Joehoe! Hoe is het ermee?
+18
studiebol
Chocolate Cookie
Mermaid
ekiaam87
Kabouter
JD
Lotus
TNMN
Blond
Whiteflower
minoessepoes
Biancos
NerdChic
Serena
Makamba
Lynn_
Jeanette
VeryCherry
22 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Joehoe! Hoe is het ermee?
ja ik zei ik help wel met verschonen
en toen zei ze; wij verschonen het staand, kan je dat?
ik zo nou dat heb ik nog nooit gedaan nee. en toen kreeg ik al een vreemde blik maarja, ik dacht doe het toch maar want anders geef ik helemaal snel op enzo.
Heb ook uitzendbureau al ff gebeld en die begrepen me en vonden het dapper dat ik het even kwam melden
ik zo nou dat heb ik nog nooit gedaan nee. en toen kreeg ik al een vreemde blik maarja, ik dacht doe het toch maar want anders geef ik helemaal snel op enzo.
Heb ook uitzendbureau al ff gebeld en die begrepen me en vonden het dapper dat ik het even kwam melden
Gast- Gast
Wat stom van ze Anousch. Ik snap dat het vervelend is als je een invaller hebt en deze veel tijd kost ipv taken overneemt. Maar de manier waarom jij een luier aandoet heeft daar toch niets mee te maken? Ze moeten je ook wel een beetje de tijd en ruimte geven om te wennen. Ze zijn nu wel heel bot geweest. Ging verder alles wel goed?
Gast- Gast
Anousch schreef:ja ik zei ik help wel met verschonen
Goed van je dat het het uitzendbureau hebt gebeld! Wat ga je nu verder doen? Morgen weer terug naar verblijf? Of iets anders zoeken?
@ Nerdchic: Dolores geeft wel een goed idee, misschien heb je dat gewoon even nodig?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Staand een luier verschonen? Ik zou bang zijn dat ik een kind liet vallen..
Dapper dat je gebeld hebt!
Hopelijk is de volgende ervaring beter
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
.
Laatst aangepast door Smikkell op do 6 jan 2011 - 5:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik denk dat het gaat over kinderen die al staan of lopen. Deze kinderen geef ik ook vaak staand een luier, maar dat is nog niet gemakkelijk en zeker niet als je dit nooit hebt gedaan._Chance schreef:Staand een luier verschonen? Ik zou bang zijn dat ik een kind liet vallen..
Gast- Gast
Dolores schreef:NerdChic,
is een time out niks voor jou?
Even een weekje 'jij tijd' ?
Lekker een dagje winkelen met je moeder bv, een dagje tutten met een vriendin, eens een aantal dagen uitslapen, niets hoeven, niets moeten, lekkere dingetjes voor jezelf doen....
Want volgens mij zit je er helemaal doorheen, en jij bent juist zo'n lieve leuke meid altijd.. (ja ik weet wie je was op t vorige forum, jij hebt ook zo'n mooie uitstraling)
x
Aah, dit vind ik echt onwijs lief. Ik heb me deze week al ziek gemeld van stage. Ik kan me er gewoon echt niet toe zetten.
Dus ik slaap behoorlijk veel en tegelijkertijd doe ik helemaal niets.
Morgen ga ik naar een vriendinnetje toe die ik al even niet heb gezien. Dus dat is ook gezellig.
En zaterdag moet ik helaas wel echt iets voor school doen samen met een klasgenootje.
Had vandaag ook echt zo een onwijs nutteloos gesprek met de psych, om moe van te worden (leuke woordspeling )
Nu ben ik overigens wel heel benieuwd wij jij dan was
Voor alle andere die het nodig hebben;
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Het gaat even niet zo lekker, maar daar heb ik al een topic over geopend. Maar goed, het is ook wel eens slechter gegaan.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Ik zie het al aan je PM van laatst! Ik Had daar alleen naar je oude naam gekeken en helemaal niet naar je nieuwe forumnaam. Wat goed dat je je even hebt ziekgemeld. Ik zal je nog even een PM terug sturen, maar ik denk niet vandaag!
Gast- Gast
Ik vind staand verschonen niet fijn haha, kind die ik staand deed ging altijd met 2 benen in zijn luierbroekje staan
Gast- Gast
Dat is al heel goed NerdChic, maar ik denk dat jij best nog meer dingen mag gaan doen die puur gericht zijn op jou een positief gevoel geven, op 'even iets fijns doen'.
Die ene serie kijken/kopen/branden waar je zo lekker een halve middag zinloos naar kunt kijken....
Drie uur bellen met die vriendin en het werkelijk nergens over hebben maar je toch heel fijn voelen...
Een half uurtje buiten lopen (als het even niet regent!) en je hoofd een beetje leeg laten waaien...
Je moeder het belang doen inzien van de aanschaf (nee, het krijgen van) dat ene geweldige truitje of dat superleuke paar laarzen....
En chocolade....
Waarom was je gesprek zo nutteloos?
x
Die ene serie kijken/kopen/branden waar je zo lekker een halve middag zinloos naar kunt kijken....
Drie uur bellen met die vriendin en het werkelijk nergens over hebben maar je toch heel fijn voelen...
Een half uurtje buiten lopen (als het even niet regent!) en je hoofd een beetje leeg laten waaien...
Je moeder het belang doen inzien van de aanschaf (nee, het krijgen van) dat ene geweldige truitje of dat superleuke paar laarzen....
En chocolade....
x
Gast- Gast
tamm86 schreef:Strawberry Shortcake schreef:Minella, wel echt doen hoor. Goed op jezelf passen. Vaak schiet dat erbij in omdat je nog zoveel moet en wilt doen. Het komt allemaal goed, de vraag is alleen; wanneer?
Tamm86; jeetje zeg dan heb je ook een flinke smak gemaakt. Schrok wel toen ik je verhaal las. Gelukkig heb je verder niks gebroken ofzo. Ik val echt bijna nooit maar als ik val dan kom ik ook'echt vreselijk ongelukkig terecht. Vorige keer was ik op de trap van de tram gevallen met mijn dochter die in de buggy zat. (denk je alles gehad te hebben )
Minoessepoes, beterschap.
Auxo, dankjewel!
Nerdchic;
Ja, je wilt me ook niet zien nu hoor!
Als ik me ergens ga verkleden denk ik dat mensen denken dat ik thuis word mishandeld ofzo haha
Ach het komt wel goed! Een week of 6 geleden ben ik ook al van die trap gevallen (heel handig een klushuis) en toen was mijn kont oa bont & blauw, een week niet kunnen zitten! Doe ook maar lekker rustig aan!
Minella, wat jammer zeg van dat gezin! Planner is wel iets heel anders zeg! Vind je het wel leuk?
Ben je een pechvogel met dit soort dingen? Jeetje mina. Haha ja ik herken het, hier heb ik soms ook het idee dat mensen denken dat ik in elkaar geslagen ben ofzo. Vooral toen met die tram, rug en alles blauw. Nou sterkte in ieder geval en hopelijk ga je nu niet meer vallen.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Dolores schreef:Dat is al heel goed NerdChic, maar ik denk dat jij best nog meer dingen mag gaan doen die puur gericht zijn op jou een positief gevoel geven, op 'even iets fijns doen'.
En chocolade....
x
Ik hoef mijn moeder dat niet in te laten zien, die is net zo shopverslaafd als ik
Ja ik denk dat ik vanaaf nog maar even een vriendin ga lastig vallen via de telefoon of m'n lieve vriendje en ik heb modern family gedownload om te kijken. En koekjes heb ik ook al.
Ik ga straks na het eten eerst even douchen en daarna stomen (er zit slijm in mijn hoofd, achter mn trommelvlies en dat moet los komen! Lekker he? )
Daarna installeer ik mij op de bank met thee en een film/serie/whatever te kijken en te forummen.
Het gesprek was zinloos omdat er weinig over mijn gevoel werd gepraat. Het was ook maar heel kort en ik heb een ontspanningsoefening mee gehad die ik al kende. We hebben het wel even over piekeren gehad en over mijn gesprekken met m'n leraar.
Wat lief van je dat je zo meedenkt!
NerdChic- Fluisteraar
haaaloooo!
hier gaat t wel oke.....zit alleen nog steeds een beetje in banencrisis.....en aan het duimen voor een baan waarop ik heb gesolliciteerd (mn oude baantje van een paar jaar terug)....en ik hoop zoooooooooo dat ik hem krijg....heb er helemaal over gedroomd vannacht...
en....ik zou vanavond gaan zwemmen ivm mijn goede voornemen (= sporten en afvallen) ...maar ik heb t al de hele dag koud en heb geen zin......denk dat ik maar ga zwemmen in mn eigen warme bade, met een stapel libelles van mn moeder erbij....hoe suf...maar heeeeeeeeeeeeerlijk!
hier gaat t wel oke.....zit alleen nog steeds een beetje in banencrisis.....en aan het duimen voor een baan waarop ik heb gesolliciteerd (mn oude baantje van een paar jaar terug)....en ik hoop zoooooooooo dat ik hem krijg....heb er helemaal over gedroomd vannacht...
en....ik zou vanavond gaan zwemmen ivm mijn goede voornemen (= sporten en afvallen) ...maar ik heb t al de hele dag koud en heb geen zin......denk dat ik maar ga zwemmen in mn eigen warme bade, met een stapel libelles van mn moeder erbij....hoe suf...maar heeeeeeeeeeeeerlijk!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Weet je wat ook kan helpen bij/tegen piekeren?
Opschrijven...
Bv tien punten waar je over piekert....
Dan zie je vaak bij de helft al dat erover piekeren helemaal zinloos is, en die punten kun je dan (op een agressieve wijze, met zwarte pen ;-)) doorkrassen.
En de andere helft kun je dan op volgorde van belangrijkheid zetten en dan bv elke dag of elke week een puntje nemen, en samen met iemand (dat werkt veeeeel beter) bespreken en kijken waar nog mogelijkheden zijn...
Opschrijven...
Bv tien punten waar je over piekert....
Dan zie je vaak bij de helft al dat erover piekeren helemaal zinloos is, en die punten kun je dan (op een agressieve wijze, met zwarte pen ;-)) doorkrassen.
En de andere helft kun je dan op volgorde van belangrijkheid zetten en dan bv elke dag of elke week een puntje nemen, en samen met iemand (dat werkt veeeeel beter) bespreken en kijken waar nog mogelijkheden zijn...
Gast- Gast
Het was invalwerk, dus hoef gelukkig niet terug.
En uitzendbureau gaat zorgen dat ik volgende keer iemand heb die mij wel ff wilt helpen.
Voor de rest was het gewoon echt leuk, ik ging voorlezen en ze kwamen allemaal zo dicht bij me zitten, bijna op me schoot zelfs.
En uitzendbureau gaat zorgen dat ik volgende keer iemand heb die mij wel ff wilt helpen.
Voor de rest was het gewoon echt leuk, ik ging voorlezen en ze kwamen allemaal zo dicht bij me zitten, bijna op me schoot zelfs.
Gast- Gast
Ik heb vandaag ook weer een kleine dip. Terwijl ik eigenlijk blij moet zijn..
Een hele dikke voor iedereen die hem nodig heeft.
Een hele dikke voor iedereen die hem nodig heeft.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Goed dat je ook nog gewoon kunt zien dat er wél heel leuke dingen waren, Anousch!!!
Heb je iets leuks op de planning voor het weekend?
Heb je iets leuks op de planning voor het weekend?
Gast- Gast
Ook ik ben ziek aan het worden, last van m'n keel (opgezette klier) en hoofdpijn.
Maar, heb ook vandaag te horen gekregen dat mijn vriend en ik gaan verhuizen, naar een flat van woonzorg!
We wonen nu anti-kraak, maar moeten er binnen 3 kwart jaar uit, voor deze flat, stonden we 4e en we zijn het toch geworden
Maar, heb ook vandaag te horen gekregen dat mijn vriend en ik gaan verhuizen, naar een flat van woonzorg!
We wonen nu anti-kraak, maar moeten er binnen 3 kwart jaar uit, voor deze flat, stonden we 4e en we zijn het toch geworden
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Kabouter schreef:Ik heb vandaag ook weer een kleine dip. Terwijl ik eigenlijk blij moet zijn..
Waar staat dat? Dat jij blij 'moet' zijn?
Jij hebt een superzware tijd gehad, met de feestdagen, met je moeder, en het is niet zo dat het nu weer allemaal 'praise the lord, lucky stars, jump up and down, happy' is, toch?
Je mag best zeggen dat het zwaar is......
Gast- Gast
@Dolores; je hebt een pm!
NerdChic- Fluisteraar
tam86; voetbalt je vriend soms bij feyenoord?
Cl; wat fijn dat t is geregeld! Ben altijd blij om wat positieve dingen over de BL te lezen mn zus werkt er ook.
Met mij gaat t wel oke. Ik ben alleen echt heel zenuwachtig als ik besef dat ik over 8 dagen terug naar Nederland ga. Heus eng na 11 maanden weg te zijn geweest.
voor iedereen die ziek is en/of zich rot voelt!
Cl; wat fijn dat t is geregeld! Ben altijd blij om wat positieve dingen over de BL te lezen mn zus werkt er ook.
Met mij gaat t wel oke. Ik ben alleen echt heel zenuwachtig als ik besef dat ik over 8 dagen terug naar Nederland ga. Heus eng na 11 maanden weg te zijn geweest.
voor iedereen die ziek is en/of zich rot voelt!
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Ik geef je nu €1000, wat doe je ermee?
» Van boehoe naar joehoe...?
» Naar kapper geweest :) joehoe
» Schoentjes, wat doe je ermee?
» Leer ermee leven!
» Van boehoe naar joehoe...?
» Naar kapper geweest :) joehoe
» Schoentjes, wat doe je ermee?
» Leer ermee leven!
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: