Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ben je als laatste naar toe geweest?

+59
Toet
Chloe
Polly
Arwyn
mo-lola
lente
poppetje
Winegum
Carra
RYW
Rouxxxe
SnowWhite
NerdChic
Alias
Caresses
Flippin' Bitch
Caro
Petteflet
mzcharlotte
Bosjesvrouw
Pearly_maar
Flinder
Bruintje Beer
Fred
SarahKey
Mizz_S
Pussycat
Inge
Flip Fluitketel
Oasis
rapa nui
Zininzon
Shisha
Lotus
Cherique
M_as
Beachgirl
Nova
Makamba
Snoes
Qiara
GeKKiE
Weegschaal
_Lacey_
Melis1985
tralala
Laced
RioolSpook
TNMN
Vanillivi
TricTrac
Lies
Zwerver
Poisongirl
Vancity_girl
Mermaid
Suus
Tsjip
Jeanette
63 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Waar ben je als laatste naar toe geweest? Empty Waar ben je als laatste naar toe geweest?

Bericht  Jeanette wo 24 nov 2010 - 0:49

Waar ben je met je laatste reis naar toe geweest? Was het een leuke vakantie en voor herhaling vatbaar? Of is het anders gelopen?

Ik ben eind oktober naar Barcelona geweest. Echt heerlijk! Elke dag ongeveer 22 graden met een heerlijk zonnetje, dus daar hebben we van genoten natuurlijk. Verder hadden we ook leuke dingen gedaan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben je als laatste naar toe geweest? Empty Re: Waar ben je als laatste naar toe geweest?

Bericht  Tsjip wo 24 nov 2010 - 1:09

Ik ben 2 jaar geleden voor het laatst op vakantie geweest. Dat was naar Egypte en voor ons niet voor herhaling vatbaar. We zijn uiteindelijk maar veel in het hotel gebleven en daar hebben we genoten. De keren dat we het hotel uit gingen zijn we een heel aantal keren bedonderd door de mensen daar. Dan neem je bijvoorbeeld de taxi-service uit het hotel en dan rijden ze totaal ergens anders naartoe en zetten ze je in de middle-of-nowhere af bij een winkel van een of andere vriend. En zo zijn er nog veel meer dingen gebeurd.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Waar ben je als laatste naar toe geweest? Empty Re: Waar ben je als laatste naar toe geweest?

Bericht  Suus wo 24 nov 2010 - 1:31

Ik ben als laatste een weekje naar Gran Canaria geweest afgelopen zomer. Het was erg leuk, maar een weekje was lang genoeg om alles te zien, dus voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 6:22

Als laatst ben ik drie weken naar Zuid Frankrijk geweest met mijn vriend. Was echt een heerlijke vakantie samen. Hele mooie omgeving, heerlijk weer, zeker voor herhaling vatbaar. In mei zijn we ook nog een week naar New York geweest, echt top!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 6:42

Canada.. Was zeker voor herhaling vatbaar, maar dan zorg ik dat ik niet meer tot over m`n oren verliefd ben, want ik ben daar alleen maar misselijk geweest van spanning voor als ik terug zou komen haha..
Maar het zoontje van mijn broer en zijn vriendin wonen daar, dus het is zeker voor herhaling vatbaar..

Gast
Gast

Bericht  Mermaid wo 24 nov 2010 - 7:21

Nederland Wink
Maar de laatste keer echt vakantie was afgelopen naar Zweden.. eerst een weekje bij familie van een vriend in een klein dorpje.. echt supermooi, daarna een weekje kanoën met vrienden ook heel leuk en mooi en daarna nog een paar dagen naar Stockholm met mn vriend ook erg leuk en mooi smile Dus zweden is zeker voor herhaling vatbaar, en dat is maar goed ook mn vriend wil er ooit wonen.

En stiekem voelt mn leven nu een beetje als een soort lange werkvakantie aangezien ik al 9 maanden op Malta zit. En ook naar malta kom ik zeker weer terug als ik hier niet meer woon. Het is zo'n mooi, typisch, lekker weer eilandje.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Vancity_girl wo 24 nov 2010 - 7:55

Seattle, daar zijn we afgelopen weekend geweest. Was gezellig, maar erg koud! We waren al vaker in Seattle geweest en gingen nu voornamelijk om te shoppen en gewoon even weg te zijn.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Poisongirl wo 24 nov 2010 - 9:59

Iseo in Italië. Lekker een weekje op camping del Solé. In een huisje. Zijn we in september geweest. Was leuk, lekker weer, mooi aan t Iseomeer, vlakbij Gardameer. Heeeeeerlijk! Het is geen USA, maar evengoed lekker.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 10:36

Kortgeleden ben ik naar Namibie, Ierland en Engeland geweest. Namibie was schitterend maar ook heel vermoeiend dus daar ben ik voorlopig niet aan toe om nog eens te doen haha. Ik was er dan ook drie weken en dat vind ik zelf best lang. Engeland ga ik elk jaar wel heen, dit jaar al twee keer en Ierland was voor het eerst en daar ga ik zeker nog eens heen Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 10:52

Meest recentelijk waren London (met excursie van m'n werk, met 140 leerlingen) en Kopenhagen (voor de liefde). Twee korte stedentripjes in twee steden die ik toch al goed ken, maar allebei toch weer nieuwe dingen ontdekt heb. Erg leuk.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver wo 24 nov 2010 - 11:15

Een kleine cruize naar new Castle en afgelopen zomer ben ik met mijn vriend naar Malgrat de mar geweest.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Lies wo 24 nov 2010 - 11:54

@ wc-eend: Hoe is die cruise bevallen? Wij geven mijn schoonouders in januari deze cruise naar new castle cadeau (via dfds) dus ben wel benieuwd:)
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 20:59

Naar Tenerife.. Ben in de nacht van zaterdag op zondag teruggekomen. Ik heb er zeer prettige herinneringen aan.. sunny Jammer dat het zo snel voorbij gegaan is Sad

Gast
Gast

Bericht  TricTrac do 25 nov 2010 - 0:24

Echt vakantie was afgelopen februari de wintersport in Oostenrijk, dit doen we elk jaar.
We zijn in juni nog een weekendje naar Zeeland geweest, is ons ook prima bevallen.
TricTrac
TricTrac
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 45
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Vanillivi do 25 nov 2010 - 4:46

Ik ben naar de westkust van Amerika geweest.

letterlijk "The trip of a lifetime"... Heb het zo ontzettend naar mijn zin gehad en Amerika is gewoon zo'n geweldig land! Ga echt zeker terug en kan het aan iedereen aanraden.

een land heeft gewoon mijn hart gestolen! Wink
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  TNMN do 25 nov 2010 - 6:54

In September een week in Nederland geweest, was erg fijn om familie en vrienden weer te zien.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  RioolSpook do 25 nov 2010 - 8:04

Van 27 september tot 15 oktober ben ik naar Italië geweest op 'test'vakantie. Maar het was echt geweldig leuk! Ook al hadden we meer pech dan dat we vooruit kwamen. Het aparte was dat we in Duitsland en Zwitserland telkens met pech kwamen te staan. Daardoor duurde het 5 nachten voordat we in Italië waren. We hebben zelfs nog bij de opel dealer overnacht. Uiteindelijk kwamen we dus in Italie aan en hebben we 1,5 week rondgereden zonder problemen.
Op de terugweg naar huis waren we net de grens van Zwitserland over en we hadden weer pech. Waardoor we dus 4 dagen vast stonden in Zwitserland en we uiteindelijk met het vliegtuig naar huis moesten.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  RioolSpook do 25 nov 2010 - 8:04

TNMN schreef:In September een week in Nederland geweest, was erg fijn om familie en vrienden weer te zien.

Woon jij in het buitenland? Voor de liefde of heeft het een andere reden?
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Laced do 25 nov 2010 - 20:24

In oktober ben ik samen met mijn vader een paar dagen naar Londen geweest Daarvoor zijn mijn vriend en ik in augustus naar Bali geweest.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 21:39

Naar Duitsland smile

Gast
Gast

Bericht  tralala vr 26 nov 2010 - 0:19

citytrip naar parijs
tralala
tralala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Melis1985 vr 26 nov 2010 - 0:36

Dat was vorig jaar zomer naar Rimini. Was een leuke vakantie. We zijn toen ook nog een dagje naar Venetie geweest en naar Rome.

Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 1:21

Afgelopen zomer ben ik naar Salou geweest. Hier was ik nog nooit geweest en ik was echt heel verbaasd dat het me zo goed is bevallen. Al verschillende keren in Spanje geweest, maar Salou steekt er met kop en schouders bovenuit.

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ vr 26 nov 2010 - 2:12

Mijn laatste vakantie was een roadtrip in West-USA.
Echt een geweldige reis waarin ik heel veel gezien heb.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Weegschaal vr 26 nov 2010 - 2:43

Ik ben 3 weken geleden naar Egypte geweest. De cultuur was iets te ver reizen voor een korte vakantie, maar wat een geweldige onderwaterwereld!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: