSG onderzoek gehad en een maand later was ik zwanger...Ik zat toen steeds tussen de 27 en 31 dagen in. Ik ben nu uitgegaan van 30 dagen. Expres al...
Het gaat mij er alleen om dat ik gisteren zo'n dikke duidelijke streep had en nu helemaal niks nakkes nada... Ik had gewoon gehoopt dat hij nu eindelijk donkerder zou worden...
Ik was dus even enorm teleurgesteld vanmiddag... Nu gaat 't wel weer hoor...
We blijven gewoon tempen en testen en dan zien we 't vanzelf wel. En daarnaast gewoon maar om en om klussen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir do 26 jan 2012 - 7:39

Oh dat kan ik me ook heel goed voorstellen, tuurlijk ben je dan flink teleurgesteld!
Maar bedoelde meer dat je misschien niet direct kunt verwachten na zo'n lange tijd dat de eisprong heel snel komt. Maar er is in ieder geval wel wat gaande! Knap dat jullie dat volhouden haha om de dag!
Wat jammer dat je nu niet weer Clomid kunt krijgen...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 do 26 jan 2012 - 8:28

@ LCN: ik wil proberen om via de huisarts Clomid weer te krijgen, maar ik denk niet dat dat me gaat lukken... Ik weet wel dat ik de Provera weer kan krijgen van de huisarts... dus als 't me te lang duurt ga ik hier wel om vragen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Alyssa do 26 jan 2012 - 9:44

Ik denk dat je je hoop ook niet te hard mag vestigen op een eisprong Triesje. Wat LCN zegt, je bent al zolang niet meer ongesteld geweest, dat het wel bijzonder zou zijn als je nu plots wél een regelmatige cyclus hebt. Ik hoop het natuurlijk wel voor je!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: