Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+40
nina86
MAS
Annie24
Suusje
Caramba
maiadebij
mauwmauw
Muurvlindertje
Roos
Jasmine
Limburg85
Smaragdje
Ugly Betty
Star007
blondje1313
Amber-
slaatje
CCC
Lejow
tweeling
Le Chat Noir
Pussycat
Viva
bolus26
Puzzle
Triesje1983
JD
**_pearl_**
SleepingBeauty
Silver
Pandora
nillis
Flower_L
myloon
Alyssa
Weegschaal
Linnie1985
Muppetje
Muis
Vlinderjoy
44 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty vr 27 jan 2012 - 7:40

@ Alyssa: Hopen dat de pijn snel afgezakt is en de wondjes mooi helen. Fijn dat je vriend zo lief voor je is...Dat is dan zooo fijn!!!

@ JaneDoe: WAt leuk dat je reis gewonnen hebt!!! Super!! Helemaal verdiend.. Very Happy Hoest nu met je??

@ Fryske Flinder: WAt een tegenvaller weer! Maar het is ook belangrijk om goed voor jezelf te zorgen!

@ Muis: Ik ken het misselijk zijn bij eisprong ook niet, maar als ik de reacties hier boven hoor...gewoon afwachten..

@ Tweeling: Spannend hoor! Succes met wachten!

All:
Sorry als ik niet op iedereen reageer. Ik ben weinig op het forum geweest. Veel gewekrt en veel gedoe...Naast alle gezeur rondom de financieringen van ons huis en scheiding van mijn schoonouders is mijn man nu ook zijn baan kwijt per maart... Sad
Hij zit er ook aardig doorheen...Het stomme is ook hij krijgt gewoon een mailtje gestuurd met sorry we kunnen je contract niet verlengen.
Hij is nu een paar dagen thuis..ziek gemeld...
Met mij gaat het wel weer..Had dinsdag ff een inzinkertje, maar we kunnen nu toch niet zoveel als afwachten!
We zeiden vandaag nog dat we ineens helemaal niet zoveel meer bezig zijn geweest met onze kinderwens...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 7:47

PC; Y.enthe heeft een afplatting gehad aan de achterkant van haar hoofdje, rechts. Dus heeft ze dus een voorkeur gehad voor de rechterkant een hele poos, en wij maar tegendraads draaien met haar hoofdje en in bed continu op haar linker kant leggen..op een gegeven moment ging ze op haar buik slapen en omdat we er gelukkig op tijd bij waren is het vanzelf goed gekomen.

Toen Y. 6 weken was liepen we met haar al bij de Fysio en zijn daar vanaf het begin al super begeleid hoor! We hebben ook een hele goede band met onze fysiotherapeute! Het is zo, als je op tijd bij de fysio bent ze je eigenlijk ook al die tijd onder behandeling houden qua ontwikkeling. Zo was het zo, dat ze ook alsmaar van de 1 naar de andere kant rolde, een bepaalde houding had ze zichzelf aangeleerd, en dus vertikte om naar de andere kant te rollen. Wat bleek als jij het ook doet, als maar alles met 1 kant doet, dat de andere kant "verstijft". DUs ze moest ook continu gekraakt worden en we moesten speciale oefeningen met haar doen.. Om het kort te zeggen, y.enthe had dus een voorkeur voor rechts, vandaar de afplatting aan de rechterachter kant, en alles deed ze met rechts..

Nu willen ze haar qua ontwikkeling ook goed in de gaten houd of het allemaal wel gelijk ontwikkeld zeg maar, dus als ze alleen maar echts eet bijv met haar vorkje ook afwisselen met links, naar rechts draaien heeft ze ook lange tijd gedaan en links vertikte ze het..nu gaat alles gelukkig heel goed hoor, en met lopen is dat straks hetzelfde.

Misschien gaat ze wel 1 stap met rechts maken en dan 2 stappen met haar linkervoet zeg maar, weet niet of het zo goed uit te leggen is, maar dat willen ze dus ook checken of het goed gaat. Nu loopt ze natuurlijk langs de tafel enz, en nu zet ze bijv haar rechtervoetje IETS TE VER naar buiten, waardoor we haar voetje moeten bij draaien als ze gaat staan, dat ze weet dat het op die manier moet zeg maar...

Snap je het een beetje zo? Heel verhaal haha

Janedoe; gefeliciteerd met je vakantie! Heerlijk zeg, mag ik mee met jullie in de koffer?

Muis; ik ben ook rond mijn ei erg misselijk geweest, dat herkende ik eerst niet, maar het kan dus wel kloppen idd..

Weegschaal; voor mijn spiraal had ik een horrormenstruatie van de pil..dag in dag uit..en daarvoor was ik zwanger..dus als ik terug reken is het zo'n 2jaar geleden dat ik normaal ongesteld was..en toen was ik binnen een maand zwanger van Y.enthe...en daarvoor de pil..dus het zal de komende maanden uitwijzen of ik daadwerkelijk normaal ongesteld kan worden..ben daarvoor heeeeel lang aan de pil geweest..toen kreeg ik antibiocatia 2 jaar terug en toen besloten we maar gelijk voor een kindje te gaan..en gelijk zwanger.. ondanks dat je weinig vloeit zeg maar, heeft je man er dan geen moeite mee om te sex hebben? Als mijn man hoort of ziet dat het daar beneden rommelt dan wil hij gelijk niks meer..hahaha

Vlinderjoy; flink balen zeg van de gaatjes in je trommelvlies! Ik heb geen idee hoe ze het moeten gaan oplossen, alleen hoop ik ook op geen operatie, maar goed wat moet dat moet..maar zo heb je wel een excuus dat je niet alles kan horen soms..het kan ook soms in zijn voordeel werken dat niet horen ;-)

FF; dat is mooi kl*te op zn hollands gezegd! Kan me heel goed voorstellen dat je hier flink van baalt! voor een kindje 2012 - Pagina 20 699888

SleepingBeauty: wat een rot tijd moeten jullie nu doormaken zeg, en de scheiding en dan ook nog eens dit! Pff....echt ***! Had je man/vriend geen vast contract dan? Hopelijk kan hij op tijd wat vinden nu nog, hij heeft tot maart nog werk begrijp, hopelijk kan hij vanaf nu tot aan maart flink solliciteren dat hij wat anders vind natuurlijk! Ik weet er alles van..zolang je geen vast contract hebt..is altijd alles wel onzeker!! Hopelijk kunnen jullie nog wel jullie kinderwens zo vervullen..Sterkte met alles!voor een kindje 2012 - Pagina 20 699888

Heb weinig nieuws te melden..alleen dat ik volgende week minder uren werk. Pff om gek van te worden! Het maakt qua geld niets uit, maar ik bouw geen vakantie uren niks op zo! En aangezien van zomer 3 weken willen klussen (als dat lukt) de zolder moet gedaan worden, zie ik dat dus niet zo 123 gebeuren! Maargoed we wachten wel weer af! Ben zo goed als ongesteld, alleen heb ikhet alleen als ik plas..heel vreemd..maar goed..het zal allemaal wel..het is ook zo lang geleden voor mij dat ik normaal ongesteld werd..ik heb heel lang de pil geslikt..kreeg in febr 2 jaar terug antibiotica en toen zeiden we gooien de pil maar weg, en had daarna al een positieve test in handen! En na mijn zwangerschap werd ik keurig na 6weken ongesteld en ging weer aan de pil..en toen begon de horror alleen maar ongesteld..bijna elke dag, soms 1 dag niet, maar dat was het dan! En in sept een spiraal laten plaatsen en nog veel last van gehad..maargoed..we hebben nog even natuurlijk :-)

Fijn weekend!

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty vr 27 jan 2012 - 8:20

Anniej: nee mijn man had geen vast contract maar half jaar. Maar beetje vreemd hij kon blijven bij goed functioneren en nu moet hij ophoepelen voor collega die terug komt.... echt balen!! maar hij heeft nog even tijd idd. moet er maar eens over nadenken wat hij nu wil doen...vraagt zich af of zorg nog wel zijn ding is!
En mijn contract dan nog die terug gezet wordt naar 20 uur..:S Ga nu ook echt actief zoeken naar full time iets, zeker omdat we nu helemaaln iks zeker hebben
Dankje voor het sterkt wensen!
Maar bij jou loopt het ook niet zo op het werk zo te lezen... balen!!! Heb je nog wat gehoord van je sollicitatie??
Irritant van je ongi Rolling Eyes hopelijk wordt het snel normaal....

Zo ga ff een avondje relaxen..Flikken Maastricht is er weer op!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 8:23

Klopt hier schiet ook niets op qua werk..ben ook druk aan het zoeken en speuren...maar ik zie door de bomen het bos niet meer! Mij lijken zoveel dingen leuk zeg maar....*zucht*......

Ik ga ook flikken kijken! Zijn het nog herhalingen of inmiddels alweer nieuwe?

Gast
Gast

Bericht  Vlinderjoy vr 27 jan 2012 - 8:27

FF ahh jeetje voor een kindje 2012 - Pagina 20 699888 ik snap dat je je hierdoor zwaar rot voelt No Maar zoals de andere zeggen, je eigen lichaam is ook belangrijk! En wie weet hoef je wel niet zo lang te wachten!

Sleepingbeauty wat vervelend dat het contract van je man niet verlengd wordt....
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Flower_L vr 27 jan 2012 - 8:27

wat een domper FF voor een kindje 2012 - Pagina 20 699888Dat is zeker niet waar je op hoopt!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Triesje1983 vr 27 jan 2012 - 9:23

Hey meiden,

even egobericht... sorry... Ben heel erg moe...

Ik heb vanmiddag toch de stoute schoenen weer aangetrokken en de FEM-poli gebeld en gevraagd of zij al een contract hebben met Interpolis (omdat ik daar verzekerd ben voor de zorg), maar ze zijn nog steeds volop in onderhandeling met hen.
Ze heeft m'n hele verhaal aangehoord (en dus ook dat we met J.oshua oko 2,5 jaar bezig zijn geweest). Ik heb gezegd dat ze mij hier in 't ziekenhuis niet willen/mogen helpen omdat mijn BMI boven de 35 is. Ik heb gevraagd of dat bij hen ook zo was. Dat durfde ze niet te zeggen, maar ze zei wel dat ik sowieso wel geadviseerd werd om af te vallen, maar dat dat volgens haar niet meteen zou betekenen dat ze me niet wilden helpen.
Ze adviseerder eerst om de verzekering te vragen enzo ivm vergoeding (omdat het een Zelfstandig BehandelCentrum is) qua vergoeding voor een second opinion bij hen.
Maar nadat ze dus mijn gehele verhaal had aangehoord, zei ze: "Weet je wat ik doe? Ik zal voorleggen aan een van de artsen en dan kom ik er volgende week op terug. Misschien dat wij toch nog wel iets anders kunnen doen."
Ik heb dus toch nog een sprankje hoop dat ik geholpen kan worden...
Willen jullie heel erg voor mij duimen?

Verder vanmiddag weer een negatieve test en mijn temp nog steeds 36,5. Vanavond toen we boodschappen deden, moest ik even naar het toilet, dus in de winkel gaan en toen had ik heeeeeeeeeel veel slijm (sorry voor de details) met wat roze erin... M'n onderbroek was zelfs helemaal nat... (nogmaals sorry voor de details) Ik heb maar meteen een maandverbandje voor gedaan en thuis meteen omgekleed, bahbah HIHIHIHI....
Weet niet zo goed wat ik hiermee moet... Is 't al 't begin van een menstruatie (zou wel vroeg zijn denk ik...) of misschien toch innesteling? Ik weet 't niet meer hoor... 't lijkt mij allemaal vrij sterk aangezien ik nog geen ei heb gevonden, dus ik houd het in de gaten en ga uit van een menstruatie...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Silver vr 27 jan 2012 - 9:28

Dankjewel meiden....

Triesje, even snelle reactie, kan het ook zijn dat dit je ei is? Klus je nog steeds om de dag? Want wie weet heb je nu wel succes, en geven die testen het niet goed aan? Mijn ei is ook met veel slijm, soms roze vooraf namelijk.... Good luck!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 9:33

Triesje; ik ga ook heel hard mee duimen voor je! En ik herken ook wel als EI klachten..dus ik zou ook zeggen goed blijven klussen de komende dagen?

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 vr 27 jan 2012 - 10:52

@ FF: ja we klussen nog steeds netjes om de dag... maar uitgerekend nu ligt mijn man al op bed met de mededeling: "Dat kan morgen ook nog wel"...
Deze hoeveelheid slijm kende ik helemaal niet joh hahaha... Schrok er zelfs een beetje van...

@ Anniej: dankjewel meid... Ik ga morgenochtend (hopend dat J.oshua nog niet wakker is) maar vast klussen en dan misschien morgenavond nog een keer... Misschien dat ik dan vanavond nog goed kan maken... en misschien overmorgen? Maar dan zit je weer dat 't zaad minder word... pffff, lastig hoor...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Linnie1985 vr 27 jan 2012 - 13:05

Achteraf was het etentje toch wel gezellig. Ik heb alleen niet veel gegeten. Ik hou absoluut niet van heet eten, en laat het nou indisch zijn... Vanavond voelde ik me ook ffies misselijk met het eten. Ik wilde morgenochtend testen, maar moet vroeg de auto ophalen en om 11 uur weg en om 12 uur op mijn werk zijn. Ik kijk wel ff en dan horen jullie het zo snel mogelijk!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Smaragdje vr 27 jan 2012 - 18:47

@ Triesje, wat zou het fijn zijn als jij daar wel geholpen kan worden!

@ Linnie, ben benieuwd! Hopelijk is de test positief!

Dat was mijn korte reactie, zie dat het al tijd is om te gaan werken voor een kindje 2012 - Pagina 20 394967

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  maiadebij vr 27 jan 2012 - 19:25

Hoi meiden, ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen voor het komende jaar en hoop dat er veel zwangeren en lieve kleine babytjes aan het einde van het jaar zullen zijn.

Ik heb 2 kindjes (1,5 en 3 jaar) en het kriebelt zo erg om voor een 3e te gaan, maar we wachten nog tot ongeveer september. Het zal mijn laatste zwangerschap zijn dan en daar wil ik 100% van genieten. Met 2 kleine kinderen thuis heb ik daar simpelweg de tijd niet voor. Daarnaast geef ik J nog borstvoeding dus heb ook nog helemaal geen cyclus. Einde van het jaar gaat N naar school en is J wat groter, dus een beter moment. Nu vertelde mijn beste vriendin vorige week dat ze zwanger is! En dan denk ik meteen "ik wil ook!"

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  nillis vr 27 jan 2012 - 20:37

@ Alyssa, fijn dat de pijn wat draaglijker wordt. Ik had niet eens in de gaten dat ik de naam van T had geschreven. Ik vind het zelf ook nog steeds een leuke naam. ik had hem al jaren in mijn hoofd.

@ FF, wat ontzettend balen, maar je lijf gaat voor, zodat je straks optimaal voor jullie kindje kan zorgen. Kan me wel voorstellen dat het nu even zwaar kl... is.

@ Pussycat, nou dan wordt het deze week spannend.

@ Sleepingbeauty, het zit jullie nu even echt niet mee. Heel veel sterkte en een dikke voor een kindje 2012 - Pagina 20 699888

@ Linnie, ik vind het spannend. Ga je morgenvroeg testen?

@ Maiadebij, het lijkt mij ook zo leuk drie kindjes. Als dat ons ook gegund is dan willen wij dat ook graag. kan me wel voorstellen dat je wacht tot de oudste naar school is.

@ Triesje, ik zou zeggen blijven klussen. Hopelijk kun je het regelen met je verzekering en kunnen zij je helpen.

@ all, hier alles goed, ga straks met mijn zus op pad voor spulletjes voor haar slaapkamer. Die heeft ze gisteren vernieuwd en nu moet ze nog accessoires. Hier wel wat misselijk en erge hoofdpijn, maar dat kan ook duiden op een naderende ongi.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pandora vr 27 jan 2012 - 21:32

Ff snel hoor...

voor een kindje 2012 - Pagina 20 699888 voor een kindje 2012 - Pagina 20 699888 voor FF, balen meid.... kan me voorstellen dat dit een echte domper moet zijn....

@ Triesje; benieuwd wat het ziekenhuis voor je kan doen! Spannend hoor! En ben je al bezig met afvallen? Hoeveel zou er ongeveer af moeten? Succes met klussen! :P

@ Linnie; heb je al GETEST?????

Ik verwacht rond deze dagen mijn ei (of heb het gister al gehad want toen voelde ik wel eventjes wat buikpijn links onderin, maar niet zo sterk als de afgelopen maand....). We hebben in iedergeval gisteravond even van de situatie gebruik gemaakt... voor een kindje 2012 - Pagina 20 166342

Fijn weekend allemaal!
Ik heb vanavond een familie etentje, heb ik wel zin in!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Silver vr 27 jan 2012 - 21:40

Meiden, dankjullie wel voor de lieve berichten, nu moet ik toch maar even reageren. angel

tweeling, ik heb 120 capsules nu de eerste keer gekregen, met een briefje van herhaling, dus 120 capsules over 2 maanden, en dan nog eens 2 maanden. = totaal al 4 maanden. En aangezien het een sterke ontstekingsremmer is, die ook gebruikt wordt bij reuma e.d. duurt het ook wel weer even voordat die uit mijn lichaam is. Dus in dat geval denk ik wel aan een halfjaar. Sad Maar je hebt wel gelijk, ik kan beter nu goed genezen met de enge middelen, dan later als ik wel zwanger mocht zijn.. etc...
Je houd het spannend! Verder nog andere klachten erbij?

Alyssa, met die pillen is het gewoon niet 'verstandig' om zwanger te worden. Omdat het heel erg schadelijk kan zijn voor de ongeboren vrucht, en daarbij ik kan er idd ook verminderd vruchtbaar tijdelijk van worden.
Hoe voel je je nu?

SB, dankje wel. Ja mijn lichaam moet nu op de eerste plaats staan, helaas lukt me dat nu op dit moment niet. Mijn vriend zei ook al, dan stellen we het een halfjaartje uit, maar hoop wel dat wij er dit jaar nog voor kunnen gaan, zijn woorden...(die had ik nog niet zo direct van hem gehoord, ik was meer degene die het er steeds over had) Voor jou ook een dikke hug in die situatie waar je nu in zit.

Anniej, Dankje wel hug, hopelijk ben jij snel van je horor af, en gaat het straks in 1 keer goed. smile Balen dat je minder uren hebt.

Vlinderjoy, dankje hug Het is ook even flink balen, maar idd iedereen zegt het goed, mijn lichaam (in dit geval schouders) moeten nu even op de eerste plaats staan, dus die plaat moet van me kop af, en ik moet het positief inzien dat er niet iets anders ernstigs was.

Flower, nee idd... Je verwacht van alles maar dat niet. Dankje hug

Triesje, ik zag net pas dat het een paar dagen voor je nod is, klopt je ticker op die manier ook? Want dan zou je ei onmogelijk zijn, toch? Ik zou het maar even in de gaten houden. Klus je al een paar weken om de dag? laughcry Want dan kan het ook wel wat anders zijn. Zou wel mooi zijn, als je bij die kliniek wel terecht kan, en hopelijk dekt de verzekering dan ook nog een deel. Ben benieuwd!

Linnie, spannend hoor! Wel laten weten hea! Very Happy

Nillis, klopt, het is nu even zwaar klote, omdat in principe na de uitslag van de MRI het gevoel was van, we hebben groen licht! En nu staat het weer op oranje, bij wijze van. Sad Maar mijn lichaam gaat voor, en daar moet ik mij aan vast houden, hoe moeilijk het ook is.. Sad

All, Ik heb gelukkig wel goed kunnen slapen, gisteravond nog even research gedaan naar dat medicijn, maar kan geen goeie verhalen vinden, ontwenningsverschijnselen, e.d. Nu heb ik gister voordat ik het medicijn ophaalde, al gebeld met een apotheker over hoelang ik er dan rekening mee moet houden dat het de vruchtbaarheid beïnvloed. Maar ze zei, over 2 weken staat een termijn van 3 dagen dat het dan weer uit je lichaam is. Nu durfde ik diezelfde vraag gister niet nog een keer te stellen, ik stond perplex... Toen ze zei dat ik 120 capsules kreeg, en nog een herhaalbriefje. Maar goed, als het helpt stellen we dat eerst maar voorop.
Ik zal zo even naar het centrum (6 km verderop) fietsen. Beweging is wel goed, en het zonnetje schijnt ook lekker... even gedachten op wat anders zetten...
Meiden op het wachtbankje, mijn duimen draaien voor jullie! Succes!

Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa vr 27 jan 2012 - 21:56

Tweeling, spannend dan hoor! Ik hoop dat je niet ongesteld wordt! Very Happy

SleepingBeauty, jeetje wat zit het jullie allemaal tegen zeg. Jullie moeten jullie kinderwens nu echt opbergen? Of lukt het met één inkomen ook? Sad

Anniej, wow zowat continu bloedverlies na de geboorte van Y.? Wat lijkt me dat vreselijk!

Linnie, spannend hoor!

Maiadebij, wat lief! En leuk dat jullie dit jaar voor een derde willen gaan!

Pandora, veel plezier vanavond met het familie-etentje en ehh, de rest.. Wink

FryskeFlinter, hopen dat de capsules helpen meid en dat dat herhaalrecept misschien niet nodig is?!

All, hier zijn mijn neef en zijn vriendin gisteren langsgeweest met de mededeling dat ze in september hun eerste kindje verwachten. Zij zijn de enige in onze familie die van onze situatie op de hoogte zijn, omdat we ze 2 maanden geleden toevallig tegenkwamen in het ziekenhuis toen we allebei voor een echo moesten komen. Zij heeft ook PCO namelijk. Ik gun het hen echt van harte, en het steekte eigenlijk ook helemaal niet, ik ben gewoon echt oprecht blij voor ze. Kan ik binnenkort wat leuks kopen voor de toekomstige baby! Very Happy
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Caramba vr 27 jan 2012 - 22:03

Ik meld mij ook weer eens. Ik ben nu 2 weken gestopt met de pil. En nu heb ik dus een buikpijn/kramp. Dat sinds deze week trouwens, voelt niet zo fijn.
Verder gaat alles zijn gangetje hier.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Linnie1985 vr 27 jan 2012 - 22:26

Ahh sorry beetje verslapen... En moet zometeen de auto ophalen. Ik moest testen kopen heb niks meer in huis...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Silver vr 27 jan 2012 - 22:28

Linnie1985 schreef:Ahh sorry beetje verslapen... En moet zometeen de auto ophalen. Ik moest testen kopen heb niks meer in huis...

Klopt jou ticker wel? Of ben je nu al 6 dagen overtijd?

*schopt zichzelf achter de pc weg! nerd *
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 vr 27 jan 2012 - 22:40

FryskeFlinter schreef:
Linnie1985 schreef:Ahh sorry beetje verslapen... En moet zometeen de auto ophalen. Ik moest testen kopen heb niks meer in huis...

*schopt zichzelf achter de pc weg! nerd *

Haha nee die klopt niet maar het klopt wel dat ik al 6 dagen overtijd ben...
Ik heb vannacht gedroomd dat ik bij de dokter bloed ging laten prikken en nog geen minuut later zegt ze gefeliciteerd met je zwangerschap haha.

En op zich kan ik wel een paar daagjes wachten. mijn vriend wil dat ik wacht en net mn beste dinnetje gesmst en die zei ook dat ik beter nog even paar daagjes kan wachten. Dus zorry meiden ik hou het nog ff spannend voor jullie :P
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pandora vr 27 jan 2012 - 23:10

Linnie1985 schreef:
FryskeFlinter schreef:

*schopt zichzelf achter de pc weg! voor een kindje 2012 - Pagina 20 827601 *

Haha nee die klopt niet maar het klopt wel dat ik al 6 dagen overtijd ben...
Ik heb vannacht gedroomd dat ik bij de dokter bloed ging laten prikken en nog geen minuut later zegt ze gefeliciteerd met je zwangerschap haha.

En op zich kan ik wel een paar daagjes wachten. mijn vriend wil dat ik wacht en net mn beste dinnetje gesmst en die zei ook dat ik beter nog even paar daagjes kan wachten. Dus zorry meiden ik hou het nog ff spannend voor jullie :P

Jammer.... Jij weet het wel spannend te houden hè! :P
Ik hoop zo dat het toch raak mag zijn! Wanneer denk je te gaan testen?
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Vlinderjoy vr 27 jan 2012 - 23:50

Linnie, ik heb het idee dat je best zwanger zou kunnen zijn! Omdat je misselijk bent en al aardig wat dagen over tijd bent. Vooral omdat je normaal wel een regelmatige cycles hebt! Ik ga in ieder geval hard voor je duimen dat je straks een positieve test in handen hebt!

Triesje, dat veel slijm dat heb ik ook altijd een paar dagen voor mijn eisprong en tijdens eisprong en daarna.
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Suusje za 28 jan 2012 - 3:35

Hey meiden,

Ik ben even wat minder hier geweest, merkte dat ik toch een beetje obsessief bezig was met zwanger worden. Hoe is het hier? Er wordt nog steeds veel geschreven zo te zien Very Happy.

@ Linnie; Spannend hoor! Ik ga voor je duimen.

@ JaneDoe; Gefeliciteerd met het winnen van die vakantie! Mazzelkont!

Ik heb nu voor de tweede maand achtereen een bloeding middenin mijn cyclus. Daarnaast heb ik dan menstruatiepijn. Het is echt een week nadat mijn menstruatie is afgelopen...zo rond mijn eisprong. Vorige maand was dit precies zo. Ik ga maandag toch maar even naar de dokter....vind het vervelend.

Fijn weekend! Hebben jullie nog plannen? Ik heb vanavond op morgen slaapdienst...maar 1 jongere dus dat is wel heel luxe.

x Suus

Suusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 69
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Silver za 28 jan 2012 - 4:37

NaamLeeftijdGaan er voor vanaf wel/niet zwanger hoeveelste kindje
Linnie198526/28December 2010nog niet zwanger1e kindje