Openingszinnen tijdens een avondje stappen.
+16
Vanillivi
Rizzo
Rush
Error
Sweety
Niekske
Blond
Muurvlindertje
Lady Starstruck
Minx
CCC
Bliss
Mees
Zora
RYW
Toet
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Openingszinnen tijdens een avondje stappen.
Ik weet niet of ik erom moet lachen of geschokt moet zijn..Paraplu schreef:"Als jouw ene been sinterklaas is, jouw andere been kerst, mag ik dan tussen de feestdagen langskomen?"
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Ik weet niet of ik erom moet lachen of geschokt moet zijn..Paraplu schreef:"Als jouw ene been sinterklaas is, jouw andere been kerst, mag ik dan tussen de feestdagen langskomen?"
Ik schrok er nogal van, had ook niet zo snel een reactie terug op dat moment eigenlijk. Maar op de manier waarop het gebracht werd kon ik er ook zeker niet om lachen toen
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Hahaha. Dat had ik eens met een super lekkere gozer.Bliss schreef:Tegen mij zei een jongen een keer (nadat we een paar keer oogcontact hadden gehad): "Wanneer gaan we nou eens zoenen?". Even later stonden we daadwerkelijk te zoenen
M`n beste vriendin vond zijn vriend leuk, dus ik zei tegen die vriend; m`n vriendin ziet je wel zitten. Zegt die super lekkere vriend van hem ineens, en hoe zit het met jou dan?
Uh
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
[quote="Sweety"]Mijn ex wilde nog een keer grappig zijn toen we een keer op date waren. Had hij een bierfilter gepakt, gaatje ingemaakt, zijn neus door dat gaatje gedaan en mij toen aangetikt op mijn schouder. Toen ik achterom keek was het eerste wat hij zei: heb jij deze gegooid?
quote]
Haha, toen ik deze voor het eerst hoorde moest ik echt heel erg lachen!
quote]
Haha, toen ik deze voor het eerst hoorde moest ik echt heel erg lachen!
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Sweety schreef:
Ook eentje: ijsklontje pakken, mij aantikken, ijsklontje op de grond gooien en kapot stampen. Dan zeggen: zo het ijs is gebroken.
haha, die vind ik wel grappig
Gast- Gast
Afgelopen week stond ik ook met vriendinnen in de kroeg en we werden aangesproken door een groepjes jongens. Komt de kleinste van het stel (1.60 ongeveer) op mij af (1.82) en begint een heel verhaal af te steken om te eindigen met ; Je bent zo leuk, ik zou je wel op kunnen eten Snoepje.
Euhmm.....-Sprakeloos-
Euhmm.....-Sprakeloos-
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
"Als je mij je nummer geeft, zul je dan opnemen als ik je bel?" Hmmm getuigt niet van een hoge dosis zelfvertrouwen, mijn nummer heeft hij dan ook niet gekregen.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Was 'n jaar of 5 terug.. 'n Jongen was heel de tijd al bezig om mij te versieren maar ik had er eigenlijk niet bepaald veel zin in en dat liet ik hem ook vrij duidelijk blijken. Probeert tie op gegeven moment één of andere nogal vage move te maken en glijdt uit. Natuurlijk pal voor mijn neus. Kijkt tie op, recht in mijn verschrokken gezicht (het ging opzicht best hard), en zegt: "Ik val voor jou... Letterlijk en figuurlijk!" Faaaaiiiil!
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Vanillivi schreef:Afgelopen week stond ik ook met vriendinnen in de kroeg en we werden aangesproken door een groepjes jongens. Komt de kleinste van het stel (1.60 ongeveer) op mij af (1.82) en begint een heel verhaal af te steken om te eindigen met ; Je bent zo leuk, ik zou je wel op kunnen eten Snoepje.
Euhmm.....-Sprakeloos-
Gast- Gast
Dit gaat heel treurig klinken en het is ook niet zo goed voor mijn zelfvertrouwen, maar er stapt dus echt nooit iemand op mij af. Ik heb dan ook geen hilarische verhalen.
Gast- Gast
+1June schreef:Dit gaat heel treurig klinken en het is ook niet zo goed voor mijn zelfvertrouwen, maar er stapt dus echt nooit iemand op mij af. Ik heb dan ook geen hilarische verhalen.
Ook niet toen ik nog niet met mijn vriend samen was overigens.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
mickey schreef:+1June schreef:Dit gaat heel treurig klinken en het is ook niet zo goed voor mijn zelfvertrouwen, maar er stapt dus echt nooit iemand op mij af. Ik heb dan ook geen hilarische verhalen.
Ook niet toen ik nog niet met mijn vriend samen was overigens.
Ik ben ook niet samen .
Gast- Gast
Dan moet je zelf maar geniale openingszinnen gaan verzinnen Wie weet doe je in dit topic nog inspiratie op
mickey- Kletskop
Nou, het is niet zo zeer dat ik nooit mannen heb, ben net twee maanden vrijgezel , maar ik word nooit aangesproken in de kroeg.
Gast- Gast
Als ik het zo lees in dit topic, mis je daar niks aan (dat aangesproken worden he )
mickey- Kletskop
mickey schreef:Als ik het zo lees in dit topic, mis je daar niks aan (dat aangesproken worden he )
Nouja, het levert in ieder geval leuke verhalen op toch!
Gast- Gast
Tijdens een tentfeest, acht jaar geleden, stond ik buiten wat aan de bar te hangen, toen een jongen zei:"Als ik jouw nummer mag, dan krijg jij van mij een biertje". Ontzettend fout, maar ik trapte er wel in.
Gast- Gast
@ topicstarter: haha, wat een sukkel inderdaad.
Die openingszin slaat echt nergens op.
Die openingszin slaat echt nergens op.
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Argh daar gaat mijn avondje weer...(man opgepiept)
» Slechte openingszinnen/one-liners
» Het is me wel een avondje zeg
» saampjes een avondje weg...ideeen?
» cadeaubon avondje uit/nachtje weg?
» Slechte openingszinnen/one-liners
» Het is me wel een avondje zeg
» saampjes een avondje weg...ideeen?
» cadeaubon avondje uit/nachtje weg?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: