DagCafé
+15
Merai
TwistedAngel
Burn
Rush
VeryCherry
Sjaantje
Iedereen
Toet
Stuiterbal
Bimbam
Alex
Suus
Tiana
Ibbeltje
Erin
19 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Nou, met kip hoef ik niet aan te komen bij je. Ik vind de witvis ook wel een goed idee. Ik eet tartaar trouwens graag met sperziebonen.Reva schreef:Smikkell schreef:Tartaar?Reva schreef:Carrotcake is zo lekker..
Ik wil vanavond sperziebonen eten met zilvervliesrijst eten. Iemand een idee wat ik daarbij kan eten? Wel gezond.. Ik wok de sperziebonen, die gaan door de rijst daarna.
Leek me zo'n droog geheel
Gast- Gast
Smikkell schreef:chocolate wasted cake,Ibbeltje schreef:Wat voor taarten waren er nou allemaal?
Die chocoladebomtaart in ieder gevalappelroosjesvaginataart, carrotcake, appelkruimeltaart, (nog een andere) chocoladetaart, pull apart bread met kaneel. Oreomonster niet meer gemaakt. Sommige taarten waren ook voor de verjaardag van vandaag. En nu vergeet ik er nog eentje?
Gast- Gast
aah dus dat was de vaginataart
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Noem het dan gewoon kutjes-taartJune schreef:Smikkell schreef:chocolate wasted cake,Ibbeltje schreef:Wat voor taarten waren er nou allemaal?
Die chocoladebomtaart in ieder gevalappelroosjesvaginataart, carrotcake, appelkruimeltaart, (nog een andere) chocoladetaart, pull apart bread met kaneel. Oreomonster niet meer gemaakt. Sommige taarten waren ook voor de verjaardag van vandaag. En nu vergeet ik er nog eentje?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik knowErin schreef:Smikkell schreef:Ow, Erin, ik heb iets leuks voor je. Kwam het tegen en dacht dat jij er wel van zou houden. Ik stuur je wel even een PM.
Smikk! Je bent geweldig!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Daar kan ik pas over meepraten als ik een foto heb gezien ..June schreef:Oké, kutjestaart.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Maar we hebben alleen het roosjesidee gebruikt, niet dit recept.Ibbeltje schreef:aah dus dat was de vaginataart
Laatst aangepast door Smikkell op zo 15 jan 2012 - 3:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
June schreef:Nee, die had wél roosjes.
Ik wilde net zeggen, dat zijn toch gewoon roosjes !
Tiana- Ratel
Smikkell schreef:Nou, met kip hoef ik niet aan te komen bij je. Ik vind de witvis ook wel een goed idee. Ik eet tartaar trouwens graag met sperziebonen.Reva schreef:Smikkell schreef:Tartaar?Reva schreef:Carrotcake is zo lekker..
Ik wil vanavond sperziebonen eten met zilvervliesrijst eten. Iemand een idee wat ik daarbij kan eten? Wel gezond.. Ik wok de sperziebonen, die gaan door de rijst daarna.
Leek me zo'n droog geheel
Hmm.. Ik vind het nog steeds saai
Misschien doe ik er wel wat sojasaus ofzo bij.
Ik wil taart al is het in de vorm van een kut.
Gast- Gast
Hallooo!! Ik ben ook weer thuis Al wel een tijdje, maar heb eerst nog een stuk gewandeld met mijn vriend, hij is heel erg brak, ook op stap geweest Hij was alleen iets later thuis dan wij en net wakker toen ik thuiskwam
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Reva, ik zou er sowieso wat sojasaus bij doen! En ik vind knoflook ook altijd lekker! :-)
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Reva, ik zou er sowieso wat sojasaus bij doen! En ik vind knoflook ook altijd lekker! :-)
Uiteraard! Knoflook
Gast- Gast
knoflook
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ga nu proberen chips te maken uit de oven.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Stylegirl schreef:June schreef:Nee, die had wél roosjes.
Die van hun ook hoor. Ze zeiden zelf dat het net vagina's waren, maar ik herkende echt duidelijk de roosjes. Ze leken erg veel op die op het plaatje.
Gast- Gast
Cashewnoten en zo'n sausje van de go tan?
Erin- Ratel
June schreef:Stylegirl schreef:June schreef:Nee, die had wél roosjes.
Die van hun ook hoor. Ze zeiden zelf dat het net vagina's waren, maar ik herkende echt duidelijk de roosjes. Ze leken erg veel op die op het plaatje.
Oke haha . De taart ziet er sowieso wel creatief uit! Ben wel benieuwd naar een link van het recept
Tiana- Ratel
Stofzuiger schreef:Bleh, ben alweer zooo misselijk
Hoe was je dag gisteren??
Erin- Ratel