Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hmmm het spookt hier...

+8
Angela_1986
NerdChic
Jerry
Blond
Tiana
Makamba
Moezie
VeryCherry
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hmmm het spookt hier... Empty Hmmm het spookt hier...

Bericht  VeryCherry do 6 jan 2011 - 3:02

Wij hebben al maanden geen bovenbuurman meer en ik hoor zulke vreemde geluiden uit het huis komen. Nu hoor ik weer een wasmachine centrifugeren terwijl dat helemaal niet kan. :shock:

Jullie ook nog last van vreemde dingen of eenbenige dwergen die graag sokken jatten? Die zitten bij mij in de wasmachine en de droger, whahahaha.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hmmm het spookt hier... Empty Re: Hmmm het spookt hier...

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 3:03

CherrieLola schreef:Wij hebben al maanden geen bovenbuurman meer en ik hoor zulke vreemde geluiden uit het huis komen. Nu hoor ik weer een wasmachine centrifugeren terwijl dat helemaal niet kan. :shock:

Jullie ook nog last van vreemde dingen of eenbenige dwergen die graag sokken jatten? Die zitten bij mij in de wasmachine en de droger, whahahaha.

Hoezo zou dat niet kunnen? Misschien woont er iemand anders terwijl je dat niet wist.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 6 jan 2011 - 3:04

Omdat het huis leeg staat, het is er helemaal kaal en ik kan me niet voorstellen dat het gekraakt is smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 3:24

Dat van die sokken is zeer herkenbaar, alleen ik kan die andere eenling dan nooit weer terug vinden :shock:
Dus ze blijven nu eenlingen.

Ik had gister iets vaags, ik was bij een klant en ik zei ineens tegen de klant, was dat licht al aan? ik kreeg het idee of dat licht uitzichzelf aan sprong bij mijn binnenkomst. Maar het licht was al aan.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 3:25

Hm dat is apart inderdaad..
Ik zat van de week op bed en keek naar mijn nachtkastje en toen bewoog mijn oorbellenrek ineens uit het niets. Hij staat bij het raam dus ik dacht dat het van de wind was, maar het raam was dicht.. Vond ik ook best apart, zeker omdat mijn zusje ervan overtuigd is dat hier in ons huis 'iets' is. Maar daar wil ik liever niet aan denken.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 6 jan 2011 - 3:45

Irritant hè, van die sokken. Ik ben er verder niet gevoelig voor hoor, maar ik verbaas me er gewoon over, want er woont echt helemaal niemand. Het huis staat gewoon leeg, en dan vind ik het helemaal een domme opmerking. Alsof ik het niet zou weten als er iemand woont...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 3:48

Kan het geluid niet van andere buren komen? Wel vreemd zulke dingen. Ik heb wel eens zoiets met lampen die op 'n moment kapot gaan terwijl er net iets geks wordt gezegd ofso.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 6 jan 2011 - 3:50

Nee, we hebben ook geen buren naast op, we wonen op de hoek en de andere buurman is ook overleden. Maar je hoort heel veel gestommel van boven, voor 's avonds lijkt het net of er met meubels geschoven wordt. Het huis van de bovenbuurman is na zijn overlijden ontruimd, dus ik weet dat er niks meer kán staan.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Moezie do 6 jan 2011 - 3:54

ik maak die dingen eigenlijk dagelijks mee..
Bij ons thuis piept de magnetron (ook als die uitgetrokken is).. de kraan gaat vanzelf aan snachts terwijl iedereen in bed ligt.. Ik zelf denk dat het mijn vader is die wil laten weten dat die er is.. Ik ben er doodsbang voor geweest maar nu ben ik er zo aan gewend... maar als ik me bedenk dat er opeens iemand naast me staat (je hoort wel eens wat) zou ik gek worden!!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 3:58

CherrieLola schreef:Nee, we hebben ook geen buren naast op, we wonen op de hoek en de andere buurman is ook overleden. Maar je hoort heel veel gestommel van boven, voor 's avonds lijkt het net of er met meubels geschoven wordt. Het huis van de bovenbuurman is na zijn overlijden ontruimd, dus ik weet dat er niks meer kán staan.
Zo, dat is echt raar dan... ik zou bang zijn..

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 6 jan 2011 - 3:58

Ik ben zelfs 's avonds een keer gaan kijken of er niet een of andere illegale kwekerij zit ofzo, maar er is helemaal niks.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Makamba do 6 jan 2011 - 4:08

Twixx schreef:
CherrieLola schreef:Nee, we hebben ook geen buren naast op, we wonen op de hoek en de andere buurman is ook overleden. Maar je hoort heel veel gestommel van boven, voor 's avonds lijkt het net of er met meubels geschoven wordt. Het huis van de bovenbuurman is na zijn overlijden ontruimd, dus ik weet dat er niks meer kán staan.
Zo, dat is echt raar dan... ik zou bang zijn..

Ik ook. Embarassed
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 4:11

Ik zou niet bang zijn, ik zou het eerder zeer irritant vinden als ik steeds geluiden hoor, en er verder niets mee kan, omdat het op een dood spoor eindigd.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 4:12

*

Laatst aangepast door BeautyFuL-RoSe-90 op ma 18 apr 2011 - 23:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 4:19

CherrieLola schreef:Ik ben zelfs 's avonds een keer gaan kijken of er niet een of andere illegale kwekerij zit ofzo, maar er is helemaal niks.
Ben je toen alleen gaan kijken? Dat vind ik stoer dan!

Gast
Gast

Bericht  Tiana do 6 jan 2011 - 4:22

Ooh ik zou 's avonds echt niet durven te gaan kijken! Hier hoor ik ook wel eens geluiden, maar ik ben eraan gewend en schrik er dus niet meer van.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Blond do 6 jan 2011 - 4:28

Die eenbenige kabouters komen mij ook bekend voor. Gelukkig koop ik altijd dezelfde sokken, dus dan vormen op een gegeven moment zich uit twee paren één paar.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Jerry do 6 jan 2011 - 4:51

plumke schreef:Dat van die sokken is zeer herkenbaar, alleen ik kan die andere eenling dan nooit weer terug vinden :shock:
Dus ze blijven nu eenlingen.

Als er één gejat wordt door een éénbenige dwerge en de andere eenling kun je dan niet terugvinden, dan heb je toch helemaal geen sokken over? Idea

Die dwergen in mijn wasmachine hebben de rare gewoonte om een sok te jatten en op het moment dat ik denk (meestal na een paar maanden) 'laat ik die ene sok dan maar weggooien', dan laat ie die gejatte sok weer ergens terugkomen...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  NerdChic do 6 jan 2011 - 5:07

Ja, die een beenige schepsels! Verschrikkelijke beesten. Ik mis altijd 1 sok en daarom ben ik overgestapt op zwarte sokken, nu matchen ze allemaal Wink

CL; Jij bent stoer dat je bent gaan kijken.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Angela_1986 do 6 jan 2011 - 5:15

Oh die kabouters lopen bij mij ook rond hoor!

Ik hoor wel eens een raar geluid vanaf de bovenburen komen, het klinkt alsof er een ijzeren poortje open gedaan wordt dat eigenlijk gesmeerd moet worden. Ik heb dat altijd al vreemd gevonden, het is geen geluid dat je van binnenuit verwacht te horen (een poortje is tenslotte buiten... nerd) maar het werd nog vreemder toen ik dat geluid ook regelmatig hoorde toen de woning boven mij 'n paar maanden leeg stond... En ik weet ook zéker dat er toen niemand in de woning was.
Nu heb ik 't al 'n tijdje niet meer gehoord...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Makamba do 6 jan 2011 - 5:17

_Chance schreef:Die eenbenige kabouters komen mij ook bekend voor. Gelukkig koop ik altijd dezelfde sokken, dus dan vormen op een gegeven moment zich uit twee paren één paar.

:-) :-)
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 7:59

CherrieLola schreef:Ik ben zelfs 's avonds een keer gaan kijken of er niet een of andere illegale kwekerij zit ofzo, maar er is helemaal niks.

Dat zou ik echt niet durven!

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 do 6 jan 2011 - 9:56

Dijn82 schreef:

Dat zou ik echt niet durven!

Haha mijn vader en/of broertje zijn altijd heel 'blij' als ik 's-avonds iets hoor want dan bel ik een van hen als ik ga kijken. Vorig jaar hoorde ik glas rinkelen, eerst dacht ik dat er 'n paar jongens met de flessen/potten uit de glasbakken die buiten stonden aan het gooien waren maar ik zag niemand door 't raam. Toen wilde ik dus eigenlijk buiten gaan kijken maar durfde niet helemaal dus toen belde ik m'n broertje en vertelde dat ik naar buiten ging, die vond dat weer niet zo'n strak plan en is toen hier naar toe gekomen. Ondertussen was ik al wel naar buiten gegaan. Er bleek dus bij mijn buurman ingebroken te zijn... Naderhand denk ik dan 'Goh, niet zo heel slim eigenlijk'... Embarassed
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  VeryCherry vr 7 jan 2011 - 23:50

Twixx schreef:
Ben je toen alleen gaan kijken? Dat vind ik stoer dan!

Ja hoor, waarom niet? Ik had niet eens mijn telefoon meegenomen, whahaha.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette vr 7 jan 2011 - 23:53

Ik zou dan echt een schijterd eersteklas zijn. Embarassed
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: