Waar ben je als laatste naar toe geweest?
+59
Toet
Chloe
Polly
Arwyn
mo-lola
lente
poppetje
Winegum
Carra
RYW
Rouxxxe
SnowWhite
NerdChic
Alias
Caresses
Flippin' Bitch
Caro
Petteflet
mzcharlotte
Bosjesvrouw
Pearly_maar
Flinder
Bruintje Beer
Fred
SarahKey
Mizz_S
Pussycat
Inge
Flip Fluitketel
Oasis
rapa nui
Zininzon
Shisha
Lotus
Cherique
M_as
Beachgirl
Nova
Makamba
Snoes
Qiara
GeKKiE
Weegschaal
_Lacey_
Melis1985
tralala
Laced
RioolSpook
TNMN
Vanillivi
TricTrac
Lies
Zwerver
Poisongirl
Vancity_girl
Mermaid
Suus
Tsjip
Jeanette
63 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Waar ben je als laatste naar toe geweest?
Mijn laatste vakantie was naar New York, vorige maand!
Wil zo weer terug...
Wil zo weer terug...
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
RioolSpook schreef:TNMN schreef:In September een week in Nederland geweest, was erg fijn om familie en vrienden weer te zien.
Woon jij in het buitenland? Voor de liefde of heeft het een andere reden?
Ja, ik woon in Schotland. Voor de liefde inderdaad (en verder studeer ik hier ook aan de universiteit).
Wat heb je een prachtige avatar trouwens!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Januari 2010: citytrip naar London, ik vond het echt leuk om daar te zijn .
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
In september een lang weekend naar Duitsland
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Curacao. Of het voor herhaling vatbaar is weet ik niet, maar ik ga er zeker ooit nog een keer naar terug om te kijken of het dan wel zo is. In de tweede week van mijn vakantie was ik ernstig verbrand over (op mijn buik na) mijn hele lichaam. Had 2e en 3e graads brandwonden opgelopen.
Was ook zwanger en was echt spuugmisselijk de hele dag en had het alsmaar warm. Kon gewoon echt bijna niks door de misselijkheid. Ook mocht ik de zon niet meer in i.v.m. met mijn brandwonden. Wordt lastig op Curacao, dus kon alleen maar naar buiten als ik een paraplu bij me had. We zaten ook nog eens een maand lang bij mijn schoonmoeder in huis, wat ook niet altijd een heel groot succes was.
Heel veel moesten we ook met het OV doen omdat er een auto geregeld zou worden, maar ook dat was niet meer gelukt. Hebben wel een paar dagen een auto gehad en dan wordt je vakantie een stuk leuker. Dus nee, het was voor het grootste gedeelte geen geslaagde vakantie, maar ik ga zeker ooit nog een keer terug.
Was ook zwanger en was echt spuugmisselijk de hele dag en had het alsmaar warm. Kon gewoon echt bijna niks door de misselijkheid. Ook mocht ik de zon niet meer in i.v.m. met mijn brandwonden. Wordt lastig op Curacao, dus kon alleen maar naar buiten als ik een paraplu bij me had. We zaten ook nog eens een maand lang bij mijn schoonmoeder in huis, wat ook niet altijd een heel groot succes was.
Heel veel moesten we ook met het OV doen omdat er een auto geregeld zou worden, maar ook dat was niet meer gelukt. Hebben wel een paar dagen een auto gehad en dan wordt je vakantie een stuk leuker. Dus nee, het was voor het grootste gedeelte geen geslaagde vakantie, maar ik ga zeker ooit nog een keer terug.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
IJsland, twee weken terug..
Was een erg leuke ervaring! We hebben een auto gehuurd en in een week een rondreis gemaakt. Het binnenland was door sneeuw helaas niet begaanbaar, maar we hebben wel veel mooie dingen gezien: watervallen, kraters, gletsjermeer, vulkanen, wilde paarden, elanden, geiser en zwavelbronnen
Was een erg leuke ervaring! We hebben een auto gehuurd en in een week een rondreis gemaakt. Het binnenland was door sneeuw helaas niet begaanbaar, maar we hebben wel veel mooie dingen gezien: watervallen, kraters, gletsjermeer, vulkanen, wilde paarden, elanden, geiser en zwavelbronnen
Nova- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 32
Registratiedatum : 22-11-10
Naar Aruba in de zomer van 2009. Was geweldig! Wil zeker nog een keer die kant op, en dan ook naar Curacao!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Argentinië en Brazilië afgelopen September. Was verbazingwekkend mooi. Buenos Aires overtrof alle verwachtingen. Rio was zoals ik verwacht had, dus ook super
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Albufeira, mei dit jaar. Ik vond het een super vakantie, ontzettend genoten samen met mijn vriend. Vooral omdat mijn laatste vakantie een ziekenhuisvakantie was; vond ik het spannend, maar was het heel erg leuke, fijne, vakantie.
Gast- Gast
Mijn laatste vakantie was 2 weken naar Frankrijk met de tent. Was erg leuk en voor herhaling vatbaar. heb er erg van genoten! Wel ga ik liever ieder jaar naar een andere bestemming, dus ook met kamperen
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Naar Schotland. Dat was de tweede keer dat ik er was en ik vind het nog steeds een geweldig land. De natuur is prachtig, de mensen zijn vriendelijk en de cultuur heeft ook wel wat.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Afgelopen zomer naar Zwitserland. Het is daar echt prachtig! Mijn tante woont daar dus we gaan er zeker nog een keer naar toe!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben ik oktober ook naar Barcelona geweest. Ik heb daar een paar heerlijke zonnige dagen gehad met mijn zusje.. Maar of je dat een reis kan noemen?Jeanette schreef:Waar ben je met je laatste reis naar toe geweest? Was het een leuke vakantie en voor herhaling vatbaar? Of is het anders gelopen?
Ik ben eind oktober naar Barcelona geweest. Echt heerlijk! Elke dag ongeveer 22 graden met een heerlijk zonnetje, dus daar hebben we van genoten natuurlijk. Verder hadden we ook leuke dingen gedaan.
Het was zeker voor herhaling vatbaar en wil ook nog wel eens terug. Heel veel gedaan en gezien die dagen, maar nog steeds niet alles. Maar er zijn nog zo veel meer plekken waar ik heen wil gaan dat ik niet weet of ik zo snel een dubbel bezoek zou maken aan een stad.
Gast- Gast
Ik ben in juni naar Marokko geweest en in oktober naar Egypte.
Beide geslaagd, maar niet voor herhaling vatbaar (dat komt meer door het feit dat ik steeds nieuwe landen wil zien en niet terugkeer naar een al eerder bezocht land)
Beide geslaagd, maar niet voor herhaling vatbaar (dat komt meer door het feit dat ik steeds nieuwe landen wil zien en niet terugkeer naar een al eerder bezocht land)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Vorige week/afgelopen week een week naar Londen. Gelukkig net op tijd terug voor het begon te sneeuwen. Ik was wel vaker in Londen geweest maar ook dit keer weer heel veel gezien, veel museums bezocht, gewinkeld, uit eten geweest en een van de hoogtepunten was Classical Spectacular in de Royal Albert Hall. Al die Engelsen zwaaiend met hun vlaggetjes en meezingen bij Rule Brittania en Land of Hope & Glory. Mooie muziek en lasershow in een prachtig theater en vooral een erg speciale sfeer.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ben het laatst in Washington, Bowling Green, Toronto en New York geweest. Dit was een studiereis vanuit mijn opleiding. De reis op zich zal ik heel waarschijnlijk niet nog eens doen, maar terug naar NYC wil ik zeker!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik ben het laatst naar Egypte geweest, voor herhaling vatbaar. Alleen zou ik een andere accomdoatie nemen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Mijn laatste reis is naar de Malediven gegaan!
Was super! voor herhaling vatbaar!
Was super! voor herhaling vatbaar!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Mijn laatste reis naar het buitenland dan was in 2009 naar turkije.
Het was er echt heerlijk warm (moet je van houden) maar prima te doen.
Zou er zo weer naartoe willen hoor. Alleen dan wel naar een ander plekje van turkije, want ik hou ook erg van afwisseling.
En ik zou graag meerdere landen zien, dus turkije staat nu weer onderaan mijn lijstje.
Het was er echt heerlijk warm (moet je van houden) maar prima te doen.
Zou er zo weer naartoe willen hoor. Alleen dan wel naar een ander plekje van turkije, want ik hou ook erg van afwisseling.
En ik zou graag meerdere landen zien, dus turkije staat nu weer onderaan mijn lijstje.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Vorig weekend een weekendje weg naar landall greenparks in Holten, het weekend daarvoor een weekendje Vlissingen, en het weekend daarvoor een weekendje Brussel. Maar goed, dat vind ik geen echte reizen...
Mijn laatste echte reis was deze zomervakantie, toen heb ik samen met mn vriend een treinreis gemaakt door Europa door Oostenrijk, Slovenie, Hongarije, Tsjechie en Duitsland. Dat was zeker voor herhaling vatbaar (we doen het dan ook al jaren), maar dan wel weer andere bestemmingen!
Mijn laatste echte reis was deze zomervakantie, toen heb ik samen met mn vriend een treinreis gemaakt door Europa door Oostenrijk, Slovenie, Hongarije, Tsjechie en Duitsland. Dat was zeker voor herhaling vatbaar (we doen het dan ook al jaren), maar dan wel weer andere bestemmingen!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Den Bosch, we waren een weekendje weg.
En als ik straks een weekje langer zwanger blijk te zijn, is daar ons kind gemaakt. Ik weet namelijk nog niet precies hoe ver ik ben
Naar de Eiffel een midweekje met vrienden naar oa Trier, Luxemburg en Saarburg. Was leuk, mooie uitzichten en veel groen (met name druiven).
Daarvoor het binnenland van Griekenland, met oa Olympia, Delphi, Meteorakloosters en Athene. Dat was erg mooi. Die oude cultuur. Ongelooflijk om te zien dat ze zulke dingen destijds hebben kunnen bouwen.
Daarvoor het binnenland van Griekenland, met oa Olympia, Delphi, Meteorakloosters en Athene. Dat was erg mooi. Die oude cultuur. Ongelooflijk om te zien dat ze zulke dingen destijds hebben kunnen bouwen.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
We zijn in september nar Italie geweest aan het Gardameer bij Peschiera del garda. Supermooi weer gehad.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Weekendje Texel begin november. Drie dagen regen, maar toch fijn
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??
» Ook ik ben naar de kapper geweest!
» Wie is er naar Adele geweest?
» Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?
» nav concertlijst; waar ben jij geweest?
» Ook ik ben naar de kapper geweest!
» Wie is er naar Adele geweest?
» Wie is er naar de vakantiebeurs geweest?
» nav concertlijst; waar ben jij geweest?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: