Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twee dagen Londen

+4
Pepper
_Femme
Sterre
Kimm*
8 plaatsers

Ga naar beneden

Twee dagen Londen Empty Twee dagen Londen

Bericht  Kimm* vr 7 jan 2011 - 0:05

Hey meiden!

Eind januari ga ik samen met mijn moeder twee daagjes (misschien 3) naar Londen. Nu ben ik aan het kijken voor hotels, maar dacht toen misschien hebben jullie goede ervaringen hiermee gehad of hebben jullie ideeen/tips voor een goed hotel?

Groetjes, Kim

Kimm*
Kimm*
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 17
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee dagen Londen Empty Re: Twee dagen Londen

Bericht  Sterre vr 7 jan 2011 - 0:14

Leuk! Ik ga volgende week een lang weekend naar Londen.

We slapen in het London Elizabeth Hotel, vanwege het enorme kitcherige gehalte en de oud Engelse uitstraling. Via een site konden we het redelijk voordelig boeken toen, maar ik weet niet of dat nu nog kan. En daarbij weet ik ook niet of het een aanrader is smile.

Als ik jou was zou ik op www.tripadvisor.com kijken als je een hotel op het oog hebt, daar staan wel nuttige reviews. Ook kun je via booking.com makkelijk aan een hotel komen die een beetje aan je wensen voldoet.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Femme vr 7 jan 2011 - 0:25

Ik ben met mijn vriend een paar dagen naar Londen geweest in december. Wij hebben op de site van Easyjet ook gelijk een hotel geboekt in 1 pakket. Dat ging echt heel makkelijk en niet duur!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 0:50

Wat leuk!
Ik ga 28 januari voor mijn werk naar Londen, dat valt op een vrijdag en ik blijf meteen het weekend. Mijn man komt later op de vrijdagavond naar Londen. Haaaaaaaaaaaaartstikke leuk!

Ik slaap in een hotel best uit de buurt van het centrum maar dat vind ik niet erg. Voor 2 nachten 170.- euro met zijn tweeen is goedkoop. Voor Londense begrippen, denk ik! Dus ja:)
Wij slapen hier:
Central House Hotel

Ik ben in mooiere hotels geweest, maar ik ga weinig tijd doorbrengen in het hotel dus het kan me wat!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 3:17

CKC had je mijn London vervoer tips nog gezien in het topic van Caribbeanlover?

Topicopenster: Ik vind zelf het Strand Palace Hotel wel een aanrader. Lekker centraal ook.

Gast
Gast

Bericht  Pepper vr 7 jan 2011 - 6:49

Toen wij naar Londen gingen hebben we ook gewoon oop booking.com gezocht. Wij zaten vlakbij Kings Cross dus stonden overal in een mum van tijd.
Pepper
Pepper
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 131

Bericht  silly-one za 8 jan 2011 - 21:23

Ik heb vorig jaar met mijn moeder in het H10 London Waterloo gezetten. Dat was 3 minuten lopen naar metro lambeth en vanaf daar waren we in 5 minuten op de cirkel line. Het was een net hotel en goed verzorgd.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  mzcharlotte za 8 jan 2011 - 21:44

Het ligt er net aan wat je eisen zijn aan het hotel en of je vooruit wilt boeken. Rond Earls Court en rond Queensway zitten heel veel hotels, waar je zo binnen kunt lopen. Ogen ouderwets, maar zijn schoon en hebben een goed bed. Je mag ook gewoon vragen of je even de kamer mag zien en je kan misschien de prijs nog wel bedingen. Queensway zit trouwens hartje Londen, op loopafstand van Oxford St.

Maar wat ik ook wilde vragen; ga je dag 1 heen, dag 2 terug (2 dagen Londen)? Ik weet niet wat je reisdoel is (sightseeing of shoppen of iemand bezoeken), maar dat is vrij kort denk ik (zeker voor een eerste keer).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Zwoesj za 8 jan 2011 - 23:21

Mocht je hem tegenkomen, ik raad je het Wedgewood hotel in Bayswater sterk af! Wat een baggerhotel was dat. Hondenharen in bed, alles onder lagen stof, vliegjes door de hele badkamer heen.... Bah wat was dat vies! Was blij dat een vriend van me op een uur van Londen af woont, de laatste 2 nachten hebben we daar geslapen.

Maar inderdaad voor Londen zou ik wel langer uittrekken. Ik ben er 3 dagen geweest, maar heb nog lang niet alles gezien. Planning voor ons is ook om in het voorjaar terug te gaan.

@ Marin, ben je zelf in het hotel wat je noemde geweest?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sweety wo 12 jan 2011 - 1:17

silly-one schreef:Ik heb vorig jaar met mijn moeder in het H10 London Waterloo gezetten. Dat was 3 minuten lopen naar metro lambeth en vanaf daar waren we in 5 minuten op de cirkel line. Het was een net hotel en goed verzorgd.
Ik wil zo graag naar dat hotel toe. Zo te lezen was het wel een goed hotel? Hoe was het ontbijt daar?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  silly-one wo 12 jan 2011 - 1:26

Sweety schreef:
Ik wil zo graag naar dat hotel toe. Zo te lezen was het wel een goed hotel? Hoe was het ontbijt daar?

Ontbijt was goed. Het was gewoon buffet, maar alles was er. Luxe broodjes, Engels ontbijtje, maar ja kon ook taart krijgen bij je ontbijt. Fruit lag er voldoende en qua thee kwamen ze het gewon aan tafel vragen. Wij vroegen op een gegeven moment wel een potje thee met maar 1 zakje omdat hij zo sterk is voor onze maatstaven. Ook dat was geen probleem.
Ik heb daar echt 3 dagen goed gegeten zonder de rest van de dag snel honger te hebben. Ik was ook wel van het bunkeren in de ochtend, maar het was o zo goed te eten Very Happy.

Avond eten hebben we in de stad zelf gedaan. Net zo leuk.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Sweety wo 12 jan 2011 - 2:02

Bedankt voor je bericht. smile Ik heb hem op de lijst staan van hotels waar ik graag naartoe. Heb er wel nog een aantal staan maar deze springt er voor mij echt uit.
Heb je nog leuke tips voor als je er eenmaal bent?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud