voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Pussycat schreef:Linnie1985 schreef:Pussycat schreef:huh? Dat van vrijdag koopavond snap ik even niet...?
Elke supermarkt heeft een test
Dichtsbijzijnde supermarkt hier gaat om 7 uur al dicht
Nee joh waar woon jij? Dat geloof ik niet 8 uur minimaal.
Ik woon in een dorpje. Check aanstaande zaterdag Eigen Huis en Tuin dan zie je welk dorp haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook Anniej de AH elke dag tot 22 uur ideaal!! haha.
@nina Misschien is hij gewoon nog een beetje bang om daarover al te fantaseren? Omdat je eerst maar eens moet afwachten totdat het raak is? Dat had mijn vriend ook. Ik kon urenlang erover praten, maar hij wilde eerst maar eens zwanger worden haha.
@nina Misschien is hij gewoon nog een beetje bang om daarover al te fantaseren? Omdat je eerst maar eens moet afwachten totdat het raak is? Dat had mijn vriend ook. Ik kon urenlang erover praten, maar hij wilde eerst maar eens zwanger worden haha.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Smaragdje schreef:Pussycat schreef:Maar ben jij ook pas gestopt met borstvoeding ofzo? Of was je weer aan de pil gegaan o.i.d.?
Ach en ik heb ook heel erg veel stress gehad de laatste jaren hoor, dus er zal van alles wel wat mee spelen. Hopelijk gaat het bij jou sneller
Nee hoor, ik geef nog steeds borstvoeding.
aha dan weet je het helemaal nooit natuurlijk toch? Nou ja hopelijk zet het snel door bij je.
Ik had het vorige maand niet eens verwacht. Alleen als heteenmaal begint moet het zo blijven ook
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Heb het ff opgezocht. Openingstijden
Maandag
08:00-19:00
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
08:00-20:00
Zaterdag
08:00-17:00
En heb nu geen auto tot mijn beschikking, het is 10km fietsen naar de 2na dichtsbijzijnde supermarkt...
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
08:00-20:00
Zaterdag
08:00-17:00
En heb nu geen auto tot mijn beschikking, het is 10km fietsen naar de 2na dichtsbijzijnde supermarkt...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik weet waar nu waar jij woont haha dat is heeeeeeeel vlakbij mij.
Wel klein inderdaad de tijden weet ik niet daar. Pfff daarom moet je dus altijd een test in huis hebben
Wel klein inderdaad de tijden weet ik niet daar. Pfff daarom moet je dus altijd een test in huis hebben
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Hier ook Anniej de AH elke dag tot 22 uur ideaal!! haha.
Ja dat denk ik, hij gaat dan zo snel op een ander onderwerp over terwijl ik er ook wel uren over zou willen praten. Maar gisteren zat hij opeens uit zichzelf voor baby kamers te kijken. Dus misschien komt het nog goed
nina86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12
Meiden, wat hebben jullie veel gekletst!
Ik heb afgelopen 2 dagen weer gewerkt en ben gisteren ook ongesteld geworden :-(, eigenlijk een beetje een teleurstelling omdat ik bij R. gelijk de 1e ronde zwanger was hoop je toch stiekem erop dat het weer zo zou gaan (ook al weet ik heel goed dat het totaal geen garantie is) maar nu waren de omstandigheden wel iets anders, toen was ik al wel al ruim 1 maand gestopt met de pil en deze maand precies net voor, tijdens en net na de vruchtbare dagen ziek geweest door een zware keelontsteking en nu weer verre van fit. Maar goed, 29 dagen duurde m’n cyclus dus keurig. Kwamen de klachten toch doordat ik mee weer al 1,5 week ziekig voel, daarvoor 1 week ziek vrij geweest en daarvoor 1,5 zware keelontsteking gehad. Dat samen met een baan van 62 uur proppen in 24 uur, nieuwe medewerker in werken, zorgen/stress om het zoontje van mijn man en ex en een verkeerde opmerking van mijn man gisteren betekende even dat ik het gisteren even gehad had en op tijd m’n bed in ging en vanavond ook.
Linnie, fijn dat je morgen toch gaat testen. Misschien is hij wel positief en anders kan er misschien actie ondernomen worden waardoor jullie weer verder kunnen.
Ik heb afgelopen 2 dagen weer gewerkt en ben gisteren ook ongesteld geworden :-(, eigenlijk een beetje een teleurstelling omdat ik bij R. gelijk de 1e ronde zwanger was hoop je toch stiekem erop dat het weer zo zou gaan (ook al weet ik heel goed dat het totaal geen garantie is) maar nu waren de omstandigheden wel iets anders, toen was ik al wel al ruim 1 maand gestopt met de pil en deze maand precies net voor, tijdens en net na de vruchtbare dagen ziek geweest door een zware keelontsteking en nu weer verre van fit. Maar goed, 29 dagen duurde m’n cyclus dus keurig. Kwamen de klachten toch doordat ik mee weer al 1,5 week ziekig voel, daarvoor 1 week ziek vrij geweest en daarvoor 1,5 zware keelontsteking gehad. Dat samen met een baan van 62 uur proppen in 24 uur, nieuwe medewerker in werken, zorgen/stress om het zoontje van mijn man en ex en een verkeerde opmerking van mijn man gisteren betekende even dat ik het gisteren even gehad had en op tijd m’n bed in ging en vanavond ook.
Linnie, fijn dat je morgen toch gaat testen. Misschien is hij wel positief en anders kan er misschien actie ondernomen worden waardoor jullie weer verder kunnen.
Laatst aangepast door Limburg85 op do 2 feb 2012 - 7:36; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
[quote="Smaragdje"][quote="bolus26"]@ smaragdje vooral positief blijven bekijken je lijf moet gewoon even resetten denk ik!
begrijp mij ook niet verkeerd,je komt ook nog positief over hoor! duidelijkheid is inderdaad heerlijk! werd vandaag niet ongesteld en de verleiding om te testen is enorm! nog maar even rustig afwachten,ben ik zondag het nog niet dan test ik even.(of is dat te vroeg?)
Oh, ik bekijk het ook nog wel positief hoor (begrijp mij niet verkeer), maar ik hou ook wel van duidelijkheid
begrijp mij ook niet verkeerd,je komt ook nog positief over hoor! duidelijkheid is inderdaad heerlijk! werd vandaag niet ongesteld en de verleiding om te testen is enorm! nog maar even rustig afwachten,ben ik zondag het nog niet dan test ik even.(of is dat te vroeg?)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb een nieuwe verslaving....VTech baby-/kinderspullen.....zucht! Heb een leuk boekje gekocht, het magisch liedjes boek met allerlei leuke liedjes!! Dr zat zo'n boekje bij met wat je nog meer kan kopen van VTech..foute boel haha
Gast- Gast
[quote="bolus26"][quote="Smaragdje"]
Als ik jou was zou ik dan testen!
bolus26 schreef:@ smaragdje vooral positief blijven bekijken je lijf moet gewoon even resetten denk ik!
Oh, ik bekijk het ook nog wel positief hoor (begrijp mij niet verkeer), maar ik hou ook wel van duidelijkheid
Als ik jou was zou ik dan testen!
Smaragdje- Ratel
(eigenlijk zou iedereeen even zijn cyclus als handtekening moeten zetten, dat zou een hoop vragen stellen schelen haha )
Wat is jouw cyclus dan Bolus? En hoeveelste dag zit jij nu?
Anniej ik heb ook een huis vol vtech hahaha.
Limburg balen dat je ongesteld bent geworden. Kan me voorstellen dat je toch stiekeme hoopt hebt dan weer gelijk zwanger te zijn.
Linnie balen word dus toch echt wachten tot morgen. Maar ja die ene nacht kan je dan ook nog wel wachten
Wat is jouw cyclus dan Bolus? En hoeveelste dag zit jij nu?
Anniej ik heb ook een huis vol vtech hahaha.
Limburg balen dat je ongesteld bent geworden. Kan me voorstellen dat je toch stiekeme hoopt hebt dan weer gelijk zwanger te zijn.
Linnie balen word dus toch echt wachten tot morgen. Maar ja die ene nacht kan je dan ook nog wel wachten
Pussycat- Ratel
@ Limburg, wat jammer! En wat vervelend dat je niet fit bent en zorgen enz. (Wat is er met de oudste? Als je dat niet wilt vertellen hoeft dat niet hoor.)
Smaragdje- Ratel
@ Pussycat, weet niet hoe ik dat op het moment er onder moet zetten
Smaragdje- Ratel
`Smaragdje schreef:@ Pussycat, weet niet hoe ik dat op het moment er onder moet zetten
Hoezo weet je niet hoe?
Pussycat- Ratel
@pussycat dan moet ik even tellen! ik heb zo n programmaatje wat dat berekend op mn telefoon. tel je vanaf de 1e of laatste dag van je vorige menstruatie?
ik weet trouwens ook niet hoe dat moet hoor! zo n handtekening!
ik weet trouwens ook niet hoe dat moet hoor! zo n handtekening!
bolus26- Ratel
Anniej_S schreef:Pussycat; wat heb je allemaal van VTech..
Phoe een muziekboekje, een vis voor in bad, een schildpad voor in bad, een kat die voor je wegrent als je erachter aan loopt... uhm... dit even uit mijn hoofd weet het verder niet dan moet ik het huis even langs lopen hahahaha maar het is leuk speelgoed en ze is er helemaal gek van alle muziekjes en geluidjes
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:`Smaragdje schreef:@ Pussycat, weet niet hoe ik dat op het moment er onder moet zetten
Hoezo weet je niet hoe?
Uhm, ik weet niet van hoeveel dagen ik een ticker zal nemen
Smaragdje- Ratel
Je telt vanaf je 1e dag van je laatste menstruatie
Pussycat- Ratel
Mijn cyclus is goed zo toch? Als onderschrift, 26dagen of bedoel je dag zoveel van zoveel?
Gast- Gast
Smaragdje schreef:Pussycat schreef:`Smaragdje schreef:@ Pussycat, weet niet hoe ik dat op het moment er onder moet zetten
Hoezo weet je niet hoe?
ooh op zo'n manier haha tja... je hebt er ook eentje die telt toch gewoon net zolang door totdat je ongesteld wordt?
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Smaragdje schreef:Pussycat schreef:`Smaragdje schreef:@ Pussycat, weet niet hoe ik dat op het moment er onder moet zetten
Hoezo weet je niet hoe?
ooh op zo'n manier haha tja... je hebt er ook eentje die telt toch gewoon net zolang door totdat je ongesteld wordt?
Ik pas hem gewoon elke maand aan haha
Gast- Gast
Pussycat schreef:Je telt vanaf je 1e dag van je laatste menstruatie
ok! dan zit ik op dag 29
bolus26- Ratel
Ja dat moet toch altijd met die tickers anniej? Maar zij weet niet hoeveel dagen ze zal doen omdat ze niet weet wat haar cyclus is toch? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Pussycat- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012