vriend zien op foto's/filmpjes/internet
+10
Moezie
CCC
Smurf
minoessepoes
Marsy28
TGR
Rumble
Sterre
Sweety
Atelier Madame
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
vriend zien op foto's/filmpjes/internet
Ik vroeg me af of jullie dit ook herkennen of dat ik gewoon zo jaloerzig aangelegd ben :p
Ik kan namelijk als ik bijv op de hyves van mn vriend zit en doorklik naar paginas van vrienden best een beetje een vervelend gevoel krijgen als ik hem op fotos zie van vroeger. Dan bedoel ik niet de fotos gezellig op het strand met vrienden maar bijv wel met stappen met groepen meisjes ofzo. Ik bedoel hij is een tijd vrijgezel geweest en heeft toen gewoon zo nu en dan is gezoend met iemand.. en ik kan daar best slecht tegen (terwijl ik dit zelf ook wel gedaan heb in vrijgezelle periodes). Tis niet een gevoel van complete jaloerzie en ik ben ook wel nieuwsgierig soms van heee heb je met dat meisje gezoend ofzo.. maar als het echt op het verleden komt wil ik het eigen niet weten.. bedoel mn vriend is nu met mij en wat er vroeger gebeurd is is vroeger. En toch is er dan altijd zo'n klein jaloers gevoelletje op zon moment (waar ik zelf eigenlijk ook wel om kan lachen).
Komt dit jullie bekend voor?
Ik kan namelijk als ik bijv op de hyves van mn vriend zit en doorklik naar paginas van vrienden best een beetje een vervelend gevoel krijgen als ik hem op fotos zie van vroeger. Dan bedoel ik niet de fotos gezellig op het strand met vrienden maar bijv wel met stappen met groepen meisjes ofzo. Ik bedoel hij is een tijd vrijgezel geweest en heeft toen gewoon zo nu en dan is gezoend met iemand.. en ik kan daar best slecht tegen (terwijl ik dit zelf ook wel gedaan heb in vrijgezelle periodes). Tis niet een gevoel van complete jaloerzie en ik ben ook wel nieuwsgierig soms van heee heb je met dat meisje gezoend ofzo.. maar als het echt op het verleden komt wil ik het eigen niet weten.. bedoel mn vriend is nu met mij en wat er vroeger gebeurd is is vroeger. En toch is er dan altijd zo'n klein jaloers gevoelletje op zon moment (waar ik zelf eigenlijk ook wel om kan lachen).
Komt dit jullie bekend voor?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: vriend zien op foto's/filmpjes/internet
Ja .
Vooral als ik zie dattie daar een sixpack heeft en een bruin koppie en nu een bleekscheet is met een te dikke buik . Maar dat trekt wel weer bij hahahaha, winter he.
Vooral als ik zie dattie daar een sixpack heeft en een bruin koppie en nu een bleekscheet is met een te dikke buik . Maar dat trekt wel weer bij hahahaha, winter he.
Gast- Gast
+1 hihi :pmozzarella schreef:Ja .
Atelier Madame- Ratel
Nee dat heb ik niet. Maar ik moet er ook eerlijkheidshalve bij zeggen dat mijn vriend nooit echt van 'wild stappen' gehouden heeft en dat ook nooit heeft gedaan. Ik denk dan ook niet dat er foto's bestaan van hem met hordes meiden om zich heen..
Maar ik weet wat je bedoelt.. Mijn vriend is 4 jaar geleden op een jongeren wandelreis geweest in Zweden. Daar heeft hij een meisje leren kennen met wie hij een hele goede klik had. Hij vond het aan het einde van de vakantie dan ook moeilijk afscheid van haar te nemen. Toen ik later de foto's terug zag, waar o.a. ook zij op stond, had ik wel even een gevoel dat inderdaad te maken kan hebben met jaloezie, het gevoel buitengesloten te zijn, dat je geen deel hebt uitgemaakt van dat moment.. En dat meisje wel... Zoiets..
Maar ik weet wat je bedoelt.. Mijn vriend is 4 jaar geleden op een jongeren wandelreis geweest in Zweden. Daar heeft hij een meisje leren kennen met wie hij een hele goede klik had. Hij vond het aan het einde van de vakantie dan ook moeilijk afscheid van haar te nemen. Toen ik later de foto's terug zag, waar o.a. ook zij op stond, had ik wel even een gevoel dat inderdaad te maken kan hebben met jaloezie, het gevoel buitengesloten te zijn, dat je geen deel hebt uitgemaakt van dat moment.. En dat meisje wel... Zoiets..
Gast- Gast
Niet van voordat ik met hem kreeg. Maar toen ik een relatie had met J en ik zag dat hij tijdens onze relatie met meiden op de foto ging dan werd ik wel jaloers. Hij is makkelijk in de omgang met vrouwen. Hij wordt vaak ook gezien als het broertje ipv de foute man. ( vertelde hij me 2 weken geleden weer ) Nu zijn we uit elkaar en we praten wel met elkaar en hebben afgesproken met elkaar maar als ik dan een foto zie dat hij met meiden erop sta dan wordt ik wel weer jaloers.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Dat had ik aan het begin van onze relatie wel een beetje, vooral omdat hij een hele rits scharrels en korte relaties had gehad. Hij staat dus veel met vrouwen op de foto ;-) Ook sprak hij vaak nog met vriendinnen af, en ik wist niet of het 'gewone' vriendinnen waren, exen of ex-scharrels. Dat was wel irritant. Op een gegeven moment heb ik wel gevraagd met wie van de mensen die ik ken hij dingen had uitgespookt, dat gaf toch meer rust of zo. De rest hoef ik niet perse te weten
Nu vind ik het niet meer zo erg om te zien, alleen als een ex weer contact opneemt ben ik minder amused.
Nu vind ik het niet meer zo erg om te zien, alleen als een ex weer contact opneemt ben ik minder amused.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ja zeker herkenbaar! Maar ik laat het niet merken en eigenlijk vind ik het ook best stom van mezelf. Ik sta ook met veel mannen op de foto..
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Niet zo, zolang ik maar weet hoe het toen zat in zijn leven en hij er eerlijk over is als ik er naar vraag.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb het niet zozeer met zijn verleden, daar weet ik toch bar weinig van eigenlijk. Maar wel doordat hij heel veel vrouwen in zijn leven heeft. Zijn facebook staat vol met meiden die "van hem houden en missen", zelfs al zijn ze bezet. Hij heeft ook nog supergoed contact met zijn exen.. Zijn screensaver staat vol met half naakte vrouwen (hij fotografeert en houdt van deze fotos op een artistieke manier) en zelfs fotos van zijn ex (al is die niet naakt). Ook al sta ik ook tussen deze vrouwen (ook niet naakt), toch maakt het me soms gek! Zit er weer een ex naar me te kijken vanaf zijn pc haha..
Bah, DAAR word ik heel erg jaloers van! Jaloezie is echt een kutemotie, vinden jullie niet? Heb het trouwens nog niet eerder in zo'n heftige vorm gehad..
Bah, DAAR word ik heel erg jaloers van! Jaloezie is echt een kutemotie, vinden jullie niet? Heb het trouwens nog niet eerder in zo'n heftige vorm gehad..
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Marsy28 schreef:Ik heb het niet zozeer met zijn verleden, daar weet ik toch bar weinig van eigenlijk. Maar wel doordat hij heel veel vrouwen in zijn leven heeft. Zijn facebook staat vol met meiden die "van hem houden en missen", zelfs al zijn ze bezet. Hij heeft ook nog supergoed contact met zijn exen.. Zijn screensaver staat vol met half naakte vrouwen (hij fotografeert en houdt van deze fotos op een artistieke manier) en zelfs fotos van zijn ex (al is die niet naakt). Ook al sta ik ook tussen deze vrouwen (ook niet naakt), toch maakt het me soms gek! Zit er weer een ex naar me te kijken vanaf zijn pc haha..
Hmmm dat van die screensaver met exen zou ik not so charming vinden..
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb daar eigenlijk helemaal geen last van, maar wij zijn ook al bijna 6 jaar samen en daarvoor kende ik hem ook al. De foto's die er zijn daar vind ik hem voornamelijk heel erg jong op.
Mijn vriend heeft ook veel vriendinnen, zit op een afdeling met alleen maar vrouwen, maar ik ben helemaal niet jaloers aangelegd eigenlijk, maar dat komt denk ik ook doordat ik ze allemaal gewoon ken ik zie hoe hij met ze omgaat!
Mijn vriend heeft ook veel vriendinnen, zit op een afdeling met alleen maar vrouwen, maar ik ben helemaal niet jaloers aangelegd eigenlijk, maar dat komt denk ik ook doordat ik ze allemaal gewoon ken ik zie hoe hij met ze omgaat!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik herken het, ik wil helemaal niet weten wat hij vroeger met wie heeft uitgespookt... En foto's van hem en zijn ex zie ik liever ook niet.
Ik weet dat hij nu met mij is en we gelukkig zijn, maartoch.
Hij heeft dat helemaal niet, hij vraagt er soms zelfs naar en vind het nog interessant ook...
Ik weet dat hij nu met mij is en we gelukkig zijn, maartoch.
Hij heeft dat helemaal niet, hij vraagt er soms zelfs naar en vind het nog interessant ook...
Smurf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 93
Registratiedatum : 22-02-11
Niet herkenbaar... Ik ben niet zo jaloers aangelegd wat dat betreft.. Wat is gebeurd, is gebeurd... Bij ons is het soms andersom, dat hij zich daarover 'drukt maakt' in hoeverre je kan zeggen dat iemand zich daar druk over maakt natuurlijk... Daarbij maakt het me niet uit wat hij met anderen heeft gedaan, ik heb toch ook dingen gedaan met anderen voor de tijd dat wij wat kregen.... Eerlijkheid speelt natuurlijk ook een grote rol...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ja ik herken het wel.. Maar laat mijn vriend 2 jaar geleden een einde hebben gemaakt aan zijn verleden.. Hij heeft een rot jeugd gehad.. Stappen deed die wel maar niet heel wild.
Dus Daar ben ik wel gelukkig mee! Maar jaloezie is een rot gevoel
Dus Daar ben ik wel gelukkig mee! Maar jaloezie is een rot gevoel
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb het er nog even met mijn vriend over gehad, met het feit dat zijn ex me telkens zo vriendelijke toelacht vanaf zijn screensaver. Hij had zoiets van: het is nu toch een gewone vriendin en er staan meer vrienden op, dus dat kan wel. Maar ik zei: als ik mijn ex nou op mijn slaapkamer overal liet verschijnen, zou jij dat leuk vinden? Ik heb wel benadrukt dat ik het niet erg vindt dat ze contact hebben.
Paar uur later was ik alleen op zijn kamer en zijn computer ging weer op de screensaver, hoe lang ik ook bleef kijken, zijn ex verscheen niet meer. Dus ik denk dat hij ze verwijderd heeft..!
Gelukkig..
Paar uur later was ik alleen op zijn kamer en zijn computer ging weer op de screensaver, hoe lang ik ook bleef kijken, zijn ex verscheen niet meer. Dus ik denk dat hij ze verwijderd heeft..!
Gelukkig..
Marsy28- Prater
Fijn marsy dat die foto weg is
En ook fijn om te merken dat meer meiden dit gevoel delen!
En ook fijn om te merken dat meer meiden dit gevoel delen!
Atelier Madame- Ratel
Ok, grr...
Ze is er nog steeds!
Jaloezie neemt bezit van me!!!
Ze is er nog steeds!
Marsy28- Prater
Marsy28 schreef:Ok, grr...
Ze is er nog steeds!
Oh dan ben ik heel makkelijk hoor, dan haal ik hem zelf wel weg!
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Nee, ik heb daar geen moeite mee. In het geval wat Marsy beschrijft zouden mijn haren overigns wel recht over eind gaan staan. Dat vind ik echt getuigen van zeer weinig respect.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik kan me wel voorstellen dat je er onzeker/jaloers van wordt.
Paar jaar terug had ik heel kort iets met een jongen gehad die me foto's liet zien van zijn band op zijn computer. Naderhand doken er ineens foto's op van zijn ex. Die wilde hij nog weg gooien maar hij had nog niet de tijd er voor genomen om dit te doen.
Stiekem was het eigenlijk best wel goed voor mijn ego om zo'n dikke zeug op een foto te zien staan dat dan zijn ex blijkt te zijn geweest ipv een of andere slanke den. Beetje lullig om zo te denken misschien, maar ach.. Wat niet weet, wat niet deert zullen we maar zeggen.
Jammer genoeg is hij nu verhuisd naar de randstad. Ik had echt ontzettend veel lol met hem.
Paar jaar terug had ik heel kort iets met een jongen gehad die me foto's liet zien van zijn band op zijn computer. Naderhand doken er ineens foto's op van zijn ex. Die wilde hij nog weg gooien maar hij had nog niet de tijd er voor genomen om dit te doen.
Stiekem was het eigenlijk best wel goed voor mijn ego om zo'n dikke zeug op een foto te zien staan dat dan zijn ex blijkt te zijn geweest ipv een of andere slanke den. Beetje lullig om zo te denken misschien, maar ach.. Wat niet weet, wat niet deert zullen we maar zeggen.
Jammer genoeg is hij nu verhuisd naar de randstad. Ik had echt ontzettend veel lol met hem.
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Ik herken het niet. Mijn vriend heeft best een aantal exen maar ik krijg daar geen vervelend gevoel bij.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Dingen op het internet die je niet hoeft te zien
» Hoevaak zien jullie je vriend?
» Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien
» N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Hoevaak zien jullie je vriend?
» Vraag voor de meiden die hun vriend 2 a 3x in de week zien
» N.a.v. trouwjurken. Waar willen jullie je vriend in zien?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: