DagCafé
+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Ja, dat denk ik ook iedere keer... O nee he, ben zwanger. Maar goed, die kans is zeer klein.
Zal wel een tik van het buikgriepvirus hebben, heb het al dagen bij vlagen.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:June schreef:www.blogspot.com/2011/10/blog-post_18.html
http://translate.google.nl
De eerste link doet het niet?
Stofzuiger, hoe komt het?
http://yoli-www.blogspot.com/2011/10/blog-post_18.html
Hij doet raar
Je moet na > kopiëren
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ja, dat denk ik ook iedere keer... O nee he, ben zwanger. Maar goed, die kans is zeer klein.
Testje? Ik ken meer mensen van het forum die het onmogelijk leek.
Gast- Gast
Zal er eens over denken. Een tijdje terug had ik het ook, zal ook wel zijn dat ik niet top in mijn vel zit.June schreef:Stofzuiger schreef:Ja, dat denk ik ook iedere keer... O nee he, ben zwanger. Maar goed, die kans is zeer klein.
Testje? Ik ken meer mensen van het forum die het onmogelijk leek.
Gast- Gast
Dankjewel voor de link June en ik zal inderdaad Google Translate inschakelen !
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Stylegirl schreef:Dankjewel voor de link June en ik zal inderdaad Google Translate inschakelen !
Ik heb hem nu ook vertaalt. Kreeg gelijk zo'n popup iets of ik het wilde vertalen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
June schreef:Stofzuiger schreef:Bleh, ben alweer zooo misselijk
Zwanger? Drieling?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Dan kan je me opvegen. Echt.Alex schreef:June schreef:Stofzuiger schreef:Bleh, ben alweer zooo misselijk
Zwanger? Drieling?
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Dankjewel voor de link June en ik zal inderdaad Google Translate inschakelen !
Ja, handig hè
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Dan kan je me opAlex schreef:June schreef:Stofzuiger schreef:Bleh, ben alweer zooo misselijk
Zwanger? Drieling?vegenzuigen. Echt.
Vast niet hoor lieve stofzuiger
Gast- Gast
Kruimeldief, in dat geval trek ik bij je in en zal ik er voor je zijn.
Maar ik duim toch heel erg hard voor je dat een zwangerschap aan jouw kant nog even mag uitblijven tot het moment jullie er eventueel bewust voor willen gaan. Het is zo fijn dat je nu net weer wat meer rust hebt en ook echt aan genieten toekomt.
Gelukkig zijn er zoveel meer redenen voor misselijkheid...
Maar ik duim toch heel erg hard voor je dat een zwangerschap aan jouw kant nog even mag uitblijven tot het moment jullie er eventueel bewust voor willen gaan. Het is zo fijn dat je nu net weer wat meer rust hebt en ook echt aan genieten toekomt.
Gelukkig zijn er zoveel meer redenen voor misselijkheid...
Gast- Gast
Ik zou jou best als oppas willen hoor, Smikkell! Maar goed, ik heb geen vriendje en wil al helemaal niet zwanger zijn.
Ik help Smikkell duimen dat je voorlopig niet zwanger wordt, maar anders zou het wel gezellig zijn, Smik in huis.
Ik help Smikkell duimen dat je voorlopig niet zwanger wordt, maar anders zou het wel gezellig zijn, Smik in huis.
Gast- Gast
Ik denk dat ik helemaal stop met studeren en studeerplannen en alleen nog nanny ga zijn.
Gast- Gast
Zou je best kunnen doen, iedereen zou daar blij van worden. Als je het dan in verschillende landen doet, kom je ook nog ergens . Wel op voorwaarde dat ze elke één à twee maanden een ticket voor mij boeken om je op te komen zoeken natuurlijk.
Gast- Gast
Voor die drie uurtjes?June schreef:Zou je best kunnen doen, iedereen zou daar blij van worden. Als je het dan in verschillende landen doet, kom je ook nog ergens . Wel op voorwaarde dat ze elke één à twee maanden een ticket voor mij boeken om je op te komen zoeken natuurlijk.
Gast- Gast
Ja, maar dan moet je wel vaginataart voor me maken . Ik kom liever drie uurtjes dan helemaal niet natuurlijk!
Gast- Gast
Voor drie uur betaal ik geen ticket. Alleen voor twee weken.June schreef:Ja, maar dan moet je wel vaginataart voor me maken . Ik kom liever drie uurtjes dan helemaal niet natuurlijk!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Voor drie uur betaal ik geen ticket. Alleen voor twee weken.June schreef:Ja, maar dan moet je wel vaginataart voor me maken . Ik kom liever drie uurtjes dan helemaal niet natuurlijk!
Nee, dat betaalt jouw werkgever dan. Oew.. twee weken. Klinkt als vakantie
Gast- Gast
Kan deze zomer wel weer naar Florida. Kom je dan langs?June schreef:Smikkell schreef:Voor drie uur betaal ik geen ticket. Alleen voor twee weken.June schreef:Ja, maar dan moet je wel vaginataart voor me maken . Ik kom liever drie uurtjes dan helemaal niet natuurlijk!
Nee, dat betaalt jouw werkgever dan. Oew.. twee weken. Klinkt als vakantie
Gast- Gast
Nope, groeit geen geld op mijn rug en die geldboom is ook nog steeds niet rijp .
Als ik geld had, kwam ik graag langs. Ga je echt weer of kan het alleen?
Als ik geld had, kwam ik graag langs. Ga je echt weer of kan het alleen?
Gast- Gast
Tickets vind je meestal op internet.June schreef:Wacht, even op mijn rug en in mijn achtertuin kijken.
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: