Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoevaak zien jullie je vriend?

+18
RYW
Suus
smooch
Zwerver
ZoeteWitteWijn
Snoes
Raindrop
SoGood
Minx
xxDila
Arwyn
Lynn_
NerdChic
JD
Mermaid
Silver
Cherique
zoentje21
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 10:11

Toen we nog niet samen woonden zagen we elkaar 3 of 4 dagen per week.
We woonden nog geen 10 km van elkaar vandaan, mijn ouders vonden het onzin dat we elkaar vaker zagen.
Dat ik daar toendertijd naar geluisterd heb zeg ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  SoGood do 6 jan 2011 - 10:13

Iedere dag aangezien we samenwonen maar deze maand zien we elkaar meer dan de helft van januari niet. :shock:
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Raindrop do 6 jan 2011 - 10:45

Toen we nog niet samenwoonden zagen we elkaar om de 3 weken ofzo. We woonden ver bij elkaar vandaan. Nu zien we elkaar elke dag I love you
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 10:53

Ik zag mijn vriend toen hij nog thuis woonde op de woensdagavond, vrijdagavond en het weekend. Maar wij werken allebei zaterdags, dus dat was alleen bij elkaar slapen. Nu hij op kamers woont zijn we op woensdagavond samen en blijf ik slapen. Donderdag blijft ik tot 19u. Verder zijn we dan van zaterdag tot maandag bij elkaar totdat ik naar school moet. Nu dus best veel! De plannen om te gaan samenwonen worden dan ook steeds concreter. Super leuk dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Snoes do 6 jan 2011 - 11:05

Voordat we samenwoonden, zagen we elkaar meestal van vrijdagavond tem maandagochtend en dan ook nog ergens een avond tussendoor, meestal woensdagavond of donderdagavond. We woonden toen een 25-tal minuten bij elkaar vandaan (met de auto). Nu zien we elkaar gelukkig elke dag =)

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  ZoeteWitteWijn do 6 jan 2011 - 11:27

Om de dag ongeveer? Zoiets.. Soms wat vaker, soms wat minder vaak. Nu zijn we vanaf vrijdag t/m zondag bij elkaar.
ZoeteWitteWijn
ZoeteWitteWijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 107
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Zwerver do 6 jan 2011 - 11:36

Elke dag. We wonen ook vanaf dag 1 al samen
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  ZoeteWitteWijn do 6 jan 2011 - 11:36

wc-eend schreef:Elke dag. We wonen ook vanaf dag 1 al samen

Hoe is dat gelopen?
ZoeteWitteWijn
ZoeteWitteWijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 107
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Zwerver do 6 jan 2011 - 11:38

ZoeteWitteWijn schreef:
wc-eend schreef:Elke dag. We wonen ook vanaf dag 1 al samen

Hoe is dat gelopen?
Een keer afgesproken en vervolgens niet meer weg gegaan :P
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 20:48

Toen wij nog niet samenwoonden sliepen we meestal op dinsdag en donderdag bij elkaar (of ik dan meestal bij hem want ik studeerde, had veel vrij en ik had ov) en in het weekend. We woonden toen ruim 100 km uit elkaar. Maar goed wij hadden dus wel echt geluk dat ik zoveel vrije tijd had, anders had dat nooit gekund.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  smooch do 6 jan 2011 - 20:59

Nu elke dag want we wonen samen.
Maar voorheen eigenlijk ook elke dag wel, en in het weekend bleven we bij elkaar slapen. We zaten bij elkaar in de buurt op school en woonden ook niet ver van elkaar dan zie je elkaar vaker.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 21:00

smooch schreef:Nu elke dag want we wonen samen.
Maar voorheen eigenlijk ook elke dag wel, en in het weekend bleven we bij elkaar slapen. We zaten bij elkaar in de buurt op school en woonden ook niet ver van elkaar dan zie je elkaar vaker.

Niet altijd waar Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  smooch do 6 jan 2011 - 21:10

Darcy schreef:
smooch schreef:Nu elke dag want we wonen samen.
Maar voorheen eigenlijk ook elke dag wel, en in het weekend bleven we bij elkaar slapen. We zaten bij elkaar in de buurt op school en woonden ook niet ver van elkaar dan zie je elkaar vaker.

Niet altijd waar Wink

Jij bent een uitzondering , dat telt niet Wink
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 21:17

smooch schreef:
Darcy schreef:
smooch schreef:Nu elke dag want we wonen samen.
Maar voorheen eigenlijk ook elke dag wel, en in het weekend bleven we bij elkaar slapen. We zaten bij elkaar in de buurt op school en woonden ook niet ver van elkaar dan zie je elkaar vaker.

Niet altijd waar Wink

Jij bent een uitzondering , dat telt niet Wink

Hahah nou ja TO zelf bijv ook niet (zij wonen 5 min van elkaar vandaan). Maar goed doorgaans is dat natuurlijk wel zo inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 21:23

Darcy schreef:
smooch schreef:
Darcy schreef:
smooch schreef:Nu elke dag want we wonen samen.
Maar voorheen eigenlijk ook elke dag wel, en in het weekend bleven we bij elkaar slapen. We zaten bij elkaar in de buurt op school en woonden ook niet ver van elkaar dan zie je elkaar vaker.

Niet altijd waar Wink

Jij bent een uitzondering , dat telt niet Wink

Hahah nou ja TO zelf bijv ook niet (zij wonen 5 min van elkaar vandaan). Maar goed doorgaans is dat natuurlijk wel zo inderdaad.
Het is wel makkelijker om elkaar te zien, qua afstand. Maar dat wil idd niet zeggen dat je het vaker doet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Suus do 6 jan 2011 - 21:25

De eerste paar maanden zagen we elkaar 2 of 3 keer per maand, we hadden allebei een druk sociaal leven los van elkaar en ik vond het wel prima zo. Na een paar maanden zijn we samen een maand op reis geweest en daarna zijn we elkaar eigenlijk bijna dagelijks blijven zien, we kunnen het ook prima vinden met elkaars vrienden. En nu wonen we samen en zien we elkaar helemaal dagelijks Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  RYW do 6 jan 2011 - 21:39

Zo'n 2 à 3 dagen per week. Er zit 150 km tussen ons, en hij komt eigenlijk altijd hierheen, omdat ik hier mijn baan en 2 kinderen heb, en een 'groot' huis, en hij heeft geen baan, en een klein huisje dat hij deelt met een vriend. Dut is dus praktischer. Hij heeft wel een hoop dingen in zijn woonplaats, zoals zijn sport, vrienden en nu ook werkcoach en reintegratiecoach, en zijn zoon woont dichterbij zijn woonplaats dan bij de mijne.

We gaan over een tijdje samenwonen, dan verhuist hij naar mij, maar tot die tijd vind ik het wel goed zo, omdat die plannen er toch al liggen geniet ik nu nog even van de tijd die ik alleen heb, en hij ook, en daarna gaan we genieten van de tijd die we samen gaan hebben.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Rumble do 6 jan 2011 - 21:43

Voordat we samenwoonden zagen we elkaar ook vrijwel elke dag maar dat komt ook omdat we in hetzelfde gebouw werken voor dezelfde werkgever. Naas het werk zagen we elkaar denk ik 4 a 5 keer per week.
Nu wonen we heerlijk samen en ik zou niet anders meer willen, kan geen dag zonder hem! :P
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Mari do 6 jan 2011 - 23:51

Mijn vriend werkt 2 weken dagdienst, 1 week avonddienst.

Wanneer hij dagdienst heeft zien we elkaar iedere dag, we wonen ook samen, toen we nog niet samen woonden zagen we elkaar ook elke dag wel even.

Als hij avonddienst heeft zie ik hem die week 4 dagen niet, alleen als ik wakker wordt, maar dan moet ik weer werken.

Die avonddiensten zorgen er wel voor dat we ook ons eigen leven hebben, dus eigenlijk wel fijn.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Frappuccino zo 9 jan 2011 - 11:36

We zien elkaar tot nu toe alleen in het weekend. Hij woont in Zaltbommel en ik in Zwolle, dus dat is niet echt om de hoek helaas. We zien elkaar wel vaak standaard van vrijdagavond tot zondagavond, tenzij 1 van ons andere plannen heeft in het weekend, dan is het soms een dagje korter. Bij uitzondering zien we elkaar doordeweeks, soms ben ik op vrijdag vrij en ga ik donderdagavond al naar hem toe, maar dan moet hij vrijdags wel gewoon werken.

Als ik vriendinnen om me heen zie die hun vriend wel dichtbij hebben wonen ben ik soms wel jaloers, dat ik niet gewoon ff naar hem toe kan als ik daar zin in heb. Maar anderzijds ben ik ook niets anders gewend, bijna al mijn ex-en woonden minstens 100 tot 150 km bij mij vandaan.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Mizz_S zo 9 jan 2011 - 23:49

We wonen nu samen dus elke dag. Toen we nog niet samenwoonden ook elke dag, muv de eerste 2 maanden ofzo, toen een paar keer per week (3/4 ong).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum