Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 9 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Creabea_28 di 31 jan 2012 - 6:28

Muppetje: veel succes morgen! Ik duim voor jullie dat jullie morgen een gezond kindje zien en een hartje kunnen horen kloppen! Denk aan jullie!!! hug
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 9 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Muppetje di 31 jan 2012 - 7:18

Creabea_28 schreef:Muppetje: veel succes morgen! Ik duim voor jullie dat jullie morgen een gezond kindje zien en een hartje kunnen horen kloppen! Denk aan jullie!!! hug

Dankje meis, super lief van je!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Triesje1983 di 31 jan 2012 - 8:48

Ik zal morgen een kaarsje voor jullie branden Muppetje... hug

Meiden ik heb nieuws!

Ik ben vanmiddag rond 16.00 uur helemaal uit mezelf ongi geworden! Dus had een nette cyclus van 29 dagen... Ik reken vandaag mee, omdat 't eind van de middag was...

Ik ben dus helemaal blij!!! Nu kunnen we weer verder en even stoppen met de ovu-testen... Hopen dat ik straks een goede ei-sprong heb Very Happy...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Flower_L di 31 jan 2012 - 8:50

Jeuhj Triesje! Fijn zeg!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Puzzle di 31 jan 2012 - 8:52

Zo, eindelijk duidelijkheid voor jou triesje!
En wel gelijk een nette cyclus idd. kunnen je ovu-testen weer even de kast in...
jammer die ongesteldheid altijd, maar in jouw geval nu wel fijn!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 8:52

CKC & Muppetje, heel veel succes de komende dagen!
Alyssa ; beterschap!
Triesje ; Jeej!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 31 jan 2012 - 8:58

Triesje das lief, dankje. Waar fijn dat je ongesteld geworden bent...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa di 31 jan 2012 - 8:59

Parel, dankjewel!

Triesje, wat fijn zeg! Als je nu terugkijkt naar je ovulatietesten, was dan die ene dag dat je zo'n dikke streep had (maar toch niet echt positief was) de dag van je eisprong?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Triesje1983 di 31 jan 2012 - 9:07

@ Flower: dankjewel Very Happy.

@ Puzzel: dankjewel. Idd eindelijk duidelijkheid Very Happy. De ovu-testen blijven idd nu weer ffies in de kast, tot over 10 dagen ongeveer hihihihi.

@ Parel: dankje Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir di 31 jan 2012 - 10:32

Fijn Triesje! Gek dat er geen ovu test positief was + temp wat onduidelijk...maarja. Hopelijk deze maand duidelijker. Ben heel blij voor jou dat je nu een normale cyclus hebt gehad!

Succes Muppet morgen! Hoop (en ga er vanuit) dat alles goed is en dan genieten!

Succes CKC, ben erg benieuwd. Wanneer word je ongesteld? Krijg jij eerst ook de pil? Misschien lopen we straks wel gelijk op qua planning! Wij hebben dinsdag nu een gesprek, ik neem aan weer startgesprek ICSI, heb al aangegeven dat ik gelijk door wil. Heb alvast de pil gevraagd, voor als ik eind deze week of weekend al ongesteld word. Zo hoef ik niet nog weer een maand te wachten. Desnoods ga ik langer aan de pil zodat het daar in t ziekenhuis goed uitkomt qua planning.

Kom later ff op de rest terug!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Paper Crown di 31 jan 2012 - 21:02

Le Chat Noir schreef:

Succes CKC, ben erg benieuwd. Wanneer word je ongesteld? Krijg jij eerst ook de pil? Misschien lopen we straks wel gelijk op qua planning! Wij hebben dinsdag nu een gesprek, ik neem aan weer startgesprek ICSI, heb al aangegeven dat ik gelijk door wil. Heb alvast de pil gevraagd, voor als ik eind deze week of weekend al ongesteld word. Zo hoef ik niet nog weer een maand te wachten. Desnoods ga ik langer aan de pil zodat het daar in t ziekenhuis goed uitkomt qua planning.

LCN, misschien gaan we dan inderdaad gelijk lopen! Zo leuk zijn he? Worden er 2 IVF babietjes geboren eind dit jaar/begin volgend jaar! I love you
Ik ben nu ongesteld en de volgende menstruatie zal 27/2 zijn. Ik denk dat ik gelijk mag starten met de pil dan.. dus op zijn vroegst half april TP! Ik laat het je weten morgen..
Jij ook veel succes!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Caresses di 31 jan 2012 - 21:07

Triesje, wat fijn voor je smile

Mijn progesteron waarde blijkt goed te zijn, ik heb wel aangegeven dat ik juist in die maand dat ik getest werd ineens een langere LF had, maar dat maakte volgens hem niks uit. Beetje dubbel gevoel dus, aan de ene kant fijn dat er wrs. niks aan de hand is, aan de andere kant vervelend omdat ze ons nu ook geen handje meer willen helpen. Hij zegt dat het gewoon een kwestie van tijd is.

Aangezien het gister een bel afspraak was, hebben we over 2 week nog een gesprek waarin echt besloten wordt hoe en wat (en waarschijnlijk wordt dat wat dus niks). Maar we zullen zien, zou eigenlijk nog wel graag willen dat ze nog een samenlevingstest doen omdat de vorige, na 14 uur pas gedaan werd dus en ik wel benieuwd ben of ik wel zaad vriendelijk ben.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Paper Crown di 31 jan 2012 - 21:14

Caresses, dit was wel altijd een beetje mijn grote angst.. dat ze niets konden vinden en je dus ook niet kunnen helpen.. alles lijkt goed te zijn, maar toch geen bevruchting.. Sad
Succes meisje.. ik hoop dat ze jullie nog een samenlevingstest laten doen en anders moet je een Second Opinion vragen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sharky di 31 jan 2012 - 22:11

Caress: bij ons is ook nooit een oorzaak gevonden, maar we zijn wel geholpen. Uiteindelijk 7x iui gehad, en 1x ivf icsi (wat dan ook weer heel dubbel is want toen was de zaadkwaliteit dus te slecht voor gewone ivf, terwijl we altijd dachten dat er niks mis was). Dus hopelijk gaan ze jullie ook gewoon helpen. Er zijn namelijk heel wat stellen die onbegrepen verminderd vruchtbaar zijn die met iui of ivf wel geholpen kunnen worden. En anders idd een second opinion vragen hoor.

LCN en 2ckc veel succes met jullie op handen zijnde ivf behandeling! hopelijk met een mooie baby als eindresultaat!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Alyssa di 31 jan 2012 - 22:30

Caresses, ik hoop dat je over 2 weken toch goed geholpen wordt. Is het zaad van je man al getest geweest?

Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Le Chat Noir wo 1 feb 2012 - 2:26

@Caresses: Op zich ook heel fijn toch dat er niks echt mis lijkt te zijn?
Het houdt volgens mij concreet in dat je het nog 6 maanden weer moet gaan proberen, als het dan niet gelukt is kom je weer terug. Zo werd het toen aan ons verteld, voordat we gingen starten met de eerste onderzoeken.
Ik begrijp wel dat je aan de ene kant graag wil dat men nu iets doet. Maar met IUI heb je in principe niet echt meer kans dan in een normale cyclus en met IVF ook niet..als er niks mis is tenminste. Soms blijft dat onduidelijk..ja dat is erg frustrerend. Dikke knuffel meis en hopelijk mag de samenlevingstest dan nog over! Maar ik zou niet gelijk een second opinion gaan vragen...best vaak worden mensen toch na langer dan 1 jaar proberen nog spontaan zwanger...
Je maakt je natuurlijk ook zorgen over je korte LF. Weet je ook hoe hoog het progesteron deze keer was?

Laatst aangepast door Le Chat Noir op wo 1 feb 2012 - 5:55; in totaal 1 keer bewerkt
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown wo 1 feb 2012 - 2:42

Heeft iemand al iets van Muppetje gehoord?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Le Chat Noir wo 1 feb 2012 - 5:46

Nou dat van Muppetje heb je inmiddels wel gelezen smile. Zo fijn voor haar!

Maar ik was eigenlijk wel benieuwd naar jouw gesprek ook!! Vertel vertel.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Muppetje wo 1 feb 2012 - 5:53

Le Chat Noir schreef:Nou dat van Muppetje heb je inmiddels wel gelezen smile. Zo fijn voor haar!

Maar ik was eigenlijk wel benieuwd naar jouw gesprek ook!! Vertel vertel.
Das morgen Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje wo 1 feb 2012 - 5:56

2CKC2 schreef:Heeft iemand al iets van Muppetje gehoord?

Wat lief dat je naar me vroeg smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Le Chat Noir wo 1 feb 2012 - 5:57

Ach helemaal in de war, komt omdat ik vandaag vrij was en dit normaal op donderdag is....*dom*
Kijk ik morgen weer :-)
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 wo 1 feb 2012 - 8:37

@ Muppetje: hoe is 't gegaan??? Ow lees het al Very Happy. Hartje klopt Jeeeeeeeeeeej!!! Kaarsje heeft geholpen Very Happy.

@ LCN: ja misschien heb ik 'm gemist of geen goede eisprong gehad? Ik weet 't ook niet...

@ CKC: hoe is het?

@ Caresses: dankjewel Very Happy. He bah, wat een rotnieuws zeg. Ik hoop dat je toch geholpen gaat worden hoor.

Meiden hier nog meer goed nieuws!
Ik ben gebeld door de FEM-poli en ik mag langskomen. Ze gaan dan kijken welke mogelijkheden ze voor mij hebben. Eventueel met betrekking tot mijn ei. Very Happy.
Helemaal super toch? Ik ben daar niet meteen afgeschreven om mijn gewicht Very Happy. Daar kijken ze gewoon echt naar alles!!! Niet alleen naar 't gewicht... Ik ben zo blij!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Puzzle wo 1 feb 2012 - 9:00

Caresses: Wat balen zeg!, en idd beetje dubbel, want ook weer 'goed' dat er niks ( ernstigs) aan de hand blijkt te zijn. Hopelijk laten ze het er toch niet bij zitten en gaan ze nog meer proberen om jullie te helpen!
Spannend nu die 2 weken..succes meid!

En triesje, wat een goed bericht! hopelijk gaat het snel lukken!
Hier geen nieuws...morgen bloed prikken en dan nog weekje wachten op de uitslag, en hopelijk dan niet ongi worden Wink
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Lindsya wo 1 feb 2012 - 21:18

Caresses, wij hebben precies hetzelfde de artsen kunnen bij ons geen oorzaak vinden waarom we niet natuurlijk zwanger worden. Wij moesten het één jaar zelf proberen en daarna hebben we 5 iui behandelingen gehad en één ivf werden we zwanger. Hoe lang zijn jullie al zelf bezig al ik vragen mag? Als je één jaar of langer bezig ben, gaan ze je daarna wel helpen of hebben ze dat niet gezegd?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Muppetje wo 1 feb 2012 - 21:27

Succes vandaag CKC!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: