Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Tiana zo 15 jan 2012 - 5:29

Ik heb net weer even aan een verslag gewerkt (hij is bijna af cheers en dat was mijn doel voor deze week) en nu ga ik even mijn pizza maken, eten en dan weer verder om het verslag af te krijgen! Tot straks!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Ibbeltje zo 15 jan 2012 - 5:31

Reva schreef:Ik heb mijn jurkje gewoon iets te enthousiast qua maat gekocht, maar wil hem graag aan op het feest van mijn zus begin maart. Ik werd er gek van dat elke keer iets na een paar weken dragen al ging lubberen..

aaah oke. En hoeveel maten moet je nog slinken? :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 5:32

Reva schreef:Ik heb mijn jurkje gewoon iets te enthousiast qua maat gekocht, maar wil hem graag aan op het feest van mijn zus begin maart. Ik werd er gek van dat elke keer iets na een paar weken dragen al ging lubberen..
Zolang je maar niet op het feest verschijnt in de jurk die je in eerste instantie had gekocht voor het feest. Dan is er iets mis gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 5:34

Mijn doel was 60 kg te wegen als ik weer aan het werk ga, maar is niet haalbaar meer, ben zelfs verder van mijn doel verwijdert sinds 2 weken Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 5:35

:
Smikkell schreef:
Zolang je maar niet op het feest verschijnt in de jurk die je in eerste instantie had gekocht voor het feest. Dan is er iets mis gegaan.

Whahaha Laughing

Ibbel, ik draag nu 1 maat groter ongeveer. Ligt een beetje aan het merk. Maar er moet toch een bolero (iegh) over, dus de rits kan een stukje open blijven in nood :P Ik wil kunnen bukken :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 5:37

Stofzuiger schreef:Mijn doel was 60 kg te wegen als ik weer aan het werk ga, maar is niet haalbaar meer, ben zelfs verder van mijn doel verwijdert sinds 2 weken Sad
Niet huilen Stofzuiger. Op je werk ben je ook veel in beweging, komt wel goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 5:37

Stofzuiger schreef:Mijn doel was 60 kg te wegen als ik weer aan het werk ga, maar is niet haalbaar meer, ben zelfs verder van mijn doel verwijdert sinds 2 weken Sad

60 kilo :shock:
Onmogelijk hier. Als ik dat ooit weeg, geef ik een forumfeest nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 5:45

60 kilo, ik weeg het elke nacht.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 5:46

Reva schreef:

60 kilo :shock:
Onmogelijk hier. Als ik dat ooit weeg, geef ik een forumfeest nerd
Als je de jaren voor de AD altijd 55 kilo woog ik 60 nog meer als 'normaal'. Maar goed, voor ik zwanger werd woog ik er 66, dus daar zit ik in elk geval onder. Een half jaar daarvoor was het nog 75+ kg laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 5:55

Snap ik, Stofzuiger. Voor mij klinkt het alleen gewoon onhaalbaar, maar als dat is wat je eerst wel woog is het gewon frusterend idd.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 6:02

Gelukkig heb ik ook niet heel veel meer dan wortels in huis.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 15 jan 2012 - 6:03

Reva schreef::
Smikkell schreef:

Whahaha Laughing

Ibbel, ik draag nu 1 maat groter ongeveer. Ligt een beetje aan het merk. Maar er moet toch een bolero (iegh) over, dus de rits kan een stukje open blijven in nood :P Ik wil kunnen bukken :P

Oh dat haal jij wel joh voor Maart !

En ja beetje kunnen bewegen zou fijn zijn hahah.

60 kg nou als ik dat ooit weeg dan is het groot feest hier hahaha
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Bimbam zo 15 jan 2012 - 6:03

Ik durf niet eens op de weegschaal te staan, heb geen idee hoeveel ik weeg dus. En ik wil het ook niet weten. Ik heb trouwens niet eens een weegschaal. Ja, een keukenweegschaal, maar die slaat sowieso meteen door als ik erop ga staan DagCafé - Pagina 5 394967

Hoi trouwens!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 6:03

Wortelsoep?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 6:03

Smikkell schreef:Gelukkig heb ik ook niet heel veel meer dan wortels in huis.
Ieuw, wortels... Als ik die koop zijn ze voor het konijn van mijn zusje of voor mijn kids.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 6:05

Oh, Bimbambom, dat lijkt me heerlijk, een weegschaalvrij- leven. Ik moet er minimaal 2 per dag op.
Toen ik zwanger was woog ik me niet thuis, alleen bij de gyn, daar moest het. En dan durfde ik bijna niet te kijken...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 6:05

Ibbel, jij ook al een feest dan? Mocht ik het ooit wegen en jij ook, gaan we gewoon de hele avond samen op tafel staan, zodat iedereen naar ons kan kijken :P

Gast
Gast

Bericht  Bimbam zo 15 jan 2012 - 6:12

Stofzuiger schreef:Oh, Bimbambom, dat lijkt me heerlijk, een weegschaalvrij- leven. Ik moet er minimaal 2 per dag op.
Toen ik zwanger was woog ik me niet thuis, alleen bij de gyn, daar moest het. En dan durfde ik bijna niet te kijken...

Nou ja, ik durf gewoon niet hoor DagCafé - Pagina 5 394967 Vroeger (lees: een jaar of 2 geleden) vond ik het geen probleem, ik woog toch altijd hetzelfde, totdat ik 2 jaar geleden op onverklaarbare wijze begon aan te komen. Toen ie over de 60 kg heen ging terwijl ik altijd ca 54 kg woog heb ik maar besloten er niet meer op te gaan... Mijn gewicht is nu gelukkig wel weer redelijk constant, heb alleen wel 2 kledingmaten groter dan vroeger Evil or Very Mad.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 6:13

Bimbam schreef:
Stofzuiger schreef:Oh, Bimbambom, dat lijkt me heerlijk, een weegschaalvrij- leven. Ik moet er minimaal 2 per dag op.

Nou ja, ik durf gewoon niet hoor DagCafé - Pagina 5 394967 Vroeger (lees: een jaar of 2 geleden) vond ik het geen probleem, ik woog toch altijd hetzelfde, totdat ik 2 jaar geleden op onverklaarbare wijze begon aan te komen. Toen ie over de 60 kg heen ging terwijl ik altijd ca 54 kg woog heb ik maar besloten er niet meer op te gaan... Mijn gewicht is nu gelukkig wel weer redelijk constant, heb alleen wel 2 kledingmaten groter dan vroeger Evil or Very Mad.
Oh, vroeger had ik ook maatje 50/ 56 hoor, maar da's ruim 26 jaar geleden, past nu echt niet meer Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Suus zo 15 jan 2012 - 6:16

Wow, 60 kilo? Ik geloof niet dat ik dat moet willen... Ik zie morgen wel wat de schade is van dit weekend :P
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 6:24

Als je mij vorig jaar had verteld dat ik ooit weer onder de 60 zou wegen dan had ik je keihard uitgelachen. Maar niets is onmogelijk. Je moet het alleen wel echt willen. Veel bewegen, veel op je eten letten en niet te veel uitzonderingen maken...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 6:31

Ik vind een bmi van 19 niet haalbaar :P

Gast
Gast

Bericht  Suus zo 15 jan 2012 - 6:33

Op de middelbare school was ik best mager, helemaal vergeleken met nu, maar zelfs toen woog ik nog 62 kilo. Ik vind 68 wel een mooi streven angel
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 6:35

Suus schreef:Op de middelbare school was ik best mager, helemaal vergeleken met nu, maar zelfs toen woog ik nog 62 kilo. Ik vind 68 wel een mooi streven DagCafé - Pagina 5 166342
Maar jij bent langer dan ik.

Ik zal zien hoe ver ik kom. Heb niet echt een getal in mijn hoofd. Kijk liever in de spiegel en naar hoe ik me voel

Gast
Gast

Bericht  Bimbam zo 15 jan 2012 - 6:36

Stofzuiger schreef:
Bimbam schreef:

Oh, vroeger had ik ook maatje 50/ 56 hoor, maar da's ruim 26 jaar geleden, past nu echt niet meer Rolling Eyes

Laughing Dat schijn ik ook ooit gepast te hebben, kan het me alleen niet meer voorstellen. Ik bedoelde trouwens met vroeger 2 jaar geleden.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud