Waar ben je als laatste naar toe geweest?
+59
Toet
Chloe
Polly
Arwyn
mo-lola
lente
poppetje
Winegum
Carra
RYW
Rouxxxe
SnowWhite
NerdChic
Alias
Caresses
Flippin' Bitch
Caro
Petteflet
mzcharlotte
Bosjesvrouw
Pearly_maar
Flinder
Bruintje Beer
Fred
SarahKey
Mizz_S
Pussycat
Inge
Flip Fluitketel
Oasis
rapa nui
Zininzon
Shisha
Lotus
Cherique
M_as
Beachgirl
Nova
Makamba
Snoes
Qiara
GeKKiE
Weegschaal
_Lacey_
Melis1985
tralala
Laced
RioolSpook
TNMN
Vanillivi
TricTrac
Lies
Zwerver
Poisongirl
Vancity_girl
Mermaid
Suus
Tsjip
Jeanette
63 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Waar ben je als laatste naar toe geweest?
In september ben ik een midweek naar Hochsauerland geweest samen met mijn vriend. Was echt heel fijn, lekker stadjes bekijken, wandelen, lekker eten, zwemmen/sauna.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Naar Afrika. Ben nog steeds onder de indruk. Was echt een mooie maand. De contrasten daar zijn zo enorm. Natuurlijk de armoede, maar ook juist de rijkdom die daar tegenover staat, de indrukwekkende natuur waar je helemaal in kan opgaan. Het verse eten, wat zo geweldig puur smaakt. Het gevoel een absolute minderheid te zijn door je blanke huid, waardoor iedereen naar je staart en je naroept... De gevaarlijke momenten, het opgesloten zitten 's avonds in je huis met 6 dikke muren en bewakers en de schoten horen 's nachts...
Ik was wel erg opgelucht toen ik weer in Nederland was. Je bent je constant bewust van het gevaar en je uitzonderingspositie. Ik voelde me ook schuldig, omdat wij zoveel in overvloed hebben wat daar ontbreekt.
Mijn volgende tripje is in februari, naar Zuid-India
Ik was wel erg opgelucht toen ik weer in Nederland was. Je bent je constant bewust van het gevaar en je uitzonderingspositie. Ik voelde me ook schuldig, omdat wij zoveel in overvloed hebben wat daar ontbreekt.
Mijn volgende tripje is in februari, naar Zuid-India
Gast- Gast
In augustus twee weken Zuid-Frankrijk naar Lac de Saint-Croix met mijn vriendje, heerlijk!
Pearly_maar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 42
Registratiedatum : 30-11-10
2,5 week naar Italie aan het gardameer is ons goed bevallen. Wil er zou weer heen (als het warm weer is)
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
@ Noa: welk land ben je heen geweest? Ik wil graag naar Z-Sudan wanneer mijn beste vriend er werkt.
Mijn laatste trip is naar Londen geweest. Ik zit alweer te verzinnen wanneer ik mijn volgende ticket zal boeken.
Mijn laatste trip is naar Londen geweest. Ik zit alweer te verzinnen wanneer ik mijn volgende ticket zal boeken.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Bruintje Beer schreef:We zijn in september nar Italie geweest aan het Gardameer bij Peschiera del garda. Supermooi weer gehad.
Daar ben ik ook geweest van de zomer. Van 21 augustus t/m 4 september. Stonden jullie op een camping? Wij op camping Bella Italia. Was echt een leuke vakantie!
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Onze grootste reis van dit jaar was in mei naar Bali. Maar daarna was er dit jaar nog een week Frankrijk, citytrip Barcelona en afgelopen weekend vier dagen Disneyland.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Mijn laatste reis naar het buitenland (op een festival in belgie na), was een weekje Calella met mijn moeder en twee tantes. Hier het reisverslagje:
Vorige week zaterdag vertrok ik op een onmogelijk tijdstip richting Schiphol, voor een weekje Pineda del Mar met mijn moeder en twee tantes...
Zaterdag 23 mei, 2.56, bij de incheckbalie:
Het gehalte zwartgestreepte uberverbaasde wenkbrauwen tot net onder de haargrens, in combinatie met gifgroene oogschaduw, is verrassend hoog.
Zaterdag 23 mei, 3.17, ingecheckt en betast door een douane-mevrouw:
Loop ik mezelf al dagen te troosten voor het feit dat ik hier nu om dit tijdstip rondloop, blijkt de BurgerKing dicht. Gelukkig ontdek ik in de boekhandel een nieuw boek van Ronald Giphart, wat ik dan ook meteen aanschaf.
Zaterdag 23 mei, omstreeks 9.00, aan de balie van het hotel:
Na hoogstens een uur nachtrust in het vliegtuig (met mijn voorhoofd in het hoekje tussen mijn stoelleuning en de wand, lekker comfortabel), gevolgd door een uur reizen in een bloedhete touringcar, komen we aan in het hotel. M'n bed in, denk ik. Helaas, we mogen pas om 13.00 inchecken
Maandag 25 mei, omstreeks 12.30, redelijk voorin de rij om met een hele toeristische dubbeldekker (met open dak) een rondrit te maken door Barcelona:
Er wordt ons gevraagd of we beneden willen zitten in de bus. 'Dan zie je geen moer!' roept mijn tante in Rotterdams accent uit. Waarop de mannen voor ons in de rij antwoorden met: 'Ja, en bovenin loop je een voorhoofdsholteontsteking op en een luchtweginfectie!' Ik heb er reuze zin in!
Maandag 25 mei, 12.54, bovenin de dubbeldekker-zonder-dak, met de blauwe oordopjes ingeplugd in de stoel voor me:
...tref ik een hele bal blauwe oordopjes bovenop een bushok aan en zie ik meteen een Lau-achtige man (van Tiny!) voor me, die nogal driftig uitroept: 'En het zit ook allemaal in elkaar gefrommeld!!'
Maandag 25 mei, 13.08, in dezelfde bus:
Als toppunt van het geweldige weer van de afgelopen dagen, begint het te regenen. Steeds harder. Tijd voor het oefenen van postief denken 'De bus kan hoogstens tot aan onze schouders volregenen!'
Dinsdag 26 mei, 22.17:
Wat een ontdekking: er ligt hier een Breda in de buurt!
Woensdag 27 mei, 10.41, in de Renfe van Pineda del Mar naar Barcelona:
Sms aan M: 'Ik zit in de trein naar Barcelona en het uitzicht is wel heeeel anders dan in NL. We rijden hier langs allemaal stranden waarin mensen in hun blote hol liggen te zonnen :S'
Hierop vraagt M of ik mijn verrekijker bij me heb, waarop ik maar uit pure ellende antwoord: 'Ik dacht dat ik wel genoeg gebakken worst gezien had bij het ontbijt!'
Woensdag 27 mei, 's avonds in Pineda del Mar, Barca heeft gewonnen:
Als we teruglopen richting hotel, zie ik van alle kanten mannen met vlaggen uit hun huizen stormen, op de motor of in de auto springen... Om vervolgens de hele nacht joelend met wapperende vlag rondjes te rijden. Ik stel mij voor hoe ik in deze stijl zou reageren na het winnen van een prijs bij een paardrijproefje: als een gek storm ik in wedstrijdoutfit de kantine uit, met mijn beker in de hand. Ik spring in mijn Corsa, terwijl ik ondertussen mijn zadeldekje aan mijn paardrijzweep monteer. Om vervolgens met piepende banden en wapperend zadeldek de polder door te scheuren...
Vrijdag 29 mei, ergens in de middag, zongebruind aan het zwembad:
'Zo' zegt mijn moeder, 'dan ga ik zo maar naar boven om te douchen en dan ga ik na het eten mijn koffers pakken'. Mijn tante: 'Koffers pakken?! Nu al? We hebben morgen nog de hele dag!' 'Ehh nee, we vertrekken vannacht' 'Oooh, ik dacht dat we nog een dag hadden. Nou, dan ga ik niet meer zwemmen ook, ik moet nog bijbruinen op mijn rug' zegt mijn tante, die al voor de vakantie de kleur van een pot nutella had.
Zaterdag 30 mei, na om 4.15 (!) opgehaald te zijn bij het hotel, in de rij om in te checken:
We staan nu 2 uur in de rij om in te checken. Met de keuze om mijn nieuwe hooggehakte laarzen te dragen in het vliegtuig, ben ik allang niet meer blij. De muziek die gedraaid wordt, een mix tussen de Efteling en opera, noodzaakt mij om mijn mp3 speler aan te zetten. Godzijdank had ik er wat metal opgezet, eindelijk fijn wakker worden!
Vorige week zaterdag vertrok ik op een onmogelijk tijdstip richting Schiphol, voor een weekje Pineda del Mar met mijn moeder en twee tantes...
Zaterdag 23 mei, 2.56, bij de incheckbalie:
Het gehalte zwartgestreepte uberverbaasde wenkbrauwen tot net onder de haargrens, in combinatie met gifgroene oogschaduw, is verrassend hoog.
Zaterdag 23 mei, 3.17, ingecheckt en betast door een douane-mevrouw:
Loop ik mezelf al dagen te troosten voor het feit dat ik hier nu om dit tijdstip rondloop, blijkt de BurgerKing dicht. Gelukkig ontdek ik in de boekhandel een nieuw boek van Ronald Giphart, wat ik dan ook meteen aanschaf.
Zaterdag 23 mei, omstreeks 9.00, aan de balie van het hotel:
Na hoogstens een uur nachtrust in het vliegtuig (met mijn voorhoofd in het hoekje tussen mijn stoelleuning en de wand, lekker comfortabel), gevolgd door een uur reizen in een bloedhete touringcar, komen we aan in het hotel. M'n bed in, denk ik. Helaas, we mogen pas om 13.00 inchecken
Maandag 25 mei, omstreeks 12.30, redelijk voorin de rij om met een hele toeristische dubbeldekker (met open dak) een rondrit te maken door Barcelona:
Er wordt ons gevraagd of we beneden willen zitten in de bus. 'Dan zie je geen moer!' roept mijn tante in Rotterdams accent uit. Waarop de mannen voor ons in de rij antwoorden met: 'Ja, en bovenin loop je een voorhoofdsholteontsteking op en een luchtweginfectie!' Ik heb er reuze zin in!
Maandag 25 mei, 12.54, bovenin de dubbeldekker-zonder-dak, met de blauwe oordopjes ingeplugd in de stoel voor me:
...tref ik een hele bal blauwe oordopjes bovenop een bushok aan en zie ik meteen een Lau-achtige man (van Tiny!) voor me, die nogal driftig uitroept: 'En het zit ook allemaal in elkaar gefrommeld!!'
Maandag 25 mei, 13.08, in dezelfde bus:
Als toppunt van het geweldige weer van de afgelopen dagen, begint het te regenen. Steeds harder. Tijd voor het oefenen van postief denken 'De bus kan hoogstens tot aan onze schouders volregenen!'
Dinsdag 26 mei, 22.17:
Wat een ontdekking: er ligt hier een Breda in de buurt!
Woensdag 27 mei, 10.41, in de Renfe van Pineda del Mar naar Barcelona:
Sms aan M: 'Ik zit in de trein naar Barcelona en het uitzicht is wel heeeel anders dan in NL. We rijden hier langs allemaal stranden waarin mensen in hun blote hol liggen te zonnen :S'
Hierop vraagt M of ik mijn verrekijker bij me heb, waarop ik maar uit pure ellende antwoord: 'Ik dacht dat ik wel genoeg gebakken worst gezien had bij het ontbijt!'
Woensdag 27 mei, 's avonds in Pineda del Mar, Barca heeft gewonnen:
Als we teruglopen richting hotel, zie ik van alle kanten mannen met vlaggen uit hun huizen stormen, op de motor of in de auto springen... Om vervolgens de hele nacht joelend met wapperende vlag rondjes te rijden. Ik stel mij voor hoe ik in deze stijl zou reageren na het winnen van een prijs bij een paardrijproefje: als een gek storm ik in wedstrijdoutfit de kantine uit, met mijn beker in de hand. Ik spring in mijn Corsa, terwijl ik ondertussen mijn zadeldekje aan mijn paardrijzweep monteer. Om vervolgens met piepende banden en wapperend zadeldek de polder door te scheuren...
Vrijdag 29 mei, ergens in de middag, zongebruind aan het zwembad:
'Zo' zegt mijn moeder, 'dan ga ik zo maar naar boven om te douchen en dan ga ik na het eten mijn koffers pakken'. Mijn tante: 'Koffers pakken?! Nu al? We hebben morgen nog de hele dag!' 'Ehh nee, we vertrekken vannacht' 'Oooh, ik dacht dat we nog een dag hadden. Nou, dan ga ik niet meer zwemmen ook, ik moet nog bijbruinen op mijn rug' zegt mijn tante, die al voor de vakantie de kleur van een pot nutella had.
Zaterdag 30 mei, na om 4.15 (!) opgehaald te zijn bij het hotel, in de rij om in te checken:
We staan nu 2 uur in de rij om in te checken. Met de keuze om mijn nieuwe hooggehakte laarzen te dragen in het vliegtuig, ben ik allang niet meer blij. De muziek die gedraaid wordt, een mix tussen de Efteling en opera, noodzaakt mij om mijn mp3 speler aan te zetten. Godzijdank had ik er wat metal opgezet, eindelijk fijn wakker worden!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Istanbul. Ja was een leuke vakantie, nog lekker weer terwijl het hier in NL al echt koud was. Heel veel gelopen, dingen bekeken en geshopt.
Is niet voor herhaling vatbaar omdat ik Istanbul leuk vind voor 1x en een volgende keer ga ik liever naar een plaats waat we nog niet eerder zijn geweest.
Is niet voor herhaling vatbaar omdat ik Istanbul leuk vind voor 1x en een volgende keer ga ik liever naar een plaats waat we nog niet eerder zijn geweest.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Corfu afgelopen zomer. Heel erg mooi en veel vriendelijke mensen. Voor herhaling vatbaar, dat niet ondanks dat het echt een heel mooi eiland is, is het niet zo groot en heb je het na 1x wel gezien vind ik. Volgende keer zou ik graag naar het vaste land van Griekenland gaan.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Kos!
Was echt een super vakantie, samen met een vriendinnetje. Lekker relaxen, wat van de omgeving zien en cocktails drinken!
Ik heb het echt naar me zin gehad toen!
Was echt een super vakantie, samen met een vriendinnetje. Lekker relaxen, wat van de omgeving zien en cocktails drinken!
Ik heb het echt naar me zin gehad toen!
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Afgelopen zomer naar Londen. Dit was voor 5 dagen, die voorbij gevlogen zijn!
In januari gaan wij als het goed is weer naar Londen, met mijn verjaardag. We zijn er al heel vaak geweest, maar hebben dan ook in Engeland gewoond, dus het blijft speciaal.
In januari gaan wij als het goed is weer naar Londen, met mijn verjaardag. We zijn er al heel vaak geweest, maar hebben dan ook in Engeland gewoond, dus het blijft speciaal.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Naar Valkenburg, twee weken terug, voor een weekendje weg. Is voor mij ook vakantie
M'n laatste echte vakantie/reis was naar Mexico, in september.
M'n laatste echte vakantie/reis was naar Mexico, in september.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Alias schreef:Corfu afgelopen zomer. Heel erg mooi en veel vriendelijke mensen. Voor herhaling vatbaar, dat niet ondanks dat het echt een heel mooi eiland is, is het niet zo groot en heb je het na 1x wel gezien vind ik. Volgende keer zou ik graag naar het vaste land van Griekenland gaan.
Naar het binnenland van Griekenland ben ik afgelopen jaar naar toe geweest. Naar oa Theater van Epidaurus, Olympia, Delphi, Meteorakloosters (prachtig) en natuurlijk Athene. Heel veel van de oudheid heb ik gezien in 8 dagen tijd met een rondreis. Prachtig was het en zeker aan te raden als je van cultuur houd. Ga wel eind mei begin juni, dan is het nog enigzins te doen met de temperaturen.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn laatste tripje was een weekendje Rome met mijn vriend. Mijn beste vriendin woont daar, dus die ging ik opzoeken. Daarvoor ben ik met mijn zoons een weekje in het exotische Zeeland geweest, en mijn laatste buitenlandse vakantie is alweer 2,5 jaar geleden in Mexico (was ook mijn huwelijksreis-huwelijk is ook alweer over, hoe sneu )
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik ben een aantal weken geleden een weekendje naar Madrid geweest. Erg leuke stad!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
In oktober ben ik een weekend naar Brugge geweest. Een erg leuk, gezellig stadje.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ben eind juni naar Egypte - Sharm el Sheik geweest. Daar kun je echt super snorkelen en duiken. Ja ik heb alleen gesnorkeld. Verder is het een gefabriceerd stadje en is er niets van historie te vinden. Om de piramides enzo te kunnen zien moet je eerst 8 uur lang met de bus reizen. Nou mij niet gezien. Als ik een volgende keer naar Egypte zou gaan, dan wat dichter bij de piramides etc. Want daarvoor ging ik toch wel naar egypte haha.
Gast- Gast
Januari 2009: Westendorf - Oostenrijk
Snowboarden en Skieën
Snowboarden en Skieën
poppetje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 102
Punten : 114
Van de zomer 2 weken naar Frankrijk geweest, eerst een week aan het meer van Annecy. Super daar zeg, zou ik zo weer heen gaan! Wel de rustigere plekjes opzoeken. De tweede week naar St. Aygulf. Hier zouden we niet snel nog een keer heen gaan. Te warm, te toeristisch, te druk. En het was een maand na de overstromingen, daar was ook nog wel het eea van te merken.
En half oktober een weekend met de familie naar Willingen. Dit was een verrassingsweekend en we hadden super weer dus helemaal geslaagd. Het hotel waren mijn vriend en ik al eens geweest en was idd ook voor herhaling vatbaar.
Over 1,5 week gaan we naar Londen... zin in! Heb helemaal niks te klagen dus ;-)
En half oktober een weekend met de familie naar Willingen. Dit was een verrassingsweekend en we hadden super weer dus helemaal geslaagd. Het hotel waren mijn vriend en ik al eens geweest en was idd ook voor herhaling vatbaar.
Over 1,5 week gaan we naar Londen... zin in! Heb helemaal niks te klagen dus ;-)
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Ik ben in Oktober 2 weken in Miami en Orlando geweest.
En nog een weekje in de Ardennen.
En nog een weekje in de Ardennen.
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Afgelopen zomer naar Turkije geweest, maar niet voor herhaling vatbaar. Als we ergens naar toe wilden zaten we gemiddeld 1 tot 2 uur in een bus heen en terug. En het verkeer is daar al een drama. Heb mijn hart af en toe vastgehouden.
De 27ste vertreken mijn vriend en ik voor 4 daagjes naar Londen. Kijk er nu al naar uit!!!
De 27ste vertreken mijn vriend en ik voor 4 daagjes naar Londen. Kijk er nu al naar uit!!!
Gast- Gast
Afgelopen zomer ben ik met m'n moeder een paar dagen naar Barcelona geweest.
Laatste vakantie met m'n vriend is helaas al veel langer geleden.. Was een paar dagen in een Landal huisje. We hopen komend jaar wel weer te kunnen sparen en dan komende zomer weer lekker twee weekjes te kunnen kamperen!
Cimic: Wat leuk! Londen met kerst/oud en nieuw lijkt me echt zooo leuk!!
Laatste vakantie met m'n vriend is helaas al veel langer geleden.. Was een paar dagen in een Landal huisje. We hopen komend jaar wel weer te kunnen sparen en dan komende zomer weer lekker twee weekjes te kunnen kamperen!
Cimic: Wat leuk! Londen met kerst/oud en nieuw lijkt me echt zooo leuk!!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik ben in oktober een paar dagen naar Nederland en een paar dagen naar mijn vriend geweest. Rondje Europa dus.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??
» Ook ik ben naar de kapper geweest!
» Wie is er naar Adele geweest?
» Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?
» nav concertlijst; waar ben jij geweest?
» Ook ik ben naar de kapper geweest!
» Wie is er naar Adele geweest?
» Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?
» nav concertlijst; waar ben jij geweest?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: