Leer ermee leven!
+8
Ella
Lejow
Joli86
ExpressoB
Tania
Theeleut
Marin
Caribbeanlover
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leer ermee leven!
We hebben weer zo zak waar je kleding in kan doen voor het goede doel. Ben nu aan het passen wat ik nog pas en wat niet. Heb echt mooie spijkerbroeken in goede staat waarvan er 2 amper gedragen zijn. Ik pas ze echt niet meer, maar telkens denk ik als er weer zo actie is ''ik doe ze niet erin, want misschien kan ik ze ooit nog aan''.
Not! Als ik ooit afval, dan koop ik wel nieuwe. Nu heeft iemand die ze goed kunnen gebruiken er nog plezier van en worden ze iig niet onnodig weggegooid.
Not! Als ik ooit afval, dan koop ik wel nieuwe. Nu heeft iemand die ze goed kunnen gebruiken er nog plezier van en worden ze iig niet onnodig weggegooid.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Leer ermee leven!
Goed zo! Af en toe zo opruimen is niet alleen goed voor je kast, maar ook voor een ander
Ik mag binnenkort ook weer als ik ga verhuizen. Heb stiekem best zin om al die vuilniszakken te vullen.
Ik mag binnenkort ook weer als ik ga verhuizen. Heb stiekem best zin om al die vuilniszakken te vullen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mooie gedachte, maare wat heeft je topictitel ermee te maken?
Ik ben zo'n type dat eerst in mijn eigen omgeving navraagt wie er interesse heeft in de zgan kleding, blijft het dan nog over dan gaat het de zak/bak in.
Ik ben zo'n type dat eerst in mijn eigen omgeving navraagt wie er interesse heeft in de zgan kleding, blijft het dan nog over dan gaat het de zak/bak in.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Theeleut schreef:Mooie gedachte, maare wat heeft je topictitel ermee te maken?
Ik denk dat ze bedoelt leer ermee leven dat ze nooit meer in die broeken past.
Ik doe tegenwoordig ook alles weg wat ik een jaar niet meer aan gehad heb of pas. Dan trek ik het daarna waarschijnlijk ook niet meer aan.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik bewaarde al jaren kleding van verschillende maten in mijn kast met het idee dat ik er ooit wel weer in zou passen. Maar ach, dat zal wel een droom zijn. En dus heb ik ruim een half jaar geleden alles naar het Leger Des Heils gebracht. Ik hoop dat ze er veel plezier aan beleven/hebben beleefd.
Gast- Gast
Iemand op mijn moeders werk (gehandicapt persoon), die zei een keer: "Ik zie nou nooit eens op tv iemand met mijn trui aan lopen!" (arme landen).
HAhahahah
HAhahahah
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind het heel moeilijk om afstand te doen van kleren.
En ik heb het omgekeerd: de kleren zijn me allemaal te groot. Maar er móet een dag komen, dat ik ze weer ga passen.
En ik heb het omgekeerd: de kleren zijn me allemaal te groot. Maar er móet een dag komen, dat ik ze weer ga passen.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Iemand op mijn moeders werk (gehandicapt persoon), die zei een keer: "Ik zie nou nooit eens op tv iemand met mijn trui aan lopen!" (arme landen).
HAhahahah
Hahaha, dat dacht ik als kind ook altijd
Gast- Gast
Waarom zet je die kleren niet op het forum/marktplaats?
Kun je er misschien nog wat geld aan verdienen om weer nieuwe kleding te kopen, en alle beetjes helpen natuurlijk!
Kun je er misschien nog wat geld aan verdienen om weer nieuwe kleding te kopen, en alle beetjes helpen natuurlijk!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Tania schreef:Theeleut schreef:Mooie gedachte, maare wat heeft je topictitel ermee te maken?
Ik denk dat ze bedoelt leer ermee leven dat ze nooit meer in die broeken past.
Ik doe tegenwoordig ook alles weg wat ik een jaar niet meer aan gehad heb of pas. Dan trek ik het daarna waarschijnlijk ook niet meer aan.
Dat bedoelde ik idd met je 1e zin.
Caribbeanlover- Ratel
Ik herken het.. Heb een Forecast broek in de kast liggen die jaren geleden flink veel geld heeft gekost (kocht nooit zulke dure broeken, maar kreeg deze cadeau van mijn toenmalige vriendje). Helaas pas ik hem niet meer, maar kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem weg te doen, want inderdaad: ooit pas ik hem weer..
Nou dat denk ik nu geloof ik al 5 jaar, hahahaha, en hij past nog steeds niet..
Nou dat denk ik nu geloof ik al 5 jaar, hahahaha, en hij past nog steeds niet..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er 2 van Only en die zijn low waist dus had ik sowieso nooit moeten kopen. Toen ik ze nog aan kon zaten ze veels te laag en snap niet dat dat zo hoort, het zit echt klote.
Heb 1 Levi's en 1 Lee dus 4 in totaal. Zijn allemaal in zeer goede staat alsof ik ze vandaag heb gekocht, geen gaten ed helemaal niks!
Dus weg ermee kan ik er ook niet meer naar kijken en denken ''wanneer pas ik ze weer''.
Heb 1 Levi's en 1 Lee dus 4 in totaal. Zijn allemaal in zeer goede staat alsof ik ze vandaag heb gekocht, geen gaten ed helemaal niks!
Dus weg ermee kan ik er ook niet meer naar kijken en denken ''wanneer pas ik ze weer''.
Caribbeanlover- Ratel
Ik denk dat het ook een soort van verlangen is. Zo heb ik vaak uiteindelijk wel spullen weggedaan maar 1 spijkerbroek, die ik allang niet meer mooi vond heeft tien jaar in mijn kast gelegen. En ik kan je vertellen... Ik heb hem weer gepast. Nu is hij zelfs te groot en heb ik hem maar weggegooid .
Gast- Gast
Goed gedaan! Ik had dat ook. maar ben er ook mee gestopt.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn zus deed een keer mee aan zo'n project met school en ze gingen ook op kamp. Toen vroeg ze of ze mijn nieuwe trui mocht lenen. Dat mocht, alleen heeft ze de trui per ongeluk in zo'n zak gestopt. Dat vond ik wel even zuur, haha. Achja, had iemand daar een gloednieuwe trui. Ik heb er mee leren leven.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Door dit topic ga ik denk ik ook maar eens in mijn kledingkast kijken. Nu ben ik meestal wel redelijk makkelijk met kleding opruimen/wegdoen, op een aantal items na. Zo heb ik nog een jasje van toen ik van 15 was in mijn kast hangen (ik ben nu 30). Nog een mooi ding en ik pas 'm ook nog (denk ik), maar ik doe m nooit meer aan. En de kleding die ik aanhad bij mijn afstuderen, dat hangt ook alweer 6 jaar in mijn kast.... misschien toch maar eens weg doen.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Zusje schreef:Ik denk dat het ook een soort van verlangen is. Zo heb ik vaak uiteindelijk wel spullen weggedaan maar 1 spijkerbroek, die ik allang niet meer mooi vond heeft tien jaar in mijn kast gelegen. En ik kan je vertellen... Ik heb hem weer gepast. Nu is hij zelfs te groot en heb ik hem maar weggegooid :laughcry:.
Oh nee zeg wat balen meid.
Caribbeanlover- Ratel
Blugh ik heb dat ook. Ik heb een hele mooie mango jeans en ik kom er niet meer in! 1x gedragen.
Elke keer probeer ik het weer en dan trek ik hem na 5 min uit omdat ik niet meer helder kan denken.
Ik denk dat ik hem hier maar is in vraag en aanbod zet.
Elke keer probeer ik het weer en dan trek ik hem na 5 min uit omdat ik niet meer helder kan denken.
Ik denk dat ik hem hier maar is in vraag en aanbod zet.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had ook een broek van Only op mijn 16e. Die paste perfect.
Daarna werd ik wat dikker, toen was ie me te klein.
Toch laten liggen, want wie weet.. En ja hoor, ik zat op een gegeven moment zelfs ONDER het gewicht van toen ik 16 was, dus die broek weer geprobeerd.... maar ondanks dat ik af was gevallen paste die broek niet! Mijn heupen zijn kennelijk breder geworden.. Bummer..
Daarna werd ik wat dikker, toen was ie me te klein.
Toch laten liggen, want wie weet.. En ja hoor, ik zat op een gegeven moment zelfs ONDER het gewicht van toen ik 16 was, dus die broek weer geprobeerd.... maar ondanks dat ik af was gevallen paste die broek niet! Mijn heupen zijn kennelijk breder geworden.. Bummer..
Gast- Gast
Het gaat bij mij gelijk jeuken en ik krijg zin om al mijn kleding nu uit te gaan zoeken. Volgens mij kan er zo veel weg, maar dan hou ik ook vrijwel niks over denk ik. Ik loop al jaren in dezelfde kleren, op wat shirtjes na.
Ik heb iemand nodig die eens een keer met mij goede kleding gaan kopen.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
[quote="Caribbeanlover"]
Oh nee zeg wat balen meid.[/quote
Balen? Ik ben blij met mijn figuur nu hoor
Zusje schreef:Ik denk dat het ook een soort van verlangen is. Zo heb ik vaak uiteindelijk wel spullen weggedaan maar 1 spijkerbroek, die ik allang niet meer mooi vond heeft tien jaar in mijn kast gelegen. En ik kan je vertellen... Ik heb hem weer gepast. Nu is hij zelfs te groot en heb ik hem maar weggegooid .
Oh nee zeg wat balen meid.[/quote
Balen? Ik ben blij met mijn figuur nu hoor
Gast- Gast
Tazz schreef:Het gaat bij mij gelijk jeuken en ik krijg zin om al mijn kleding nu uit te gaan zoeken. Volgens mij kan er zo veel weg, maar dan hou ik ook vrijwel niks over denk ik. Ik loop al jaren in dezelfde kleren, op wat shirtjes na.
Personal shopper? ;)
Caribbeanlover- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer de dokter zegt: 'leer er maar mee leven'....
» Joehoe! Hoe is het ermee?
» Schoentjes, wat doe je ermee?
» Ik geef je nu €1000, wat doe je ermee?
» Hoe ga je ermee om als je partner een burnout heeft?
» Joehoe! Hoe is het ermee?
» Schoentjes, wat doe je ermee?
» Ik geef je nu €1000, wat doe je ermee?
» Hoe ga je ermee om als je partner een burnout heeft?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: