DagCafé
+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb een doel!!! Die broek van Zusje. Ik heb hem gepast, maar de knoop ging niet dicht. Ik heb dus als doel de volgende keer die broek te passen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb een doel!!! Die broek van Zusje. Ik heb hem gepast, maar de knoop ging niet dicht. Ik heb dus als doel de volgende keer die broek te passen
Dus afvallen en snel weer naar Zusje gaan .
Ik ga nu weer studeren, iedereen mag me negeren als iemand me hier de komende drie uur ziet.
Fijne middag allemaal!
Gast- Gast
Smikkell wat een leuk doel!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Had uberhaupt niet gedacht dat ik mijn benen er in zou krijgen. Ik wilde hem ook gewoon niet proberen, maar alleen de knoop viel best mee dus en inderdaad ook vrij haalbaar.Reva schreef:Alleen de knoop niet dicht is best haalbaar dan.
Ik heb een doel!!!
Gast- Gast
Reva schreef:Ik knijp hem echt voor mijn doel
Jouw doel wat 5 kg voor een bepaalde datum toch of zo?
Dat was toch ook jouw doel?Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ik knijp hem echt voor mijn doel
Jouw doel wat 5 kg voor een bepaalde datum toch of zo?
Laatst aangepast door Smikkell op zo 15 jan 2012 - 5:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jonguh, je bent super goed bezig!Reva schreef:Ik knijp hem echt voor mijn doel
Ja, het ligt ook niet aan mij, maar aan het jurkje
Gast- Gast
Als dat jurkje zo gaat doen, dan hang ik hem vast met nog meer spijkersReva schreef:Smikkell schreef:Jonguh, je bent super goed bezig!Reva schreef:Ik knijp hem echt voor mijn doel
Ja, het ligt ook niet aan mij, maar aan het jurkje
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat was toch ook jouw doel?Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ik knijp hem echt voor mijn doel
Jouw doel wat 5 kg voor een bepaalde datum toch of zo?En mijn doel!
Ja, eind januari
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat was toch ook jouw doel?Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ik knijp hem echt voor mijn doel
Jouw doel wat 5 kg voor een bepaalde datum toch of zo?En mijn doel!
Oja eind deze maand he Maar dat haal ik denk ik niet, maar ben nu dus wel al een kilo afgevallen in een week, dus kan er wel een aantal kwijt zijn dan
Als ik reken vanaf mijn gewicht op 2 januari, is het wel haalbaar. Niet als het vanaf kerst moet
Gast- Gast
Reva schreef:Als ik reken vanaf mijn gewicht op 2 januari, is het wel haalbaar. Niet als het vanaf kerst moet
Je haalt dat wel hoor
Ibbel, ik maak me dan ook meer druk om mijn jurk begin maart, ipv doel van januari
Gast- Gast
Anders moet je zus het maar uitstellen..Reva schreef:Ibbel, ik maak me dan ook meer druk om mijn jurk begin maart, ipv doel van januari
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb een doel!!! Die broek van Zusje. Ik heb hem gepast, maar de knoop ging niet dicht. Ik heb dus als doel de volgende keer die broek te passen
Wat een leuk doel! Dan bewaar ik hem zeker, hij is ook nog zo nieuw... De vraag is alleen... Wanneer is volgende keer?
Ik ga ff een tukkie doen op de bank!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Anders moet je zus het maar uitstellen..Reva schreef:Ibbel, ik maak me dan ook meer druk om mijn jurk begin maart, ipv doel van januari
Dat zou ze opzich graag doen, het dertig worden uitstellen
Gast- Gast
Tussen nu en de vorige keer zat twee weken. Dat lijkt me niet haalbaar... Maar om nou pas weer te daten als ik in die broek pas We zullen zien.Zusje schreef:Smikkell schreef:Ik heb een doel!!! Die broek van Zusje. Ik heb hem gepast, maar de knoop ging niet dicht. Ik heb dus als doel de volgende keer die broek te passen
Wat een leuk doel! Dan bewaar ik hem zeker, hij is ook nog zo nieuw... De vraag is alleen... Wanneer is volgende keer?
Ik ga ff een tukkie doen op de bank!
Ja, even op de bank vind ik een heel goed idee van jou.
Gast- Gast
Daarom..Reva schreef:Smikkell schreef:Anders moet je zus het maar uitstellen..Reva schreef:Ibbel, ik maak me dan ook meer druk om mijn jurk begin maart, ipv doel van januari
Dat zou ze opzich graag doen, het dertig worden uitstellen
Gast- Gast
Reva schreef:Ibbel, ik maak me dan ook meer druk om mijn jurk begin maart, ipv doel van januari
Jurk begin maart? Heb ik wat gemist?
Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbel, ik maak me dan ook meer druk om mijn jurk begin maart, ipv doel van januari
Ja, het is een beetje snel gegaan met mijn vriend, maart we staan er allebei achter
Gast- Gast
Reva schreef:Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbel, ik maak me dan ook meer druk om mijn jurk begin maart, ipv doel van januari
Ja, het is een beetje snel gegaan met mijn vriend, maart we staan er allebei achter
hahah ja sure Maar vertel wat nu echt? Wat voor jurk wil je aan voor welke gelegenheid?
Ik heb mijn jurkje gewoon iets te enthousiast qua maat gekocht, maar wil hem graag aan op het feest van mijn zus begin maart. Ik werd er gek van dat elke keer iets na een paar weken dragen al ging lubberen..
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: