Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+16
Okidoki
Stuiterbal
Lejow
Toet
Linnie1985
May
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Sjaantje
Erin
Qiara
Alex
20 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:26

Maple schreef:Hoi!!

Ik heb lekker boodschappen voor 15,- gedaan voor de hele week Very Happy
Nu lekker onderuit op de bank en morgen wild eik eigenlijk een nieuwe bank gaan bestellen. Maar ken mezelf, morgen ben ik bang van de meubelboulevard thuis te komen zonder een bank besteld te hebben Embarassed

Dan is er blijkbaar geen bank die je leuk genoeg vond en moet je nog even verder kijken. Is toch ook geen ramp? Lekker he, voor zo goedkoop boodschappen doen? Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:27

Youandi schreef:Bij H&M heb ik nu al zo vaak gewinkeld, dat ik wel aan het plaatje kan zien welke maat ik moet nemen. De ene keer 34, de andere keer 36. Je moet vooral heel goed de plaatjes bestuderen..

:shock: Wat knap haha Very Happy. Ik zou niet eens weten wat ik moet kiezen online joh Very Happy. Een keer heb ik Carrie van hier laten shoppen voor me. Was wel leuk, kreeg een heel pakket thuis met kleren die zij had uitgezocht. Zelf zou ik een aantal dingen nooit gekozen hebben maar vond ze erg leuk en heb ze gehouden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:30

Wat leuk Zusje! Dat lijkt me heel apart, zo'n heel andere kledingkeuze. Maar het kan je (mode)wereld absoluut vergroten smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:32

Haha ja, ach, ik ben niet zo modieus hoor maar ik vind shoppen gewoon altijd erg moeilijk. Online doe ik soms uren over een paar dingen kiezen en dan blijkt vervolgens dat het nog weken duurt voor je het hebt. Dan word ik sjaggo en klik ik alles weg. Uren voor niks bezig geweest laughcry. In de stad ben ik meestal al sjaggo na 1 winkel haha, schiet ook niet echt op. Laatst is Bliss met me meegegaan, ik heb me suf geshopt! Ja, ik heb echt hulp nodig Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:40

Haha, dat doe ik ook vaak. Heb ik het hele virtuele wagentje vol en dan gooi ik het uiteindelijk weer weg smile

Ik winkel juist het liefst alleen. Maar ieder zijn ding he smile

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 20 jan 2012 - 8:41

Ik ben ook niet zo goed in winkelen eigenlijk. Ik kies vaak veilig.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:42

Ja als ik alleen winkel koop ik juist weer dingen die veel mensen niet leuk vinden en uiteindelijk vind ik het dan ook niet zo heel leuk meer om te dragen laughcry. Hangt ook gewoon van mijn bui af denk ik Very Happy. In morgen heb ik vooralsnog zin :P.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:43

Ik heb inmiddels mijn winkelwagen weer leeggegooid. Ik weet mijn inlogcode niet meer DagCafé - Pagina 14 394967 Mijn portemonnee is me dankbaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:44

lol! lol! lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:45

Ik shop vaak bij H&M online en dan klik ik van alles aan, na anderhalf uur ga ik naar mijn boodschappenlijst: 600 euro ofzo DagCafé - Pagina 14 394967 Vervolgens klik ik de hele pagina weg en koop ik niks want ik heb er dan toch geen geld voor. Weer een avondje shoptherapie gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:49

Jolee schreef:Ik shop vaak bij H&M online en dan klik ik van alles aan, na anderhalf uur ga ik naar mijn boodschappenlijst: 600 euro ofzo DagCafé - Pagina 14 394967 Vervolgens klik ik de hele pagina weg en koop ik niks want ik heb er dan toch geen geld voor. Weer een avondje shoptherapie gedaan.

Haha, zo ontzettend herkenbaar!

Of de leveringstijd is me te lang.. DagCafé - Pagina 14 166342

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:50

Ja ik snap niet dat ze serieus denken dat ik een maand ga wachten op een truitje. 1 Keer wilde ik heel erg graag een truitje (die van de Beatles/ Yellow Submarine) en heb ik hem wel laten staan. Het heeft echt maaaanden geduurd haha maar ik was er wel blij mee angel. I I love you Beatles!

Ik heb zojuist ontdekt wat ik wil worden als ik groot ben Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 20 jan 2012 - 8:52

Ik voel me soms ook net een H&M paspop, met al die H&M kleding haha.

M`n moeder is nu ook H&M gek. Nergens kon ze een skinnyjeans vinden ( of nouja een smalle, geen ultra skinny) of alleen maar hele dure. En ze had niet voor niets laarzen met een nep bontje gekocht natuurlijk. Toen heb ik een jeans van €20 bij H&M voor haar besteld en ze belde me gisteren dat hij perfect was haha. Ze was heel blij.

Ben wel bang dat ik nu vaker voor haar moet bestellen. En dan is de verleiding natuurlijk groot....
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:52

Vertel! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:53

Ik heb toevallig afgelopen zaterdag 3 broeken besteld bij H&M en vandaag gekregen. Maar ik had er ook een blazer tussen staan, levertijd 16-20 april. Die heb ik er maar uitgehaald. Duurt me iets te lang. Laughing

Oja, ik had broek maat 36 besteld en heb 34 gekregen. Staat ook in het labeltje en op het kaartje. Ik pas 'm wel, dus ik betwijfel of het niet gewoon een 36 is.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:55

Ik heb elke bestelling van de H&M wel weer iets verkeerds gehad. Verkeerde maat, of heel ander product, of de verkeerde leverbon. Nee, ik heb daar niet zo'n geluk mee, helaas laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:55

Leuk dat jullie zo kunnen bestellen! Lijkt me op zich wel fijn, hoef je de deur niet uit :P. Maar goed, dan moet ik ook weer wachten en daar heb ik geen zin in :P.

Youandi, e.ntomoloog lijkt me wel wat Very Happy. Geen idee hoe je zoiets wordt trouwens, ik moet maar goed mijn best doen denk ik Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:56

Iets met insecten?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:57

nerd

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 20 jan 2012 - 8:57

Pippa schreef:Ik heb elke bestelling van de H&M wel weer iets verkeerds gehad. Verkeerde maat, of heel ander product, of de verkeerde leverbon. Nee, ik heb daar niet zo'n geluk mee, helaas laughcry
Oh echt? Ik bestelde ook wel vaak voor m`n neefje, kinderkleding dus en het is me al 3x gebeurd dat ik een jongensshirt besteld had en een meisjes jasje of iets in die trend toegestuurd kreeg. Echt heel vervelend, vooral omdat ik het ook weer verder stuur, naar Canada.

Nou ga ik dus maar naar de winkel daarvoor.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:58

Ja, dus het houdt me toch tegen om online te bestellen tegenwoordig!

Zusje, ik vind het zo leuk om te lezen dat je wel op je plek zit nu... Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:58

Waarom dan Zusje? Wat heb je daar precies mee?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:59

Oh ja, dat is ook zo irritant. Als het niet past moet je het terugsturen of naar de winkel brengen maar als je het naar de winkel brengt krijg je een tegoedkaart. Ik begrijp dat wel hoor maar ik vind dat niet prettig.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:59

Wauw, dat duet van Iris en Birdy.... :shock: ZO mooi!!

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 20 jan 2012 - 9:00

Zusje schreef:Oh ja, dat is ook zo irritant. Als het niet past moet je het terugsturen of naar de winkel brengen maar als je het naar de winkel brengt krijg je een tegoedkaart. Ik begrijp dat wel hoor maar ik vind dat niet prettig.
Ik moet 'reizen' om naar de winkel te gaan, dus ik stuur het altijd retour. Ik vind het wel erg handig!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud