DagCafé
+16
Okidoki
Stuiterbal
Lejow
Toet
Linnie1985
May
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Sjaantje
Erin
Qiara
Alex
20 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Ik had al wat chips op. Is al even geleden dat ik die op had.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Stofzuiger schreef:Ik heb in de stad een plensbui gehad, brrr. Hoe laat was dat? Ben vanuit de stad langs het station terug gelopen.Alex schreef:Stoffie, ik heb weer vanaf je eiland naar huis gelopen. Heerlijk stukje lopen, jammer dat het begon te regenen toen ik uit de trein stapte en dat het stopte toen ik thuis was
Ik was iets voor tweeën op het station. Jij?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ibbeltje schreef:Goed bezig Zusje!
Zo'n drive heb ik meestal alleen als er een man op bezoek komt hoor
Youandi, daar zou ik echt misselijk van worden. Net toen ik uit Nieuwegein eindelijk thuis was heb ik ook al chips naar binnen zitten werken. Ik heb echt te veel lekkers over van mijn verjaardag.
Gast- Gast
Ik pas na half 6 haha.Alex schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb in de stad een plensbui gehad, brrr. Hoe laat was dat? Ben vanuit de stad langs het station terug gelopen.Alex schreef:Stoffie, ik heb weer vanaf je eiland naar huis gelopen. Heerlijk stukje lopen, jammer dat het begon te regenen toen ik uit de trein stapte en dat het stopte toen ik thuis was
Ik was iets voor tweeën op het station. Jij?
Gast- Gast
Zusje schreef:Ibbeltje schreef:Goed bezig Zusje!
Zo'n drive heb ik meestal alleen als er een man op bezoek komt hoor
Youandi, daar zou ik echt misselijk van worden. Net toen ik uit Nieuwegein eindelijk thuis was heb ik ook al chips naar binnen zitten werken. Ik heb echt te veel lekkers over van mijn verjaardag.
aah kijk haha ja dan wil het vaak wel dat opruimen
Kan het alleen niet goed hebben dat ik niks van hem hoor. Hij zou eerst gaan borrelen maar hoe laat hij dan hier naar toe komt weet ik niet... Nou ja, het is ook wel even lekker rustig zo. Vandaag weer veel informatie gekregen, even alles laten bezinken .
Gaan jullie vanavond niks doen? Volgens mij ploft iedereen voor de buis. Zal blij zijn als TVOH voorbij is. Het is niet goed voor mijn sociale leven want iedereen blijft thuis
Gaan jullie vanavond niks doen? Volgens mij ploft iedereen voor de buis. Zal blij zijn als TVOH voorbij is. Het is niet goed voor mijn sociale leven want iedereen blijft thuis
Gast- Gast
Ik denk trouwens dat ik morgen een nieuwe spijkerbroek ga kopen, word al blij van het idee
Gast- Gast
Ben ik serieus de enige die NIET the Voice kijkt vanavond? Alles staat er vol mee, verschrikkelijk...
Gast- Gast
Nee ga niks doen behalve haken denk ik.
Vervelend als je niks van hem hoort. Hopelijk laat ie gauw wat weten.
Vervelend als je niks van hem hoort. Hopelijk laat ie gauw wat weten.
Zelda schreef:Ben ik serieus de enige die NIET the Voice kijkt vanavond? Alles staat er vol mee, verschrikkelijk...
Nee, ik haat het. Ik kijk sowieso geen tv maar niemand wil meer wat doen op vrijdagavond...
Ik wil ook kunnen haken grrrr!
Gast- Gast
Oh shoppen heerlijk Zusje!
Zelda ik kijk het denk ik wel
Zelda ik kijk het denk ik wel
Laatst aangepast door Ibbeltje op vr 20 jan 2012 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt
Zelda schreef:Ben ik serieus de enige die NIET the Voice kijkt vanavond? Alles staat er vol mee, verschrikkelijk...
Ik ook niet! Alleen voorrondes gezien een paar, verder helemaal niks
Gast- Gast
Haha ik vind de kandidaten van TVOH allemaal helemaal niet zo speciaal, heb wel een beetje het idee dat de talentenvijver leeg is hier in Nederland...vooral die Paul mag van mij echt opzouten, vreselijke vent.
Nee ik heb er echt niks mee, ´t zoveelste talentenprogramma.
Nee ik heb er echt niks mee, ´t zoveelste talentenprogramma.
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik ga geen lijk shoppen hoor
vaag...bedoelde heerlijk natuurlijk
Ik vind de kandidaten ook niet zo boeiend, maar toch ben ik nieuwsgierig wie wint én of die Paul eindelijk af mag druipen.
Gast- Gast
Meiden ik ga een beetje opruimen en de kaarsjes aansteken enzo...fijne avond nog!
Gast- Gast
Waaaahh! Open ik de site, staat de shoppingbag van de vorige keer nog volgeladen.. :affraid:
Gast- Gast
Haha wat erg Youandi . Ik zou niet weten wat ik online moet kopen. Ik ben niet zo goed in online shoppen geloof ik... Bovendien weet ik niet welke maat ik nu moet nemen. Ik hoop natuurlijk dat ik 36 pas maar dat moet ik eerst nog maar zien.
Gast- Gast
Hoi!!
Ik heb lekker boodschappen voor 15,- gedaan voor de hele week
Nu lekker onderuit op de bank en morgen wild eik eigenlijk een nieuwe bank gaan bestellen. Maar ken mezelf, morgen ben ik bang van de meubelboulevard thuis te komen zonder een bank besteld te hebben
Ik heb lekker boodschappen voor 15,- gedaan voor de hele week
Nu lekker onderuit op de bank en morgen wild eik eigenlijk een nieuwe bank gaan bestellen. Maar ken mezelf, morgen ben ik bang van de meubelboulevard thuis te komen zonder een bank besteld te hebben
Gast- Gast
Zelda schreef:Meiden ik ga een beetje opruimen en de kaarsjes aansteken enzo...fijne avond nog!
Fijne avond X
Bij H&M heb ik nu al zo vaak gewinkeld, dat ik wel aan het plaatje kan zien welke maat ik moet nemen. De ene keer 34, de andere keer 36. Je moet vooral heel goed de plaatjes bestuderen..
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: