Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien?

+12
Verona
Monte
Muppetje
Merai
Arwyn
TNMN
bolus26
Minx
Guus
Pompoen
Salander
TGR
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Empty N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien?

Bericht  TGR wo 2 nov 2011 - 8:50

Nou?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Empty Re: N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien?

Bericht  Salander wo 2 nov 2011 - 9:16

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Trouwpak

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Trouwpak2

Een simpel net pak, liefst zonder stropdas of strik.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Empty Re: N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien?

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 9:50

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Tziacco_2010_01_bild_01

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? After_six_hw_2009_10

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? After_six_hw_2009_05

Wel met een roze stropdas :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 9:55

Mijn man had een donkerblauw pak aan met een lavendelkleurig overhemd. Vond hem er zo sexy in! Wat mij betreft mag hij dat elke dag wel dragen! Cool

Gast
Gast

Bericht  Pompoen wo 2 nov 2011 - 10:01

Mijn man had zelf zijn pak uitgezocht...de kleur was echt vreselijk...oeps! Paste op zich wel goed hoor, hij had wel rekening gehouden met mijn jurk maar gadsiedarrie wat een vieze kleur was het! (bruin)
Maar...eigenlijk maakt het niet uit, ik vind mijn man in pak zooooo sexy! Mag zelfs een bruin pak zijn dan!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 10:07

@тыквашка: dat lijkt me toch best een domper!
Gelukkig ga ik mee met het uitzoeken van het pak :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 10:52

Ik ben echt een enorme zeikerd wat pakken betreft, dat moet echt perfect zijn. Het moet mooi slank gesneden zijn, geen lelijke streepjes, geen tierelantijnen. Zelfde geldt voor de schoenen en de stropdas. Haha.

Gelukkig is mijn vriend net zo'n zeikerd dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt als we ooit gaan trouwen haha.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen wo 2 nov 2011 - 10:56

Birgit schreef:@тыквашка: dat lijkt me toch best een domper!

Ach welnee, mijn dag kon gewoon niet meer stuk. En hij straalde echt in zijn pak. Ik moest even slikken...en toen hebben we er een prachtige dag van gemaakt. 't was ook verder geen lelijk pak, ik vond alleen de kleur echt niet zo mooi. Ik had hem graag in een donkerblauw of zwart pak gezien. Maar aan de andere kant...ik denk dat dit ook gewoon beter bij hem paste, bij zijn persoonlijkheid ook en naast elkaar waren we toch heel mooi samen. Heb ook nooit tegen 'm gezegd dat ik 't eigenlijk niet zo'n mooi pak vond hoor.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Guus vr 4 nov 2011 - 10:37

Powerbabe schreef:Ik ben echt een enorme zeikerd wat pakken betreft, dat moet echt perfect zijn. Het moet mooi slank gesneden zijn, geen lelijke streepjes, geen tierelantijnen. Zelfde geldt voor de schoenen en de stropdas. Haha.

Gelukkig is mijn vriend net zo'n zeikerd dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt als we ooit gaan trouwen haha.

Dito smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Minx vr 4 nov 2011 - 23:03

тыквашка schreef:
Birgit schreef:@тыквашка: dat lijkt me toch best een domper!

Ach welnee, mijn dag kon gewoon niet meer stuk. En hij straalde echt in zijn pak. Ik moest even slikken...en toen hebben we er een prachtige dag van gemaakt. 't was ook verder geen lelijk pak, ik vond alleen de kleur echt niet zo mooi. Ik had hem graag in een donkerblauw of zwart pak gezien. Maar aan de andere kant...ik denk dat dit ook gewoon beter bij hem paste, bij zijn persoonlijkheid ook en naast elkaar waren we toch heel mooi samen. Heb ook nooit tegen 'm gezegd dat ik 't eigenlijk niet zo'n mooi pak vond hoor.

Denk dat blauw of zwart veel minder mooi bij jou jurk had gestaan. Dat zijn vaak toch wat koudere kleuren. En vond dit echt mooi zoals ik het op de foto's kon zien. Maar aan de andere kant snap ik je punt wel hoor. Het had wat anders gekund.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  bolus26 vr 4 nov 2011 - 23:10

[quote="тыквашка"]Mijn man had zelf zijn pak uitgezocht...de kleur was echt vreselijk...oeps! Paste op zich wel goed hoor, hij had wel rekening gehouden met mijn jurk maar gadsiedarrie wat een vieze kleur was het! (bruin)
Maar...eigenlijk maakt het niet uit,quote]

+1 al was mijn man zn pak blauwgrijs ( maar geen mooie kleur)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  TNMN zo 6 nov 2011 - 3:30

Toch wel in een kilt eigenlijk, dat staat 'm erggg goed!
En anders (al weet ik dat hij een kilt aan wilt) een mooi Hugo Boss pak Very Happy
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Arwyn zo 6 nov 2011 - 3:53

Gewoon in een mooi pak.
Geen smoking oid en niet wit. Bruin ben ik ook niet zo wild van..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Merai za 12 nov 2011 - 4:38

Spuit 11 komt ook nog even.. maar vind dit zo'n leuk topic en vergat het steeds smile

Dit zou ik wel kunnen waarderen:

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? MH_2009_2297-21_CaiLipton_01(2)

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Brand_42

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Jj
(wel met een andere stropdas aub..)

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Bruidegom51

Grappig, heb er eigenlijk nog nooit zo over nagedacht maar heb nu ga ik ga googlen toch wel duidelijk een voorkeur smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 4:56

Merai schreef:Spuit 11 komt ook nog even.. maar vind dit zo'n leuk topic en vergat het steeds smile

Dit zou ik wel kunnen waarderen:

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? MH_2009_2297-21_CaiLipton_01(2)

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Brand_42

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Jj
(wel met een andere stropdas aub..)

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Bruidegom51

Grappig, heb er eigenlijk nog nooit zo over nagedacht maar heb nu ga ik ga googlen toch wel duidelijk een voorkeur smile
Like I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 4:58

Merai, qua type man zoek je ook wel een beetje allemaal de zelfde types. Het gaat alleen om de kleding he Wink

Gast
Gast

Bericht  Muppetje za 12 nov 2011 - 5:05

Mijn man had ook een roze stropdas Birgit, was erg mooi I love you

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Monte za 12 nov 2011 - 6:34

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Wedding-Formal-suit-for-Men-soft-color
N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Elegant-range-of-wedding-suits-for-special-occasion
N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Jean%2BYves%2BGrey%2BSavoy%2BTuxedo
N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? B-black-tail-suit
N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? DG-wedding-suits
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Verona za 12 nov 2011 - 8:02

Zo'n pak N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Afbeelding-173-450x294
Of zoiets
N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Back-up-dancers-suspenders
En dan doel ik meer op het pak in combinatie met hele mooie spijkerbroek en gympen eronder.
Sowieso witte gympen eronder!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Merai za 12 nov 2011 - 11:05

Smikkell schreef:Merai, qua type man zoek je ook wel een beetje allemaal de zelfde types. Het gaat alleen om de kleding he Wink

Haha ja maar dit type man sluit wel aan op mijn toekomstige man smile Dus die kleuren staan hem vast ook heel erg mooi I love you
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 23:15

Goochempie schreef:
Powerbabe schreef:Ik ben echt een enorme zeikerd wat pakken betreft, dat moet echt perfect zijn. Het moet mooi slank gesneden zijn, geen lelijke streepjes, geen tierelantijnen. Zelfde geldt voor de schoenen en de stropdas. Haha.

Dito smile

Hier ook.. Mijn vriend heeft echt een duidelijke mening over pakken. Ik ga er zelfs vanuit dat hij een perfect gesneden maatpak wil :P

Hij vind de pakken van Neal Caffery in White Collar altijd mooi. (daar heb ik totaal geen problemen mee haha)

Alles slank uitgesneden. Smalle broek, smalle stropdas en getailleerd jasje.. En natuurlijk een hoed hahaha nee grapje.. Dat zal hij vast niet doen Wink
N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Ot3+wallpaper

Gast
Gast

Bericht  Shisha za 12 nov 2011 - 23:26

Ik ben erg benieuwd wat mijn vriend heeft uitgezocht! Wat ik allemaal mooi vind:

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Bruidegom31

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Cossmo-trouwpakken-speksnijder-mode-bruidsmode3

N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? Trouwpak-wilvorst-bruidsmode-groningen-2

Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 9:48

In een neuspiercing.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 14 nov 2011 - 21:38

Mijn man had een strakgesneden donkerblauw pak aan.. met cognac kleurige schoen en riem, en een witte overhemd en een witte stropdas.. He looked fine I tell ya..
N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien? ?ga_campaign=photoAlbumEntry_ProfilePhotoBox_Header

Ziet iemand mijn foto?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Le Chat Noir ma 14 nov 2011 - 21:41

Mijn man had een donkergrijs getailleerd maatpak met een fijn streepje, een gebroken wit overhemd, stropdas in grijstinten, cognagkleurige schoenen en riem.
I love you

Ik zie geen foto CKC
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: