voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Pussycat schreef:hoeveelste dag zit jij nu smaragdje?
37
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
tweeling schreef:Linnie1985 schreef:Sorry dat ik niet reageer, maar ik voel me hartstikke ziek. En ja mn mannetje kan af en toe hard zijn, maar dat kan ik ook. Hij schrikt al als ik saggo reageer. Ben vandaag niet weggeweest, omdat ik me niet lekker voel.
Dan laat je je man toch een test halen
+1, die van mij zou echt een schop onder zijn kont krijgen om er één te gaan halen
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Pussycat schreef:hoeveelste dag zit jij nu smaragdje?
37
Zo dat is ook al aardig lang. Jij had ook al een negatieve test gehad toch? Is dit je eerste cyclus weer of....?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Smaragdje schreef:Pussycat schreef:hoeveelste dag zit jij nu smaragdje?
37
Zo dat is ook al aardig lang. Jij had ook al een negatieve test gehad toch? Is dit je eerste cyclus weer of....?
Tja, ik was altijd 31-33 dagen gewend, dus ik vind het ook erg lang duren. Dit is inderdaad mijn eerste cyclus sinds de geboorte van J. Ik weet dat het dan weer opgang moet komen, maar dit duurt mij wat te lang..hahaha..Vorige keer was het ook maar 3 dagen heel weinig (wat ik absoluut niet gewend ben), dus misschien had ik dit ook wel kunnen verwachten.
Smaragdje- Ratel
Ja balen is dat hé kijk mijn eerste 2 cyclussen die waren ook een ramp
Of nee kijk er maar niet naar, want dat is ook niet leuk dat helpt ook niet echt mee haha.
Of nee kijk er maar niet naar, want dat is ook niet leuk dat helpt ook niet echt mee haha.
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Ja balen is dat hé kijk mijn eerste 2 cyclussen die waren ook een ramp
Te laat, ik heb al gekeken Op die manier gaat het nog wel een tijdje duren voordat er een tweede komt, dus hoop dat dat hier niet het geval gaat zijn. Ik heb nog hoop dat het binnenkort nog komt.
Smaragdje- Ratel
Linnie kom op, laat je man een test halen of besteld er ergens een, dit is toch niets zo? Tuurlijk is het vervelend als het negatief is, dat begrijpen we allemaal, maar zo door modderen lijkt me ook niet fijn voor jou
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
@ smaragdje vooral positief blijven bekijken je lijf moet gewoon even resetten denk ik!
@linnie hoop dat je je snel beter voelt! en dat je snel kan testen!!
@ all,ben vandaag niet ongesteld geworden maar goed,kan ook morgen nog komen natuurlijk! wel krampen etc.
ga nu lekker sporten!
@linnie hoop dat je je snel beter voelt! en dat je snel kan testen!!
@ all,ben vandaag niet ongesteld geworden maar goed,kan ook morgen nog komen natuurlijk! wel krampen etc.
ga nu lekker sporten!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
[quote="bolus26"]@ smaragdje vooral positief blijven bekijken je lijf moet gewoon even resetten denk ik!
[quote]
Oh, ik bekijk het ook nog wel positief hoor (begrijp mij niet verkeer), maar ik hou ook wel van duidelijkheid
[quote]
Oh, ik bekijk het ook nog wel positief hoor (begrijp mij niet verkeer), maar ik hou ook wel van duidelijkheid
Smaragdje- Ratel
Maar ben jij ook pas gestopt met borstvoeding ofzo? Of was je weer aan de pil gegaan o.i.d.?
Ach en ik heb ook heel erg veel stress gehad de laatste jaren hoor, dus er zal van alles wel wat mee spelen. Hopelijk gaat het bij jou sneller
Ach en ik heb ook heel erg veel stress gehad de laatste jaren hoor, dus er zal van alles wel wat mee spelen. Hopelijk gaat het bij jou sneller
Pussycat- Ratel
We zijn niet getrouwd hoor
Goh hij kwam vanavond thuis en ging onder de douche en ik loop de badkamer in zegtie ineens. Je mag wel testen hoor als je dat wilt , ik was in shock haha (ok beetje overdreven...) Waarschijnlijk denktie ook van misschien is ze daarom niet lekker.
Dus morgen maar ff een testje halen!
Ow ja Parels Je boek is vandaag binnengekomen en heb hem zelf eerst maar gelezen leuk boek
Goh hij kwam vanavond thuis en ging onder de douche en ik loop de badkamer in zegtie ineens. Je mag wel testen hoor als je dat wilt , ik was in shock haha (ok beetje overdreven...) Waarschijnlijk denktie ook van misschien is ze daarom niet lekker.
Dus morgen maar ff een testje halen!
Ow ja Parels Je boek is vandaag binnengekomen en heb hem zelf eerst maar gelezen leuk boek
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Pff en dan moet je nog wachten tot morgen ook? Ik had NU een test gehaald hahaha.
Maar goed... fijn dat hij ook inziet dat 11 dagen overtijd niet normaal is
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Pff en dan moet je nog wachten tot morgen ook? Ik had NU een test gehaald hahaha.
Haha komt ook omdat het 1x is gebeurd dat ik ook best lang overtijd was. En ik doordramde, denk dattie hetzat was .
En hier is het op vrijdag koopavond dus tja kan niet anders...
Linnie1985- Kletskop
Pussycat schreef:Pff en dan moet je nog wachten tot morgen ook? Ik had NU een test gehaald hahaha.
Idd, het lijkt ook net alsof je het zelf ook niet echt wilt...
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
huh? Dat van vrijdag koopavond snap ik even niet...?
Elke supermarkt heeft een test
Pussycat- Ratel
Stofzuiger schreef:Stuur vriendlief gewoon naar de supermarkt/ noodapotheek joh!
Hij is nu niet thuis, we krijgen binnenkort een nieuwe deur en die moet geverfd worden.
Ik denk alleen dat ik moet wachten tot mijn werk gebeld heeft en dan kan ik pas even snel heen en weer
Linnie1985- Kletskop
Pussycat schreef:huh? Dat van vrijdag koopavond snap ik even niet...?
Dichtsbijzijnde supermarkt hier gaat om 7 uur al dicht
Linnie1985- Kletskop
Kan je werk nu nog bellen dan? Het is kwart over 7 Waarvoor dan? Omdat je ziek bent thuis gebleven ofzo?
Nou ja ik hoop dat je vanavond nog kan testen, want dan hebben jullie duidelijkheid. (en wij ook)
Nou ja ik hoop dat je vanavond nog kan testen, want dan hebben jullie duidelijkheid. (en wij ook)
Pussycat- Ratel
Linnie1985 schreef:Pussycat schreef:huh? Dat van vrijdag koopavond snap ik even niet...?
Nee joh waar woon jij? Dat geloof ik niet 8 uur minimaal.
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Maar ben jij ook pas gestopt met borstvoeding ofzo? Of was je weer aan de pil gegaan o.i.d.?
Nee hoor, ik geef nog steeds borstvoeding.
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Pussycat schreef:Maar ben jij ook pas gestopt met borstvoeding ofzo? Of was je weer aan de pil gegaan o.i.d.?
Nee hoor, ik geef nog steeds borstvoeding.
aha dan weet je het helemaal nooit natuurlijk toch? Nou ja hopelijk zet het snel door bij je.
Pussycat- Ratel
Stofzuiger schreef:Stuur vriendlief gewoon naar de supermarkt/ noodapotheek joh!
+1!
Smaragdje- Ratel
Zou iemand mij in die lijst kunnen zetten? Ik vind het allemaal zo spannend, maar alleen mijn beste vriendin heb ik het verteld. Ik vind het alleen zo jammer dat ik er met mijn vriend niet zo goed over kan praten. Begrijp mij niet verkeerd hoor hij wilt het ook heel graag, maar vaak wanneer ik over ons toekomstige kindje aan het fantaseren ben of namen aan het bedenken ben dan is hij maar heel even geinteresseerd. Terwijl ik het zo leuk vind om daar over te kletsen
nina86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12
Pussycat schreef:Linnie1985 schreef:Pussycat schreef:huh? Dat van vrijdag koopavond snap ik even niet...?
Nee joh waar woon jij? Dat geloof ik niet 8 uur minimaal.
C1000 hier zelfs 2200uur.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012