Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 11 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Lindsya vr 3 feb 2012 - 4:37

Jolicious, ik hoop het wel maar ik ga er niet vanuit. Ik ben ook een stukje ouder nu maar ik vind het wel weer even spannend als bij de eerste. Gelukkig dat jij niet dik ben geworden. Ik was echt wel dikker geworden maar ja het is voor een goed doel, het gaat vanzelf weer weg.

Ckc, je gaat precies hetzelfde spuiten als ik.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 11 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Alyssa vr 3 feb 2012 - 10:13

CKC, wat een fijn nieuws. Dan kan het binnenkort allemaal écht beginnen voor jullie! Maar je moet nu eerst de pil nog nemen, want dat snap ik niet zo goed? Ik ben er niet zo in thuis.. Je klinkt wel erg enthousiast en positief, erg fijn! Ik hoop dat je eind april al een positieve test in handen mag hebben, het is je zo enorm gegund!

Lindsya, fijn dat jij ook bijna kan beginnen met de IVF-behandeling, hopelijk brengt het voor jullie ook snel geluk!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Lindsya vr 3 feb 2012 - 10:53

Alyssa schreef:

Lindsya, fijn dat jij ook bijna kan beginnen met de IVF-behandeling, hopelijk brengt het voor jullie ook snel geluk!

Dank je wel, dat is lief van je.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Triesje1983 vr 3 feb 2012 - 11:01

@ Crea: jaa ben ik ook blij om... Nog een paar daagjes en dan ben ik er alweer vanaf Very Happy... Als 't goed is hahahaha.
Voor jou ook weer heel erg spannend meid! Ik blijf enorm duimen voor jou!!!

@ Lindsya: jeetje meid, dat is lang zeg!! Ik hoop dat jullie snel een mooie test in handen hebben!!!

@ CKC: jeetje wat een supergoed nieuws zeg!!!! Ik ga heeeeeeeeeeeeeel hard duimen!!!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Lindsya vr 3 feb 2012 - 11:41

Triesje, dat is inderdaad lang dat we het zelf geprobeerd hebben maar we konden eerder voor een behandeling maar we waren er allebei nog niet klaar voor en ik ben bewust gestopt met de pil want ik dacht misschien is er een kans maar toch niet. Ik hoop het ook dat het nog een keer raak is met een behandeling.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 21:06

2CKC2 schreef:Ik moet Decapeptyl en Gonal F spuiten.

Oké, ik weet verder niet wat voor bijwerkingen je van Gonal F hebt maar ik was altijd weer blij als ik Puregon mocht gaan spuiten want dan verdwenen alle bijwerkingen van de Decapeptyl ineens als sneeuw voor de zon Very Happy heerlijk middel haha!

Alyssa, ze moet de pil slikken om haar eigen cyclus stil te leggen zodat het ziekenhuis haar poging zelf kunnen plannen en niet afhankelijk zijn van haar cyclus.

Gast
Gast

Bericht  Lindsya vr 3 feb 2012 - 21:39

Jolicious, wat voor bijwerkingen had je van de decapeptyl?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- vr 3 feb 2012 - 21:56

CKC en Lindsay, succes met de IVF.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Lindsya vr 3 feb 2012 - 23:09

amber22 schreef:CKC en Lindsay, succes met de IVF.

Dank je wel.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 23:21

Lindsya schreef:Jolicious, wat voor bijwerkingen had je van de decapeptyl?

Was er altijd beroerd van, hoofdpijn, misselijk, heel moe. Alsof ik griep had zeg maar. Maar ik hoor meer mensen die er vrijwel geen bijwerkingen van hadden dan mensen die het wel hadden dus ik kon gewoon niet zo goed tegen dit middel denk ik nerd

Gast
Gast

Bericht  Lindsya za 4 feb 2012 - 1:04

Jolicious schreef:

Was er altijd beroerd van, hoofdpijn, misselijk, heel moe. Alsof ik griep had zeg maar. Maar ik hoor meer mensen die er vrijwel geen bijwerkingen van hadden dan mensen die het wel hadden dus ik kon gewoon niet zo goed tegen dit middel denk ik Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 11 827601

Ik had er ook geen bijwerkingen van daarom vraag ik het. Misschien is het eruit gekomen na de bevalling want sindsdien heb ik migraine en ben ik nog sneller moe dan anders.

Heb jij trouwens verdoving of iets gehad bij de punctie?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Alyssa za 4 feb 2012 - 7:51

Oh oké, dankjewel voor de uitleg, dat is duidelijk! smile
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 za 4 feb 2012 - 9:55

@ Lindsya: ik hoop het ook echt voor jullie hoor. Ik zal af en toe een kaarsje voor jullie branden.

Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 9:57

Lindsya schreef:
Jolicious schreef:

Was er altijd beroerd van, hoofdpijn, misselijk, heel moe. Alsof ik griep had zeg maar. Maar ik hoor meer mensen die er vrijwel geen bijwerkingen van hadden dan mensen die het wel hadden dus ik kon gewoon niet zo goed tegen dit middel denk ik Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 11 827601

Ik had er ook geen bijwerkingen van daarom vraag ik het. Misschien is het eruit gekomen na de bevalling want sindsdien heb ik migraine en ben ik nog sneller moe dan anders.

Heb jij trouwens verdoving of iets gehad bij de punctie?

Ja een morfine infuus, maar niet down under. Want dat zou niet kunnen volgens het ziekenhuis. Vervolgens hoorde ik dat het bij andere ziekenhuizen soms wel gedaan wordt. Jij de 1e keer?

Gast
Gast

Bericht  Lindsya za 4 feb 2012 - 11:01

Jolicious, nee ik kreeg alleen twee zetpillen bij de eerste keer, die moest ik voor de punctie inbrengen. Nu heb ik het weer gevraagd of het inmiddels veranderd is maar ze doen dat niet snel zeg ze. Je kan als ik dat zou willen een verdoving krijgen in je eierstokken maar die prik die is veel pijnlijker. Ik zie een klein beetje op tegen de punctie omdat mijn buik en alles heel erg gevoelig waren van het spuiten. Maar we zien wel weer.

Triesje, dank je wel, dat is lief van je.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 11:04

Kan je niet vragen om morfine door het infuus? Raar dat je alleen 2 zetpillen krijgt :shock: . In welk ziekenhuis zitten jullie?

Gast
Gast

Bericht  Lindsya za 4 feb 2012 - 11:21

Ik weet niet of ze dat doen. Vorige keer had je helemaal geen andere optie's, dan alleen die zetpillen dus die punctie was er gevoelig bij mij. Ik doe nog liever bevallen dan een punctie. Nu heb je wel meer optie's alleen geven ze die niet snel vertelde ze. Ik heb 16 februari weer een afspraak dan zou ik eens vragen of ze ook een infuus doen. Het ziekenhuis is in Z.

Laatst aangepast door Lindsya op zo 5 feb 2012 - 11:38; in totaal 1 keer bewerkt
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir za 4 feb 2012 - 22:30

Hier ben ik ook weer ff!
@CKC: Fijn dat je nu kunt starten, ben benieuwd hoe je het ervaart en veel succes natuurlijk.
@Lindsya: Nog een medestander zie ik, leuk kunnen we het wat delen!

Waarschijnlijk begin ik al iets eerder met onze ICSI poging nr 2. Ik ben nl afgelopen donderdag weer gestart met de pil. Dinsdag hebben we gesprek om voor zover ik weet alles in te plannen. Dit klinkt een beetje vaag, maar onze cryo cyclus ging dus niet door vanwege mislukte ontdooiing. Daarna heb ik alleen een assistente aan de lijn gehad waarmee ik een afspraak heb gemaakt met de gyn en dus zelf voorgesteld dat ik alvast met de pil kon beginnen, zodat er niet weer een maand verloren gaat. Dus neem aan dat ze alles goed begrepen heeft en niet dacht: oh die vrouw wil graag aan de pil, nouja dan regel ik wel een receptje :P. Want ik wil helemaal niet graag aan de pil...ik lijk er wel overgevoelig voor. Ben 2 nachten superberoerd wakker geworden van dat ding, vannacht had ik een maagbeschermer erbij genomen en ging het goed. Dit had ik de vorige keer ook, toen ging het na een paar dagen beter. Echt gek, dat je zo ziek kunt worden van 'gewoon' de pil. Nu is dit de Microgynon en ik had eerder altijd de Yasmin zonder problemen. Ik word er beroerder van dan van al die injecties!

Ik moet verder straks Decapeptyl en Menopur spuiten, die laatste moet je zelf klaarmaken, ik had de vorige keer 150 EH en waarschijnlijk moet ik nu iets meer spuiten. Ik had van de Decapeptyl last van hoofdpijn, duizeligheid en vermoeidheid, maar het was volgens mij best wel te doen. Met de Menopur erbij ging het voor mijn gevoel beter. Alleen heb ik wel veel last gehad van mijn eierstokken en borsten enzo. Op een gegeven moment kon ik niet meer lekker fietsen en langer lopen. Ik ben zelf niet aangekomen van de ICSI, misschien een kilo toen ik in de stimulatiefase zat, maar dit was ook gauw weer weg.
Bij de punctie had ik een infuus en kreeg morfine en dormicum. Van te voren had ik een ontspanner, diclofenac en pcm.
Na de punctie gebruik ik Lutinus, hier ook vermoeid en duizelig van, maar ook weer niet heel erg hoor. Gewoon wat rustiger aan doen.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Lindsya zo 5 feb 2012 - 0:27

LCN, dat jij ook iets kreeg bij de punctie. Ik vind dat echt raar van mijn ziekenhuis, ik wil het toch even aankaarten. Ik heb de punctie als pijnlijk ervaren omdat mijn eierstokken en buik erg gevoelig waren geworden na de spuiten. Toch even bespreken. Die spuiten die ik gebruik zijn al kant en klaar, gelukkig. Balen dat de ontdooiing is mislukt. Rekenen ze dat als een poging nu of niet? Nu moet je alles weer overnieuwen doen of heb je nog wat in de vriezer staan?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Alyssa zo 5 feb 2012 - 5:47

LCN, fijn dat de kans groot is dat jullie al eerder met de tweede poging beginnen. De assistente zal toch wel snappen dat jij niet aan de pil wil terwijl jullie voor kinderen bezig zijn? Ik neem aan dat ze dat wel goed begrepen zal hebben? In ieder geval, veel succes dinsdag!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 ma 6 feb 2012 - 5:45

Hoi meiden,

Even ego: ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest om te kijken hoeveel follikels ik had en hoe groot ze zijn.
Helaas maar 1 grote en 2 iets kleinere die waarschijnlijk niet mee gaan doen. Baal er echt zo van!
Had er de eerste keer 3, de tweede keer 2 en nu maar eentje. Ik heb ook echt het idee dat ik de clomid voor niks heb geslikt, want normaal heb ik ook al gewoon 1 eitje. Ik ga mijn verwachtingen voor deze poging maar weer bijstellen, denk ik...
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Le Chat Noir ma 6 feb 2012 - 7:32

@Lindsya: Ja zie onderschrift...dit hoorde nog bij ICSI poging 1 en nu dus door naar poging 2. Dat kan niet eerder dan als je geen cryo's meer hebt.
@Alyssa: Tja er gebeuren wel gekkere dingen daar op de poli hahah. We zullen t morgen zien! Hoe voel jij je nu? Ben je weer helemaal hersteld?
@Creabea: Heb je net al gesproken, nogmaals dikke knuffel en niet de moed verliezen nog hoor! Wie weet is het zaad deze keer wel beter.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Lindsya ma 6 feb 2012 - 7:59

LCN, ik lees eigenlijk maar weinig die onderschriften Embarassed Ik ga duimen dat jullie meer geluk hebben bij poging 2.

Creabea, dat is balen van je eitjes. Wel hoop blijven houden, sterkte.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Alyssa ma 6 feb 2012 - 8:19

Crea, ik hoop dat het zaad van je man gewoon goed/beter is nu, 1 eitje kan genoeg zijn he!

LCN, nog niet helemaal hersteld, maar wel weer aan het werk. Het lukt wel hoor, doe het lekker rustig aan, maar thuiszitten was ik echt meer dan moe. Laat morgen maar even weten hoe het is gegaan!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir di 7 feb 2012 - 3:35

Even ego:
we mogen gelijk door met ICSI nr 2. 20/2 al beginnen met de Decapeptyl, 23/2 laatste pil en 2/3 uitgangsecho en starten met Menopur. Als alles goed gaat heb ik dan halverwege maart de punctie en weet ik begin april of het gelukt is!
Ben wel heel positief, we gaan er weer voor! Ook wel fijn dat er nu alweer haast een weekje pil voorbij is, zo schiet het allemaal wat sneller op.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: