Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De warme ambachtelijke bakker aan huis

+4
girli
litllejoy
Tania
Zora
8 plaatsers

Ga naar beneden

De warme ambachtelijke bakker aan huis  Empty De warme ambachtelijke bakker aan huis

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 3:29

Wie kent het? En gebruiken jullie dit ook?

Wij gaan dit proberen, ze zitten sinds een paar weken hier in onze woonplaats.
het is echt een ideaal systeem. Wij lopen altijd vers brood mis bij de bakkerij van de supermarkt hier, de lekkere broden zijn altijd weg als we gaan kijken. Dan blijven alleen de broden die na een halve dag al droog zijn over...

Nu bezorgd deze bakker elke dinsdag of vrijdag ALLE soorten broden voor 1,80 euro. Ze worden heel vroeg in de ochtend gebakken bij een echte bakkerij, en diezelfde dag gratis bezorgd voor 9u door de vaste bezorger. Je hoeft er niet voor thuis te blijven: je kan afspreken waar ze je bestelling kunnen neerleggen of dan wel af kunnen geven.
Geen minimum afname, geen wekelijkse verplichting. I love you

( ik wil geen reclame maken dus post ook geen bedrijfsnaam of link, gewoon benieuwd naar reacties en/of ervaringen )

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

De warme ambachtelijke bakker aan huis  Empty Re: De warme ambachtelijke bakker aan huis

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 4:20

Mijn vader heeft dit een hele tijd gehad en idd werd altijd netjes vroeg bezocht en als je er niet was dan werd het op afgesproken plek neergezet.
De bakker stopte er toen mee.

Als dat hier zou zijn dan zou ik het ook gaan doen, heerlijk lijkt me dat!

Gast
Gast

De warme ambachtelijke bakker aan huis  Empty Re: De warme ambachtelijke bakker aan huis

Bericht  Zora ma 3 okt 2011 - 5:15

Oeh dat klinkt heel relaxed!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 7:22

Ik heb vanmiddag voor vrijdagochtend besteld, ben benieuwd! Ik laat wel weten of het wat is.

Heb de bezorger gesproken, hele aardige man!

Gast
Gast

Bericht  Tania ma 3 okt 2011 - 7:24

Dat lijkt me echt heel makkelijk maar ik heb er nog nooit van gehoord dus ik denk dat het hier in de buurt niet is.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 21:24

Tania: Dit is ook alleen in onze regio voor zover ik weet, er zijn 4 bezorgers en die halen 's ochtends de bestellingen op bij een bakker in de buurt.

Ik wist voorheen niet eens dat het bestond haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 22:24

Als je googled dan zie je waar het allemaal is, en dat is helaas niet hier.

Gast
Gast

Bericht  litllejoy ma 3 okt 2011 - 22:36

Heb ook al gegoogled, maar hier helaas ook niet in de buurt.
Dat blijft toch gewoon naar de bakker/ winkel gaan.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 22:56

Ik heb er wel eens van gehoord, maar geen idee of dat dezelfde is als de jouwe. Heb je een link via pm voor me, kan ik even kijken of ze ook hier komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 22:58

Het lijkt me wel ideaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 18:42

Nee nooit van gehoord maar ik woon dan ook boven een bakker. Niet dat ze nog brood hebben hoor, als ik uit mijn werk kom Wink. Ik ben veroordeeld tot supermarktbrood en zelfs daar hebben ze niet altijd wat als ik uit mijn werk kom. Wat is mijn leven toch zwaar :P.

Gast
Gast

Bericht  girli do 6 okt 2011 - 10:22

Klinkt goed Very Happy
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 10:59

Toen ik en mijn toenmalige vriend nog samen waren, nu bijna tien jaar geleden, kochten wij altijd brood via de warme bakker aan huis. Zij brachten op maandag twee broden en op woensdag drie broden. Ondanks dat ik maar weinig brood at, kon mijn toenmalige vriend een halve per dag op. laughcry

Toen hij en ik dan ook uit elkaar gingen, ik vergeten was om de bakker af te bellen, of in ieder geval om de bestelling te wijzigen, had ik opeens een overschot aan brood en weinig vries mogelijkheden. Het waren destijd de weggeef-brood-weken bij mij thuis. Very Happy

(Trouwens, bij ons werden ze aan de deur gehangen en belde hij eens per maand aan om het geld te innen of gooide een briefje in de bus met het vriendelijk verzoek om te betalen. We waren een goudmijntje destijd voor de bakker. Very Happy)

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 do 6 okt 2011 - 20:07

Mijn ouders laten ook brood thuis bezorgen. Was altijd lekker om dan tussen de middag vers brood te eten!
Met zijn tweeen eten we niet zoveel brood en haal ik het toch gewoon bij de supermarkt.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 23:22

_MamaRosa_ schreef:Ik heb er wel eens van gehoord, maar geen idee of dat dezelfde is als de jouwe. Heb je een link via pm voor me, kan ik even kijken of ze ook hier komen.

Ze komen ook bij jou, ik PM je wel even.

Trouwens, hij is vanmorgen geweest. Het is supervers brood I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 23:28

Oe dat lijkt me fijn!
Waar kun je dat zien?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 8:39

PrinsesBo schreef:Oe dat lijkt me fijn!
Waar kun je dat zien?

Googlen? Ik weet niet waar je woont maar onze thuis-bakker bezorgd alleen in onze omgeving.

Of bedoelde je dat niet?

Gast
Gast

Bericht  Pussycat vr 7 okt 2011 - 17:31

Waar woon jij dan tea?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 20:03

Tea-Leaf schreef:
PrinsesBo schreef:Oe dat lijkt me fijn!
Waar kun je dat zien?

Googlen? Ik weet niet waar je woont maar onze thuis-bakker bezorgd alleen in onze omgeving.

Of bedoelde je dat niet?

Oh ik dacht dat er misschien een site voor was in de trant van www.warmebakkeraanhuis.nl ofzo scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 20:57

Pussycat schreef:Waar woon jij dan tea?

In H.olten

Gast
Gast

Bericht  silly-one vr 7 okt 2011 - 21:04

Ik weet dat mijn zus het jarenlang heeft gehad en dat het brood dan aan de deur werd gehangen. Ik zag wel meerdere huizen altijd brood aan de deur hangen dus vind het eigenlijk vrij normaal. Zelf hadden wij het niet omdat we met een te groot gezin waren en mijn moeder bij de bakker iedere week een stuk of 10 broden kon gaan halen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 23:43

Hmm heb kun je mij een pm sturen? Hopelijk komen ze hier ook nog.

Gast
Gast

Bericht  Makamba di 11 okt 2011 - 6:24

Zora schreef:Oeh dat klinkt heel relaxed!

Inderdaad! Very Happy
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: