DagCafé
+16
Okidoki
Stuiterbal
Lejow
Toet
Linnie1985
May
Lotus
Suus
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Sjaantje
Erin
Qiara
Alex
20 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Aha! Leuk!!
Zo hebben Rush, Joan, Suus, Caroow en Daisy volgende week onze tweede meeting. Erg leuk om te zien hoe hier zoveel vriendschappen opbloeien!!
Zo hebben Rush, Joan, Suus, Caroow en Daisy volgende week onze tweede meeting. Erg leuk om te zien hoe hier zoveel vriendschappen opbloeien!!
Laatst aangepast door Youandi op vr 20 jan 2012 - 6:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je moet ook meer posten okidoki
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Okidoki schreef:Nou, dan zal ik het zelf ook maar even bevestigen he! We kennen elkaar inderdaad via de Eindhoven meetings. Ik kom al heel lang op het yes forum maar ben nooit zo'n actieve poster geweest. Ik vind het wel grappig dat de vraag of ik een oude bekende ben telkens weer naar voren komt als ik iets post!
Nog een toevoeging, je moet echt vaker gaan posten hier, leuk!
Gast- Gast
Youandi schreef:Aha! Leuk!!
Leuk! En ja zeker leuk om te zien.
Oh leuk!! is dit de tweede keer dat jullie elkaar zien ook?Youandi schreef:Aha! Leuk!!
Gast- Gast
Okidoki schreef:Nou, dan zal ik het zelf ook maar even bevestigen he! We kennen elkaar inderdaad via de Eindhoven meetings. Ik kom al heel lang op het yes forum maar ben nooit zo'n actieve poster geweest. Ik vind het wel grappig dat de vraag of ik een oude bekende ben telkens weer naar voren komt als ik iets post!
Oh sorry! Je naam komt me wel heel bekend voor hoor, maar je avatar niet, dus ik dacht je helemaal nieuw was!
Gast- Gast
Haha, ja het was ook dit jaar weer mijn goede voornemen maar er is nog niet zoveel van terecht gekomen!Ibbeltje schreef:Je moet ook meer posten okidoki
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
Okidoki schreef:Haha, ja het was ook dit jaar weer mijn goede voornemen maar er is nog niet zoveel van terecht gekomen!Ibbeltje schreef:Je moet ook meer posten okidoki
Ach het jaar is nog maar net begonnen Dus je hebt nog veel kans hahah
Ja, dat is inderdaad zo. Ik kan mijn leven nog beteren!Ibbeltje schreef:Okidoki schreef:Haha, ja het was ook dit jaar weer mijn goede voornemen maar er is nog niet zoveel van terecht gekomen!Ibbeltje schreef:Je moet ook meer posten okidoki
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
Zelda schreef:Oh leuk!! is dit de tweede keer dat jullie elkaar zien ook?Youandi schreef:Aha! Leuk!!
Ja, wel in deze setting.
Caroow en ik zien elkaar wel eens, omdat we vlakbij elkaar wonen.
Rush, Joan en Daisy kenden elkaar al van eerdere meetings.
Volgens mij was Suus helemaal nieuw voor ons allen, maar het klikte goed! Dus nu volgt er een nieuwe meeting met dezelfde personen
Gast- Gast
Okidoki schreef:Ja, dat is inderdaad zo. Ik kan mijn leven nog beteren!Ibbeltje schreef:Okidoki schreef:Haha, ja het was ook dit jaar weer mijn goede voornemen maar er is nog niet zoveel van terecht gekomen!Ibbeltje schreef:Je moet ook meer posten okidoki
haha ja precies Komt wel goed met je
Dat klinkt erg gezellig, inderdaad net zoiets als ons ik ben zo blij dat ik die meiden heb leren kennen, al ken ik ze niet allemaal even goed.Youandi schreef:Zelda schreef:Oh leuk!! is dit de tweede keer dat jullie elkaar zien ook?Youandi schreef:Aha! Leuk!!
Ja, wel in deze setting.
Caroow en ik zien elkaar wel eens, omdat we vlakbij elkaar wonen.
Rush, Joan en Daisy kenden elkaar al van eerdere meetings.
Volgens mij was Suus helemaal nieuw voor ons allen, maar het klikte goed! Dus nu volgt er een nieuwe meeting met dezelfde personen
Gast- Gast
Ben ook idd blij de meiden te hebben leren kennen
Wat is het hier rustig voor een vrijdagavond :affraid:
Ik ga vanavond stappen in Groningen met een vriend en zijn vriendin
Jullie nog iets leuks op de planning?
Ik ga vanavond stappen in Groningen met een vriend en zijn vriendin
Jullie nog iets leuks op de planning?
Gast- Gast
Nee niks op de planning meer. Ga zo even een was in de machine gooien.
Wat heb je gedaan dan Stofzuiger?
En naar de stad op en neer gelopen en boodschappen gedaan enz. Heb 2,5 uur gelopen, en dat voel ik.Ibbeltje schreef:Wat heb je gedaan dan Stofzuiger?
Gast- Gast
Stoffie, ik heb weer vanaf je eiland naar huis gelopen. Heerlijk stukje lopen, jammer dat het begon te regenen toen ik uit de trein stapte en dat het stopte toen ik thuis was
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik zit wat te lezen en zoek wat op internet maar tot nu toe geen resultaat. Mijn date is aan het borrelen en zou daarna naar mij komen. Heb er zin in om hem weer te zien .
Gast- Gast
Ik heb in de stad een plensbui gehad, brrr. Hoe laat was dat? Ben vanuit de stad langs het station terug gelopen.Alex schreef:Stoffie, ik heb weer vanaf je eiland naar huis gelopen. Heerlijk stukje lopen, jammer dat het begon te regenen toen ik uit de trein stapte en dat het stopte toen ik thuis was
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:En naar de stad op en neer gelopen en boodschappen gedaan enz. Heb 2,5 uur gelopen, en dat voel ik.Ibbeltje schreef:Wat heb je gedaan dan Stofzuiger?
Oh ja dat snap ik ja. Fijn nu lekker thuis dan.
Zo, 2 wassen opgevouwen, rotzooi opgeruimd, bed opgemaakt, oude bloemen weggegooid en de afwas gedaan. Nu wil ik ook ff zitten . Ik heb trek in iets lekkers...
Gast- Gast
Goed bezig Zusje!
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: