voor een kindje 2012
+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: voor een kindje 2012
JaneDoe schreef:woohooo even off topic hoor, maar ben zo blij! Was net de Libelle van mijn moeder aan het lezen, en daar stond een "bel&win actie" in. Als je belde kon je een vakantie van 2 weken naar Italie winnen. Dus ik dacht voor de grap.....ach, laat ik eens bellen.....en gewonnen!!!! Jippieeeee! Lekker 2 weken met mn schatje naar Italie!
Jaaaaaaa super gaaf!
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Janedoe WOW lekker zeg! Jaloers! Maar jij kon dit ook wel goed gebruiken geloof ik
Muis kan inderdaad ook gewoon van je eisprong zijn hoor. Ik ben elke maand misselijk.
Muis kan inderdaad ook gewoon van je eisprong zijn hoor. Ik ben elke maand misselijk.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Even snel.. Jeeh Janedoe! Wat heerlijk voor jullie! Het is je gegund. Even geen werk en geen stress.. Wie weet...
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
wat gaaf janedoe!!!!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Roos schreef:Even snel.. Jeeh Janedoe! Wat heerlijk voor jullie! Het is je gegund. Even geen werk en geen stress.. Wie weet...
het is wel pas in September hoor haha!! Dus ik hoop......dat we dan al stiekem met z'n 3tjes op vakantie kunnen (met dus een kindje in mijn buik )
Ohhhh ik heb er zooo'n zin in!
We hadden juist besloten dat we dit jaar niet op vakantie konden, omdat we zoveel andere dngen willen die geld kosten (auto, nieuw bed etc), dus dit is echt top!! nu nog hopen dat mijn horrorbaas me 1 weekje langer vrij wil geven, want ik heb maar anderhalve week vrij in september
Laatst aangepast door JaneDoe op do 26 jan 2012 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pussycat schreef:Janedoe WOW lekker zeg! Jaloers! Maar jij kon dit ook wel goed gebruiken geloof ik
Ik hoop dat het daar van is, heb geen zin om ziek te worden haha.
Muis- Prater
Janedoe, wauw, ik ben jaloers, wat heer-lijk! Kunnen jullie/kan jij goed gebruiken zeg!
Enne, als die horrorbaas jou geen vrij wil geven, ben je die halve week maar mooi "ziek"
Enne, als die horrorbaas jou geen vrij wil geven, ben je die halve week maar mooi "ziek"
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva schreef:Janedoe, wauw, ik ben jaloers, wat heer-lijk! Kunnen jullie/kan jij goed gebruiken zeg!
vind ik ook hoor!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
@ Anniej_S; Haha, hcg is het. Het is nu echt bijna weg, een heeeel licht streepje was het. Al zag mijn man m wel gelijk, terwijl ik de test in het licht aan het houden was De vorige keer had ik toen vrij snel een eisprong, dus hopelijk nu weer!
Ik hoop dat jij een mooie cyclus mag hebben, zo na je spiraaltje. Had je de daarvoor ook een mooie cyclus?
@ Linnie; Vervelend die onzekerheid.
@ FF; Goed gedaan meid!
@ Triesje; Wat vervelend, wat kan je lichaam dan toch raar doen he...
@ Pussycat; Ik snap je helemaal!
@ Nillis; Pittig die slaapdiensten!
@ Roos; Fijn dat het weer op gang is, en spannend dat het bijna zover is!
@ Muis; Ik kan ook zo niet tegen wachten...
@ JaneDoe; Wat fijn die vakantie, heb je wel verdiend na al het gedoe van de laatste tijd!
@ All; Ik heb niet veel bloedverlies meer. Omdat het s'avonds weg is klussen we gewoon door. De test was woensdag nog positief dus ik verwacht binnenkort nog een eisprong. Het duurt me allemaal weer veeeel te lang!
Ik hoop dat jij een mooie cyclus mag hebben, zo na je spiraaltje. Had je de daarvoor ook een mooie cyclus?
@ Linnie; Vervelend die onzekerheid.
@ FF; Goed gedaan meid!
@ Triesje; Wat vervelend, wat kan je lichaam dan toch raar doen he...
@ Pussycat; Ik snap je helemaal!
@ Nillis; Pittig die slaapdiensten!
@ Roos; Fijn dat het weer op gang is, en spannend dat het bijna zover is!
@ Muis; Ik kan ook zo niet tegen wachten...
@ JaneDoe; Wat fijn die vakantie, heb je wel verdiend na al het gedoe van de laatste tijd!
@ All; Ik heb niet veel bloedverlies meer. Omdat het s'avonds weg is klussen we gewoon door. De test was woensdag nog positief dus ik verwacht binnenkort nog een eisprong. Het duurt me allemaal weer veeeel te lang!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Bah voel me gewoon niet zo lekker vandaag, misselijk... Of het komt dat ik geen zin heb in dat etentje met mijn collega's vanavond, of misschien toch zwanger?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:Bah voel me gewoon niet zo lekker vandaag, misselijk... Of het komt dat ik geen zin heb in dat etentje met mijn collega's vanavond, of misschien toch zwanger?
Als je niet test weet je het niet. Ik vind het een grote kans hebben dat je zwanger bent.
Maar waarom heb je geen zin in dat etentje? (ge-edit)
Hoop voor je dat je misselijkheid ergens vandaan komt, denk het haast wel, maar zeker weten doe je het nooit zonder test.
Laatst aangepast door Parel op do 26 jan 2012 - 22:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:Bah voel me gewoon niet zo lekker vandaag, misselijk... Of het komt dat ik geen zin heb in dat etentje met mijn collega's vanavond, of misschien toch zwanger?
Ik hoopt het laatste Linnie! Wanneer ga je weer testen? Jouw cyclus is normaal hartstikke regelmatig toch?
Muis- Prater
Weegschaal Ik hoop dat je eisprong gauw komt.
Muis al minder misselijk? Niet ziek worden hoor.
Linnie Voel jij ook nog niks? Ben benieuwd naar je volgende test!
Hier nog niks bijzonders aan de hand...
Muis al minder misselijk? Niet ziek worden hoor.
Linnie Voel jij ook nog niks? Ben benieuwd naar je volgende test!
Hier nog niks bijzonders aan de hand...
Pussycat- Ratel
woow leuk he janedoe, zomaar een vakantie winnen!! Geniet er van! En hopenlijk gaan jullie met z`n 3en
Muis, wat vervelend dat je je zo rot voelt.. hopenlijk ben je snel weer opgeknapt!
Weegschaal, wat fijn dat je al minder bloedverlies hebt! en groot gelijk hoor dat je gewoon doo klust
Linnie, ik hoop voor je dat de klachten komen doordat je toch zwanger bent!, Spannend hoor!
En hier gaat alles wel zijn gangetje. alleen don 9 feb naar KNO arts. Heb eigenlijk al jaren last dat ik minder hoor. Maar dacht dat het aan de andere lag en niet aan mij . Maar toen een test gedaan bij beter horen en kwam daar best slecht uit . Vroeger als kind buisjes gehad in mn oren en normaal gesproken als die buisjes eruit vallen groeien de gaatjes in je trommelvlies vanzelf dicht. Maar bij mij is dat dus blijkbaar niet gebeurd? Hij kan er zo door heen kijken. Daardoor komt dus dat ik soms niet alles versta, ben alleen bang dat hij toch een operatie gaat voorstellen en dat vind ik zo eng
Muis, wat vervelend dat je je zo rot voelt.. hopenlijk ben je snel weer opgeknapt!
Weegschaal, wat fijn dat je al minder bloedverlies hebt! en groot gelijk hoor dat je gewoon doo klust
Linnie, ik hoop voor je dat de klachten komen doordat je toch zwanger bent!, Spannend hoor!
En hier gaat alles wel zijn gangetje. alleen don 9 feb naar KNO arts. Heb eigenlijk al jaren last dat ik minder hoor. Maar dacht dat het aan de andere lag en niet aan mij . Maar toen een test gedaan bij beter horen en kwam daar best slecht uit . Vroeger als kind buisjes gehad in mn oren en normaal gesproken als die buisjes eruit vallen groeien de gaatjes in je trommelvlies vanzelf dicht. Maar bij mij is dat dus blijkbaar niet gebeurd? Hij kan er zo door heen kijken. Daardoor komt dus dat ik soms niet alles versta, ben alleen bang dat hij toch een operatie gaat voorstellen en dat vind ik zo eng
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
@linnie, spannend! Zeker omdat je altijd een nette cyclus heb.
@flowerl, nee voor l. moeten we nog gaan shoppen. Doen we eind feb. moeten tenslotte ook geen kleren op de groei zijn. Hij gaat de hele dag mee, ben benieuwd hoe dat dat gaat.
Maar inderdaad, spannend nog 1 ronde wachten!! Jullie gingen er toch ook rond maart voor?
@alyssa, ik hoop voor je dat de operatie succesvol is geweest Hoe gaat het met je?
@jandoe, meteen aanvragen die vakantie! Juist lekker toch in september. Kan je nog even genieten van de voorpret en als de grote meute is geweest heb jij het nog tegoed! Goed idee, lekker met zijn drietjes op vakantie!
@vlnderjoy, heb je destijds dan geen nacontrole of zo gehad? Bij mij groeide die dingen er altijd veel te snel uit. Hopelijk kan het opgelost worden!
Gisteren de mama vitaminen in huis gehaald. Toch wel weer een speciaal moment vind ik.
Al blijven ze nog even in de kast liggen. Eerst die pot zink maar opeten
@flowerl, nee voor l. moeten we nog gaan shoppen. Doen we eind feb. moeten tenslotte ook geen kleren op de groei zijn. Hij gaat de hele dag mee, ben benieuwd hoe dat dat gaat.
Maar inderdaad, spannend nog 1 ronde wachten!! Jullie gingen er toch ook rond maart voor?
@alyssa, ik hoop voor je dat de operatie succesvol is geweest Hoe gaat het met je?
@jandoe, meteen aanvragen die vakantie! Juist lekker toch in september. Kan je nog even genieten van de voorpret en als de grote meute is geweest heb jij het nog tegoed! Goed idee, lekker met zijn drietjes op vakantie!
@vlnderjoy, heb je destijds dan geen nacontrole of zo gehad? Bij mij groeide die dingen er altijd veel te snel uit. Hopelijk kan het opgelost worden!
Gisteren de mama vitaminen in huis gehaald. Toch wel weer een speciaal moment vind ik.
Al blijven ze nog even in de kast liggen. Eerst die pot zink maar opeten
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
@ Linnie, ik zou zeggen gaan testen, want dan heb je zekerheid. ik vind het nu wel spannend hoor. En waarom heb je geen zin in het etentje?
@ Muis, hoe is het nu? Is de misselijkheid al gezakt. ik ben altijd een week voor de ongi al misselijk en de week na de ongi oververmoeid. Mijn lichaam reageert heel erg op de ongi. Gelukkig had ik tijdens de zwanherschap van T energie voor tien, dus hopelijk bij de volgende weer.
@ FlowerL, ik heb tijdens die diensten in de dienst zelf geen pauze, maar kan wel van 23.00 uur tot 6.00 uur naar bed en krijg dan 4 uur van de nacht uitbetaald. Dus maak ik 19 uur.
@ Janedoe. super een vakantie winnen, terwijl je eigenlijk niet weggaat. Zal je baas vast niet moeilijk over doen.
@ Allyssa, hoe gaat het nu met de pijn. Fijn zo'n vriend die je lekker vertroetelt. Heb je nog geen vragen gekregen van de omgeving? Veel sterkte nog. De sneetjes zullen vast nog mooi herstellen het is nog z kort geleden.
@ AnnieJ, dat is wel fijn dat je de uren wel uitbetaald krijgt.
@ Pussycat,Leuk dat we gelijk lopen alleen heb jij wel een langere cyclus als mij. We zullen zien wat het deze maand doet.
@ Weegschaal, hopelijk heb je snel een eisprong en het kan nooit geen kwaad om te klussen.
@ all, hier geen bijzonderheden. Vanmorgen bij de tandarts geweest en hele leuke kleertjes voor Tess gekocht. Gisteren op de kledingparty nog een shirtje en een broekje gekocht voor 4 euro, maar ik ben echt een jurkjes en rokjes mens, maar was weinig van te vinden. ook vond ik alle kleding niet even mooi. Had verwacht dat er meer merkkleding bij zou zitten. Koop ik normaal namelijk niet. Verder moet ik nog een week op het wachtbankje zitten. Vind het wel weer spannend. Gelukkig heb ik volgende week een drukke week, dus dan gaan de dagen snel voorbij. Fijn weekend iedereen
@ Muis, hoe is het nu? Is de misselijkheid al gezakt. ik ben altijd een week voor de ongi al misselijk en de week na de ongi oververmoeid. Mijn lichaam reageert heel erg op de ongi. Gelukkig had ik tijdens de zwanherschap van T energie voor tien, dus hopelijk bij de volgende weer.
@ FlowerL, ik heb tijdens die diensten in de dienst zelf geen pauze, maar kan wel van 23.00 uur tot 6.00 uur naar bed en krijg dan 4 uur van de nacht uitbetaald. Dus maak ik 19 uur.
@ Janedoe. super een vakantie winnen, terwijl je eigenlijk niet weggaat. Zal je baas vast niet moeilijk over doen.
@ Allyssa, hoe gaat het nu met de pijn. Fijn zo'n vriend die je lekker vertroetelt. Heb je nog geen vragen gekregen van de omgeving? Veel sterkte nog. De sneetjes zullen vast nog mooi herstellen het is nog z kort geleden.
@ AnnieJ, dat is wel fijn dat je de uren wel uitbetaald krijgt.
@ Pussycat,Leuk dat we gelijk lopen alleen heb jij wel een langere cyclus als mij. We zullen zien wat het deze maand doet.
@ Weegschaal, hopelijk heb je snel een eisprong en het kan nooit geen kwaad om te klussen.
@ all, hier geen bijzonderheden. Vanmorgen bij de tandarts geweest en hele leuke kleertjes voor Tess gekocht. Gisteren op de kledingparty nog een shirtje en een broekje gekocht voor 4 euro, maar ik ben echt een jurkjes en rokjes mens, maar was weinig van te vinden. ook vond ik alle kleding niet even mooi. Had verwacht dat er meer merkkleding bij zou zitten. Koop ik normaal namelijk niet. Verder moet ik nog een week op het wachtbankje zitten. Vind het wel weer spannend. Gelukkig heb ik volgende week een drukke week, dus dan gaan de dagen snel voorbij. Fijn weekend iedereen
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@ nillis Wat is jou cyclus dan? Hier de laatste 2 keer 26 en 30, maar ja ook wel eens 37 gehad.
Maar voor mijn zwangerschap altijd netjes 28/30.
Dus ik hoop dat die van mij niet meer bij de 37 komt :-) maar ik heb hem daar nog wel op staan omdat het dus wel kan... maar ja daarom vind ik het ook altijd zo moeilijk om een testmoment te bepalen....
Maar voor mijn zwangerschap altijd netjes 28/30.
Dus ik hoop dat die van mij niet meer bij de 37 komt :-) maar ik heb hem daar nog wel op staan omdat het dus wel kan... maar ja daarom vind ik het ook altijd zo moeilijk om een testmoment te bepalen....
Pussycat- Ratel
@ Pussycat, ik ging bij jou uit van die 37 dagen. Ik ga uit van 32 dagen. Dat was de laatste keer en de keer daarvoor was het 28 dagen. Ik zou i.p 4 febr ongi moeten worden met 32 dagen en jij?
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
haha bij mij kan het dus verschillen van 26 tot 37 dagen dus morgen t/m 7 februari
Pussycat- Ratel
Meiden, zoals jullie misschien wel in de gaten hadden reageer ik niet meer zoveel hier. Voornamelijk omdat ik het niet bij kon houden. Maar we moeten onze kinderwens 'uitstellen' dat deden wel al, maar nu moet het helemaal.
Ik stond erop dat de arts mij een ontstekingsremmer voor ging schrijven, die heb ik dus vandaag opgehaald, blijkt dat ik deze ontstekingsremmer sowieso 2 maanden moet slikken. En deze pil kan de kans op zwangerschap aanzienlijk verminderen (ten tijde dat ik het slik) en ook een tijd ernaar ook nog. Het voelt nu allemaal even zwaar kut. Ik kan er wel rekening mee houden dat we het sowieso een halfjaar uit kunnen stellen...
Ik stond erop dat de arts mij een ontstekingsremmer voor ging schrijven, die heb ik dus vandaag opgehaald, blijkt dat ik deze ontstekingsremmer sowieso 2 maanden moet slikken. En deze pil kan de kans op zwangerschap aanzienlijk verminderen (ten tijde dat ik het slik) en ook een tijd ernaar ook nog. Het voelt nu allemaal even zwaar kut. Ik kan er wel rekening mee houden dat we het sowieso een halfjaar uit kunnen stellen...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
aaah fryskeflinter
Heb je hem wel echt nodig dan die ontstekingsremmer? Omdat je er meer zelf op stond?
Wel balen zeg dat is best een tijd zeker voor iemand die graag nu een kindje wilt...
Maar ja je lijf is natuurlijk ook een hele boel waard dat lijf moet wel voor een kindje zorgen natuurlijk....
Heb je hem wel echt nodig dan die ontstekingsremmer? Omdat je er meer zelf op stond?
Wel balen zeg dat is best een tijd zeker voor iemand die graag nu een kindje wilt...
Maar ja je lijf is natuurlijk ook een hele boel waard dat lijf moet wel voor een kindje zorgen natuurlijk....
Pussycat- Ratel
Nou, ik zit al meer dan een halfjaar met die pijn, en ik denk dat het dus 'verwaardloze' pijn is. En ik daardoor wel lang die pillen moet slikken. Om de ontsteking goed aan te kunnen pakken ofzo.
Maar het is nu op dit moment even een klap, en behoorlijk klote om te horen/weten dat wij onze wensen uit moeten stellen.
Maar het is nu op dit moment even een klap, en behoorlijk klote om te horen/weten dat wij onze wensen uit moeten stellen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
FryskeFlinter schreef:Meiden, zoals jullie misschien wel in de gaten hadden reageer ik niet meer zoveel hier. Voornamelijk omdat ik het niet bij kon houden. Maar we moeten onze kinderwens 'uitstellen' dat deden wel al, maar nu moet het helemaal.
Ahh wat balen meis ! Snap dat je het zwaar shit vindt, maar je lijf is ook belangrijk. Misschien valt het mee en duurt het geen halfjaar.
@All hier nog geen nieuws, nog op het wachtbankje. Wel gespannen borsten maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden, afwachten dus!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Viva, ik heb nog niet goed kunnen slapen helaas. Vandaag is de pijn wel iets draaglijker, dus hoop op een betere nacht nu! Wat leuk dat ik beter blijf hangen bij je
JaneDoe, wat leuk!!! En net als wat Viva zegt, als je geen vrij krijgt, dan ben je maar ziek hoor! Zoiets mag je niet aan je neus laten voorbijgaan!
Muis, ik heb geen idee of je misselijk kan zijn door je eisprong?
Weegschaal, ik herken het wel hoor, het gevoel dat het allemaal veel te lang duurt. Ik hoop voor je dat je volgende test helemaal negatief is meis!
Linnie, spannend hoor! Wanneer wil je weer gaan testen?
Vlinderjoy, vervelend dat je gaatjes in je trommelvlies niet vanzelf zijn dichtgegroeid. Ik hoop dat een operatie niet nodig is, kan me voorstellen dat je dat eng vindt hoor!
Roos, gaan jullie er vanaf deze ronde officieel voor? Of wachten jullie nog eventjes?
Nillis, ik heb nog geen vragen gekregen van mijn omgeving. Iedereen denkt dat ik gaan werken ben overdag, terwijl ik gewoon in mijn bed lig. Dus dat valt niet op. Ik doe ook geen rare dingen (rare FB-statussen ofzo) waardoor ze zich vragen zouden kunnen stellen. Ik wist de naam van je dochtertje niet, maar wat een mooie naam zeg!
FryskeFlinter, wat ontzettend balen meid Mag je met die ontstekingsremmers niet zwanger worden of ben je dan 'gewoon' verminderd vruchtbaar? Balen zeg, snap dat dit even flink tegenvalt
Tweeling, spannend bij jou! Is dit de eerste ronde waarin je gestopt bent met de pil of weet je niet hoe jouw cyclus voorheen was?
All, ik heb nog steeds behoorlijk wat pijn, maar het lijkt wel iets minder te zijn dan gisteren. Al word ik wel (letterlijk en figuurlijk) moe van die slapeloze nachten. Geduld is een schone deugd, het zal nu vast alleen maar beter gaan .
JaneDoe, wat leuk!!! En net als wat Viva zegt, als je geen vrij krijgt, dan ben je maar ziek hoor! Zoiets mag je niet aan je neus laten voorbijgaan!
Muis, ik heb geen idee of je misselijk kan zijn door je eisprong?
Weegschaal, ik herken het wel hoor, het gevoel dat het allemaal veel te lang duurt. Ik hoop voor je dat je volgende test helemaal negatief is meis!
Linnie, spannend hoor! Wanneer wil je weer gaan testen?
Vlinderjoy, vervelend dat je gaatjes in je trommelvlies niet vanzelf zijn dichtgegroeid. Ik hoop dat een operatie niet nodig is, kan me voorstellen dat je dat eng vindt hoor!
Roos, gaan jullie er vanaf deze ronde officieel voor? Of wachten jullie nog eventjes?
Nillis, ik heb nog geen vragen gekregen van mijn omgeving. Iedereen denkt dat ik gaan werken ben overdag, terwijl ik gewoon in mijn bed lig. Dus dat valt niet op. Ik doe ook geen rare dingen (rare FB-statussen ofzo) waardoor ze zich vragen zouden kunnen stellen. Ik wist de naam van je dochtertje niet, maar wat een mooie naam zeg!
FryskeFlinter, wat ontzettend balen meid Mag je met die ontstekingsremmers niet zwanger worden of ben je dan 'gewoon' verminderd vruchtbaar? Balen zeg, snap dat dit even flink tegenvalt
Tweeling, spannend bij jou! Is dit de eerste ronde waarin je gestopt bent met de pil of weet je niet hoe jouw cyclus voorheen was?
All, ik heb nog steeds behoorlijk wat pijn, maar het lijkt wel iets minder te zijn dan gisteren. Al word ik wel (letterlijk en figuurlijk) moe van die slapeloze nachten. Geduld is een schone deugd, het zal nu vast alleen maar beter gaan .
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@Alyssa
Ik ben al een jaar met de pil gestopt omdat ik er helemaal zat van was Mijn cyclus is redelijk regelmatig, het kan soms een paar dagen verschillen maar meestal rond de 35 dagen.
Ik hoop dat jij je snel weer wat beter voelt, wel een fijn gevoel dat de operatie achter de rug is nu
Ik ben al een jaar met de pil gestopt omdat ik er helemaal zat van was Mijn cyclus is redelijk regelmatig, het kan soms een paar dagen verschillen maar meestal rond de 35 dagen.
Ik hoop dat jij je snel weer wat beter voelt, wel een fijn gevoel dat de operatie achter de rug is nu
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012